Rocío Flores veta un nou presentador de Telecinco

Durant molt de temps tant Rocío Flores com el seu pare (Antonio David) van manifestar que ella no volia dedicar-se a la televisió i, és més, han indicat que pretenia seguir amb els seus estudis i amb la seua vida allunyada dels mitjans. No obstant això, curiosament, va canviar d’opinió en el moment que va començar a emetre’s la sèrie-documental de la seua mare (Rocío Carrasco), en què el seu progenitor ha estat acusat de maltractaments i de mentir, i per això va ser acomiadat de ‘Mediaset’.

En este moment, la jove va decidir treballar com a col·laboradora i, a més, per partida doble: primer, a ‘El programa de AR’, on suposadament només parlaria de ‘Supervivientes’, però va trigar poc també a trencar la seua paraula. Així, en dos ocasions ja ha parlat de la seua mare i fins i tot li ha enviat missatges a ella.

Segon, en les gales de ‘Supervivientes’ per poder comentar el pas de la seua madrastra (Olga Moreno) així com de la resta de companys. I l’acceptació d’este nou rumb professional li va fer vetar alguns professionals de la cadena, en concret, va vetar a dos col·laboradores. Però, a més, ara ha fet el mateix amb un presentador: Jorge Javier Vázquez.

Els dos primers vetos

Fa uns dies es va donar a conéixer que Rocío Flores, per fitxar pels dos citats programes, havia establert una condició, la qual era no coincidir als platós amb dos col·laboradores molt significatives de ‘Mediaset’: Paloma García Pelayo i Belén Rodríguez. Curiosament, dos dones que donen suport el testimoni de la seua mare i que deixen en dubte al seu pare. D’esta manera, estes han vist reduïdes les seues participacions en televisió per esta ferma decisió, la qual ha causat un gran malestar entre els companys de Telecinco com a Kiko Hernández, que la va titllar «d’indecent».

El seu nou veto: Jorge Javier Vázquez

Durant el temps que va exercir com a defensora del seu pare a ‘GH VIP 7’ i fins i tot com a concursant de ‘Supervivientes’, Rocío Flores va tenir molt bona sintonia amb Jorge Javier. No obstant això, el fet que ara este done suport al testimoni de Rocío Carrasco no li agrada i, per això, sembla que ha decidit vetar-lo. Vaja, que no està disposada a seure al plató de ‘Supervivientes‘ amb ell. El mateix ‘damnificat’ és qui ha revelat en directe a ‘Sálvame’ i a través de l’humor i la ironia que el caracteritza el veto que esta li ha posat.

Concretament, ha aprofitat la presència de Carlos Sobera, un altre dels presentadors de ‘Supervivientes’, per explicar què li passa: «Tu tens molta sort. El que fa tenir una trajectòria impol·luta. Hi ha gent que vol asseure’s amb grans professionals…». En este punt, el convidat ha dit: «Esta nit estarà amb nosaltres Rocío Flores, i ve en un moment especial perquè ha passat l’aniversari del pare, just després de les declaracions que ha fet Rocío…».

Davant este comentari, Jorge Javier Vázquez ha optat per la ironia i ha dit: «Que curiós que mai vullga anar els dijous!». La resposta de Sobera ha estat: «Jo què sé, li semblaré… Tindrà menys por». El presentador de ‘Sálvame’ tot seguit ha afegit amb sentit de l’humor: «Dona-li records de part meua».

El públic opina

Després de conéixer-se que Rocío Flores no vol compartir plató amb Vázquez, els espectadors no han dubtat a donar el seu punt de vista al respecte i, la veritat, és que hi ha hagut opinions per a tots els gustos. Així, d’una banda, es troben els espectadors de Telecinco que estan d’acord amb la decisió de la jove, manifestant-ho amb missatges com ara estos:

  • «Estaria bé després de com la poseu en el vostre programa».
  • «Categoria que té i fa bé no voler veure’t la cara».
  • «Què té d’estrany? Creus que algú amb dignitat aniria després de com l’heu tractat? Ves a la platja!».

 

No obstant això, d’altra banda, hi ha els qui carreguen contra Rocío per no deixar de fer vetos des que ha fitxat com a col·laboradora, on mostra d’això són comentaris que s’han publicat en xarxes socials com els següents:

  • «Serà que el pare encara no li ha donat les instruccions del dia».
  • «És incongruent que Rocío vulga que es tracte a Olga com a concursant i després ella posa condicions per defensar-la. A la fi ho està portant al terreny personal ella».
  • «No hauria d’anar mai. Les maltractadores que es queden a casa».

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.