Rocío Carrasco en la setmana clau de la seua docu-serie

 

Este dimecres s’acaba ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Han sigut dotze capítols més un introductori i, segons la revista ‘Vanitatis’, per fonts pròximes a la ‘Fábrica de la Tele’, hi haurà una nova entrevista amb Rocío Carrasco, inicialment prevista per al dimecres de la setmana següent. Encara que, això sí, com la programació d’una cadena és una cosa susceptible de canvis, ja que són molts els factors que entren en joc, no es descarta que puga haver-hi variacions.

Si al final es confirma esta aparició en plató de la filla de ‘la más grande’, serà la segona qui ja es va enfrontar en directe a les preguntes dels col·laboradors i dels dos presentadors,

Anuncios

Carlota Corredera i Jorge Javier Vázquez. El que està clar és que l’expectació és màxima, tenint en compte els excel·lents índexs d’audiència que està collint este espai, l’últim capítol del qual donarà especial importància a Rocío Flores.

La història de Rocío Carrasco ha traspassat les parets de moltes llars. S’ha convertit en el tema per excel·lència que ha copat l’actualitat mediàtica i les converses del carrer.

D’una banda, els que es queixen que el tema estrela de la crònica social ocupe hores i hores en televisió, per l’altre els qui exposen el seu punt de vista sobre el tema principal de la narració: els maltractaments i la violència de gènere en tots els seus vessants.

Per l’altra els que estan desitjant que arribe un nou capítol per a poder conéixer més sobre la vida de la filla de ‘la más grande’.

Fins i tot, el testimoniatge de Rociíto ha arribat a les esferes polítiques de la societat. Una infinitat de representants de les formacions polítiques espanyoles s’han pronunciat per a aplaudir la valentia de la primogènita de Rocío Jurado i, de pas, han aprofitat la conjuntura per a fer campanya contra el ‘no a la violència’.

No hi ha dubte que esta producció de la ‘Fábrica de la Tele’ ha marcat un abans i un després en la societat a través de la vida de l’exmuller d’Antonio David Flores.

Cal recordar, que en la primera entrevista que va donar Rocío Carrasco, es van quedar moltes preguntes i temes dels quals parlar al tinter, per això el públic espera molt més d’esta segona aparició, i molt més si pensem la quantitat de coses que hi han passat des de eixe moment.
 

Revelen quin serà el tema central de l’últim episodi

 

La productora ja ha avançat que, després de dotze capítols emesos i un a majors per a introduir tot el que venia a continuació, la sèrie documental tancarà amb el conflicte entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Així es resoldrà una de les grans incògnites amb les quals s’ha picat a la primogènita de la cantant des que la seua filla va debutar en ‘Supervivientes’: per què no va cridar a la seua filla quan esta, compungida, ho va demanar?

«Necessite saber com està la meua mare. Em sembla super injust, que em diga: ‘Rocío, estic bé, la resta em sobra’», va exigir la concursant en el seu pas per l’illa sense obtindre resposta de la seua progenitora.
Rocío Carrasco revelarà en l’episodi què va sentir ella en escoltar estes paraules de la seua filla i què pensa sobre eixa petició hui dia.

Fins hui ja ens ha donat una pista: «De sobte quan és ací la seua mare és Olga i quan es va a ‘Supervivientes’ la seua mare soc jo? Rocío no s’ha preocupat de com jo he estat sabent el que sabia. No estic culpabilitzant a la meua filla de ser com és, jo culpabilitze a eixe que és ací, a aqueixa deixalla, aqueixa immundícia de ser que és Antonio David Flores», diu Rocío.

No hi ha dubte que la mare de Rocío Flores, si s’ha de jutjar per les seues paraules, sí que sent cert dolor cap a la seua primogènita encara que insisteix que la seua filla no és la culpable de la seua actitud. L’últim episodi encara llançarà més llum sobre si hi haurà una futura possible reconciliació entre ambdues.

 

Anuncios

Últimes notícies

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.