Raquel Mosquera pren una decisió per a destrossar a Rocío Carraco

Raquel Mosquera continua amb la seua croada personal contra Rocío Carrasco, arran que aquesta haja carregat contra ella, ‘En el nombre de Rocío’. A més de tindre l’oportunitat de manifestar-se en ‘Viva la Vida’, la perruquera fa ús de les seues xarxes socials per a esplaiar-se quan així ho considera.

En aquesta ocasió, Mosquera ha compartit una imatge del dia en què va depositar alguns estris de Pedro Carrasco en la Caserna de la Marina. Una fotografia que ha acompanyat d’una carta que no ha passat desapercebuda per als seus milers de seguidors.

Aprofite per a recordar que anàvem a realitzar un homenatge important per a ell, quan va ocórrer això del coronavirus. I que per descomptat els seus nets eren uns els principals convidats. Saps el que sí que faré, perquè així ho sent el meu cor, i des de fa molt temps i ara més que mai, i així ho saben ells… regalar a David i Rocío Flores uns trofeus, estris i fotografies (és a dir, records del seu avi). Perquè ho sent, amb tota la meua ànima, que els valoraran, com així ho faig jo i li agradaria a Pedro el seu avi”, escriu Raquel, llançant una clara indirecta a Rocío Carrasco, qui li ha demanat en diverses ocasions que li entregue alguns estris del seu progenitor.

Aprofite per a recordar que no permetré que ningú es permeta el luxe d’embrutar la seua imatge, per a això estic jo la que va ser la seua dona a la qual va voler tant i vaig voler jo fins a l’últim dia de la seua vida, i que he seguit i continuaré fent que és mantindre la seua imatge com es mereix i com els tènia i era neta com a persona i com a esportista. ”Per aire terra i mar”, ”sempre estaràs en el meu cor”. ”Viva Don “PEDRO CARRASCO”, conclou el missatge.

Confident de Pedro Carrasco: «Estava amb l’ànima trencada, no es va reconciliar amb la seua filla abans de morir«

Paco Narváez, amic íntim de Raquel Mosquera i Pedro Carrasco, acudia aquest diumenge a ‘Viva la vida’ per a parlar d’una de les incògnites que ha envoltat sempre a la relació entre el boxador i la seua filla, Rocío Carrasco.

És cert que es van reconciliar abans de la seua mort? Va arribar a haver-hi un acostament entre pare i filla? El convidat assegurava que va parlar amb l’ex de Rocío Jurado “set dies abans que morira”: “Teníem una amistat de dos senyors, ell em portava vint anys”, afirmava.

Sobre l’episodi que va refredar la relació entre Rocío Carrasco i el seu pare, Paco Narváez explicava: “El detonant va ser el que va ocórrer la fatídica nit dels regals de Reis Mags (..) Va ser una jornada complicada i trista. Ell estava abatut, amb l’ànima destrossada… Així ho vaig sentir per telèfon”, afirmava.

Sobre si va haver-hi o no reconciliació, el que va ser el seu confident durant molts anys es mostra molt clar: “No es va reconciliar amb la seua filla. Reconciliació, zero. Em va comptar tot i comptaré fins on puga comptar”, afegia Paco Narváez en ‘Viva la vida’.

Les confidències de l’amic de Pedro Carrasco

Més endavant, Paco Narváez continuava donant detalls. Concretament, parla de l’última vegada que va parlar amb Pedro Carrasco, en any nou: «Vaig veure a una persona abatuda, trista, cabrejada per la trobada que va tindre amb la seua filla«, confessa.

«Em comenta, va fer cas a Raquel, que li insistia que les coses amb la seua filla havien d’anar a millor i que havia eixit tot malament, que havia discutit amb ella, amb la seua parella, i que s’havien anat de la seua casa mal. No va haver-hi un acostament, en absolut«.

«Ell, jo crec, que mai va estar conforme amb l’educació que se li va donar. Era capritxosa i volia que es valguera per si mateixa«, afig Paco. «Tot el que ha fet Rocío és ‘ser filla de’ (…). No li agradava Fidel Albiac ni tampoc Antonio David Flores«.

Les xarxes socials tornen a esclatar contra la perruquera

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.