Rocío Carrasco anuncia el gir final: «Ho vull explicar tot en directe i en el plató»

La docu sèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva‘ va arribar anit a la meitat de la seua emissió però això no seria notícia si no fora per la gran bomba que va soltar Rocío Carrasco. La protagonista de la sèrie documental ha sorprés a tothom, entrant per telèfon i amb la intenció de llançar dos importants missatges a Carlota Corredera i també als espectadors del programa.

 

Primerament, ha subscrit les paraules del missatge que va manar la setmana passada en la qual s’assegurava que es trobava bé i que estava intentant assimilar la repercussió mediàtica de tot el que s’està veient en televisió.

Anit va fer un pas més i ha intervingut per telèfon per a donar les gràcies als espectadors, a Carlota Corredera i a tots els col·laboradors que han treballat en els últims programes especials en els quals es comenta l’actualitat de tot el que va narrant en el seu relat. No obstant això, el plat fort ha arribat quan Carrasco ha anunciat la important decisió que ha pres en les últimes hores i que dinamitarà per complet el panorama televisiu.

La filla de Rocío Jurado ha anunciat a la cadena la voluntat que es deixe d’emetre la docu sèrie perquè existisca un temps real per a assimilar tot el que està comptant. Recordem que en estos dotze lliuraments, està narrant tota la seua vida i per tant, són moltes dades i que s’han d’assimilar en tot just els cinquanta minuts que dura cada part de la docu sèrie. Este missatge s’ha entés al principi com un pas arrere per part de Rocío i que potser es veia desbordada per la situació.

 

Però res més lluny de la realitat. Rocío Carrasco vol parar la sèrie per a fer un pas més. Esta ha acceptat la invitació del programa i que ja es va posar sobre la taula en el debat de la setmana passada. Esta ha acceptat la petició dels responsables de la productora del programa i que la convidaven a participar en directe d’un programa especial i que s’emetrà dimecres que ve en horari de màxima audiència en Telecinco.

 

De moment es desconeix el format del programa i si serà solament una entrevista amb Carlota Corredera o si també intervindran alguns col·laboradors que se sumaren a les preguntes que tothom li vol fer a la protagonista d’esta docu sèrie. Això és sense lloc a dubte el gir final que vol fer la protagonista del programa i que de nou, la situarà en el focus més mediàtic.

Els motius que han portat a Rocío a asseure’s

 

Segurament quan es va plantejar la docu sèrie, Carrasco no tenia pensat asseure’s en un plató i ni molt menys, fer-lo en directe per a tota Espanya. Ara que ha vist que la gent li la cree i que té a tot el país del seu costat, potser li ha servit per a acceptar les pretensions de la cadena i que l’han convençuda perquè se sent en un plató i concedisca una entrevista en ple directe.

 

D’esta manera, Rocío callarà moltes boques. Perquè quan es va anunciar la docu sèrie, Antonio David la va acusar de no ser valenta i d’escudar-se en un programa gravat i que podia ser editat. Ara, este argument cau pels sòls i Rocío perd el temor a parlar sense tindre la possibilitat de controlar la situació. Veurem que col·laboradors tria Telecinco per a este especial i també serà interessant saber les condicions que posarà la filla de la Jurado per a eixir en directe parlant.

La parada de la sèrie solament serà per una setmana i d’ací a quinze dies tornarem a veure els episodis restants i que encara queda per emetre.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.