Rocío Carrasco anuncia el gir final: «Ho vull explicar tot en directe i en el plató»

La docu sèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva‘ va arribar anit a la meitat de la seua emissió però això no seria notícia si no fora per la gran bomba que va soltar Rocío Carrasco. La protagonista de la sèrie documental ha sorprés a tothom, entrant per telèfon i amb la intenció de llançar dos importants missatges a Carlota Corredera i també als espectadors del programa.

 

Primerament, ha subscrit les paraules del missatge que va manar la setmana passada en la qual s’assegurava que es trobava bé i que estava intentant assimilar la repercussió mediàtica de tot el que s’està veient en televisió.

Anit va fer un pas més i ha intervingut per telèfon per a donar les gràcies als espectadors, a Carlota Corredera i a tots els col·laboradors que han treballat en els últims programes especials en els quals es comenta l’actualitat de tot el que va narrant en el seu relat. No obstant això, el plat fort ha arribat quan Carrasco ha anunciat la important decisió que ha pres en les últimes hores i que dinamitarà per complet el panorama televisiu.

La filla de Rocío Jurado ha anunciat a la cadena la voluntat que es deixe d’emetre la docu sèrie perquè existisca un temps real per a assimilar tot el que està comptant. Recordem que en estos dotze lliuraments, està narrant tota la seua vida i per tant, són moltes dades i que s’han d’assimilar en tot just els cinquanta minuts que dura cada part de la docu sèrie. Este missatge s’ha entés al principi com un pas arrere per part de Rocío i que potser es veia desbordada per la situació.

 

Però res més lluny de la realitat. Rocío Carrasco vol parar la sèrie per a fer un pas més. Esta ha acceptat la invitació del programa i que ja es va posar sobre la taula en el debat de la setmana passada. Esta ha acceptat la petició dels responsables de la productora del programa i que la convidaven a participar en directe d’un programa especial i que s’emetrà dimecres que ve en horari de màxima audiència en Telecinco.

 

De moment es desconeix el format del programa i si serà solament una entrevista amb Carlota Corredera o si també intervindran alguns col·laboradors que se sumaren a les preguntes que tothom li vol fer a la protagonista d’esta docu sèrie. Això és sense lloc a dubte el gir final que vol fer la protagonista del programa i que de nou, la situarà en el focus més mediàtic.

Els motius que han portat a Rocío a asseure’s

 

Segurament quan es va plantejar la docu sèrie, Carrasco no tenia pensat asseure’s en un plató i ni molt menys, fer-lo en directe per a tota Espanya. Ara que ha vist que la gent li la cree i que té a tot el país del seu costat, potser li ha servit per a acceptar les pretensions de la cadena i que l’han convençuda perquè se sent en un plató i concedisca una entrevista en ple directe.

 

D’esta manera, Rocío callarà moltes boques. Perquè quan es va anunciar la docu sèrie, Antonio David la va acusar de no ser valenta i d’escudar-se en un programa gravat i que podia ser editat. Ara, este argument cau pels sòls i Rocío perd el temor a parlar sense tindre la possibilitat de controlar la situació. Veurem que col·laboradors tria Telecinco per a este especial i també serà interessant saber les condicions que posarà la filla de la Jurado per a eixir en directe parlant.

La parada de la sèrie solament serà per una setmana i d’ací a quinze dies tornarem a veure els episodis restants i que encara queda per emetre.

Últimes notícies

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.