Rocío Carrasco revela els seus plans de futur: ‘M’agradaria tornar a ser mare’

 

Rocío Carrasco ha intervingut en directe en el programa d’este dimecres de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. S’havia emés l’últim capítol i la protagonista va connectar a través de videotelefonada per a xarrar amb Carlota Corredera i anunciar que dimecres que ve s’asseurà en el plató per a respondre totes les preguntes.

El final ha deixat als espectadors amb un nus en la gola i amb una infinitat d’emocions surant en l’aire. Encara que, la protagonista del moment no ha volgut desaprofitar el moment per a acomiadar-se dels espectadors en gran i agrair l’afecte i suport rebut.

«M’he quedat tocada en veure l’última part, estic emocionada. Gràcies per haver-me cregut, això per a començar», ha dit després d’entrar en directe. Així, en els últims minuts de la docuserie, hem pogut conéixer una mica més sobre els plans de futur que té pendents la protagonista del moment.

«Hui és el primer dia en què jo em pose per davant dels meus fills, però ho faig quan veig que està tot perdut. Molt al meu pesar crec que està tot perdut amb els meus fills. Jo no sé en un futur, però en un present llunyà, està perdut», reconeixia molt al seu pesar, renunciat directament a recuperar la relació amb Rocío i David Flores.

 

La pregunta incomoda de la seua amiga Alba Carrillo

 

Alba Carrillo és amiga de Rocío Carrasco i ha volgut fer-li una pregunta a la filla de Rocío Jurado. El seu comentari ha deixat a tots de pedra i Carlota Corredera ha hagut de frenar-la.

“Em mataràs, però et vull fer una pregunta. Hi ha probabilitat que em faces tia prompte?”, va preguntar Alba Carrillo. Rocío Carrasco es va quedar callada i Carlota Corredera va frenar a la col·laboradora, anunciant que eixa pregunta obtindrà resposta en el pròxim programa. Així i tot, Alba Carrillo no volia quedar-se amb el dubte: “Almenys envia’m un missatge!” Rocío Carrasco ha respost: “Jo t’ho escric ara, gordi, no et preocupes”.

 

Rocío Carrasco, sobre si serà mare una altra vegada

 

Ara, no hi ha dubte que Carrasco té un brillant futur al davant, ja que com ella mateixa afirma, després d’haver tocat fons, només queda pujar cap amunt i eixir a flotació.

Però, després d’haver viscut tot el que ha viscut, ara creu que estaria preparada per a tornar a ser mare. “Crec que he dit tot el que ja està dit havent tocat fons i pres consciència que la vida és meravellosa i que ningú té el dret de fer-te el que a mi se m’ha fet. Crec que hi ha hagut un canvi significatiu i he pres consciència de moltes coses”.

El dolor per tot l’ocorregut segueix ací i afirma que no es curarà “de hui per a demà, i menys si continuen passant situacions. Però potser jo ja he pres algun tipus de decisió amb mi i intent actuar d’una altra manera”.

En el documental, una de les preguntes a les quals es va enfrontar Rocío Carrasco va ser que si estava preparada per a tindre més fills. La filla de Rocío Jurado ha afirmat que li haguera encantat tindre més xiquets i creu que sí, que ara ja estaria preparada per a tornar a quedar-se embarassada.

 

El tractament de Rocío Carrasco
 

La filla de ‘la más grande’ ha recordat que porta prop de deu anys en tractament, per la qual cosa ha sigut un camí molt llarg. I, ara, amb la docuserie, sembla haver fet un pas més per a alliberar-se per complet de les càrregues del passat. «Jo puc estar afonada, deprimida, frustrada perquè no es fa justícia… Podré tindre moltes coses, però boja no estic», ha aclarit.

D’eixa forma, ha defensat també la seua decisió de triar Telecinco com la cadena en la qual havia de parlar. «En esta productora, -La Fabrica de la tele-, eren els primers que havien de saber la veritat, saber la història real». Sobretot, perquè és en la qual Antonio David ha venut la seua vida al llarg de vint anys.

I, per a segellar amb fermall d’or, Rocío també ha volgut fer una recomanació a totes aquelles dones que es troben en una situació semblant. «Que no facen el mateix que jo, que ho diguen, que ho criden, que es vagen a la porta de qui pertanga, que li ho tatuen a foc, que ho diguen en el minut 0. Que no estan soles».

 

 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.