14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Rocío Carrasco revela els seus plans de futur: ‘M’agradaria tornar a ser mare’

 

Rocío Carrasco ha intervingut en directe en el programa d’este dimecres de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. S’havia emés l’últim capítol i la protagonista va connectar a través de videotelefonada per a xarrar amb Carlota Corredera i anunciar que dimecres que ve s’asseurà en el plató per a respondre totes les preguntes.

El final ha deixat als espectadors amb un nus en la gola i amb una infinitat d’emocions surant en l’aire. Encara que, la protagonista del moment no ha volgut desaprofitar el moment per a acomiadar-se dels espectadors en gran i agrair l’afecte i suport rebut.

«M’he quedat tocada en veure l’última part, estic emocionada. Gràcies per haver-me cregut, això per a començar», ha dit després d’entrar en directe. Així, en els últims minuts de la docuserie, hem pogut conéixer una mica més sobre els plans de futur que té pendents la protagonista del moment.

«Hui és el primer dia en què jo em pose per davant dels meus fills, però ho faig quan veig que està tot perdut. Molt al meu pesar crec que està tot perdut amb els meus fills. Jo no sé en un futur, però en un present llunyà, està perdut», reconeixia molt al seu pesar, renunciat directament a recuperar la relació amb Rocío i David Flores.

 

La pregunta incomoda de la seua amiga Alba Carrillo

 

Alba Carrillo és amiga de Rocío Carrasco i ha volgut fer-li una pregunta a la filla de Rocío Jurado. El seu comentari ha deixat a tots de pedra i Carlota Corredera ha hagut de frenar-la.

“Em mataràs, però et vull fer una pregunta. Hi ha probabilitat que em faces tia prompte?”, va preguntar Alba Carrillo. Rocío Carrasco es va quedar callada i Carlota Corredera va frenar a la col·laboradora, anunciant que eixa pregunta obtindrà resposta en el pròxim programa. Així i tot, Alba Carrillo no volia quedar-se amb el dubte: “Almenys envia’m un missatge!” Rocío Carrasco ha respost: “Jo t’ho escric ara, gordi, no et preocupes”.

 

Rocío Carrasco, sobre si serà mare una altra vegada

 

Ara, no hi ha dubte que Carrasco té un brillant futur al davant, ja que com ella mateixa afirma, després d’haver tocat fons, només queda pujar cap amunt i eixir a flotació.

Però, després d’haver viscut tot el que ha viscut, ara creu que estaria preparada per a tornar a ser mare. “Crec que he dit tot el que ja està dit havent tocat fons i pres consciència que la vida és meravellosa i que ningú té el dret de fer-te el que a mi se m’ha fet. Crec que hi ha hagut un canvi significatiu i he pres consciència de moltes coses”.

El dolor per tot l’ocorregut segueix ací i afirma que no es curarà “de hui per a demà, i menys si continuen passant situacions. Però potser jo ja he pres algun tipus de decisió amb mi i intent actuar d’una altra manera”.

En el documental, una de les preguntes a les quals es va enfrontar Rocío Carrasco va ser que si estava preparada per a tindre més fills. La filla de Rocío Jurado ha afirmat que li haguera encantat tindre més xiquets i creu que sí, que ara ja estaria preparada per a tornar a quedar-se embarassada.

 

El tractament de Rocío Carrasco
 

La filla de ‘la más grande’ ha recordat que porta prop de deu anys en tractament, per la qual cosa ha sigut un camí molt llarg. I, ara, amb la docuserie, sembla haver fet un pas més per a alliberar-se per complet de les càrregues del passat. «Jo puc estar afonada, deprimida, frustrada perquè no es fa justícia… Podré tindre moltes coses, però boja no estic», ha aclarit.

D’eixa forma, ha defensat també la seua decisió de triar Telecinco com la cadena en la qual havia de parlar. «En esta productora, -La Fabrica de la tele-, eren els primers que havien de saber la veritat, saber la història real». Sobretot, perquè és en la qual Antonio David ha venut la seua vida al llarg de vint anys.

I, per a segellar amb fermall d’or, Rocío també ha volgut fer una recomanació a totes aquelles dones que es troben en una situació semblant. «Que no facen el mateix que jo, que ho diguen, que ho criden, que es vagen a la porta de qui pertanga, que li ho tatuen a foc, que ho diguen en el minut 0. Que no estan soles».

 

 

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.