Rocío Carrasco i Kiko Matamoros, pillats darrere de càmeres en ‘Sálvame’

Ejemplo de shortcode con estilo
  ‘Sálvame’ ha tret a la llum este dijous una conversa inèdita de Rocío Carrasco, Kiko Matamoros i Belén Esteban durant una pausa publicitària. Uns àudios captats pels micròfons oberts dels col·laboradors darrere de les càmeres que són testimoni del complicat moment que es va viure en plató amb la picabaralla dialèctica entre el nou fitxatge del programa de Telecinco i un dels pesos […]

 

‘Sálvame’ ha tret a la llum este dijous una conversa inèdita de Rocío Carrasco, Kiko Matamoros i Belén Esteban durant una pausa publicitària.

Uns àudios captats pels micròfons oberts dels col·laboradors darrere de les càmeres que són testimoni del complicat moment que es va viure en plató amb la picabaralla dialèctica entre el nou fitxatge del programa de Telecinco i un dels pesos pesants, Matamoros.

Ix a la llum la conversa darrere de càmeres

 

Com diem, ‘Sálvame’ ha tret a la llum una conversa que es va produir durant la publicitat, un dur retrobament en el dia que Rocío s’incorporava com la defensora de l’audiència.

El col·laborador no entén que Rocío permeta que es parle de la seua filla, Rocío Flores, amb termes «pandillera» i es parlara de la «pallissa» per la qual va ser condemnada.

«Com no em farà mal, si me la va donar a mi?», es defensava Rocío explicant: «Una pera és una pera i una pallissa és una pallissa«. Just en eixe moment va haver-hi una pausa publicitària però… Què va passar després?

 

‘Sálvame’ ens mostra les imatges en exclusiva.

 

 

Kiko: Que no l’estic culpabilitzant a ella de res.

 

Belén: Li has contestat molt bé ara. T’ha culpabilitzat d’això del xiquet.

 

Rocío: Que no porte al meu fill al metge, que me l’he deixat tirat en un col·legi i ara em responsabilitzaràs… Em diu Miguel Frigenti: ‘No t’acoquines’. I dic: ‘Si no m’acoquine’. Jo el que no vull és embolicar-la el primer dia.

 

Kiko: Lamente molt que no se m’haja entés. Jo no li he dit a ella que no parle de la seua filla. Bé és cert que el que sí que he dit públicament és que m’han sobrat detalls.

 

Rocío: Què faig? Si és que…

 

Kiko: Fluixege.

 

Rocío: Però que jo amb este no m’coquino.

 

Kiko: Però si no són 25 anys. Quan va succeir això tenia 15. Perquè ja està. Ara parla del que faça ara. Del que faça ara podràs dir el que t’isca de els…

 

Belén: El que no entenc és que Kiko Matamoros es pose així sabent que una de les seues filles, que m’ho va explicar Kiko, és íntima amiga de Rocío.

 

Kiko: Sí. Té dret a explicar-ho.

 

Rocío: No sé si m’he quedat curta o m’he quedat llarga. No sé.

 

Belén: Escolta’m. M’ha encantat, m’ha encantat.

 

Rocío: Tu pots ser amiga de qui vulgues. Tu pots ser amiga de qui vulgues i pots creure’t el que vulgues.

 

Kiko: Clar, això és el que he dit.

 

Belén: Tampoc dones explicacions.

 

Rocío: Si és que no les vol. És que m’és igual. M’és igual. Tu pots ser amiga de qui vulgues.

Els col.laboradors comenten les declaracions

 

Després d’escoltar les converses captades durant la publicitat, els col·laboradors del programa han analitzat en profunditat la importància d’estes declaracions inèdites.

“Rocío està molt encertada ací quan li diu que no parle dels menors, quan el primer que va parlar d’ells va ser Kiko Matamoros ací. Quan deia que no anava als hospitals i quan deia que no anava als col·legis…”, deia Kiko Hernández.

“Jo li ho vaig dir a Kiko ací. És que jo sé que Rocío Carrasco i una de les filles de Kiko Matamoros són intimes, intimes amigues d’ella. I jo entenc que Kiko pot considerar a Antonio David com el seu amic. I Kiko defensarà la seua amistat per damunt de tot. Ja sabem com és Kiko”, argumentava Belén Esteban.

María Patiño anava més enllà i posava el focus sobre Kiko Matamoros: “Hi ha una reflexió que va fer ahir Jorge és molt interessant, i això m’ho va dir a mi un dia una psicòloga: ‘la llibertat de Rocío Carrasco no concilia amb la lliberta de Rocío Flores’. I això cal assumir-ho. Això és veritat. La lliberta de poder contar la teua història no concilia que Rocío Flores isca d’alguna manera perjudicada».

I a més, afegia, Patiño: “Jo, està obsessió, i em va agradar Kiko quan va mantindre els seus arguments… Però esta obsessió de protecció per part de Kiko Matamoros per a Rocío Flores és una cosa que em crida l’atenció. Protegeix més a Rocío Flores que als seus propis fills. Em crida molt l’atenció”

 

Últimes notícies

Unai Sordo vincula l’augment de l’ocupació a la regularització de migrants

Unai Sordo ha relacionat l’augment de les persones ocupades amb la regularització de migrants i ha defensat que Espanya reduïsca l’atur fins a aconseguir l’ocupació plena.

Unai Sordo reclama aclarar quién impulsa las movilizaciones violentas

El secretari general de CCOO ha condemnat els actes de Bilbao i ha reclamat investigar qui convoca les mobilitzacions violentes.

Detenen un home per huit robatoris en cotxes a Buñol

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 38 anys per huit presumptes robatoris amb força en vehicles d’un polígon industrial de Buñol. Els fets van ocórrer entre agost i setembre.

Cinc detinguts a Almassora després de trobar 400 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a Almassora en una operació contra una presumpta xarxa de tràfic de drogues. Els agents han intervingut 400 plantes i material de cultiu interior.

Productors valencians se sumen a la tractorada de Madrid

Agricultors i ramaders valencians participaran el 28 d’octubre en una tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents per al sector.

Paiporta adapta la reconstrucción a futuras danas y olas de calor

Paiporta ha iniciado la reconstrucción de 45 infraestructuras municipales y adapta el diseño urbano a lluvias, inundaciones y olas de calor.

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.