Rafa Mora confessa l’atracció que sentia José Luis Moreno per ell: Em volia cuidar

 

La detenció de José Luis Moreno està aportant trames insospitades i inesperades al plató de ‘Sálvame’. Esta mateixa setmana Lydia Lozano i Rafa Mora confessaven que el productor televisiu els devia diners d’una sèrie còmica que va gravar per a Telecinco i en la qual ells participaven.

Es tracta de la sèrie de sketches ‘Esposados‘ i que venia a recuperar l’essència de ‘Escenas de Matrimonio’ però que clarament no va aconseguir convéncer al gran públic.

En el cas de Rafa Mora ha anat més enllà i ha volgut relatar el tracte que va tindre amb Moreno després de gravar eixa sèrie. Alguns dels treballadors d’eixe format han confessat que quan el valencià es trobava en el set gravant, José Luis Moreno es passejava per allí i estava molt atent.

Alguna cosa que sorprenia a tothom, ja que l’empresari no acostumava a estar mai en els estudis coordinant el contingut.

No hi ha dubte que el productor estava interessat en el treball de Mora i així li ho va fer saber. El propi col·laborador de ‘Sálvame’ ha contat que el productor el va citar una vegada en el seu despatx després que acabara les seues intervencions en ‘Esposados’. En esta reunió li va dir que tenia taules per a dedicar-se a la interpretació i que ell podria ajudar-ho a arribar on volguera.

“Després de parlar amb ell, jo pensava que havia triomfat. M’estava oferint un tipus d’ajuda… i em va donar a entendre que, en este gremi, si no t’ajuden, no arribes a res… em va elogiar i em va donar el seu número de telèfon… jo em vaig anar molt content, fins ací tot bé”, començava dient Rafa.

 

El desig de José Luis Moreno

 

Mora ha admés que en algun moment va tindre la sensació que l’empresari ho desitjava i que per això, li oferia estar al seu costat per a passar temps amb ell. En un primer moment el valencià va agrair que Moreno volguera ajudar-lo i es va mostrar molt agraït, però prompte va veure que hi havia intencions que a ell no li encaixaven.

José Luis Moreno va anar presumptament per totes i li va oferir a Rafa aparéixer en alguns episodis de ‘La que se avecina‘, un oferiment que segons sembla també va fer a Kiko Hernández. Perquè ell mateix ho ha admés quan el seu company l’explicava davant les càmeres.

El productor li va enviar un missatge al valencià dient-li que li podia anar molt bé en les ficcions, sempre que tinguera un bon padrí.

Oferint-se clarament a ser ell la seua persona de contacte i que li serviria per a obrir-se totes les portes.

“El problema està que al cap de dos setmanes decidisc redactar un missatge per a dir-li que el meu compromís amb ell era merament professional. Em va contestar i em va dir que anava a esborrar el missatge, que anava a fer com que no l’havia llegit i que no havia entés res”, confessava el col·laborador.

Davant això, Rafa va intentar separar-se del productor, però això no va funcionar perquè als mesos, este va tornar a escriure-li.

“Als mesos vaig tornar a tindre notícies d’ell, va anar en to bé, que si volia prendre un café a París. Li vaig enviar un selfie amb la meua parella i li vaig dir que estava molt bé a València. I al temps va tornar a escriure’m, en to cordial i per a dir-me que a Madrid sempre seria el seu convidat”, assegurava Rafa Mora mentre detallava més successos amb el productor.

Per a no acabar malament, el tertulià li va enviar un altre missatge a José Luis i li va donar les gràcies per secundar-lo professionalment. Un missatge que segons sembla no va agradar al productor i que li va respondre que no havia entés res.

La mansió de José Luis Moreno.

 

Anys arrere, Rafa Mora ja va comptar en ‘Sálvame’ que havia viscut una experiència molt estranya amb un conegut empresari de l’audiovisual. No obstant això, no va voler dir de qui es tractava, ja que en eixe moment encara ningú s’havia atrevit a destapar a José Luis Moreno. Ja en eixe moment va contar que el productor el va convidar a quedar-se uns dies a la seua casa.

Este admetia que la seua llar era molt gran i que vivia només. Indicant que hi havia espai de sobres i que durant el temps que fora allí l’ajudaria en tot el que fora a les seues mans. Ara faltarà veure que diu Moreno de totes estes veus que estan apareixent en les últimes hores i que lluny de salvaguardar la seua faceta personal, ho allunyen encara més de ser una persona afable.

Últimes notícies

Càrregues policials i tensió a València en la protesta per la vivenda

La marxa per la vivenda a València ha acabat amb moments de tensió al Palau de les Arts, on s’ha celebrat un congrés immobiliari, després que alguns manifestants han trencat el cordó policial.

Ceuta, proposta per a rebre l’Alta Distinció de la Generalitat per al 9 d’Octubre

Juanfran Pérez Llorca proposarà al ple del Consell concedir l'Alta Distinció de la Generalitat a la ciutat autònoma de Ceuta amb motiu del 9 d'Octubre. El president ceutí, Juan Jesús Vivas, rebrà també la Medalla d'Honor de València en la seua visita institucional de dilluns.

La marxa per la vivenda a València reclama sumar-se a la vaga general

Milers de persones han eixit als carrers de València per a defensar el dret a la vivenda i impulsar la vaga general de novembre després del rebuig als decrets d’habitatge en el Congrés.

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.