Rocío Flores s’esfondra i ho confessa: M’està resultant complicat defensar a Olga

 

Sempre s’ha cregut que ser concursant de ‘Supervivientes’ era el paper més complicat que et pot tocar jugar en televisió. Però depén com, encara hi ha una situació molt més complicada i que la gent no reconeix.  Ens estem referint en el paper del defensor dels concursants i que ha de bregar amb situacions molt complicades.

Recordem que tots ells no cobren pel seu paper en els platons i que tot ho fan per amor cap al famós que es troba en el programa. La veritat és que alguns defensors ho tenen fàcil si es tracta de supervivents poc coneguts o que per norma general cauen bé. Però això no és així amb tots, ja que sempre hi ha alguns fitxatges i que no compten amb el suport més popular.

En esta edició, la concursant que juga el paper de vilana és Olga Moreno, la dona d’Antonio David Flores. Ella va volar a Hondures just quan començava a emetre’s la docu sèrie de Rocío Carrasco. Sense conéixer així molts dels detalls que es van comptar i que sens dubte, estan condicionant el seu pas per ‘Supervivientes’.

La supervivent solament sap que el seu marit està en l’atur, però creu que així i tot, hi ha molta gent que els defensa. Alguna cosa que no és cert i que s’ha vist reflectit amb les llàgrimes de Rocío Flores i que no ha pogut amagar el seu nerviosisme. La filla d’Antonio David ha esclatat davant milions d’espectadors i s’ha sincerat sobre la defensa que li toca fer.

La jove  sent que es mira amb lupa qualsevol intervenció que fa defensant a Olga Moreno i que la resta a la mínima saca a col·lació la polèmica familiar que es viu després de l’emissió de la seriedocumental de la seua mare.
En esta ocasió, la germana de Melyssa, Lorena, comentava que no es cree l’amistat d’Olga amb l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones 2’, ja que a l’inici del concurs la criticava juntament amb Marta López. «Jo no dic que Olga és mala persona ni res. Només que en el meu concepte d’amistat no cap que primer m’hagen criticat», exposava.

Però per a Rocío Flores, el seu argument era un atac directe a Olga, traient l’argument que en altres ocasions ha escoltat que la dona d’Antonio David Flores seria experta a manipular.

«Les persones que hem sigut ací no sabeu el necessari que és tindre suport dins d’eixa illa. El moment d’acordar-te a la teua família… Jo he viscut això en les meues carns. Em fa fins a il·lusió que siga Olga una de les persones amb les quals haja tingut confiança», responia categòric Rocío Flores davant les últimes imatges que s’havien vist d’Olga fent costat a Melyssa en un moment de baixada.

 

Rocío Flores: «Defensaré a Olga sempre, el moleste a qui el moleste»

 

En eixe moment, Marta López va fer costat a Rocío Flores i Alexia Rivas va intervindre per a dir que li cridava l’atenció la incisiva defensa que Marta està tenint sobre Olga «respecte a altres persones».

Com Rocío Flores es va donar per al·ludida, va esclatar: «T’explique per què no la defense a mort com ho he fet tota la vida? Jo t’ho vull explicar. Si jo no em partisc la cara com ho he fet sempre (se li fa fallida la veu) és per la situació que tinc fora. Perquè és molt complicat les coses de fora amb les coses de dins. I si damunt vinc ací i hi ha persones que em mesclen una cosa amb l’altra per a mi és molt complicat», contestava amb els ulls vidriosos.

A més, llançava una declaració d’intencions: «Jo cada vegada que se m’ha posat coses d’Olga m’he partit la cara i ho continuaré fent fins al dia en què em muira perquè així ho sent. És una realitat, el moleste a qui el moleste. Això no ho canviarà ningú. Es pose qui es pose per esquivadora», va sentenciar.

Però s’equivoca. És molt poc valent acusar el públic i a la resta de tertulians de traure temes de la vida privada d’Olga per a afonar el seu concurs. Perquè la mateixa Rocío Flores és la que se senta en el plató de ‘El programa de Ana Rosa’ a parlar de la dona del seu pare i de com viuen.

 

L’oferiment de Telecinco a Olga Moreno

 

Tota la família forma part d’este negoci i saben que encara que es parle malament d’ells. Interessa molt el fet de saber com estan i els passos que donaran a partir d’ara. Entre estos passos es trobaria una docu sèrie de Rocío Flores i que estaria disposada a comptar la seua versió del seu desastre familiar.

Totes les llàgrimes de la jove no haurien tingut lloc si Olga haguera acceptat l’oferiment que li va fer Telecinco. En la primera gala del programa, Jorge Javier Vázquez li va oferir a Olga deixar arrere la seua càrrega familiar i jutjar-la solament com a concursant. Alguna cosa que ella va acceptar, però que després va descartar obrint la porta a parlar dels seus sentiments personals.

La mateixa Olga es va embardissar a parlar de Rocío Carrasco, de Rocío Jurado i de soltar tota mena de titulars que anaven avivant el foc a mesura que passaven els dies.

 

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.