11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Rocío Carrasco: La meua filla és la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012

 

Rocío Carrasco ha tornat a plató després de l’emissió de l’últim capítol del documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i s’ha trencat parlant dels seus fills. No sap si se sent més prop d’ells després de contar públicament la seua història i confessa que, veient les reaccions de Rocío Flores, creu que la seua filla no ha canviat.

L’homenatge de la família Mohedano a Rocío Jurado

 

El passat cap de setmana la família Mohedano va homenatjar a Rocío Jurado a Chipiona amb motiu del 15 aniversari de la seua defunció, que va succeir l’1 de juny. Els assistents tan sols deien que l’Església està oberta per a tots i es negaven a parlar d’ella.

En plató, Rocío Carrasco confessava una mica bloquejada després de veure a la seua filla dient que no s’emocionava escoltant el seu nom i demanava que no veren coses on no n’hi ha: “Tenia raó, no n’hi ha, no s’ha emocionat”.

 

Rocío Carrasco parla de Rocío Flores

 

La filla de ‘la más grande’ que no sol veure les intervencions de la seua filla perquè no li fan bé. Cal recordar que Rocío Flores, colabora en ‘El Programa de Ana Rosa’ i en els debats de ‘Supervivientes’, on en un principi no volia parlar de la seua mare, però que a poquet a poquet va canviant d’opinió.

A més afig que, “em transmet que és, per a la meua desgràcia, la mateixa persona que era el 27 de juliol de 2012, molt al meu pesar”, responia Rocío sincerament al·ludint al dia que va patir l’agressió. Ho viu “amb molt de dolor” encara que no tira la tovallola: “L’esperança no es perd”, encara que perquè s’arreglara, ella hauria de viure en una situació “asèptica” que ara com ara no és possible.

Però, se sent preparada Rocío perquè la seua filla la negue? Ella creu que ja ho ha fet: “És antinatura per a això no s’està preparat mai”, responia davant les preguntes de Paloma García Pelayo.

 

Rocío Carrasco es trenca parlant dels seus fills

 

A l’inici de la seua entrevista, Rocío Carrasco feia balanç, però no sabia què respondre davant la pregunta de Carlota Corredera, que volia saber si se sent més prop dels seus fills. “No ho sé“, responia i s’esfondrava.

Rocío ha volgut contar la seua història perquè els seus fills sàpien la seua veritat i, coneixent totes les dades, prenguen les seues pròpies decisions. No ho havia fet fins ara perquè no volia fer-los partícips: “Em vaig equivocar en la sobreprotecció dels meus fills però mai m’hauria perdonat fer-los mal amb la veritat”.

 

A Rocío Carrasco li agradaria rebre la trucada del seu fill David

 

Rocío va explicar que no està preparada per a parlar amb la seua filla, però sí que li agradaria rebre la trucada del seu fill, David. “Clar que sí, però no crec que succeïsca”, responia ella i afegia que en el cas que ocorreguera “tindria un rerefons, no es produiria des de la netedat” perquè creu que no seria ell qui tinguera aqueixa iniciativa.

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.