8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Rocío Flores veta un nou presentador de Telecinco

Durant molt de temps tant Rocío Flores com el seu pare (Antonio David) van manifestar que ella no volia dedicar-se a la televisió i, és més, han indicat que pretenia seguir amb els seus estudis i amb la seua vida allunyada dels mitjans. No obstant això, curiosament, va canviar d’opinió en el moment que va començar a emetre’s la sèrie-documental de la seua mare (Rocío Carrasco), en què el seu progenitor ha estat acusat de maltractaments i de mentir, i per això va ser acomiadat de ‘Mediaset’.

En este moment, la jove va decidir treballar com a col·laboradora i, a més, per partida doble: primer, a ‘El programa de AR’, on suposadament només parlaria de ‘Supervivientes’, però va trigar poc també a trencar la seua paraula. Així, en dos ocasions ja ha parlat de la seua mare i fins i tot li ha enviat missatges a ella.

Segon, en les gales de ‘Supervivientes’ per poder comentar el pas de la seua madrastra (Olga Moreno) així com de la resta de companys. I l’acceptació d’este nou rumb professional li va fer vetar alguns professionals de la cadena, en concret, va vetar a dos col·laboradores. Però, a més, ara ha fet el mateix amb un presentador: Jorge Javier Vázquez.

Els dos primers vetos

Fa uns dies es va donar a conéixer que Rocío Flores, per fitxar pels dos citats programes, havia establert una condició, la qual era no coincidir als platós amb dos col·laboradores molt significatives de ‘Mediaset’: Paloma García Pelayo i Belén Rodríguez. Curiosament, dos dones que donen suport el testimoni de la seua mare i que deixen en dubte al seu pare. D’esta manera, estes han vist reduïdes les seues participacions en televisió per esta ferma decisió, la qual ha causat un gran malestar entre els companys de Telecinco com a Kiko Hernández, que la va titllar «d’indecent».

El seu nou veto: Jorge Javier Vázquez

Durant el temps que va exercir com a defensora del seu pare a ‘GH VIP 7’ i fins i tot com a concursant de ‘Supervivientes’, Rocío Flores va tenir molt bona sintonia amb Jorge Javier. No obstant això, el fet que ara este done suport al testimoni de Rocío Carrasco no li agrada i, per això, sembla que ha decidit vetar-lo. Vaja, que no està disposada a seure al plató de ‘Supervivientes‘ amb ell. El mateix ‘damnificat’ és qui ha revelat en directe a ‘Sálvame’ i a través de l’humor i la ironia que el caracteritza el veto que esta li ha posat.

Concretament, ha aprofitat la presència de Carlos Sobera, un altre dels presentadors de ‘Supervivientes’, per explicar què li passa: «Tu tens molta sort. El que fa tenir una trajectòria impol·luta. Hi ha gent que vol asseure’s amb grans professionals…». En este punt, el convidat ha dit: «Esta nit estarà amb nosaltres Rocío Flores, i ve en un moment especial perquè ha passat l’aniversari del pare, just després de les declaracions que ha fet Rocío…».

Davant este comentari, Jorge Javier Vázquez ha optat per la ironia i ha dit: «Que curiós que mai vullga anar els dijous!». La resposta de Sobera ha estat: «Jo què sé, li semblaré… Tindrà menys por». El presentador de ‘Sálvame’ tot seguit ha afegit amb sentit de l’humor: «Dona-li records de part meua».

El públic opina

Després de conéixer-se que Rocío Flores no vol compartir plató amb Vázquez, els espectadors no han dubtat a donar el seu punt de vista al respecte i, la veritat, és que hi ha hagut opinions per a tots els gustos. Així, d’una banda, es troben els espectadors de Telecinco que estan d’acord amb la decisió de la jove, manifestant-ho amb missatges com ara estos:

  • «Estaria bé després de com la poseu en el vostre programa».
  • «Categoria que té i fa bé no voler veure’t la cara».
  • «Què té d’estrany? Creus que algú amb dignitat aniria després de com l’heu tractat? Ves a la platja!».

 

No obstant això, d’altra banda, hi ha els qui carreguen contra Rocío per no deixar de fer vetos des que ha fitxat com a col·laboradora, on mostra d’això són comentaris que s’han publicat en xarxes socials com els següents:

  • «Serà que el pare encara no li ha donat les instruccions del dia».
  • «És incongruent que Rocío vulga que es tracte a Olga com a concursant i després ella posa condicions per defensar-la. A la fi ho està portant al terreny personal ella».
  • «No hauria d’anar mai. Les maltractadores que es queden a casa».

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.