Rocío Flores menysprea a la seua mare per les seues acusacions

Rocío Flores des que la seua mare, Rocío Carrasco, va començar a contar els maltractaments que hi havia sofrit per culpa d’Antonio David Flores i de l’agressió de la seua agressió, deía que no anava a pronunciar-se, però al final s’ha centrat a provocar i ficar-se al costat del seu pare.

Lluny de mostrar empatia pel testimoni de la seua mare i obrir els ulls davant les proves irrefutables que està mostrant, Rocío Flores es manté freda i distant. Lluny queda el seu desig de reconciliar-se, fins al punt en què dona per perduda tota futura relació amb la seua progenitora.

Sembla que, com més se sap sobre com es va produir el distanciament entre mare i filla, més allunyada es manté Rocío Flores. No es planteja demanar perdó per la brutal pallissa que va propinar a la seua mare i, molt menys, posar-se en mans de professionals perquè l’ajuden a entendre tota la situació, com si el que va passar fos cosa de l’edat i no caldria donar-li importància. Poc segueix l’exemple de Dakota, d»Hermano Mayor’, que va poder canalitzar la relació amb la seua mare començant per acceptar el que havia passat i el paper que ella havia jugat en la història.

 

 

 

El nou gest de Rocío Flores cap a la seua mare

 

Des que es va començar a emetre la docu-serie de Rocío Carrasco, la seua filla col·labora en ‘El porgrama de Ana Rosa’ on per les seues declaracions es pot deduir que no està disposta a construir ponts amb la seua mare, fet que també d’eixa clar al seu Instagram.

Si fa dies va deixar visibles les fotos que va pujar cinc mesos després de pegar la seua mare, on es pot veure una Rocío Flores de 15 anys feliç i somrient, ara un nou gest deixa clar les seues intencions amb Rocío Carrasco.

La neta de ‘la más grande’ es va presentar per primera vegada en un plató de televisió nerviosa i mostrant el seu dolor per no mantenir contacte amb la seua mare. Ha demanat en nombroses ocasions parlar amb ella, però amb cap ha tingut èxit. La raó la va explicar la mateixa Rocío Carrasco: «No estic preparada». L’episodi que va viure en mans de la seua filla li ha deixat seqüeles que tracta de superar amb ajuda de professionals, que li aconsellen no parlar amb la seua filla fins que no es trobe bé.

Però sembla que a la nova col·laboradora de televisió no li importen estes recomanacions i ha decidit tancar les portes a la seua progenitora. Si fa uns dies ella mateixa confessava seguir el documental de Rocío Carrasco, ara sembla que està cansada de veure plorar la seua mare, i així ho va demostrar amb la seua última publicació pujada en la nit de dimecres, 5 de maig, a les 22.59 hores, just quan començava el capítol nou, procurant que l’hora es veiés bé.

 

Lluny d’afavorir la reconciliació

Els experts explicquen  que l’única manera de reconduir la relació entre mare i filla és que Rocío Flores se sotmeta a una teràpia amb professionals per ajudar a assimilar tot el que està sortint a la llum. Però, a jutjar per l’actitud de la ‘influencer’, això no es produirà, més encara si tenim en compte que quan es va produir la pallissa, es va oferir a la jove la possibilitat de realitzar una mediació per arreglar les coses i tant ella com el seu pare s’hi van negar.

Esta va ser la primera vegada que es va perdre l’oportunitat de reconduir l’actitud de Rocío Flores. Amb el pas dels anys, la influència d’Antonio David Flores ha contribuït al fet que siga pràcticament impossible que Rocío Carrasco puga acostar-se a la seua filla: «No puc relacionar-me amb ningú mentre esta persona estiga al mig, no puc parlar amb ningú que es relacione amb ell».

Més encara si es té en compte la defensa a ultrança que encara segueix exercint Rocío Flores cap al seu pare i la fredor que va mostrar amb la seua última publicació a les xarxes socials, on deixava clar que veuria el documental de la seua mare.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.