Rocío Carrasco revela els seus plans de futur: ‘M’agradaria tornar a ser mare’

 

Rocío Carrasco ha intervingut en directe en el programa d’este dimecres de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. S’havia emés l’últim capítol i la protagonista va connectar a través de videotelefonada per a xarrar amb Carlota Corredera i anunciar que dimecres que ve s’asseurà en el plató per a respondre totes les preguntes.

El final ha deixat als espectadors amb un nus en la gola i amb una infinitat d’emocions surant en l’aire. Encara que, la protagonista del moment no ha volgut desaprofitar el moment per a acomiadar-se dels espectadors en gran i agrair l’afecte i suport rebut.

«M’he quedat tocada en veure l’última part, estic emocionada. Gràcies per haver-me cregut, això per a començar», ha dit després d’entrar en directe. Així, en els últims minuts de la docuserie, hem pogut conéixer una mica més sobre els plans de futur que té pendents la protagonista del moment.

«Hui és el primer dia en què jo em pose per davant dels meus fills, però ho faig quan veig que està tot perdut. Molt al meu pesar crec que està tot perdut amb els meus fills. Jo no sé en un futur, però en un present llunyà, està perdut», reconeixia molt al seu pesar, renunciat directament a recuperar la relació amb Rocío i David Flores.

 

La pregunta incomoda de la seua amiga Alba Carrillo

 

Alba Carrillo és amiga de Rocío Carrasco i ha volgut fer-li una pregunta a la filla de Rocío Jurado. El seu comentari ha deixat a tots de pedra i Carlota Corredera ha hagut de frenar-la.

“Em mataràs, però et vull fer una pregunta. Hi ha probabilitat que em faces tia prompte?”, va preguntar Alba Carrillo. Rocío Carrasco es va quedar callada i Carlota Corredera va frenar a la col·laboradora, anunciant que eixa pregunta obtindrà resposta en el pròxim programa. Així i tot, Alba Carrillo no volia quedar-se amb el dubte: “Almenys envia’m un missatge!” Rocío Carrasco ha respost: “Jo t’ho escric ara, gordi, no et preocupes”.

 

Rocío Carrasco, sobre si serà mare una altra vegada

 

Ara, no hi ha dubte que Carrasco té un brillant futur al davant, ja que com ella mateixa afirma, després d’haver tocat fons, només queda pujar cap amunt i eixir a flotació.

Però, després d’haver viscut tot el que ha viscut, ara creu que estaria preparada per a tornar a ser mare. “Crec que he dit tot el que ja està dit havent tocat fons i pres consciència que la vida és meravellosa i que ningú té el dret de fer-te el que a mi se m’ha fet. Crec que hi ha hagut un canvi significatiu i he pres consciència de moltes coses”.

El dolor per tot l’ocorregut segueix ací i afirma que no es curarà “de hui per a demà, i menys si continuen passant situacions. Però potser jo ja he pres algun tipus de decisió amb mi i intent actuar d’una altra manera”.

En el documental, una de les preguntes a les quals es va enfrontar Rocío Carrasco va ser que si estava preparada per a tindre més fills. La filla de Rocío Jurado ha afirmat que li haguera encantat tindre més xiquets i creu que sí, que ara ja estaria preparada per a tornar a quedar-se embarassada.

 

El tractament de Rocío Carrasco
 

La filla de ‘la más grande’ ha recordat que porta prop de deu anys en tractament, per la qual cosa ha sigut un camí molt llarg. I, ara, amb la docuserie, sembla haver fet un pas més per a alliberar-se per complet de les càrregues del passat. «Jo puc estar afonada, deprimida, frustrada perquè no es fa justícia… Podré tindre moltes coses, però boja no estic», ha aclarit.

D’eixa forma, ha defensat també la seua decisió de triar Telecinco com la cadena en la qual havia de parlar. «En esta productora, -La Fabrica de la tele-, eren els primers que havien de saber la veritat, saber la història real». Sobretot, perquè és en la qual Antonio David ha venut la seua vida al llarg de vint anys.

I, per a segellar amb fermall d’or, Rocío també ha volgut fer una recomanació a totes aquelles dones que es troben en una situació semblant. «Que no facen el mateix que jo, que ho diguen, que ho criden, que es vagen a la porta de qui pertanga, que li ho tatuen a foc, que ho diguen en el minut 0. Que no estan soles».

 

 

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.