Raquel Mosquera pren una decisió per a destrossar a Rocío Carraco

Raquel Mosquera continua amb la seua croada personal contra Rocío Carrasco, arran que aquesta haja carregat contra ella, ‘En el nombre de Rocío’. A més de tindre l’oportunitat de manifestar-se en ‘Viva la Vida’, la perruquera fa ús de les seues xarxes socials per a esplaiar-se quan així ho considera.

En aquesta ocasió, Mosquera ha compartit una imatge del dia en què va depositar alguns estris de Pedro Carrasco en la Caserna de la Marina. Una fotografia que ha acompanyat d’una carta que no ha passat desapercebuda per als seus milers de seguidors.

Aprofite per a recordar que anàvem a realitzar un homenatge important per a ell, quan va ocórrer això del coronavirus. I que per descomptat els seus nets eren uns els principals convidats. Saps el que sí que faré, perquè així ho sent el meu cor, i des de fa molt temps i ara més que mai, i així ho saben ells… regalar a David i Rocío Flores uns trofeus, estris i fotografies (és a dir, records del seu avi). Perquè ho sent, amb tota la meua ànima, que els valoraran, com així ho faig jo i li agradaria a Pedro el seu avi”, escriu Raquel, llançant una clara indirecta a Rocío Carrasco, qui li ha demanat en diverses ocasions que li entregue alguns estris del seu progenitor.

Aprofite per a recordar que no permetré que ningú es permeta el luxe d’embrutar la seua imatge, per a això estic jo la que va ser la seua dona a la qual va voler tant i vaig voler jo fins a l’últim dia de la seua vida, i que he seguit i continuaré fent que és mantindre la seua imatge com es mereix i com els tènia i era neta com a persona i com a esportista. ”Per aire terra i mar”, ”sempre estaràs en el meu cor”. ”Viva Don “PEDRO CARRASCO”, conclou el missatge.

Confident de Pedro Carrasco: “Estava amb l’ànima trencada, no es va reconciliar amb la seua filla abans de morir

Paco Narváez, amic íntim de Raquel Mosquera i Pedro Carrasco, acudia aquest diumenge a ‘Viva la vida’ per a parlar d’una de les incògnites que ha envoltat sempre a la relació entre el boxador i la seua filla, Rocío Carrasco.

És cert que es van reconciliar abans de la seua mort? Va arribar a haver-hi un acostament entre pare i filla? El convidat assegurava que va parlar amb l’ex de Rocío Jurado “set dies abans que morira”: “Teníem una amistat de dos senyors, ell em portava vint anys”, afirmava.

Sobre l’episodi que va refredar la relació entre Rocío Carrasco i el seu pare, Paco Narváez explicava: “El detonant va ser el que va ocórrer la fatídica nit dels regals de Reis Mags (..) Va ser una jornada complicada i trista. Ell estava abatut, amb l’ànima destrossada… Així ho vaig sentir per telèfon”, afirmava.

Sobre si va haver-hi o no reconciliació, el que va ser el seu confident durant molts anys es mostra molt clar: “No es va reconciliar amb la seua filla. Reconciliació, zero. Em va comptar tot i comptaré fins on puga comptar”, afegia Paco Narváez en ‘Viva la vida’.

Les confidències de l’amic de Pedro Carrasco

Més endavant, Paco Narváez continuava donant detalls. Concretament, parla de l’última vegada que va parlar amb Pedro Carrasco, en any nou: “Vaig veure a una persona abatuda, trista, cabrejada per la trobada que va tindre amb la seua filla“, confessa.

Em comenta, va fer cas a Raquel, que li insistia que les coses amb la seua filla havien d’anar a millor i que havia eixit tot malament, que havia discutit amb ella, amb la seua parella, i que s’havien anat de la seua casa mal. No va haver-hi un acostament, en absolut“.

Ell, jo crec, que mai va estar conforme amb l’educació que se li va donar. Era capritxosa i volia que es valguera per si mateixa“, afig Paco. “Tot el que ha fet Rocío és ‘ser filla de’ (…). No li agradava Fidel Albiac ni tampoc Antonio David Flores“.

Les xarxes socials tornen a esclatar contra la perruquera

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.