Rocío Carrasco revela els seus plans de futur: ‘M’agradaria tornar a ser mare’

 

Rocío Carrasco ha intervingut en directe en el programa d’este dimecres de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. S’havia emés l’últim capítol i la protagonista va connectar a través de videotelefonada per a xarrar amb Carlota Corredera i anunciar que dimecres que ve s’asseurà en el plató per a respondre totes les preguntes.

El final ha deixat als espectadors amb un nus en la gola i amb una infinitat d’emocions surant en l’aire. Encara que, la protagonista del moment no ha volgut desaprofitar el moment per a acomiadar-se dels espectadors en gran i agrair l’afecte i suport rebut.

«M’he quedat tocada en veure l’última part, estic emocionada. Gràcies per haver-me cregut, això per a començar», ha dit després d’entrar en directe. Així, en els últims minuts de la docuserie, hem pogut conéixer una mica més sobre els plans de futur que té pendents la protagonista del moment.

«Hui és el primer dia en què jo em pose per davant dels meus fills, però ho faig quan veig que està tot perdut. Molt al meu pesar crec que està tot perdut amb els meus fills. Jo no sé en un futur, però en un present llunyà, està perdut», reconeixia molt al seu pesar, renunciat directament a recuperar la relació amb Rocío i David Flores.

 

La pregunta incomoda de la seua amiga Alba Carrillo

 

Alba Carrillo és amiga de Rocío Carrasco i ha volgut fer-li una pregunta a la filla de Rocío Jurado. El seu comentari ha deixat a tots de pedra i Carlota Corredera ha hagut de frenar-la.

“Em mataràs, però et vull fer una pregunta. Hi ha probabilitat que em faces tia prompte?”, va preguntar Alba Carrillo. Rocío Carrasco es va quedar callada i Carlota Corredera va frenar a la col·laboradora, anunciant que eixa pregunta obtindrà resposta en el pròxim programa. Així i tot, Alba Carrillo no volia quedar-se amb el dubte: “Almenys envia’m un missatge!” Rocío Carrasco ha respost: “Jo t’ho escric ara, gordi, no et preocupes”.

 

Rocío Carrasco, sobre si serà mare una altra vegada

 

Ara, no hi ha dubte que Carrasco té un brillant futur al davant, ja que com ella mateixa afirma, després d’haver tocat fons, només queda pujar cap amunt i eixir a flotació.

Però, després d’haver viscut tot el que ha viscut, ara creu que estaria preparada per a tornar a ser mare. “Crec que he dit tot el que ja està dit havent tocat fons i pres consciència que la vida és meravellosa i que ningú té el dret de fer-te el que a mi se m’ha fet. Crec que hi ha hagut un canvi significatiu i he pres consciència de moltes coses”.

El dolor per tot l’ocorregut segueix ací i afirma que no es curarà “de hui per a demà, i menys si continuen passant situacions. Però potser jo ja he pres algun tipus de decisió amb mi i intent actuar d’una altra manera”.

En el documental, una de les preguntes a les quals es va enfrontar Rocío Carrasco va ser que si estava preparada per a tindre més fills. La filla de Rocío Jurado ha afirmat que li haguera encantat tindre més xiquets i creu que sí, que ara ja estaria preparada per a tornar a quedar-se embarassada.

 

El tractament de Rocío Carrasco
 

La filla de ‘la más grande’ ha recordat que porta prop de deu anys en tractament, per la qual cosa ha sigut un camí molt llarg. I, ara, amb la docuserie, sembla haver fet un pas més per a alliberar-se per complet de les càrregues del passat. «Jo puc estar afonada, deprimida, frustrada perquè no es fa justícia… Podré tindre moltes coses, però boja no estic», ha aclarit.

D’eixa forma, ha defensat també la seua decisió de triar Telecinco com la cadena en la qual havia de parlar. «En esta productora, -La Fabrica de la tele-, eren els primers que havien de saber la veritat, saber la història real». Sobretot, perquè és en la qual Antonio David ha venut la seua vida al llarg de vint anys.

I, per a segellar amb fermall d’or, Rocío també ha volgut fer una recomanació a totes aquelles dones que es troben en una situació semblant. «Que no facen el mateix que jo, que ho diguen, que ho criden, que es vagen a la porta de qui pertanga, que li ho tatuen a foc, que ho diguen en el minut 0. Que no estan soles».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.