Rocío Carrasco prepara una traca final: Un especial amb ella en directe

 

De moment, tots els lliuraments de la sèrie-documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ no s’allunya dels dos milions d’espectadors, i això fa que Telecinco estiga cuidant el format al màxim. De fet i per poder allargar-ho, han decidit deixar d’emetre dos episodis per nit i ho han limitat a un episodi per gal·la, allargant així el debat i també l’opció de continuar allargant el xiclet de l’emissió d’este format.

Tots els personatges que protagonitzen este documental estan veient com tots els mitjans es maten per aconseguir uneixes declaracions sobretot el que s’està explicant. Els Flores, els Carrasco i el jurat estan en boques de tots, i molts d’ells encara no s’atreveixen a parlar perquè tenen perquè en els lliuraments que encara s’han d’emetre se’ls anomene i queden en evidència davant de tota Espanya. Entre els prudents es troben Amador Mohedano, José Ortega Cano o Rocío Flores, que esperen a l’espera de veure com acaba l’emissió d’este format.

De fet, en les últimes hores hem pogut saber que Rocío Flores vol donar la seua versió per aclarir tot allò que li pertoca. La jove va intentar parlar en directe per Telecinco quan es van emetre els dos primers capítols, però, la cadena el va rebutjar en creure que el seu discurs no ajudaria a crear ponts entre les dos parts.

No obstant això, la filla d’Antonio David ja es trobaria negociant les seues primeres paraules per quan acabe el torn de la seua mare, i és que hi ha algunes revesteixes que ja l’estan buscant per tancar les condicions perquè s’esplaie amb ells, i els hi done les seues primeres paraules. Però atenció perquè els plans de Telecinco podrien ser altres i estos testimonis quedarien en paper mullat si s’acaba confirmant la gran bomba que prepara la cadena per tancar esta docu-sèrie, i que està fent saltar butllofes en totes les escales socials del país.

Durant el llarg debat del sisé episodi de la docu-sèrie, Pilar Eyre va suggerir allargar el format i completar-lo amb una entrevista espontània i en directe amb Rocío Carrasco, on puga matisar i ampliar tot allò que ella considere. En este moment i per sorpresa de molts, Carlota Corredera va acabar mig revelant les intencions de Telecinco amb este assumpte.

«Alguna cosa hi ha»
Aprofitant que Óscar Cornejo, propietari de la productora que ha realitzat la docu-sèrie, es trobava al plató dirigint el debat, Carlota Corredera va voler preguntar-li per l’auricular per si s’havien plantejat acabar el format amb una entrevista en directe amb Rocío Carrasco. Davant la pregunta, Cornejo va dir que no podia confirmar les negociacions ni tampoc donar cap donada més al respecte.

Amb estes escasses dades, Carlota va concloure dient que, si no es donaven més dades, volia dir que alguna cosa hi havia i que per tant, no seria tan desgavellat veure la filla de Rocío Jurado asseguda en un plató aclarint i matisant tot el que ha explicat en este extens documental.

Segurament quan Rocío va acceptar fer este format no es plantejava concedir una entrevista, ja que una de les condicions que va posar en el primer moment va ser no haver d’interactuar amb col·laboradors i poder explicar sense interrupció el seu relat. Un relat molt dur i carregat de vivències que fins llaura no s’havien explicat i, si s’havien explicat, no de la mateixa manera que ho ha fet ella. Perquè puguem veure esta entrevista haurem d’esperar fins al capítol dotze, esperant que hi haja una última emissió en què puguem veure la tan esperada entrevista a Carrasco.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.