Rocío Carrasco anuncia el gir final: «Ho vull explicar tot en directe i en el plató»

La docu sèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva‘ va arribar anit a la meitat de la seua emissió però això no seria notícia si no fora per la gran bomba que va soltar Rocío Carrasco. La protagonista de la sèrie documental ha sorprés a tothom, entrant per telèfon i amb la intenció de llançar dos importants missatges a Carlota Corredera i també als espectadors del programa.

 

Primerament, ha subscrit les paraules del missatge que va manar la setmana passada en la qual s’assegurava que es trobava bé i que estava intentant assimilar la repercussió mediàtica de tot el que s’està veient en televisió.

Anit va fer un pas més i ha intervingut per telèfon per a donar les gràcies als espectadors, a Carlota Corredera i a tots els col·laboradors que han treballat en els últims programes especials en els quals es comenta l’actualitat de tot el que va narrant en el seu relat. No obstant això, el plat fort ha arribat quan Carrasco ha anunciat la important decisió que ha pres en les últimes hores i que dinamitarà per complet el panorama televisiu.

La filla de Rocío Jurado ha anunciat a la cadena la voluntat que es deixe d’emetre la docu sèrie perquè existisca un temps real per a assimilar tot el que està comptant. Recordem que en estos dotze lliuraments, està narrant tota la seua vida i per tant, són moltes dades i que s’han d’assimilar en tot just els cinquanta minuts que dura cada part de la docu sèrie. Este missatge s’ha entés al principi com un pas arrere per part de Rocío i que potser es veia desbordada per la situació.

 

Però res més lluny de la realitat. Rocío Carrasco vol parar la sèrie per a fer un pas més. Esta ha acceptat la invitació del programa i que ja es va posar sobre la taula en el debat de la setmana passada. Esta ha acceptat la petició dels responsables de la productora del programa i que la convidaven a participar en directe d’un programa especial i que s’emetrà dimecres que ve en horari de màxima audiència en Telecinco.

 

De moment es desconeix el format del programa i si serà solament una entrevista amb Carlota Corredera o si també intervindran alguns col·laboradors que se sumaren a les preguntes que tothom li vol fer a la protagonista d’esta docu sèrie. Això és sense lloc a dubte el gir final que vol fer la protagonista del programa i que de nou, la situarà en el focus més mediàtic.

Els motius que han portat a Rocío a asseure’s

 

Segurament quan es va plantejar la docu sèrie, Carrasco no tenia pensat asseure’s en un plató i ni molt menys, fer-lo en directe per a tota Espanya. Ara que ha vist que la gent li la cree i que té a tot el país del seu costat, potser li ha servit per a acceptar les pretensions de la cadena i que l’han convençuda perquè se sent en un plató i concedisca una entrevista en ple directe.

 

D’esta manera, Rocío callarà moltes boques. Perquè quan es va anunciar la docu sèrie, Antonio David la va acusar de no ser valenta i d’escudar-se en un programa gravat i que podia ser editat. Ara, este argument cau pels sòls i Rocío perd el temor a parlar sense tindre la possibilitat de controlar la situació. Veurem que col·laboradors tria Telecinco per a este especial i també serà interessant saber les condicions que posarà la filla de la Jurado per a eixir en directe parlant.

La parada de la sèrie solament serà per una setmana i d’ací a quinze dies tornarem a veure els episodis restants i que encara queda per emetre.

Últimes notícies

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.