10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Rocío Carrasco prepara una traca final: Un especial amb ella en directe

 

De moment, tots els lliuraments de la sèrie-documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ no s’allunya dels dos milions d’espectadors, i això fa que Telecinco estiga cuidant el format al màxim. De fet i per poder allargar-ho, han decidit deixar d’emetre dos episodis per nit i ho han limitat a un episodi per gal·la, allargant així el debat i també l’opció de continuar allargant el xiclet de l’emissió d’este format.

Tots els personatges que protagonitzen este documental estan veient com tots els mitjans es maten per aconseguir uneixes declaracions sobretot el que s’està explicant. Els Flores, els Carrasco i el jurat estan en boques de tots, i molts d’ells encara no s’atreveixen a parlar perquè tenen perquè en els lliuraments que encara s’han d’emetre se’ls anomene i queden en evidència davant de tota Espanya. Entre els prudents es troben Amador Mohedano, José Ortega Cano o Rocío Flores, que esperen a l’espera de veure com acaba l’emissió d’este format.

De fet, en les últimes hores hem pogut saber que Rocío Flores vol donar la seua versió per aclarir tot allò que li pertoca. La jove va intentar parlar en directe per Telecinco quan es van emetre els dos primers capítols, però, la cadena el va rebutjar en creure que el seu discurs no ajudaria a crear ponts entre les dos parts.

No obstant això, la filla d’Antonio David ja es trobaria negociant les seues primeres paraules per quan acabe el torn de la seua mare, i és que hi ha algunes revesteixes que ja l’estan buscant per tancar les condicions perquè s’esplaie amb ells, i els hi done les seues primeres paraules. Però atenció perquè els plans de Telecinco podrien ser altres i estos testimonis quedarien en paper mullat si s’acaba confirmant la gran bomba que prepara la cadena per tancar esta docu-sèrie, i que està fent saltar butllofes en totes les escales socials del país.

Durant el llarg debat del sisé episodi de la docu-sèrie, Pilar Eyre va suggerir allargar el format i completar-lo amb una entrevista espontània i en directe amb Rocío Carrasco, on puga matisar i ampliar tot allò que ella considere. En este moment i per sorpresa de molts, Carlota Corredera va acabar mig revelant les intencions de Telecinco amb este assumpte.

«Alguna cosa hi ha»
Aprofitant que Óscar Cornejo, propietari de la productora que ha realitzat la docu-sèrie, es trobava al plató dirigint el debat, Carlota Corredera va voler preguntar-li per l’auricular per si s’havien plantejat acabar el format amb una entrevista en directe amb Rocío Carrasco. Davant la pregunta, Cornejo va dir que no podia confirmar les negociacions ni tampoc donar cap donada més al respecte.

Amb estes escasses dades, Carlota va concloure dient que, si no es donaven més dades, volia dir que alguna cosa hi havia i que per tant, no seria tan desgavellat veure la filla de Rocío Jurado asseguda en un plató aclarint i matisant tot el que ha explicat en este extens documental.

Segurament quan Rocío va acceptar fer este format no es plantejava concedir una entrevista, ja que una de les condicions que va posar en el primer moment va ser no haver d’interactuar amb col·laboradors i poder explicar sense interrupció el seu relat. Un relat molt dur i carregat de vivències que fins llaura no s’havien explicat i, si s’havien explicat, no de la mateixa manera que ho ha fet ella. Perquè puguem veure esta entrevista haurem d’esperar fins al capítol dotze, esperant que hi haja una última emissió en què puguem veure la tan esperada entrevista a Carrasco.

Últimes notícies

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta ha afirmat davant la jutgessa que Carlos Mazón va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29-O i va eixir cap al Cecopi entorn de les 20.00. El testimoniatge fixa una cronologia de la seua vesprada en plena gestió de la DANA.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta va declarar que el llavors president va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29 d'octubre de 2024 i va eixir cap al Cecopi al voltant de les 20.00. El testimoniatge detalla la seua jornada, amb acte matinal, menjar fora i arribada a l'Eliana entorn de les 20.30.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa