Rafa Mora confessa l’atracció que sentia José Luis Moreno per ell: Em volia cuidar

 

La detenció de José Luis Moreno està aportant trames insospitades i inesperades al plató de ‘Sálvame’. Esta mateixa setmana Lydia Lozano i Rafa Mora confessaven que el productor televisiu els devia diners d’una sèrie còmica que va gravar per a Telecinco i en la qual ells participaven.

Es tracta de la sèrie de sketches ‘Esposados‘ i que venia a recuperar l’essència de ‘Escenas de Matrimonio’ però que clarament no va aconseguir convéncer al gran públic.

En el cas de Rafa Mora ha anat més enllà i ha volgut relatar el tracte que va tindre amb Moreno després de gravar eixa sèrie. Alguns dels treballadors d’eixe format han confessat que quan el valencià es trobava en el set gravant, José Luis Moreno es passejava per allí i estava molt atent.

Alguna cosa que sorprenia a tothom, ja que l’empresari no acostumava a estar mai en els estudis coordinant el contingut.

No hi ha dubte que el productor estava interessat en el treball de Mora i així li ho va fer saber. El propi col·laborador de ‘Sálvame’ ha contat que el productor el va citar una vegada en el seu despatx després que acabara les seues intervencions en ‘Esposados’. En esta reunió li va dir que tenia taules per a dedicar-se a la interpretació i que ell podria ajudar-ho a arribar on volguera.

“Després de parlar amb ell, jo pensava que havia triomfat. M’estava oferint un tipus d’ajuda… i em va donar a entendre que, en este gremi, si no t’ajuden, no arribes a res… em va elogiar i em va donar el seu número de telèfon… jo em vaig anar molt content, fins ací tot bé”, començava dient Rafa.

 

El desig de José Luis Moreno

 

Mora ha admés que en algun moment va tindre la sensació que l’empresari ho desitjava i que per això, li oferia estar al seu costat per a passar temps amb ell. En un primer moment el valencià va agrair que Moreno volguera ajudar-lo i es va mostrar molt agraït, però prompte va veure que hi havia intencions que a ell no li encaixaven.

José Luis Moreno va anar presumptament per totes i li va oferir a Rafa aparéixer en alguns episodis de ‘La que se avecina‘, un oferiment que segons sembla també va fer a Kiko Hernández. Perquè ell mateix ho ha admés quan el seu company l’explicava davant les càmeres.

El productor li va enviar un missatge al valencià dient-li que li podia anar molt bé en les ficcions, sempre que tinguera un bon padrí.

Oferint-se clarament a ser ell la seua persona de contacte i que li serviria per a obrir-se totes les portes.

“El problema està que al cap de dos setmanes decidisc redactar un missatge per a dir-li que el meu compromís amb ell era merament professional. Em va contestar i em va dir que anava a esborrar el missatge, que anava a fer com que no l’havia llegit i que no havia entés res”, confessava el col·laborador.

Davant això, Rafa va intentar separar-se del productor, però això no va funcionar perquè als mesos, este va tornar a escriure-li.

“Als mesos vaig tornar a tindre notícies d’ell, va anar en to bé, que si volia prendre un café a París. Li vaig enviar un selfie amb la meua parella i li vaig dir que estava molt bé a València. I al temps va tornar a escriure’m, en to cordial i per a dir-me que a Madrid sempre seria el seu convidat”, assegurava Rafa Mora mentre detallava més successos amb el productor.

Per a no acabar malament, el tertulià li va enviar un altre missatge a José Luis i li va donar les gràcies per secundar-lo professionalment. Un missatge que segons sembla no va agradar al productor i que li va respondre que no havia entés res.

La mansió de José Luis Moreno.

 

Anys arrere, Rafa Mora ja va comptar en ‘Sálvame’ que havia viscut una experiència molt estranya amb un conegut empresari de l’audiovisual. No obstant això, no va voler dir de qui es tractava, ja que en eixe moment encara ningú s’havia atrevit a destapar a José Luis Moreno. Ja en eixe moment va contar que el productor el va convidar a quedar-se uns dies a la seua casa.

Este admetia que la seua llar era molt gran i que vivia només. Indicant que hi havia espai de sobres i que durant el temps que fora allí l’ajudaria en tot el que fora a les seues mans. Ara faltarà veure que diu Moreno de totes estes veus que estan apareixent en les últimes hores i que lluny de salvaguardar la seua faceta personal, ho allunyen encara més de ser una persona afable.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.