La reialesa arriba a ‘Mask Singer’ disfressada de ‘Dragona’

Mask Singer

Mask Singer | Atresmedia

 

 

La setena gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ ha sigut un carrusel d’emocions en el qual, per fi, hem pogut veure juntes a totes les màscares que queden per descobrir la seua identitat.

A més, s’hi ha rebut la visita de la primera màscara convidada, el Pingüí, que s’ha deixat la pell i ha conquistat a tots amb el seu bon rotllo. Quina sorpresa tindre a Pepe Reina en el programa!

Així ha sigut la gran nit de ‘Mask Singer’ en la qual Dragona, ara coneguda com a María Zurita, va revelar la seua identitat.

L’adorable i acolorida Monstruita de ‘Mask Singer’ ha sigut la primera a donar les seues pistes en esta setena gala. La màscara ha confessat que es ‘santigua’ tres vegades i que és tota una necessitat per a ella.

Una vegada sobre l’escenari, la màscara es va traure el seu costat més sensual amb el tema de Becky G. La ‘Monstruita‘ ha tret tota la seua arpa amb ‘Sense pijama’ i ha fet ballar als investigadors. Que gran nivell! A més, després de veure la seua agenda, va aconseguir espantar a Javier Ambrossi, té el seu contacte!

L’Eriçó ha sigut la segona de les màscares a mostrar les seues pistes, hauran caçat els investigadors alguna dada clau per a revelar la seua identitat? Diu ser molt popular en les xarxes!

El samurai més especial s’ha deslligat sobre l’escenari de ‘Mask Singer’ al ritme de ‘Wake m’up’ del recordat Avicii. Ha sabut com convertir el plató en una autèntica festa! A més, hem pogut saber que la màscara té el contacte de Ricky Martin, de què es coneixeran?

Per a completar este primer trio, l’Ou ha trepitjat fort l’escenari després de deixar el seu tercer vídeo de pistes. La màscara, que diu tindre una mica de caràcter, ha sabut com traure el seu costat més tendre i adorable en el programa per a ficar-se a tots en la butxaca amb ‘Nunca Volverá’. 

Este conegut tema de ‘El sueño de Morfeo’ ha sonat en ‘Mask Singer’ i ningú s’ha pogut resistir a seguir-li el ritme al simpàtic Ou. Què ritmazo té! A més, l’Ou té el telèfon de Carmen Lomana, seran grans amigues?

 

Pepe Reina Pingüí

Pepe Reina Pingüí | Atresmedia

Després d’estes tres primeres màscares, era el moment de conéixer al Pingüí. Pepe Reina es trobava darrere d’esta espectacular màscara convidada que s’ha ficat a tots en la butxaca amb la seua manera de cantar. La màscara s’ha deixat portar al ritme de, ‘Hola mi amor’ i ha enlluernat als investigadors per la seua gran veu i els seus moviments. Així ha sigut com Pepe Reina s’ha llevat la màscara davant de tots!

 

María Zurita Drac

María Zurita Drac | Atresmedia

La Dragona, ara coneguda com a María Zurita, va trepitjar l’escenari amb força després d’un vídeo de pistes en el qual cada detall ha sigut important per a revelar la seua identitat. En la seua última actuació en el programa, la màscara s’ha entregat al màxim amb ‘Tu foto del DNI’. Quina manera de desmelenar-se per a posar el fermall d’or al seu pas pel programa!

 

«Mai se m’hauria ocorregut fer una cosa semblant… Però anava passant, anava passant i jo pensava: ‘si a mi em van tirar del cor de xicoteta’. I ell dient que era Rozalén», va reflexionar divertida la prima del Rei i filla de la infanta Margarita mirant per a José Mota, que era el que havia deixat caure el nom de la cantant.

«Demane perdó a tots els artistes que he interpretat», va afegir ‘Dragona’ una vegada desemmascarada. Però la veritat és que no va cantar malament.

Va contar que va ser difícil mantindre el secret, sobretot a casa, quan ella deia que anava a reunió i la veien eixir en xandall.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.