«Jo no et crec Rocío Carrasco, que dolenta que ets»

Telecinco va emetre anit l’episodi número 10 de la sèrie documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que no ens ha deixat indiferents.

Rocío Carrasco ha volgut parlar sobre el canvi que va experimentar el seu fill, David Flores, després que la seua germana, quan va decidir anar-se’n a viure amb el seu pare. Tanmateix, ha descrit el moment en què va veure al seu fill per última vegada. És més, Rocío Carrasco assegura que Olga Moreno ha jugat un paper molt important en tota esta història.

No obstant això, tot i el seu testimoni, que ha demostrat amb proves i documents, hi ha gent que segueix sense creure-la. De fet, si revisem les xarxes socials, podem veure una llau de crítiques que posen en dubte tot el que compta.

Rocío Carrasco pateix pel seu fill

En este últim episodi emes, la protagonista explica amb tota mena de detalls el motiu pel qual el seu fill no va assistir al seu casament amb Fidel Albiac. Així doncs, ha afirmat que va haver de portar a Antonio David als jutjats perquè va empadronar al seu fill a Màlaga sense el seu permís i, a més, va tornar-li el nen fora de la data prevista.

D’altra banda, Rocío ha volgut descriure com va anar el judici, que va ser un moment molt tens. Cal recordar que Antonio David i Olga Moreno sempre han explicat que aquell dia Rocío no va voler saludar al seu fill. Tot i això, la protagonista de la sèrie documental ho ha desmentit i ha afirmat que Olga no va deixar que s’apropés a David.

Tal com explica en la docu-sèrie, Rocío Carrasco va anar directament cap a ella per venjar-se: «Anava a buscar-la, però Javier, el meu advocat, va estirar-me de la màniga i em va dir: ‘Marxem, marxem, Ro. No’, perquè sabia que podríem protagonitzar un gran conflicte».

A més, Rocío ha assegurat que «el xiquet no em va veure. Olga no va deixar que el meu fill em pogués veure. És mentida que ella s’aixequés, com ha explicat en el ‘Deluxe’, i que passés pel meu costat i em digués: ‘De veritat no saludaràs al teu fill?’. No té el valor suficient per a aixecar-se i dir-me això després de tot el que ha passat».

Molts espectadors no es creuen el seu testimoni

Tot i la duresa del seu testimoni, hi ha molts espectadors que posen en dubte a Rocío Carrasco. Sí, tal com denuncia Carlota Corredera, hi ha ‘negacionistes’ que donen suport a Antonio David i que acusen Rocío Carrasco de mentir i de vendre la seua història. És més, molta gent dona suport a Antonio David i a Olga Moreno perquè la justícia ha arxivat algunes de les causes.

 

Anit, molts d’estos detractors han utilitzat les xarxes socials per carregar contra Rocío Carrasco amb missatges com els següents:

 

  • «No m’ho crec, que dolenta que ets Rocío Carrasco! No et compares amb David, malgrat tot és un bon pare, està amb els seus fills i l’adoren. I tu què fas pels nens? Mala mare».
  • «Aquí hi ha alguna cosa que no quadra. No em crec que tothom s’equivoque, que tothom li faça mal i que a sobre guanyen les denúncies».
  • «En la història del jutjat amb el nen, em crec molt més a Olga, però molt més».
  • «Que per moltes vegades que repetiu una mentida, no esdevé realitat».
  • «Això és vergonyós. Per venjar-se del pare, està destrossant als seus fills».

Les xarxes socials s’han omplert del hashtag # YonotecreoRocío. Tanmateix, Rocío Carrasco ha rebut el suport de molts altres espectadors que han volgut fer córrer el hashtag  # Rocíoyosítecreo. En concret, han destacat comentaris com els següents: 

 

  • «Ho va fer el pare a base de mentides i no passava res. Ara surt ella a explicar veritats amb proves i és una mala mare. Hauríeu d’estar callats».
  • «Anais Bernal diu que mentre no passa res perquè el pare no torna el fill a la seua mare, hi ha mares amb pena de presó pel mateix motiu».
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.