Rocío Carrasco esborraria de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco 'esborraria' de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco “esborraria” de la vida de sa mare a Ortega Cano | Mediaset

Telecinco va emetre aquest divendres l’episodi Montealto: los papeles de Rota, una mena de preàmbul de la segona temporada de la docusèrie sobre la presentadora de televisió En el nombre de Rocío.

En aquest preliminar, Carrasco va parlar dels seus familiars dels ‘clans’ Mohedano i Jurado, però també esmentà el segon marit de sa mare Rocío Jurado, el torero José Ortega Cano.

La filla de ‘La más grande’ repassà el canvi de parer del seu padrastre respecte al tracte que dona a Antonio David Flores. En un principi, Ortega Cano va qualificar-ho com a un maltractador i va narrar alguns episodis de les baralles entre Rocío Carrasco i Antonio David, però en passar el temps s’ha vist com manté una relació cordial amb ell i fins i tot el va invitar a la seua boda.

El matador arribà a dir que Antonio David “no tenia amor ni per la seua esposa, ni pels seus fills, ni pels seus pares”, que l’havien de cridar a ell per saber com es trobava. “El matrimoni que Antonio David havia contret tenia més valor cap a fora, cap al lluïment social. El que pretenia era muntar l’escàndol i viure de l’escàndol. Ha fet fortuna per aquest camí, i el continua fent“, va dir Ortega Cano molts anys arrere d’Antonio David.

Malgrat aquestes paraules, al parlar sobre el contingut de la segona temporada de la docusèrie de Rocío Carrasco, la protagonista revelarà algunes intimitats de la relació amb la seua mare, fins i tot es rumoreja d’una possible acusació de maltractament d’Ortega Cano a Jurado.

Durant el programa, Carrasco va afirmar que si el torero “no hagués estat en la vida de sa mare, hauria estat millor” i el va llençar algun ‘dard’ quan va ser preguntada per les declaracions d’Ortega Cano, quan va dir que des de xicoteta Carrasco tenia un comportament “molt irregular”: “Irregular potser, però ni delictiu ni il·legal, que jo ni bec ni conduïsc“, va afegir la presentadora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.