Rocío Flores veta un nou presentador de Telecinco

Durant molt de temps tant Rocío Flores com el seu pare (Antonio David) van manifestar que ella no volia dedicar-se a la televisió i, és més, han indicat que pretenia seguir amb els seus estudis i amb la seua vida allunyada dels mitjans. No obstant això, curiosament, va canviar d’opinió en el moment que va començar a emetre’s la sèrie-documental de la seua mare (Rocío Carrasco), en què el seu progenitor ha estat acusat de maltractaments i de mentir, i per això va ser acomiadat de ‘Mediaset’.

En este moment, la jove va decidir treballar com a col·laboradora i, a més, per partida doble: primer, a ‘El programa de AR’, on suposadament només parlaria de ‘Supervivientes’, però va trigar poc també a trencar la seua paraula. Així, en dos ocasions ja ha parlat de la seua mare i fins i tot li ha enviat missatges a ella.

Segon, en les gales de ‘Supervivientes’ per poder comentar el pas de la seua madrastra (Olga Moreno) així com de la resta de companys. I l’acceptació d’este nou rumb professional li va fer vetar alguns professionals de la cadena, en concret, va vetar a dos col·laboradores. Però, a més, ara ha fet el mateix amb un presentador: Jorge Javier Vázquez.

Els dos primers vetos

Fa uns dies es va donar a conéixer que Rocío Flores, per fitxar pels dos citats programes, havia establert una condició, la qual era no coincidir als platós amb dos col·laboradores molt significatives de ‘Mediaset’: Paloma García Pelayo i Belén Rodríguez. Curiosament, dos dones que donen suport el testimoni de la seua mare i que deixen en dubte al seu pare. D’esta manera, estes han vist reduïdes les seues participacions en televisió per esta ferma decisió, la qual ha causat un gran malestar entre els companys de Telecinco com a Kiko Hernández, que la va titllar «d’indecent».

El seu nou veto: Jorge Javier Vázquez

Durant el temps que va exercir com a defensora del seu pare a ‘GH VIP 7’ i fins i tot com a concursant de ‘Supervivientes’, Rocío Flores va tenir molt bona sintonia amb Jorge Javier. No obstant això, el fet que ara este done suport al testimoni de Rocío Carrasco no li agrada i, per això, sembla que ha decidit vetar-lo. Vaja, que no està disposada a seure al plató de ‘Supervivientes‘ amb ell. El mateix ‘damnificat’ és qui ha revelat en directe a ‘Sálvame’ i a través de l’humor i la ironia que el caracteritza el veto que esta li ha posat.

Concretament, ha aprofitat la presència de Carlos Sobera, un altre dels presentadors de ‘Supervivientes’, per explicar què li passa: «Tu tens molta sort. El que fa tenir una trajectòria impol·luta. Hi ha gent que vol asseure’s amb grans professionals…». En este punt, el convidat ha dit: «Esta nit estarà amb nosaltres Rocío Flores, i ve en un moment especial perquè ha passat l’aniversari del pare, just després de les declaracions que ha fet Rocío…».

Davant este comentari, Jorge Javier Vázquez ha optat per la ironia i ha dit: «Que curiós que mai vullga anar els dijous!». La resposta de Sobera ha estat: «Jo què sé, li semblaré… Tindrà menys por». El presentador de ‘Sálvame’ tot seguit ha afegit amb sentit de l’humor: «Dona-li records de part meua».

El públic opina

Després de conéixer-se que Rocío Flores no vol compartir plató amb Vázquez, els espectadors no han dubtat a donar el seu punt de vista al respecte i, la veritat, és que hi ha hagut opinions per a tots els gustos. Així, d’una banda, es troben els espectadors de Telecinco que estan d’acord amb la decisió de la jove, manifestant-ho amb missatges com ara estos:

  • «Estaria bé després de com la poseu en el vostre programa».
  • «Categoria que té i fa bé no voler veure’t la cara».
  • «Què té d’estrany? Creus que algú amb dignitat aniria després de com l’heu tractat? Ves a la platja!».

 

No obstant això, d’altra banda, hi ha els qui carreguen contra Rocío per no deixar de fer vetos des que ha fitxat com a col·laboradora, on mostra d’això són comentaris que s’han publicat en xarxes socials com els següents:

  • «Serà que el pare encara no li ha donat les instruccions del dia».
  • «És incongruent que Rocío vulga que es tracte a Olga com a concursant i després ella posa condicions per defensar-la. A la fi ho està portant al terreny personal ella».
  • «No hauria d’anar mai. Les maltractadores que es queden a casa».

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.