9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Rocío Carrasco: La meua filla és la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012

 

Rocío Carrasco ha tornat a plató després de l’emissió de l’últim capítol del documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i s’ha trencat parlant dels seus fills. No sap si se sent més prop d’ells després de contar públicament la seua història i confessa que, veient les reaccions de Rocío Flores, creu que la seua filla no ha canviat.

L’homenatge de la família Mohedano a Rocío Jurado

 

El passat cap de setmana la família Mohedano va homenatjar a Rocío Jurado a Chipiona amb motiu del 15 aniversari de la seua defunció, que va succeir l’1 de juny. Els assistents tan sols deien que l’Església està oberta per a tots i es negaven a parlar d’ella.

En plató, Rocío Carrasco confessava una mica bloquejada després de veure a la seua filla dient que no s’emocionava escoltant el seu nom i demanava que no veren coses on no n’hi ha: “Tenia raó, no n’hi ha, no s’ha emocionat”.

 

Rocío Carrasco parla de Rocío Flores

 

La filla de ‘la más grande’ que no sol veure les intervencions de la seua filla perquè no li fan bé. Cal recordar que Rocío Flores, colabora en ‘El Programa de Ana Rosa’ i en els debats de ‘Supervivientes’, on en un principi no volia parlar de la seua mare, però que a poquet a poquet va canviant d’opinió.

A més afig que, “em transmet que és, per a la meua desgràcia, la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012, molt al meu pesar”, responia Rocío sincerament al·ludint al dia que va patir l’agressió. Ho viu “amb molt de dolor” encara que no tira la tovallola: “L’esperança no es perd”, encara que perquè s’arreglara, ella hauria de viure en una situació “asèptica” que ara com ara no és possible.

Però, se sent preparada Rocío perquè la seua filla la negue? Ella creu que ja ho ha fet: “És antinatura per a això no s’està preparat mai”, responia davant les preguntes de Paloma García Pelayo.

 

Rocío Carrasco es trenca parlant dels seus fills

 

A l’inici de la seua entrevista, Rocío Carrasco feia balanç, però no sabia què respondre davant la pregunta de Carlota Corredera, que volia saber si se sent més prop dels seus fills. “No ho sé“, responia i s’esfondrava.

Rocío ha volgut contar la seua història perquè els seus fills sàpien la seua veritat i, coneixent totes les dades, prenguen les seues pròpies decisions. No ho havia fet fins ara perquè no volia fer-los partícips: “Em vaig equivocar en la sobreprotecció dels meus fills però mai m’hauria perdonat fer-los mal amb la veritat”.

 

A Rocío Carrasco li agradaria rebre la trucada del seu fill David

 

Rocío va explicar que no està preparada per a parlar amb la seua filla, però sí que li agradaria rebre la trucada del seu fill, David. “Clar que sí, però no crec que succeïsca”, responia ella i afegia que en el cas que ocorreguera “tindria un rerefons, no es produiria des de la netedat” perquè creu que no seria ell qui tinguera aqueixa iniciativa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.