Rocío Carrasco anuncia el gir final: «Ho vull explicar tot en directe i en el plató»

La docu sèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva‘ va arribar anit a la meitat de la seua emissió però això no seria notícia si no fora per la gran bomba que va soltar Rocío Carrasco. La protagonista de la sèrie documental ha sorprés a tothom, entrant per telèfon i amb la intenció de llançar dos importants missatges a Carlota Corredera i també als espectadors del programa.

 

Primerament, ha subscrit les paraules del missatge que va manar la setmana passada en la qual s’assegurava que es trobava bé i que estava intentant assimilar la repercussió mediàtica de tot el que s’està veient en televisió.

Anit va fer un pas més i ha intervingut per telèfon per a donar les gràcies als espectadors, a Carlota Corredera i a tots els col·laboradors que han treballat en els últims programes especials en els quals es comenta l’actualitat de tot el que va narrant en el seu relat. No obstant això, el plat fort ha arribat quan Carrasco ha anunciat la important decisió que ha pres en les últimes hores i que dinamitarà per complet el panorama televisiu.

La filla de Rocío Jurado ha anunciat a la cadena la voluntat que es deixe d’emetre la docu sèrie perquè existisca un temps real per a assimilar tot el que està comptant. Recordem que en estos dotze lliuraments, està narrant tota la seua vida i per tant, són moltes dades i que s’han d’assimilar en tot just els cinquanta minuts que dura cada part de la docu sèrie. Este missatge s’ha entés al principi com un pas arrere per part de Rocío i que potser es veia desbordada per la situació.

 

Però res més lluny de la realitat. Rocío Carrasco vol parar la sèrie per a fer un pas més. Esta ha acceptat la invitació del programa i que ja es va posar sobre la taula en el debat de la setmana passada. Esta ha acceptat la petició dels responsables de la productora del programa i que la convidaven a participar en directe d’un programa especial i que s’emetrà dimecres que ve en horari de màxima audiència en Telecinco.

 

De moment es desconeix el format del programa i si serà solament una entrevista amb Carlota Corredera o si també intervindran alguns col·laboradors que se sumaren a les preguntes que tothom li vol fer a la protagonista d’esta docu sèrie. Això és sense lloc a dubte el gir final que vol fer la protagonista del programa i que de nou, la situarà en el focus més mediàtic.

Els motius que han portat a Rocío a asseure’s

 

Segurament quan es va plantejar la docu sèrie, Carrasco no tenia pensat asseure’s en un plató i ni molt menys, fer-lo en directe per a tota Espanya. Ara que ha vist que la gent li la cree i que té a tot el país del seu costat, potser li ha servit per a acceptar les pretensions de la cadena i que l’han convençuda perquè se sent en un plató i concedisca una entrevista en ple directe.

 

D’esta manera, Rocío callarà moltes boques. Perquè quan es va anunciar la docu sèrie, Antonio David la va acusar de no ser valenta i d’escudar-se en un programa gravat i que podia ser editat. Ara, este argument cau pels sòls i Rocío perd el temor a parlar sense tindre la possibilitat de controlar la situació. Veurem que col·laboradors tria Telecinco per a este especial i també serà interessant saber les condicions que posarà la filla de la Jurado per a eixir en directe parlant.

La parada de la sèrie solament serà per una setmana i d’ací a quinze dies tornarem a veure els episodis restants i que encara queda per emetre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.