15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Rocío Carrasco prepara una traca final: Un especial amb ella en directe

 

De moment, tots els lliuraments de la sèrie-documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ no s’allunya dels dos milions d’espectadors, i això fa que Telecinco estiga cuidant el format al màxim. De fet i per poder allargar-ho, han decidit deixar d’emetre dos episodis per nit i ho han limitat a un episodi per gal·la, allargant així el debat i també l’opció de continuar allargant el xiclet de l’emissió d’este format.

Tots els personatges que protagonitzen este documental estan veient com tots els mitjans es maten per aconseguir uneixes declaracions sobretot el que s’està explicant. Els Flores, els Carrasco i el jurat estan en boques de tots, i molts d’ells encara no s’atreveixen a parlar perquè tenen perquè en els lliuraments que encara s’han d’emetre se’ls anomene i queden en evidència davant de tota Espanya. Entre els prudents es troben Amador Mohedano, José Ortega Cano o Rocío Flores, que esperen a l’espera de veure com acaba l’emissió d’este format.

De fet, en les últimes hores hem pogut saber que Rocío Flores vol donar la seua versió per aclarir tot allò que li pertoca. La jove va intentar parlar en directe per Telecinco quan es van emetre els dos primers capítols, però, la cadena el va rebutjar en creure que el seu discurs no ajudaria a crear ponts entre les dos parts.

No obstant això, la filla d’Antonio David ja es trobaria negociant les seues primeres paraules per quan acabe el torn de la seua mare, i és que hi ha algunes revesteixes que ja l’estan buscant per tancar les condicions perquè s’esplaie amb ells, i els hi done les seues primeres paraules. Però atenció perquè els plans de Telecinco podrien ser altres i estos testimonis quedarien en paper mullat si s’acaba confirmant la gran bomba que prepara la cadena per tancar esta docu-sèrie, i que està fent saltar butllofes en totes les escales socials del país.

Durant el llarg debat del sisé episodi de la docu-sèrie, Pilar Eyre va suggerir allargar el format i completar-lo amb una entrevista espontània i en directe amb Rocío Carrasco, on puga matisar i ampliar tot allò que ella considere. En este moment i per sorpresa de molts, Carlota Corredera va acabar mig revelant les intencions de Telecinco amb este assumpte.

«Alguna cosa hi ha»
Aprofitant que Óscar Cornejo, propietari de la productora que ha realitzat la docu-sèrie, es trobava al plató dirigint el debat, Carlota Corredera va voler preguntar-li per l’auricular per si s’havien plantejat acabar el format amb una entrevista en directe amb Rocío Carrasco. Davant la pregunta, Cornejo va dir que no podia confirmar les negociacions ni tampoc donar cap donada més al respecte.

Amb estes escasses dades, Carlota va concloure dient que, si no es donaven més dades, volia dir que alguna cosa hi havia i que per tant, no seria tan desgavellat veure la filla de Rocío Jurado asseguda en un plató aclarint i matisant tot el que ha explicat en este extens documental.

Segurament quan Rocío va acceptar fer este format no es plantejava concedir una entrevista, ja que una de les condicions que va posar en el primer moment va ser no haver d’interactuar amb col·laboradors i poder explicar sense interrupció el seu relat. Un relat molt dur i carregat de vivències que fins llaura no s’havien explicat i, si s’havien explicat, no de la mateixa manera que ho ha fet ella. Perquè puguem veure esta entrevista haurem d’esperar fins al capítol dotze, esperant que hi haja una última emissió en què puguem veure la tan esperada entrevista a Carrasco.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.