«Jo no et crec Rocío Carrasco, que dolenta que ets»

Telecinco va emetre anit l’episodi número 10 de la sèrie documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que no ens ha deixat indiferents.

Rocío Carrasco ha volgut parlar sobre el canvi que va experimentar el seu fill, David Flores, després que la seua germana, quan va decidir anar-se’n a viure amb el seu pare. Tanmateix, ha descrit el moment en què va veure al seu fill per última vegada. És més, Rocío Carrasco assegura que Olga Moreno ha jugat un paper molt important en tota esta història.

No obstant això, tot i el seu testimoni, que ha demostrat amb proves i documents, hi ha gent que segueix sense creure-la. De fet, si revisem les xarxes socials, podem veure una llau de crítiques que posen en dubte tot el que compta.

Rocío Carrasco pateix pel seu fill

En este últim episodi emes, la protagonista explica amb tota mena de detalls el motiu pel qual el seu fill no va assistir al seu casament amb Fidel Albiac. Així doncs, ha afirmat que va haver de portar a Antonio David als jutjats perquè va empadronar al seu fill a Màlaga sense el seu permís i, a més, va tornar-li el nen fora de la data prevista.

D’altra banda, Rocío ha volgut descriure com va anar el judici, que va ser un moment molt tens. Cal recordar que Antonio David i Olga Moreno sempre han explicat que aquell dia Rocío no va voler saludar al seu fill. Tot i això, la protagonista de la sèrie documental ho ha desmentit i ha afirmat que Olga no va deixar que s’apropés a David.

Tal com explica en la docu-sèrie, Rocío Carrasco va anar directament cap a ella per venjar-se: «Anava a buscar-la, però Javier, el meu advocat, va estirar-me de la màniga i em va dir: ‘Marxem, marxem, Ro. No’, perquè sabia que podríem protagonitzar un gran conflicte».

A més, Rocío ha assegurat que «el xiquet no em va veure. Olga no va deixar que el meu fill em pogués veure. És mentida que ella s’aixequés, com ha explicat en el ‘Deluxe’, i que passés pel meu costat i em digués: ‘De veritat no saludaràs al teu fill?’. No té el valor suficient per a aixecar-se i dir-me això després de tot el que ha passat».

Molts espectadors no es creuen el seu testimoni

Tot i la duresa del seu testimoni, hi ha molts espectadors que posen en dubte a Rocío Carrasco. Sí, tal com denuncia Carlota Corredera, hi ha ‘negacionistes’ que donen suport a Antonio David i que acusen Rocío Carrasco de mentir i de vendre la seua història. És més, molta gent dona suport a Antonio David i a Olga Moreno perquè la justícia ha arxivat algunes de les causes.

 

Anit, molts d’estos detractors han utilitzat les xarxes socials per carregar contra Rocío Carrasco amb missatges com els següents:

 

  • «No m’ho crec, que dolenta que ets Rocío Carrasco! No et compares amb David, malgrat tot és un bon pare, està amb els seus fills i l’adoren. I tu què fas pels nens? Mala mare».
  • «Aquí hi ha alguna cosa que no quadra. No em crec que tothom s’equivoque, que tothom li faça mal i que a sobre guanyen les denúncies».
  • «En la història del jutjat amb el nen, em crec molt més a Olga, però molt més».
  • «Que per moltes vegades que repetiu una mentida, no esdevé realitat».
  • «Això és vergonyós. Per venjar-se del pare, està destrossant als seus fills».

Les xarxes socials s’han omplert del hashtag # YonotecreoRocío. Tanmateix, Rocío Carrasco ha rebut el suport de molts altres espectadors que han volgut fer córrer el hashtag  # Rocíoyosítecreo. En concret, han destacat comentaris com els següents: 

 

  • «Ho va fer el pare a base de mentides i no passava res. Ara surt ella a explicar veritats amb proves i és una mala mare. Hauríeu d’estar callats».
  • «Anais Bernal diu que mentre no passa res perquè el pare no torna el fill a la seua mare, hi ha mares amb pena de presó pel mateix motiu».

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU