Rocío Carrasco: La meua filla és la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012

 

Rocío Carrasco ha tornat a plató després de l’emissió de l’últim capítol del documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i s’ha trencat parlant dels seus fills. No sap si se sent més prop d’ells després de contar públicament la seua història i confessa que, veient les reaccions de Rocío Flores, creu que la seua filla no ha canviat.

L’homenatge de la família Mohedano a Rocío Jurado

 

El passat cap de setmana la família Mohedano va homenatjar a Rocío Jurado a Chipiona amb motiu del 15 aniversari de la seua defunció, que va succeir l’1 de juny. Els assistents tan sols deien que l’Església està oberta per a tots i es negaven a parlar d’ella.

En plató, Rocío Carrasco confessava una mica bloquejada després de veure a la seua filla dient que no s’emocionava escoltant el seu nom i demanava que no veren coses on no n’hi ha: “Tenia raó, no n’hi ha, no s’ha emocionat”.

 

Rocío Carrasco parla de Rocío Flores

 

La filla de ‘la más grande’ que no sol veure les intervencions de la seua filla perquè no li fan bé. Cal recordar que Rocío Flores, colabora en ‘El Programa de Ana Rosa’ i en els debats de ‘Supervivientes’, on en un principi no volia parlar de la seua mare, però que a poquet a poquet va canviant d’opinió.

A més afig que, “em transmet que és, per a la meua desgràcia, la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012, molt al meu pesar”, responia Rocío sincerament al·ludint al dia que va patir l’agressió. Ho viu “amb molt de dolor” encara que no tira la tovallola: “L’esperança no es perd”, encara que perquè s’arreglara, ella hauria de viure en una situació “asèptica” que ara com ara no és possible.

Però, se sent preparada Rocío perquè la seua filla la negue? Ella creu que ja ho ha fet: “És antinatura per a això no s’està preparat mai”, responia davant les preguntes de Paloma García Pelayo.

 

Rocío Carrasco es trenca parlant dels seus fills

 

A l’inici de la seua entrevista, Rocío Carrasco feia balanç, però no sabia què respondre davant la pregunta de Carlota Corredera, que volia saber si se sent més prop dels seus fills. “No ho sé“, responia i s’esfondrava.

Rocío ha volgut contar la seua història perquè els seus fills sàpien la seua veritat i, coneixent totes les dades, prenguen les seues pròpies decisions. No ho havia fet fins ara perquè no volia fer-los partícips: “Em vaig equivocar en la sobreprotecció dels meus fills però mai m’hauria perdonat fer-los mal amb la veritat”.

 

A Rocío Carrasco li agradaria rebre la trucada del seu fill David

 

Rocío va explicar que no està preparada per a parlar amb la seua filla, però sí que li agradaria rebre la trucada del seu fill, David. “Clar que sí, però no crec que succeïsca”, responia ella i afegia que en el cas que ocorreguera “tindria un rerefons, no es produiria des de la netedat” perquè creu que no seria ell qui tinguera aqueixa iniciativa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.