Rocío Flores veta un nou presentador de Telecinco

Durant molt de temps tant Rocío Flores com el seu pare (Antonio David) van manifestar que ella no volia dedicar-se a la televisió i, és més, han indicat que pretenia seguir amb els seus estudis i amb la seua vida allunyada dels mitjans. No obstant això, curiosament, va canviar d’opinió en el moment que va començar a emetre’s la sèrie-documental de la seua mare (Rocío Carrasco), en què el seu progenitor ha estat acusat de maltractaments i de mentir, i per això va ser acomiadat de ‘Mediaset’.

En este moment, la jove va decidir treballar com a col·laboradora i, a més, per partida doble: primer, a ‘El programa de AR’, on suposadament només parlaria de ‘Supervivientes’, però va trigar poc també a trencar la seua paraula. Així, en dos ocasions ja ha parlat de la seua mare i fins i tot li ha enviat missatges a ella.

Segon, en les gales de ‘Supervivientes’ per poder comentar el pas de la seua madrastra (Olga Moreno) així com de la resta de companys. I l’acceptació d’este nou rumb professional li va fer vetar alguns professionals de la cadena, en concret, va vetar a dos col·laboradores. Però, a més, ara ha fet el mateix amb un presentador: Jorge Javier Vázquez.

Els dos primers vetos

Fa uns dies es va donar a conéixer que Rocío Flores, per fitxar pels dos citats programes, havia establert una condició, la qual era no coincidir als platós amb dos col·laboradores molt significatives de ‘Mediaset’: Paloma García Pelayo i Belén Rodríguez. Curiosament, dos dones que donen suport el testimoni de la seua mare i que deixen en dubte al seu pare. D’esta manera, estes han vist reduïdes les seues participacions en televisió per esta ferma decisió, la qual ha causat un gran malestar entre els companys de Telecinco com a Kiko Hernández, que la va titllar «d’indecent».

El seu nou veto: Jorge Javier Vázquez

Durant el temps que va exercir com a defensora del seu pare a ‘GH VIP 7’ i fins i tot com a concursant de ‘Supervivientes’, Rocío Flores va tenir molt bona sintonia amb Jorge Javier. No obstant això, el fet que ara este done suport al testimoni de Rocío Carrasco no li agrada i, per això, sembla que ha decidit vetar-lo. Vaja, que no està disposada a seure al plató de ‘Supervivientes‘ amb ell. El mateix ‘damnificat’ és qui ha revelat en directe a ‘Sálvame’ i a través de l’humor i la ironia que el caracteritza el veto que esta li ha posat.

Concretament, ha aprofitat la presència de Carlos Sobera, un altre dels presentadors de ‘Supervivientes’, per explicar què li passa: «Tu tens molta sort. El que fa tenir una trajectòria impol·luta. Hi ha gent que vol asseure’s amb grans professionals…». En este punt, el convidat ha dit: «Esta nit estarà amb nosaltres Rocío Flores, i ve en un moment especial perquè ha passat l’aniversari del pare, just després de les declaracions que ha fet Rocío…».

Davant este comentari, Jorge Javier Vázquez ha optat per la ironia i ha dit: «Que curiós que mai vullga anar els dijous!». La resposta de Sobera ha estat: «Jo què sé, li semblaré… Tindrà menys por». El presentador de ‘Sálvame’ tot seguit ha afegit amb sentit de l’humor: «Dona-li records de part meua».

El públic opina

Després de conéixer-se que Rocío Flores no vol compartir plató amb Vázquez, els espectadors no han dubtat a donar el seu punt de vista al respecte i, la veritat, és que hi ha hagut opinions per a tots els gustos. Així, d’una banda, es troben els espectadors de Telecinco que estan d’acord amb la decisió de la jove, manifestant-ho amb missatges com ara estos:

  • «Estaria bé després de com la poseu en el vostre programa».
  • «Categoria que té i fa bé no voler veure’t la cara».
  • «Què té d’estrany? Creus que algú amb dignitat aniria després de com l’heu tractat? Ves a la platja!».

 

No obstant això, d’altra banda, hi ha els qui carreguen contra Rocío per no deixar de fer vetos des que ha fitxat com a col·laboradora, on mostra d’això són comentaris que s’han publicat en xarxes socials com els següents:

  • «Serà que el pare encara no li ha donat les instruccions del dia».
  • «És incongruent que Rocío vulga que es tracte a Olga com a concursant i després ella posa condicions per defensar-la. A la fi ho està portant al terreny personal ella».
  • «No hauria d’anar mai. Les maltractadores que es queden a casa».

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.