Rocío Flores s’esfondra i ho confessa: M’està resultant complicat defensar a Olga

 

Sempre s’ha cregut que ser concursant de ‘Supervivientes’ era el paper més complicat que et pot tocar jugar en televisió. Però depén com, encara hi ha una situació molt més complicada i que la gent no reconeix.  Ens estem referint en el paper del defensor dels concursants i que ha de bregar amb situacions molt complicades.

Recordem que tots ells no cobren pel seu paper en els platons i que tot ho fan per amor cap al famós que es troba en el programa. La veritat és que alguns defensors ho tenen fàcil si es tracta de supervivents poc coneguts o que per norma general cauen bé. Però això no és així amb tots, ja que sempre hi ha alguns fitxatges i que no compten amb el suport més popular.

En esta edició, la concursant que juga el paper de vilana és Olga Moreno, la dona d’Antonio David Flores. Ella va volar a Hondures just quan començava a emetre’s la docu sèrie de Rocío Carrasco. Sense conéixer així molts dels detalls que es van comptar i que sens dubte, estan condicionant el seu pas per ‘Supervivientes’.

La supervivent solament sap que el seu marit està en l’atur, però creu que així i tot, hi ha molta gent que els defensa. Alguna cosa que no és cert i que s’ha vist reflectit amb les llàgrimes de Rocío Flores i que no ha pogut amagar el seu nerviosisme. La filla d’Antonio David ha esclatat davant milions d’espectadors i s’ha sincerat sobre la defensa que li toca fer.

La jove  sent que es mira amb lupa qualsevol intervenció que fa defensant a Olga Moreno i que la resta a la mínima saca a col·lació la polèmica familiar que es viu després de l’emissió de la seriedocumental de la seua mare.
En esta ocasió, la germana de Melyssa, Lorena, comentava que no es cree l’amistat d’Olga amb l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones 2’, ja que a l’inici del concurs la criticava juntament amb Marta López. «Jo no dic que Olga és mala persona ni res. Només que en el meu concepte d’amistat no cap que primer m’hagen criticat», exposava.

Però per a Rocío Flores, el seu argument era un atac directe a Olga, traient l’argument que en altres ocasions ha escoltat que la dona d’Antonio David Flores seria experta a manipular.

«Les persones que hem sigut ací no sabeu el necessari que és tindre suport dins d’eixa illa. El moment d’acordar-te a la teua família… Jo he viscut això en les meues carns. Em fa fins a il·lusió que siga Olga una de les persones amb les quals haja tingut confiança», responia categòric Rocío Flores davant les últimes imatges que s’havien vist d’Olga fent costat a Melyssa en un moment de baixada.

 

Rocío Flores: «Defensaré a Olga sempre, el moleste a qui el moleste»

 

En eixe moment, Marta López va fer costat a Rocío Flores i Alexia Rivas va intervindre per a dir que li cridava l’atenció la incisiva defensa que Marta està tenint sobre Olga «respecte a altres persones».

Com Rocío Flores es va donar per al·ludida, va esclatar: «T’explique per què no la defense a mort com ho he fet tota la vida? Jo t’ho vull explicar. Si jo no em partisc la cara com ho he fet sempre (se li fa fallida la veu) és per la situació que tinc fora. Perquè és molt complicat les coses de fora amb les coses de dins. I si damunt vinc ací i hi ha persones que em mesclen una cosa amb l’altra per a mi és molt complicat», contestava amb els ulls vidriosos.

A més, llançava una declaració d’intencions: «Jo cada vegada que se m’ha posat coses d’Olga m’he partit la cara i ho continuaré fent fins al dia en què em muira perquè així ho sent. És una realitat, el moleste a qui el moleste. Això no ho canviarà ningú. Es pose qui es pose per esquivadora», va sentenciar.

Però s’equivoca. És molt poc valent acusar el públic i a la resta de tertulians de traure temes de la vida privada d’Olga per a afonar el seu concurs. Perquè la mateixa Rocío Flores és la que se senta en el plató de ‘El programa de Ana Rosa’ a parlar de la dona del seu pare i de com viuen.

 

L’oferiment de Telecinco a Olga Moreno

 

Tota la família forma part d’este negoci i saben que encara que es parle malament d’ells. Interessa molt el fet de saber com estan i els passos que donaran a partir d’ara. Entre estos passos es trobaria una docu sèrie de Rocío Flores i que estaria disposada a comptar la seua versió del seu desastre familiar.

Totes les llàgrimes de la jove no haurien tingut lloc si Olga haguera acceptat l’oferiment que li va fer Telecinco. En la primera gala del programa, Jorge Javier Vázquez li va oferir a Olga deixar arrere la seua càrrega familiar i jutjar-la solament com a concursant. Alguna cosa que ella va acceptar, però que després va descartar obrint la porta a parlar dels seus sentiments personals.

La mateixa Olga es va embardissar a parlar de Rocío Carrasco, de Rocío Jurado i de soltar tota mena de titulars que anaven avivant el foc a mesura que passaven els dies.

 

Últimes notícies

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.