9.3 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Rocío Carrasco esborraria de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco 'esborraria' de la vida de sa mare a Ortega Cano

Rocío Carrasco “esborraria” de la vida de sa mare a Ortega Cano | Mediaset

Telecinco va emetre aquest divendres l’episodi Montealto: los papeles de Rota, una mena de preàmbul de la segona temporada de la docusèrie sobre la presentadora de televisió En el nombre de Rocío.

En aquest preliminar, Carrasco va parlar dels seus familiars dels ‘clans’ Mohedano i Jurado, però també esmentà el segon marit de sa mare Rocío Jurado, el torero José Ortega Cano.

La filla de ‘La más grande’ repassà el canvi de parer del seu padrastre respecte al tracte que dona a Antonio David Flores. En un principi, Ortega Cano va qualificar-ho com a un maltractador i va narrar alguns episodis de les baralles entre Rocío Carrasco i Antonio David, però en passar el temps s’ha vist com manté una relació cordial amb ell i fins i tot el va invitar a la seua boda.

El matador arribà a dir que Antonio David “no tenia amor ni per la seua esposa, ni pels seus fills, ni pels seus pares”, que l’havien de cridar a ell per saber com es trobava. “El matrimoni que Antonio David havia contret tenia més valor cap a fora, cap al lluïment social. El que pretenia era muntar l’escàndol i viure de l’escàndol. Ha fet fortuna per aquest camí, i el continua fent“, va dir Ortega Cano molts anys arrere d’Antonio David.

Malgrat aquestes paraules, al parlar sobre el contingut de la segona temporada de la docusèrie de Rocío Carrasco, la protagonista revelarà algunes intimitats de la relació amb la seua mare, fins i tot es rumoreja d’una possible acusació de maltractament d’Ortega Cano a Jurado.

Durant el programa, Carrasco va afirmar que si el torero “no hagués estat en la vida de sa mare, hauria estat millor” i el va llençar algun ‘dard’ quan va ser preguntada per les declaracions d’Ortega Cano, quan va dir que des de xicoteta Carrasco tenia un comportament “molt irregular”: “Irregular potser, però ni delictiu ni il·legal, que jo ni bec ni conduïsc“, va afegir la presentadora.

Últimes notícies

Mor la pantera Mamba del Bioparc València per insuficiència renal als 20 anys

La femella de lleopard negre vivia en Bioparc València des de 2008 i formava part d'un grup internacional de conservació. Després d'una deterioració irreversible, es va decidir l'eutanàsia.

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.