Rocío Carrasco revela els seus plans de futur: ‘M’agradaria tornar a ser mare’

 

Rocío Carrasco ha intervingut en directe en el programa d’este dimecres de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. S’havia emés l’últim capítol i la protagonista va connectar a través de videotelefonada per a xarrar amb Carlota Corredera i anunciar que dimecres que ve s’asseurà en el plató per a respondre totes les preguntes.

El final ha deixat als espectadors amb un nus en la gola i amb una infinitat d’emocions surant en l’aire. Encara que, la protagonista del moment no ha volgut desaprofitar el moment per a acomiadar-se dels espectadors en gran i agrair l’afecte i suport rebut.

«M’he quedat tocada en veure l’última part, estic emocionada. Gràcies per haver-me cregut, això per a començar», ha dit després d’entrar en directe. Així, en els últims minuts de la docuserie, hem pogut conéixer una mica més sobre els plans de futur que té pendents la protagonista del moment.

«Hui és el primer dia en què jo em pose per davant dels meus fills, però ho faig quan veig que està tot perdut. Molt al meu pesar crec que està tot perdut amb els meus fills. Jo no sé en un futur, però en un present llunyà, està perdut», reconeixia molt al seu pesar, renunciat directament a recuperar la relació amb Rocío i David Flores.

 

La pregunta incomoda de la seua amiga Alba Carrillo

 

Alba Carrillo és amiga de Rocío Carrasco i ha volgut fer-li una pregunta a la filla de Rocío Jurado. El seu comentari ha deixat a tots de pedra i Carlota Corredera ha hagut de frenar-la.

“Em mataràs, però et vull fer una pregunta. Hi ha probabilitat que em faces tia prompte?”, va preguntar Alba Carrillo. Rocío Carrasco es va quedar callada i Carlota Corredera va frenar a la col·laboradora, anunciant que eixa pregunta obtindrà resposta en el pròxim programa. Així i tot, Alba Carrillo no volia quedar-se amb el dubte: “Almenys envia’m un missatge!” Rocío Carrasco ha respost: “Jo t’ho escric ara, gordi, no et preocupes”.

 

Rocío Carrasco, sobre si serà mare una altra vegada

 

Ara, no hi ha dubte que Carrasco té un brillant futur al davant, ja que com ella mateixa afirma, després d’haver tocat fons, només queda pujar cap amunt i eixir a flotació.

Però, després d’haver viscut tot el que ha viscut, ara creu que estaria preparada per a tornar a ser mare. “Crec que he dit tot el que ja està dit havent tocat fons i pres consciència que la vida és meravellosa i que ningú té el dret de fer-te el que a mi se m’ha fet. Crec que hi ha hagut un canvi significatiu i he pres consciència de moltes coses”.

El dolor per tot l’ocorregut segueix ací i afirma que no es curarà “de hui per a demà, i menys si continuen passant situacions. Però potser jo ja he pres algun tipus de decisió amb mi i intent actuar d’una altra manera”.

En el documental, una de les preguntes a les quals es va enfrontar Rocío Carrasco va ser que si estava preparada per a tindre més fills. La filla de Rocío Jurado ha afirmat que li haguera encantat tindre més xiquets i creu que sí, que ara ja estaria preparada per a tornar a quedar-se embarassada.

 

El tractament de Rocío Carrasco
 

La filla de ‘la más grande’ ha recordat que porta prop de deu anys en tractament, per la qual cosa ha sigut un camí molt llarg. I, ara, amb la docuserie, sembla haver fet un pas més per a alliberar-se per complet de les càrregues del passat. «Jo puc estar afonada, deprimida, frustrada perquè no es fa justícia… Podré tindre moltes coses, però boja no estic», ha aclarit.

D’eixa forma, ha defensat també la seua decisió de triar Telecinco com la cadena en la qual havia de parlar. «En esta productora, -La Fabrica de la tele-, eren els primers que havien de saber la veritat, saber la història real». Sobretot, perquè és en la qual Antonio David ha venut la seua vida al llarg de vint anys.

I, per a segellar amb fermall d’or, Rocío també ha volgut fer una recomanació a totes aquelles dones que es troben en una situació semblant. «Que no facen el mateix que jo, que ho diguen, que ho criden, que es vagen a la porta de qui pertanga, que li ho tatuen a foc, que ho diguen en el minut 0. Que no estan soles».

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.