Rocío Carrasco aclareix per què la seua mare no es va separar d’Ortega Cano

El cinqué capítol de ‘En el nombre de Rocío’ era un dels més esperats. Després de desmuntar una a una les mentides de Raquel Mosquera ha arribat el moment que Rocío Carrasco parle llargament sobre José Ortega Cano. La filla de Rocío Jurado ho té clar: «No va actuar bé amb la meua mare» i no hi ha ningú que li faça canviar d’opinió perquè ella mateixa va ser testimoni de situacions que no degueren succeir-se mai i l’artista li va fer coneixedora de moltes altres.

A més, la filla de ‘la más grande’ també ha tret pit per la seua educació, encara que han volgut sempre deixar-la en dubte públicament.

No obstant això, la sèrie documental que dirigeix Ana Isabel Peces ha rescatat del passat una sèrie d’acusacions, tant del torero com d’alguns periodistes de la premsa rosa, que van donar pàbul al fet que moltes de les desavinences entre ‘la más grande’ i l’ara marit d’Ana María Aldón van ser per la seua culpa.

És més, va arribar a publicar-se que el torero va assegurar voler educar a Gloria Camila i José Fernando de manera diferent perquè no li ocasionara els problemes que, segons es va dir, els donava Rocío Carrasco.

Ara, anys després i armada de valor, l’al·ludida per aquestes declaracions contesta mirant al capdavant, després de traure a la llum el poc que valorava i respectava el torero a Rocío Jurado: «Jo no he sigut la causant de cap problema entre la meua mare i Ortega. Em sembla una sobirana barbaritat que diguen que educaran als xiquets amb molta disciplina perquè no es repetisca el cas de Rociito…«.

No va ser casual aquesta pausa dramàtica en el relat de Rocío Carrasco, ja que la jove va voler emfatitzar el següent missatge que, clarament, anava com a absolut ‘dard‘ als seus germans Gloria Camila i José Fernando: «Doncs per a haver-los educat amb tanta disciplina, Déu hauria volgut que els hagueren eixit com a Rociito«.


Rocío Carrasco carrega contra Ortega Cano

Encara que Rocío Carrasco recorda que la seua relació amb José Ortega Cano va ser molt bona al principi, tot va canviar quan es van casar. «Crec que no va ser una decisió encertada perquè ella durant el matrimoni ha patit molt«, comptava. Per a Rocío, «José no va saber valorar a la dona que tenia i crec que en determinats moments no s’ha comportat correctament (…) Es donaven situacions imperdonables que no s’havien de donar. José Ortega Cano no va actuar bé amb Rocío Jurado«, puntualitzava sense voler entrar en els detalls.

«Era una relació tòxica»

A Rocío no li tremola el pols quan es tracta d’assenyalar als culpables del dolor de la seua mare: «El problema és quan tu respectes a una persona i aqueixa persona et falta el respecte a tu (…) Això de la meua mare i Ortega Cano era una relació tòxica«, manifesta sense plecs.

Rocío Carrasco fa una revelació bomba sobre Rocío Jurado i Ortega Cano

Lluny del que es puga pensar, la mare de Rocío Flores admet que la seua mare coneixia molt bé amb qui estava casada però es feia molt xicoteta a l’hora d’enfrontar-se a ell: «Ella coneix el que és José Ortega Cano. Ella sap i té informació de coses que ell fa i no ha de fer. Supose que li semblava una aixecada de camisa que ella s’anara a treballar i ell tinguera una sèrie d’actituds a Espanya que ella no considera correctes«, compte.

Rocío Jurado es volia separar d’Ortega Cano

Va ser aqueixa situació insostenible el que porta a Rocío Jurado a plantejar-se la separació: «Ella decideix un dia no puc més, em vull separar«, una determinació que el torero coneixia de primera mà però que mai es va dur a terme per l’aparició de la seua malaltia. Visiblement emocionada, Rocío Carrasco lamenta els últims anys de vida que va tindre la seua mare: «Era una dona que ho havia donat tot en aqueixa relació. No es mereixia les situacions que es generaven. La meua mare s’hauria merescut viure d’una altra manera, haver sigut feliç i haver viscut els seus últims anys feliços«.

Rocio Carrasco parla sobre el dia que Rocío Jurado i Ortega Cano es van casar

«El dia que ella es casa estàvem dins de Yerbabuena, es va obrir la porta del dormitori de la meua mare i quan la vaig veure vestida de blanc em vaig donar el lot de plorar més gran que s’ha donat un ésser humà. Jo no volia veure-la infeliç, no volia veure-la patir, em semblava que no s’ho mereixia, que era una dona que ho havia donat tot i que no es mereixia les situacions que es generaven«, ha començat explicant sobre el dia de l’enllaç de Rocío Jurado amb José Ortega Cano.

«José Ortega Cano no es portava bé amb Rocío Jurado»

Rocío Carrasco ha explicat sense pèls en la llengua com van viure aquesta situació els seus familiars: «Ho han viscut junt amb mi, fins i tot més que jo. Per situacions com a tals ella decideix un dia ‘no puc més, em separaré’… Es donaven situacions que eren imperdonables i que no s’havien de donar. Ortega Cano no es va portar bé amb Rocío Jurado que era la meua mare. Ha arribat el moment d’explicar per què«.

La vertadera raó per la qual Rocío Jurado no es va separar d’Ortega Cano

«Ortega li recrimina la seua edat, em consta per ella. Si la meua mare no haguera adoptat als dos xiquets, haguera sigut ella la que s’haguera separat«, ha afirmat Rocío.

Les seues paraules no agradaran res a Ortega Cano

Rocío Carrasco ja va avançar durant l’emissió de ‘Montealto’ alguna cosa sobre «el desencantament» de Rocío Jurado amb el seu segon matrimoni. «Ella s’imaginava una cosa i després no va anar així. No tot és sempre com una creu, espera o en el que un deposita la seua il·lusió… No sempre és el que un espera«, va dir, encara que va insistir en alguna cosa: «la meua mare es va casar molt il·lusionada, això és el que jo crec«. Ara, ha anat a molt més.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.