«Jo no et crec Rocío Carrasco, que dolenta que ets»

Telecinco va emetre anit l’episodi número 10 de la sèrie documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que no ens ha deixat indiferents.

Rocío Carrasco ha volgut parlar sobre el canvi que va experimentar el seu fill, David Flores, després que la seua germana, quan va decidir anar-se’n a viure amb el seu pare. Tanmateix, ha descrit el moment en què va veure al seu fill per última vegada. És més, Rocío Carrasco assegura que Olga Moreno ha jugat un paper molt important en tota esta història.

No obstant això, tot i el seu testimoni, que ha demostrat amb proves i documents, hi ha gent que segueix sense creure-la. De fet, si revisem les xarxes socials, podem veure una llau de crítiques que posen en dubte tot el que compta.

Rocío Carrasco pateix pel seu fill

En este últim episodi emes, la protagonista explica amb tota mena de detalls el motiu pel qual el seu fill no va assistir al seu casament amb Fidel Albiac. Així doncs, ha afirmat que va haver de portar a Antonio David als jutjats perquè va empadronar al seu fill a Màlaga sense el seu permís i, a més, va tornar-li el nen fora de la data prevista.

D’altra banda, Rocío ha volgut descriure com va anar el judici, que va ser un moment molt tens. Cal recordar que Antonio David i Olga Moreno sempre han explicat que aquell dia Rocío no va voler saludar al seu fill. Tot i això, la protagonista de la sèrie documental ho ha desmentit i ha afirmat que Olga no va deixar que s’apropés a David.

Tal com explica en la docu-sèrie, Rocío Carrasco va anar directament cap a ella per venjar-se: «Anava a buscar-la, però Javier, el meu advocat, va estirar-me de la màniga i em va dir: ‘Marxem, marxem, Ro. No’, perquè sabia que podríem protagonitzar un gran conflicte».

A més, Rocío ha assegurat que «el xiquet no em va veure. Olga no va deixar que el meu fill em pogués veure. És mentida que ella s’aixequés, com ha explicat en el ‘Deluxe’, i que passés pel meu costat i em digués: ‘De veritat no saludaràs al teu fill?’. No té el valor suficient per a aixecar-se i dir-me això després de tot el que ha passat».

Molts espectadors no es creuen el seu testimoni

Tot i la duresa del seu testimoni, hi ha molts espectadors que posen en dubte a Rocío Carrasco. Sí, tal com denuncia Carlota Corredera, hi ha ‘negacionistes’ que donen suport a Antonio David i que acusen Rocío Carrasco de mentir i de vendre la seua història. És més, molta gent dona suport a Antonio David i a Olga Moreno perquè la justícia ha arxivat algunes de les causes.

 

Anit, molts d’estos detractors han utilitzat les xarxes socials per carregar contra Rocío Carrasco amb missatges com els següents:

 

  • «No m’ho crec, que dolenta que ets Rocío Carrasco! No et compares amb David, malgrat tot és un bon pare, està amb els seus fills i l’adoren. I tu què fas pels nens? Mala mare».
  • «Aquí hi ha alguna cosa que no quadra. No em crec que tothom s’equivoque, que tothom li faça mal i que a sobre guanyen les denúncies».
  • «En la història del jutjat amb el nen, em crec molt més a Olga, però molt més».
  • «Que per moltes vegades que repetiu una mentida, no esdevé realitat».
  • «Això és vergonyós. Per venjar-se del pare, està destrossant als seus fills».

Les xarxes socials s’han omplert del hashtag # YonotecreoRocío. Tanmateix, Rocío Carrasco ha rebut el suport de molts altres espectadors que han volgut fer córrer el hashtag  # Rocíoyosítecreo. En concret, han destacat comentaris com els següents: 

 

  • «Ho va fer el pare a base de mentides i no passava res. Ara surt ella a explicar veritats amb proves i és una mala mare. Hauríeu d’estar callats».
  • «Anais Bernal diu que mentre no passa res perquè el pare no torna el fill a la seua mare, hi ha mares amb pena de presó pel mateix motiu».
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.