«Jo no et crec Rocío Carrasco, que dolenta que ets»

Telecinco va emetre anit l’episodi número 10 de la sèrie documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que no ens ha deixat indiferents.

Rocío Carrasco ha volgut parlar sobre el canvi que va experimentar el seu fill, David Flores, després que la seua germana, quan va decidir anar-se’n a viure amb el seu pare. Tanmateix, ha descrit el moment en què va veure al seu fill per última vegada. És més, Rocío Carrasco assegura que Olga Moreno ha jugat un paper molt important en tota esta història.

No obstant això, tot i el seu testimoni, que ha demostrat amb proves i documents, hi ha gent que segueix sense creure-la. De fet, si revisem les xarxes socials, podem veure una llau de crítiques que posen en dubte tot el que compta.

Rocío Carrasco pateix pel seu fill

En este últim episodi emes, la protagonista explica amb tota mena de detalls el motiu pel qual el seu fill no va assistir al seu casament amb Fidel Albiac. Així doncs, ha afirmat que va haver de portar a Antonio David als jutjats perquè va empadronar al seu fill a Màlaga sense el seu permís i, a més, va tornar-li el nen fora de la data prevista.

D’altra banda, Rocío ha volgut descriure com va anar el judici, que va ser un moment molt tens. Cal recordar que Antonio David i Olga Moreno sempre han explicat que aquell dia Rocío no va voler saludar al seu fill. Tot i això, la protagonista de la sèrie documental ho ha desmentit i ha afirmat que Olga no va deixar que s’apropés a David.

Tal com explica en la docu-sèrie, Rocío Carrasco va anar directament cap a ella per venjar-se: «Anava a buscar-la, però Javier, el meu advocat, va estirar-me de la màniga i em va dir: ‘Marxem, marxem, Ro. No’, perquè sabia que podríem protagonitzar un gran conflicte».

A més, Rocío ha assegurat que «el xiquet no em va veure. Olga no va deixar que el meu fill em pogués veure. És mentida que ella s’aixequés, com ha explicat en el ‘Deluxe’, i que passés pel meu costat i em digués: ‘De veritat no saludaràs al teu fill?’. No té el valor suficient per a aixecar-se i dir-me això després de tot el que ha passat».

Molts espectadors no es creuen el seu testimoni

Tot i la duresa del seu testimoni, hi ha molts espectadors que posen en dubte a Rocío Carrasco. Sí, tal com denuncia Carlota Corredera, hi ha ‘negacionistes’ que donen suport a Antonio David i que acusen Rocío Carrasco de mentir i de vendre la seua història. És més, molta gent dona suport a Antonio David i a Olga Moreno perquè la justícia ha arxivat algunes de les causes.

 

Anit, molts d’estos detractors han utilitzat les xarxes socials per carregar contra Rocío Carrasco amb missatges com els següents:

 

  • «No m’ho crec, que dolenta que ets Rocío Carrasco! No et compares amb David, malgrat tot és un bon pare, està amb els seus fills i l’adoren. I tu què fas pels nens? Mala mare».
  • «Aquí hi ha alguna cosa que no quadra. No em crec que tothom s’equivoque, que tothom li faça mal i que a sobre guanyen les denúncies».
  • «En la història del jutjat amb el nen, em crec molt més a Olga, però molt més».
  • «Que per moltes vegades que repetiu una mentida, no esdevé realitat».
  • «Això és vergonyós. Per venjar-se del pare, està destrossant als seus fills».

Les xarxes socials s’han omplert del hashtag # YonotecreoRocío. Tanmateix, Rocío Carrasco ha rebut el suport de molts altres espectadors que han volgut fer córrer el hashtag  # Rocíoyosítecreo. En concret, han destacat comentaris com els següents: 

 

  • «Ho va fer el pare a base de mentides i no passava res. Ara surt ella a explicar veritats amb proves i és una mala mare. Hauríeu d’estar callats».
  • «Anais Bernal diu que mentre no passa res perquè el pare no torna el fill a la seua mare, hi ha mares amb pena de presó pel mateix motiu».
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els fallers de Cuba-Literat Azorín planten la seua falla davant l’absència de l’artista

La comissió de Ruzafa culmina pel seu compte la plantà de 'Passant a millor vida' després de no concloure l'artista el seu treball. Han comunicat la incidència a la JCF.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.