Rafa Mora confessa l’atracció que sentia José Luis Moreno per ell: Em volia cuidar

 

La detenció de José Luis Moreno està aportant trames insospitades i inesperades al plató de ‘Sálvame’. Esta mateixa setmana Lydia Lozano i Rafa Mora confessaven que el productor televisiu els devia diners d’una sèrie còmica que va gravar per a Telecinco i en la qual ells participaven.

Es tracta de la sèrie de sketches ‘Esposados‘ i que venia a recuperar l’essència de ‘Escenas de Matrimonio’ però que clarament no va aconseguir convéncer al gran públic.

En el cas de Rafa Mora ha anat més enllà i ha volgut relatar el tracte que va tindre amb Moreno després de gravar eixa sèrie. Alguns dels treballadors d’eixe format han confessat que quan el valencià es trobava en el set gravant, José Luis Moreno es passejava per allí i estava molt atent.

Alguna cosa que sorprenia a tothom, ja que l’empresari no acostumava a estar mai en els estudis coordinant el contingut.

No hi ha dubte que el productor estava interessat en el treball de Mora i així li ho va fer saber. El propi col·laborador de ‘Sálvame’ ha contat que el productor el va citar una vegada en el seu despatx després que acabara les seues intervencions en ‘Esposados’. En esta reunió li va dir que tenia taules per a dedicar-se a la interpretació i que ell podria ajudar-ho a arribar on volguera.

“Després de parlar amb ell, jo pensava que havia triomfat. M’estava oferint un tipus d’ajuda… i em va donar a entendre que, en este gremi, si no t’ajuden, no arribes a res… em va elogiar i em va donar el seu número de telèfon… jo em vaig anar molt content, fins ací tot bé”, començava dient Rafa.

 

El desig de José Luis Moreno

 

Mora ha admés que en algun moment va tindre la sensació que l’empresari ho desitjava i que per això, li oferia estar al seu costat per a passar temps amb ell. En un primer moment el valencià va agrair que Moreno volguera ajudar-lo i es va mostrar molt agraït, però prompte va veure que hi havia intencions que a ell no li encaixaven.

José Luis Moreno va anar presumptament per totes i li va oferir a Rafa aparéixer en alguns episodis de ‘La que se avecina‘, un oferiment que segons sembla també va fer a Kiko Hernández. Perquè ell mateix ho ha admés quan el seu company l’explicava davant les càmeres.

El productor li va enviar un missatge al valencià dient-li que li podia anar molt bé en les ficcions, sempre que tinguera un bon padrí.

Oferint-se clarament a ser ell la seua persona de contacte i que li serviria per a obrir-se totes les portes.

“El problema està que al cap de dos setmanes decidisc redactar un missatge per a dir-li que el meu compromís amb ell era merament professional. Em va contestar i em va dir que anava a esborrar el missatge, que anava a fer com que no l’havia llegit i que no havia entés res”, confessava el col·laborador.

Davant això, Rafa va intentar separar-se del productor, però això no va funcionar perquè als mesos, este va tornar a escriure-li.

“Als mesos vaig tornar a tindre notícies d’ell, va anar en to bé, que si volia prendre un café a París. Li vaig enviar un selfie amb la meua parella i li vaig dir que estava molt bé a València. I al temps va tornar a escriure’m, en to cordial i per a dir-me que a Madrid sempre seria el seu convidat”, assegurava Rafa Mora mentre detallava més successos amb el productor.

Per a no acabar malament, el tertulià li va enviar un altre missatge a José Luis i li va donar les gràcies per secundar-lo professionalment. Un missatge que segons sembla no va agradar al productor i que li va respondre que no havia entés res.

La mansió de José Luis Moreno.

 

Anys arrere, Rafa Mora ja va comptar en ‘Sálvame’ que havia viscut una experiència molt estranya amb un conegut empresari de l’audiovisual. No obstant això, no va voler dir de qui es tractava, ja que en eixe moment encara ningú s’havia atrevit a destapar a José Luis Moreno. Ja en eixe moment va contar que el productor el va convidar a quedar-se uns dies a la seua casa.

Este admetia que la seua llar era molt gran i que vivia només. Indicant que hi havia espai de sobres i que durant el temps que fora allí l’ajudaria en tot el que fora a les seues mans. Ara faltarà veure que diu Moreno de totes estes veus que estan apareixent en les últimes hores i que lluny de salvaguardar la seua faceta personal, ho allunyen encara més de ser una persona afable.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.