11.5 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La reialesa arriba a ‘Mask Singer’ disfressada de ‘Dragona’

Mask Singer

Mask Singer | Atresmedia

 

 

La setena gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ ha sigut un carrusel d’emocions en el qual, per fi, hem pogut veure juntes a totes les màscares que queden per descobrir la seua identitat.

A més, s’hi ha rebut la visita de la primera màscara convidada, el Pingüí, que s’ha deixat la pell i ha conquistat a tots amb el seu bon rotllo. Quina sorpresa tindre a Pepe Reina en el programa!

Així ha sigut la gran nit de ‘Mask Singer’ en la qual Dragona, ara coneguda com a María Zurita, va revelar la seua identitat.

L’adorable i acolorida Monstruita de ‘Mask Singer’ ha sigut la primera a donar les seues pistes en esta setena gala. La màscara ha confessat que es ‘santigua’ tres vegades i que és tota una necessitat per a ella.

Una vegada sobre l’escenari, la màscara es va traure el seu costat més sensual amb el tema de Becky G. La ‘Monstruita‘ ha tret tota la seua arpa amb ‘Sense pijama’ i ha fet ballar als investigadors. Que gran nivell! A més, després de veure la seua agenda, va aconseguir espantar a Javier Ambrossi, té el seu contacte!

L’Eriçó ha sigut la segona de les màscares a mostrar les seues pistes, hauran caçat els investigadors alguna dada clau per a revelar la seua identitat? Diu ser molt popular en les xarxes!

El samurai més especial s’ha deslligat sobre l’escenari de ‘Mask Singer’ al ritme de ‘Wake m’up’ del recordat Avicii. Ha sabut com convertir el plató en una autèntica festa! A més, hem pogut saber que la màscara té el contacte de Ricky Martin, de què es coneixeran?

Per a completar este primer trio, l’Ou ha trepitjat fort l’escenari després de deixar el seu tercer vídeo de pistes. La màscara, que diu tindre una mica de caràcter, ha sabut com traure el seu costat més tendre i adorable en el programa per a ficar-se a tots en la butxaca amb ‘Nunca Volverá’. 

Este conegut tema de ‘El sueño de Morfeo’ ha sonat en ‘Mask Singer’ i ningú s’ha pogut resistir a seguir-li el ritme al simpàtic Ou. Què ritmazo té! A més, l’Ou té el telèfon de Carmen Lomana, seran grans amigues?

 

Pepe Reina Pingüí

Pepe Reina Pingüí | Atresmedia

Després d’estes tres primeres màscares, era el moment de conéixer al PingüíPepe Reina es trobava darrere d’esta espectacular màscara convidada que s’ha ficat a tots en la butxaca amb la seua manera de cantar. La màscara s’ha deixat portar al ritme de, ‘Hola mi amor’ i ha enlluernat als investigadors per la seua gran veu i els seus moviments. Així ha sigut com Pepe Reina s’ha llevat la màscara davant de tots!

 

María Zurita Drac

María Zurita Drac | Atresmedia

La Dragona, ara coneguda com a María Zurita, va trepitjar l’escenari amb força després d’un vídeo de pistes en el qual cada detall ha sigut important per a revelar la seua identitat. En la seua última actuació en el programa, la màscara s’ha entregat al màxim amb ‘Tu foto del DNI’. Quina manera de desmelenar-se per a posar el fermall d’or al seu pas pel programa!

 

“Mai se m’hauria ocorregut fer una cosa semblant… Però anava passant, anava passant i jo pensava: ‘si a mi em van tirar del cor de xicoteta’. I ell dient que era Rozalén”, va reflexionar divertida la prima del Rei i filla de la infanta Margarita mirant per a José Mota, que era el que havia deixat caure el nom de la cantant.

“Demane perdó a tots els artistes que he interpretat”, va afegir ‘Dragona’ una vegada desemmascarada. Però la veritat és que no va cantar malament.

Va contar que va ser difícil mantindre el secret, sobretot a casa, quan ella deia que anava a reunió i la veien eixir en xandall.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.