Rocío Flores menysprea a la seua mare per les seues acusacions

Rocío Flores des que la seua mare, Rocío Carrasco, va començar a contar els maltractaments que hi havia sofrit per culpa d’Antonio David Flores i de l’agressió de la seua agressió, deía que no anava a pronunciar-se, però al final s’ha centrat a provocar i ficar-se al costat del seu pare.

Lluny de mostrar empatia pel testimoni de la seua mare i obrir els ulls davant les proves irrefutables que està mostrant, Rocío Flores es manté freda i distant. Lluny queda el seu desig de reconciliar-se, fins al punt en què dona per perduda tota futura relació amb la seua progenitora.

Sembla que, com més se sap sobre com es va produir el distanciament entre mare i filla, més allunyada es manté Rocío Flores. No es planteja demanar perdó per la brutal pallissa que va propinar a la seua mare i, molt menys, posar-se en mans de professionals perquè l’ajuden a entendre tota la situació, com si el que va passar fos cosa de l’edat i no caldria donar-li importància. Poc segueix l’exemple de Dakota, d»Hermano Mayor’, que va poder canalitzar la relació amb la seua mare començant per acceptar el que havia passat i el paper que ella havia jugat en la història.

 

 

 

El nou gest de Rocío Flores cap a la seua mare

 

Des que es va començar a emetre la docu-serie de Rocío Carrasco, la seua filla col·labora en ‘El porgrama de Ana Rosa’ on per les seues declaracions es pot deduir que no està disposta a construir ponts amb la seua mare, fet que també d’eixa clar al seu Instagram.

Si fa dies va deixar visibles les fotos que va pujar cinc mesos després de pegar la seua mare, on es pot veure una Rocío Flores de 15 anys feliç i somrient, ara un nou gest deixa clar les seues intencions amb Rocío Carrasco.

La neta de ‘la más grande’ es va presentar per primera vegada en un plató de televisió nerviosa i mostrant el seu dolor per no mantenir contacte amb la seua mare. Ha demanat en nombroses ocasions parlar amb ella, però amb cap ha tingut èxit. La raó la va explicar la mateixa Rocío Carrasco: «No estic preparada». L’episodi que va viure en mans de la seua filla li ha deixat seqüeles que tracta de superar amb ajuda de professionals, que li aconsellen no parlar amb la seua filla fins que no es trobe bé.

Però sembla que a la nova col·laboradora de televisió no li importen estes recomanacions i ha decidit tancar les portes a la seua progenitora. Si fa uns dies ella mateixa confessava seguir el documental de Rocío Carrasco, ara sembla que està cansada de veure plorar la seua mare, i així ho va demostrar amb la seua última publicació pujada en la nit de dimecres, 5 de maig, a les 22.59 hores, just quan començava el capítol nou, procurant que l’hora es veiés bé.

 

Lluny d’afavorir la reconciliació

Els experts explicquen  que l’única manera de reconduir la relació entre mare i filla és que Rocío Flores se sotmeta a una teràpia amb professionals per ajudar a assimilar tot el que està sortint a la llum. Però, a jutjar per l’actitud de la ‘influencer’, això no es produirà, més encara si tenim en compte que quan es va produir la pallissa, es va oferir a la jove la possibilitat de realitzar una mediació per arreglar les coses i tant ella com el seu pare s’hi van negar.

Esta va ser la primera vegada que es va perdre l’oportunitat de reconduir l’actitud de Rocío Flores. Amb el pas dels anys, la influència d’Antonio David Flores ha contribuït al fet que siga pràcticament impossible que Rocío Carrasco puga acostar-se a la seua filla: «No puc relacionar-me amb ningú mentre esta persona estiga al mig, no puc parlar amb ningú que es relacione amb ell».

Més encara si es té en compte la defensa a ultrança que encara segueix exercint Rocío Flores cap al seu pare i la fredor que va mostrar amb la seua última publicació a les xarxes socials, on deixava clar que veuria el documental de la seua mare.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.