20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Rocío Carrasco prepara una traca final: Un especial amb ella en directe

 

De moment, tots els lliuraments de la sèrie-documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ no s’allunya dels dos milions d’espectadors, i això fa que Telecinco estiga cuidant el format al màxim. De fet i per poder allargar-ho, han decidit deixar d’emetre dos episodis per nit i ho han limitat a un episodi per gal·la, allargant així el debat i també l’opció de continuar allargant el xiclet de l’emissió d’este format.

Tots els personatges que protagonitzen este documental estan veient com tots els mitjans es maten per aconseguir uneixes declaracions sobretot el que s’està explicant. Els Flores, els Carrasco i el jurat estan en boques de tots, i molts d’ells encara no s’atreveixen a parlar perquè tenen perquè en els lliuraments que encara s’han d’emetre se’ls anomene i queden en evidència davant de tota Espanya. Entre els prudents es troben Amador Mohedano, José Ortega Cano o Rocío Flores, que esperen a l’espera de veure com acaba l’emissió d’este format.

De fet, en les últimes hores hem pogut saber que Rocío Flores vol donar la seua versió per aclarir tot allò que li pertoca. La jove va intentar parlar en directe per Telecinco quan es van emetre els dos primers capítols, però, la cadena el va rebutjar en creure que el seu discurs no ajudaria a crear ponts entre les dos parts.

No obstant això, la filla d’Antonio David ja es trobaria negociant les seues primeres paraules per quan acabe el torn de la seua mare, i és que hi ha algunes revesteixes que ja l’estan buscant per tancar les condicions perquè s’esplaie amb ells, i els hi done les seues primeres paraules. Però atenció perquè els plans de Telecinco podrien ser altres i estos testimonis quedarien en paper mullat si s’acaba confirmant la gran bomba que prepara la cadena per tancar esta docu-sèrie, i que està fent saltar butllofes en totes les escales socials del país.

Durant el llarg debat del sisé episodi de la docu-sèrie, Pilar Eyre va suggerir allargar el format i completar-lo amb una entrevista espontània i en directe amb Rocío Carrasco, on puga matisar i ampliar tot allò que ella considere. En este moment i per sorpresa de molts, Carlota Corredera va acabar mig revelant les intencions de Telecinco amb este assumpte.

«Alguna cosa hi ha»
Aprofitant que Óscar Cornejo, propietari de la productora que ha realitzat la docu-sèrie, es trobava al plató dirigint el debat, Carlota Corredera va voler preguntar-li per l’auricular per si s’havien plantejat acabar el format amb una entrevista en directe amb Rocío Carrasco. Davant la pregunta, Cornejo va dir que no podia confirmar les negociacions ni tampoc donar cap donada més al respecte.

Amb estes escasses dades, Carlota va concloure dient que, si no es donaven més dades, volia dir que alguna cosa hi havia i que per tant, no seria tan desgavellat veure la filla de Rocío Jurado asseguda en un plató aclarint i matisant tot el que ha explicat en este extens documental.

Segurament quan Rocío va acceptar fer este format no es plantejava concedir una entrevista, ja que una de les condicions que va posar en el primer moment va ser no haver d’interactuar amb col·laboradors i poder explicar sense interrupció el seu relat. Un relat molt dur i carregat de vivències que fins llaura no s’havien explicat i, si s’havien explicat, no de la mateixa manera que ho ha fet ella. Perquè puguem veure esta entrevista haurem d’esperar fins al capítol dotze, esperant que hi haja una última emissió en què puguem veure la tan esperada entrevista a Carrasco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.

València Basket: solidesa de projecte enfront de la maledicció de l’amfitrió

L'equip taronja encara la fase final com a amfitrió en el Roig Arena, amb un 70% de victòries i l'impuls de la Supercopa. L'estadística avisa: des de 1996 només un amfitrió ha alçat el trofeu.