Rocío Carrasco esborraria de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco 'esborraria' de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco «esborraria» de la vida de sa mare a Ortega Cano | Mediaset

Telecinco va emetre aquest divendres l’episodi Montealto: los papeles de Rota, una mena de preàmbul de la segona temporada de la docusèrie sobre la presentadora de televisió En el nombre de Rocío.

En aquest preliminar, Carrasco va parlar dels seus familiars dels ‘clans’ Mohedano i Jurado, però també esmentà el segon marit de sa mare Rocío Jurado, el torero José Ortega Cano.

La filla de ‘La más grande’ repassà el canvi de parer del seu padrastre respecte al tracte que dona a Antonio David Flores. En un principi, Ortega Cano va qualificar-ho com a un maltractador i va narrar alguns episodis de les baralles entre Rocío Carrasco i Antonio David, però en passar el temps s’ha vist com manté una relació cordial amb ell i fins i tot el va invitar a la seua boda.

El matador arribà a dir que Antonio David «no tenia amor ni per la seua esposa, ni pels seus fills, ni pels seus pares», que l’havien de cridar a ell per saber com es trobava. «El matrimoni que Antonio David havia contret tenia més valor cap a fora, cap al lluïment social. El que pretenia era muntar l’escàndol i viure de l’escàndol. Ha fet fortuna per aquest camí, i el continua fent«, va dir Ortega Cano molts anys arrere d’Antonio David.

Malgrat aquestes paraules, al parlar sobre el contingut de la segona temporada de la docusèrie de Rocío Carrasco, la protagonista revelarà algunes intimitats de la relació amb la seua mare, fins i tot es rumoreja d’una possible acusació de maltractament d’Ortega Cano a Jurado.

Durant el programa, Carrasco va afirmar que si el torero «no hagués estat en la vida de sa mare, hauria estat millor» i el va llençar algun ‘dard’ quan va ser preguntada per les declaracions d’Ortega Cano, quan va dir que des de xicoteta Carrasco tenia un comportament «molt irregular»: «Irregular potser, però ni delictiu ni il·legal, que jo ni bec ni conduïsc«, va afegir la presentadora.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.