Rocío Flores veta un nou presentador de Telecinco

Durant molt de temps tant Rocío Flores com el seu pare (Antonio David) van manifestar que ella no volia dedicar-se a la televisió i, és més, han indicat que pretenia seguir amb els seus estudis i amb la seua vida allunyada dels mitjans. No obstant això, curiosament, va canviar d’opinió en el moment que va començar a emetre’s la sèrie-documental de la seua mare (Rocío Carrasco), en què el seu progenitor ha estat acusat de maltractaments i de mentir, i per això va ser acomiadat de ‘Mediaset’.

En este moment, la jove va decidir treballar com a col·laboradora i, a més, per partida doble: primer, a ‘El programa de AR’, on suposadament només parlaria de ‘Supervivientes’, però va trigar poc també a trencar la seua paraula. Així, en dos ocasions ja ha parlat de la seua mare i fins i tot li ha enviat missatges a ella.

Segon, en les gales de ‘Supervivientes’ per poder comentar el pas de la seua madrastra (Olga Moreno) així com de la resta de companys. I l’acceptació d’este nou rumb professional li va fer vetar alguns professionals de la cadena, en concret, va vetar a dos col·laboradores. Però, a més, ara ha fet el mateix amb un presentador: Jorge Javier Vázquez.

Els dos primers vetos

Fa uns dies es va donar a conéixer que Rocío Flores, per fitxar pels dos citats programes, havia establert una condició, la qual era no coincidir als platós amb dos col·laboradores molt significatives de ‘Mediaset’: Paloma García Pelayo i Belén Rodríguez. Curiosament, dos dones que donen suport el testimoni de la seua mare i que deixen en dubte al seu pare. D’esta manera, estes han vist reduïdes les seues participacions en televisió per esta ferma decisió, la qual ha causat un gran malestar entre els companys de Telecinco com a Kiko Hernández, que la va titllar «d’indecent».

El seu nou veto: Jorge Javier Vázquez

Durant el temps que va exercir com a defensora del seu pare a ‘GH VIP 7’ i fins i tot com a concursant de ‘Supervivientes’, Rocío Flores va tenir molt bona sintonia amb Jorge Javier. No obstant això, el fet que ara este done suport al testimoni de Rocío Carrasco no li agrada i, per això, sembla que ha decidit vetar-lo. Vaja, que no està disposada a seure al plató de ‘Supervivientes‘ amb ell. El mateix ‘damnificat’ és qui ha revelat en directe a ‘Sálvame’ i a través de l’humor i la ironia que el caracteritza el veto que esta li ha posat.

Concretament, ha aprofitat la presència de Carlos Sobera, un altre dels presentadors de ‘Supervivientes’, per explicar què li passa: «Tu tens molta sort. El que fa tenir una trajectòria impol·luta. Hi ha gent que vol asseure’s amb grans professionals…». En este punt, el convidat ha dit: «Esta nit estarà amb nosaltres Rocío Flores, i ve en un moment especial perquè ha passat l’aniversari del pare, just després de les declaracions que ha fet Rocío…».

Davant este comentari, Jorge Javier Vázquez ha optat per la ironia i ha dit: «Que curiós que mai vullga anar els dijous!». La resposta de Sobera ha estat: «Jo què sé, li semblaré… Tindrà menys por». El presentador de ‘Sálvame’ tot seguit ha afegit amb sentit de l’humor: «Dona-li records de part meua».

El públic opina

Després de conéixer-se que Rocío Flores no vol compartir plató amb Vázquez, els espectadors no han dubtat a donar el seu punt de vista al respecte i, la veritat, és que hi ha hagut opinions per a tots els gustos. Així, d’una banda, es troben els espectadors de Telecinco que estan d’acord amb la decisió de la jove, manifestant-ho amb missatges com ara estos:

  • «Estaria bé després de com la poseu en el vostre programa».
  • «Categoria que té i fa bé no voler veure’t la cara».
  • «Què té d’estrany? Creus que algú amb dignitat aniria després de com l’heu tractat? Ves a la platja!».

 

No obstant això, d’altra banda, hi ha els qui carreguen contra Rocío per no deixar de fer vetos des que ha fitxat com a col·laboradora, on mostra d’això són comentaris que s’han publicat en xarxes socials com els següents:

  • «Serà que el pare encara no li ha donat les instruccions del dia».
  • «És incongruent que Rocío vulga que es tracte a Olga com a concursant i després ella posa condicions per defensar-la. A la fi ho està portant al terreny personal ella».
  • «No hauria d’anar mai. Les maltractadores que es queden a casa».
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.