Rocío Carrasco i Kiko Matamoros, pillats darrere de càmeres en ‘Sálvame’

 

‘Sálvame’ ha tret a la llum este dijous una conversa inèdita de Rocío Carrasco, Kiko Matamoros i Belén Esteban durant una pausa publicitària.

Uns àudios captats pels micròfons oberts dels col·laboradors darrere de les càmeres que són testimoni del complicat moment que es va viure en plató amb la picabaralla dialèctica entre el nou fitxatge del programa de Telecinco i un dels pesos pesants, Matamoros.

Ix a la llum la conversa darrere de càmeres

 

Com diem, ‘Sálvame’ ha tret a la llum una conversa que es va produir durant la publicitat, un dur retrobament en el dia que Rocío s’incorporava com la defensora de l’audiència.

El col·laborador no entén que Rocío permeta que es parle de la seua filla, Rocío Flores, amb termes “pandillera” i es parlara de la “pallissa” per la qual va ser condemnada.

“Com no em farà mal, si me la va donar a mi?”, es defensava Rocío explicant: “Una pera és una pera i una pallissa és una pallissa“. Just en eixe moment va haver-hi una pausa publicitària però… Què va passar després?

 

‘Sálvame’ ens mostra les imatges en exclusiva.

 

 

Kiko: Que no l’estic culpabilitzant a ella de res.

 

Belén: Li has contestat molt bé ara. T’ha culpabilitzat d’això del xiquet.

 

Rocío: Que no porte al meu fill al metge, que me l’he deixat tirat en un col·legi i ara em responsabilitzaràs… Em diu Miguel Frigenti: ‘No t’acoquines’. I dic: ‘Si no m’acoquine’. Jo el que no vull és embolicar-la el primer dia.

 

Kiko: Lamente molt que no se m’haja entés. Jo no li he dit a ella que no parle de la seua filla. Bé és cert que el que sí que he dit públicament és que m’han sobrat detalls.

 

Rocío: Què faig? Si és que…

 

Kiko: Fluixege.

 

Rocío: Però que jo amb este no m’coquino.

 

Kiko: Però si no són 25 anys. Quan va succeir això tenia 15. Perquè ja està. Ara parla del que faça ara. Del que faça ara podràs dir el que t’isca de els…

 

Belén: El que no entenc és que Kiko Matamoros es pose així sabent que una de les seues filles, que m’ho va explicar Kiko, és íntima amiga de Rocío.

 

Kiko: Sí. Té dret a explicar-ho.

 

Rocío: No sé si m’he quedat curta o m’he quedat llarga. No sé.

 

Belén: Escolta’m. M’ha encantat, m’ha encantat.

 

Rocío: Tu pots ser amiga de qui vulgues. Tu pots ser amiga de qui vulgues i pots creure’t el que vulgues.

 

Kiko: Clar, això és el que he dit.

 

Belén: Tampoc dones explicacions.

 

Rocío: Si és que no les vol. És que m’és igual. M’és igual. Tu pots ser amiga de qui vulgues.

Els col.laboradors comenten les declaracions

 

Després d’escoltar les converses captades durant la publicitat, els col·laboradors del programa han analitzat en profunditat la importància d’estes declaracions inèdites.

“Rocío està molt encertada ací quan li diu que no parle dels menors, quan el primer que va parlar d’ells va ser Kiko Matamoros ací. Quan deia que no anava als hospitals i quan deia que no anava als col·legis…”, deia Kiko Hernández.

“Jo li ho vaig dir a Kiko ací. És que jo sé que Rocío Carrasco i una de les filles de Kiko Matamoros són intimes, intimes amigues d’ella. I jo entenc que Kiko pot considerar a Antonio David com el seu amic. I Kiko defensarà la seua amistat per damunt de tot. Ja sabem com és Kiko”, argumentava Belén Esteban.

María Patiño anava més enllà i posava el focus sobre Kiko Matamoros: “Hi ha una reflexió que va fer ahir Jorge és molt interessant, i això m’ho va dir a mi un dia una psicòloga: ‘la llibertat de Rocío Carrasco no concilia amb la lliberta de Rocío Flores’. I això cal assumir-ho. Això és veritat. La lliberta de poder contar la teua història no concilia que Rocío Flores isca d’alguna manera perjudicada”.

I a més, afegia, Patiño: “Jo, està obsessió, i em va agradar Kiko quan va mantindre els seus arguments… Però esta obsessió de protecció per part de Kiko Matamoros per a Rocío Flores és una cosa que em crida l’atenció. Protegeix més a Rocío Flores que als seus propis fills. Em crida molt l’atenció”

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.