Raquel Mosquera pren una decisió per a destrossar a Rocío Carraco

Raquel Mosquera continua amb la seua croada personal contra Rocío Carrasco, arran que aquesta haja carregat contra ella, ‘En el nombre de Rocío’. A més de tindre l’oportunitat de manifestar-se en ‘Viva la Vida’, la perruquera fa ús de les seues xarxes socials per a esplaiar-se quan així ho considera.

En aquesta ocasió, Mosquera ha compartit una imatge del dia en què va depositar alguns estris de Pedro Carrasco en la Caserna de la Marina. Una fotografia que ha acompanyat d’una carta que no ha passat desapercebuda per als seus milers de seguidors.

Aprofite per a recordar que anàvem a realitzar un homenatge important per a ell, quan va ocórrer això del coronavirus. I que per descomptat els seus nets eren uns els principals convidats. Saps el que sí que faré, perquè així ho sent el meu cor, i des de fa molt temps i ara més que mai, i així ho saben ells… regalar a David i Rocío Flores uns trofeus, estris i fotografies (és a dir, records del seu avi). Perquè ho sent, amb tota la meua ànima, que els valoraran, com així ho faig jo i li agradaria a Pedro el seu avi”, escriu Raquel, llançant una clara indirecta a Rocío Carrasco, qui li ha demanat en diverses ocasions que li entregue alguns estris del seu progenitor.

Aprofite per a recordar que no permetré que ningú es permeta el luxe d’embrutar la seua imatge, per a això estic jo la que va ser la seua dona a la qual va voler tant i vaig voler jo fins a l’últim dia de la seua vida, i que he seguit i continuaré fent que és mantindre la seua imatge com es mereix i com els tènia i era neta com a persona i com a esportista. ”Per aire terra i mar”, ”sempre estaràs en el meu cor”. ”Viva Don “PEDRO CARRASCO”, conclou el missatge.

Confident de Pedro Carrasco: «Estava amb l’ànima trencada, no es va reconciliar amb la seua filla abans de morir«

Paco Narváez, amic íntim de Raquel Mosquera i Pedro Carrasco, acudia aquest diumenge a ‘Viva la vida’ per a parlar d’una de les incògnites que ha envoltat sempre a la relació entre el boxador i la seua filla, Rocío Carrasco.

És cert que es van reconciliar abans de la seua mort? Va arribar a haver-hi un acostament entre pare i filla? El convidat assegurava que va parlar amb l’ex de Rocío Jurado “set dies abans que morira”: “Teníem una amistat de dos senyors, ell em portava vint anys”, afirmava.

Sobre l’episodi que va refredar la relació entre Rocío Carrasco i el seu pare, Paco Narváez explicava: “El detonant va ser el que va ocórrer la fatídica nit dels regals de Reis Mags (..) Va ser una jornada complicada i trista. Ell estava abatut, amb l’ànima destrossada… Així ho vaig sentir per telèfon”, afirmava.

Sobre si va haver-hi o no reconciliació, el que va ser el seu confident durant molts anys es mostra molt clar: “No es va reconciliar amb la seua filla. Reconciliació, zero. Em va comptar tot i comptaré fins on puga comptar”, afegia Paco Narváez en ‘Viva la vida’.

Les confidències de l’amic de Pedro Carrasco

Més endavant, Paco Narváez continuava donant detalls. Concretament, parla de l’última vegada que va parlar amb Pedro Carrasco, en any nou: «Vaig veure a una persona abatuda, trista, cabrejada per la trobada que va tindre amb la seua filla«, confessa.

«Em comenta, va fer cas a Raquel, que li insistia que les coses amb la seua filla havien d’anar a millor i que havia eixit tot malament, que havia discutit amb ella, amb la seua parella, i que s’havien anat de la seua casa mal. No va haver-hi un acostament, en absolut«.

«Ell, jo crec, que mai va estar conforme amb l’educació que se li va donar. Era capritxosa i volia que es valguera per si mateixa«, afig Paco. «Tot el que ha fet Rocío és ‘ser filla de’ (…). No li agradava Fidel Albiac ni tampoc Antonio David Flores«.

Les xarxes socials tornen a esclatar contra la perruquera

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.