Anuncios

«Jo no et crec Rocío Carrasco, que dolenta que ets»

Telecinco va emetre anit l’episodi número 10 de la sèrie documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que no ens ha deixat indiferents.

Rocío Carrasco ha volgut parlar sobre el canvi que va experimentar el seu fill, David Flores, després que la seua germana, quan va decidir anar-se’n a viure amb el seu pare. Tanmateix, ha descrit el moment en què va veure al seu fill per última vegada. És més, Rocío Carrasco assegura que Olga Moreno ha jugat un paper molt important en tota esta història.

No obstant això, tot i el seu testimoni, que ha demostrat amb proves i documents, hi ha gent que segueix sense creure-la. De fet, si revisem les xarxes socials, podem veure una llau de crítiques que posen en dubte tot el que compta.

Rocío Carrasco pateix pel seu fill

En este últim episodi emes, la protagonista explica amb tota mena de detalls el motiu pel qual el seu fill no va assistir al seu casament amb Fidel Albiac. Així doncs, ha afirmat que va haver de portar a Antonio David als jutjats perquè va empadronar al seu fill a Màlaga sense el seu permís i, a més, va tornar-li el nen fora de la data prevista.

D’altra banda, Rocío ha volgut descriure com va anar el judici, que va ser un moment molt tens. Cal recordar que Antonio David i Olga Moreno sempre han explicat que aquell dia Rocío no va voler saludar al seu fill. Tot i això, la protagonista de la sèrie documental ho ha desmentit i ha afirmat que Olga no va deixar que s’apropés a David.

Tal com explica en la docu-sèrie, Rocío Carrasco va anar directament cap a ella per venjar-se: «Anava a buscar-la, però Javier, el meu advocat, va estirar-me de la màniga i em va dir: ‘Marxem, marxem, Ro. No’, perquè sabia que podríem protagonitzar un gran conflicte».

A més, Rocío ha assegurat que «el xiquet no em va veure. Olga no va deixar que el meu fill em pogués veure. És mentida que ella s’aixequés, com ha explicat en el ‘Deluxe’, i que passés pel meu costat i em digués: ‘De veritat no saludaràs al teu fill?’. No té el valor suficient per a aixecar-se i dir-me això després de tot el que ha passat».

Molts espectadors no es creuen el seu testimoni

Tot i la duresa del seu testimoni, hi ha molts espectadors que posen en dubte a Rocío Carrasco. Sí, tal com denuncia Carlota Corredera, hi ha ‘negacionistes’ que donen suport a Antonio David i que acusen Rocío Carrasco de mentir i de vendre la seua història. És més, molta gent dona suport a Antonio David i a Olga Moreno perquè la justícia ha arxivat algunes de les causes.

 

Anit, molts d’estos detractors han utilitzat les xarxes socials per carregar contra Rocío Carrasco amb missatges com els següents:

 

  • «No m’ho crec, que dolenta que ets Rocío Carrasco! No et compares amb David, malgrat tot és un bon pare, està amb els seus fills i l’adoren. I tu què fas pels nens? Mala mare».
  • «Aquí hi ha alguna cosa que no quadra. No em crec que tothom s’equivoque, que tothom li faça mal i que a sobre guanyen les denúncies».
  • «En la història del jutjat amb el nen, em crec molt més a Olga, però molt més».
  • «Que per moltes vegades que repetiu una mentida, no esdevé realitat».
  • «Això és vergonyós. Per venjar-se del pare, està destrossant als seus fills».

Les xarxes socials s’han omplert del hashtag # YonotecreoRocío. Tanmateix, Rocío Carrasco ha rebut el suport de molts altres espectadors que han volgut fer córrer el hashtag  # Rocíoyosítecreo. En concret, han destacat comentaris com els següents: 

 

  • «Ho va fer el pare a base de mentides i no passava res. Ara surt ella a explicar veritats amb proves i és una mala mare. Hauríeu d’estar callats».
  • «Anais Bernal diu que mentre no passa res perquè el pare no torna el fill a la seua mare, hi ha mares amb pena de presó pel mateix motiu».
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.