Rocío Carrasco i Kiko Matamoros, pillats darrere de càmeres en ‘Sálvame’

 

‘Sálvame’ ha tret a la llum este dijous una conversa inèdita de Rocío Carrasco, Kiko Matamoros i Belén Esteban durant una pausa publicitària.

Uns àudios captats pels micròfons oberts dels col·laboradors darrere de les càmeres que són testimoni del complicat moment que es va viure en plató amb la picabaralla dialèctica entre el nou fitxatge del programa de Telecinco i un dels pesos pesants, Matamoros.

Ix a la llum la conversa darrere de càmeres

 

Com diem, ‘Sálvame’ ha tret a la llum una conversa que es va produir durant la publicitat, un dur retrobament en el dia que Rocío s’incorporava com la defensora de l’audiència.

El col·laborador no entén que Rocío permeta que es parle de la seua filla, Rocío Flores, amb termes «pandillera» i es parlara de la «pallissa» per la qual va ser condemnada.

«Com no em farà mal, si me la va donar a mi?», es defensava Rocío explicant: «Una pera és una pera i una pallissa és una pallissa«. Just en eixe moment va haver-hi una pausa publicitària però… Què va passar després?

 

‘Sálvame’ ens mostra les imatges en exclusiva.

 

 

Kiko: Que no l’estic culpabilitzant a ella de res.

 

Belén: Li has contestat molt bé ara. T’ha culpabilitzat d’això del xiquet.

 

Rocío: Que no porte al meu fill al metge, que me l’he deixat tirat en un col·legi i ara em responsabilitzaràs… Em diu Miguel Frigenti: ‘No t’acoquines’. I dic: ‘Si no m’acoquine’. Jo el que no vull és embolicar-la el primer dia.

 

Kiko: Lamente molt que no se m’haja entés. Jo no li he dit a ella que no parle de la seua filla. Bé és cert que el que sí que he dit públicament és que m’han sobrat detalls.

 

Rocío: Què faig? Si és que…

 

Kiko: Fluixege.

 

Rocío: Però que jo amb este no m’coquino.

 

Kiko: Però si no són 25 anys. Quan va succeir això tenia 15. Perquè ja està. Ara parla del que faça ara. Del que faça ara podràs dir el que t’isca de els…

 

Belén: El que no entenc és que Kiko Matamoros es pose així sabent que una de les seues filles, que m’ho va explicar Kiko, és íntima amiga de Rocío.

 

Kiko: Sí. Té dret a explicar-ho.

 

Rocío: No sé si m’he quedat curta o m’he quedat llarga. No sé.

 

Belén: Escolta’m. M’ha encantat, m’ha encantat.

 

Rocío: Tu pots ser amiga de qui vulgues. Tu pots ser amiga de qui vulgues i pots creure’t el que vulgues.

 

Kiko: Clar, això és el que he dit.

 

Belén: Tampoc dones explicacions.

 

Rocío: Si és que no les vol. És que m’és igual. M’és igual. Tu pots ser amiga de qui vulgues.

Els col.laboradors comenten les declaracions

 

Després d’escoltar les converses captades durant la publicitat, els col·laboradors del programa han analitzat en profunditat la importància d’estes declaracions inèdites.

“Rocío està molt encertada ací quan li diu que no parle dels menors, quan el primer que va parlar d’ells va ser Kiko Matamoros ací. Quan deia que no anava als hospitals i quan deia que no anava als col·legis…”, deia Kiko Hernández.

“Jo li ho vaig dir a Kiko ací. És que jo sé que Rocío Carrasco i una de les filles de Kiko Matamoros són intimes, intimes amigues d’ella. I jo entenc que Kiko pot considerar a Antonio David com el seu amic. I Kiko defensarà la seua amistat per damunt de tot. Ja sabem com és Kiko”, argumentava Belén Esteban.

María Patiño anava més enllà i posava el focus sobre Kiko Matamoros: “Hi ha una reflexió que va fer ahir Jorge és molt interessant, i això m’ho va dir a mi un dia una psicòloga: ‘la llibertat de Rocío Carrasco no concilia amb la lliberta de Rocío Flores’. I això cal assumir-ho. Això és veritat. La lliberta de poder contar la teua història no concilia que Rocío Flores isca d’alguna manera perjudicada».

I a més, afegia, Patiño: “Jo, està obsessió, i em va agradar Kiko quan va mantindre els seus arguments… Però esta obsessió de protecció per part de Kiko Matamoros per a Rocío Flores és una cosa que em crida l’atenció. Protegeix més a Rocío Flores que als seus propis fills. Em crida molt l’atenció”

 

Últimes notícies

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.