17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Rocío Carrasco anuncia el gir final: «Ho vull explicar tot en directe i en el plató»

La docu sèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva‘ va arribar anit a la meitat de la seua emissió però això no seria notícia si no fora per la gran bomba que va soltar Rocío Carrasco. La protagonista de la sèrie documental ha sorprés a tothom, entrant per telèfon i amb la intenció de llançar dos importants missatges a Carlota Corredera i també als espectadors del programa.

 

Primerament, ha subscrit les paraules del missatge que va manar la setmana passada en la qual s’assegurava que es trobava bé i que estava intentant assimilar la repercussió mediàtica de tot el que s’està veient en televisió.

Anit va fer un pas més i ha intervingut per telèfon per a donar les gràcies als espectadors, a Carlota Corredera i a tots els col·laboradors que han treballat en els últims programes especials en els quals es comenta l’actualitat de tot el que va narrant en el seu relat. No obstant això, el plat fort ha arribat quan Carrasco ha anunciat la important decisió que ha pres en les últimes hores i que dinamitarà per complet el panorama televisiu.

La filla de Rocío Jurado ha anunciat a la cadena la voluntat que es deixe d’emetre la docu sèrie perquè existisca un temps real per a assimilar tot el que està comptant. Recordem que en estos dotze lliuraments, està narrant tota la seua vida i per tant, són moltes dades i que s’han d’assimilar en tot just els cinquanta minuts que dura cada part de la docu sèrie. Este missatge s’ha entés al principi com un pas arrere per part de Rocío i que potser es veia desbordada per la situació.

 

Però res més lluny de la realitat. Rocío Carrasco vol parar la sèrie per a fer un pas més. Esta ha acceptat la invitació del programa i que ja es va posar sobre la taula en el debat de la setmana passada. Esta ha acceptat la petició dels responsables de la productora del programa i que la convidaven a participar en directe d’un programa especial i que s’emetrà dimecres que ve en horari de màxima audiència en Telecinco.

 

De moment es desconeix el format del programa i si serà solament una entrevista amb Carlota Corredera o si també intervindran alguns col·laboradors que se sumaren a les preguntes que tothom li vol fer a la protagonista d’esta docu sèrie. Això és sense lloc a dubte el gir final que vol fer la protagonista del programa i que de nou, la situarà en el focus més mediàtic.

Els motius que han portat a Rocío a asseure’s

 

Segurament quan es va plantejar la docu sèrie, Carrasco no tenia pensat asseure’s en un plató i ni molt menys, fer-lo en directe per a tota Espanya. Ara que ha vist que la gent li la cree i que té a tot el país del seu costat, potser li ha servit per a acceptar les pretensions de la cadena i que l’han convençuda perquè se sent en un plató i concedisca una entrevista en ple directe.

 

D’esta manera, Rocío callarà moltes boques. Perquè quan es va anunciar la docu sèrie, Antonio David la va acusar de no ser valenta i d’escudar-se en un programa gravat i que podia ser editat. Ara, este argument cau pels sòls i Rocío perd el temor a parlar sense tindre la possibilitat de controlar la situació. Veurem que col·laboradors tria Telecinco per a este especial i també serà interessant saber les condicions que posarà la filla de la Jurado per a eixir en directe parlant.

La parada de la sèrie solament serà per una setmana i d’ací a quinze dies tornarem a veure els episodis restants i que encara queda per emetre.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.