Rocío Carrasco en la setmana clau de la seua docu-serie

 

Este dimecres s’acaba ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Han sigut dotze capítols més un introductori i, segons la revista ‘Vanitatis’, per fonts pròximes a la ‘Fábrica de la Tele’, hi haurà una nova entrevista amb Rocío Carrasco, inicialment prevista per al dimecres de la setmana següent. Encara que, això sí, com la programació d’una cadena és una cosa susceptible de canvis, ja que són molts els factors que entren en joc, no es descarta que puga haver-hi variacions.

Si al final es confirma esta aparició en plató de la filla de ‘la más grande’, serà la segona qui ja es va enfrontar en directe a les preguntes dels col·laboradors i dels dos presentadors,

Carlota Corredera i Jorge Javier Vázquez. El que està clar és que l’expectació és màxima, tenint en compte els excel·lents índexs d’audiència que està collint este espai, l’últim capítol del qual donarà especial importància a Rocío Flores.

La història de Rocío Carrasco ha traspassat les parets de moltes llars. S’ha convertit en el tema per excel·lència que ha copat l’actualitat mediàtica i les converses del carrer.

D’una banda, els que es queixen que el tema estrela de la crònica social ocupe hores i hores en televisió, per l’altre els qui exposen el seu punt de vista sobre el tema principal de la narració: els maltractaments i la violència de gènere en tots els seus vessants.

Per l’altra els que estan desitjant que arribe un nou capítol per a poder conéixer més sobre la vida de la filla de ‘la más grande’.

Fins i tot, el testimoniatge de Rociíto ha arribat a les esferes polítiques de la societat. Una infinitat de representants de les formacions polítiques espanyoles s’han pronunciat per a aplaudir la valentia de la primogènita de Rocío Jurado i, de pas, han aprofitat la conjuntura per a fer campanya contra el ‘no a la violència’.

No hi ha dubte que esta producció de la ‘Fábrica de la Tele’ ha marcat un abans i un després en la societat a través de la vida de l’exmuller d’Antonio David Flores.

Cal recordar, que en la primera entrevista que va donar Rocío Carrasco, es van quedar moltes preguntes i temes dels quals parlar al tinter, per això el públic espera molt més d’esta segona aparició, i molt més si pensem la quantitat de coses que hi han passat des de eixe moment.
 

Revelen quin serà el tema central de l’últim episodi

 

La productora ja ha avançat que, després de dotze capítols emesos i un a majors per a introduir tot el que venia a continuació, la sèrie documental tancarà amb el conflicte entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Així es resoldrà una de les grans incògnites amb les quals s’ha picat a la primogènita de la cantant des que la seua filla va debutar en ‘Supervivientes’: per què no va cridar a la seua filla quan esta, compungida, ho va demanar?

«Necessite saber com està la meua mare. Em sembla super injust, que em diga: ‘Rocío, estic bé, la resta em sobra’», va exigir la concursant en el seu pas per l’illa sense obtindre resposta de la seua progenitora.
Rocío Carrasco revelarà en l’episodi què va sentir ella en escoltar estes paraules de la seua filla i què pensa sobre eixa petició hui dia.

Fins hui ja ens ha donat una pista: «De sobte quan és ací la seua mare és Olga i quan es va a ‘Supervivientes’ la seua mare soc jo? Rocío no s’ha preocupat de com jo he estat sabent el que sabia. No estic culpabilitzant a la meua filla de ser com és, jo culpabilitze a eixe que és ací, a aqueixa deixalla, aqueixa immundícia de ser que és Antonio David Flores», diu Rocío.

No hi ha dubte que la mare de Rocío Flores, si s’ha de jutjar per les seues paraules, sí que sent cert dolor cap a la seua primogènita encara que insisteix que la seua filla no és la culpable de la seua actitud. L’últim episodi encara llançarà més llum sobre si hi haurà una futura possible reconciliació entre ambdues.

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.