Rocío Flores s’esfondra i ho confessa: M’està resultant complicat defensar a Olga

 

Sempre s’ha cregut que ser concursant de ‘Supervivientes’ era el paper més complicat que et pot tocar jugar en televisió. Però depén com, encara hi ha una situació molt més complicada i que la gent no reconeix.  Ens estem referint en el paper del defensor dels concursants i que ha de bregar amb situacions molt complicades.

Recordem que tots ells no cobren pel seu paper en els platons i que tot ho fan per amor cap al famós que es troba en el programa. La veritat és que alguns defensors ho tenen fàcil si es tracta de supervivents poc coneguts o que per norma general cauen bé. Però això no és així amb tots, ja que sempre hi ha alguns fitxatges i que no compten amb el suport més popular.

En esta edició, la concursant que juga el paper de vilana és Olga Moreno, la dona d’Antonio David Flores. Ella va volar a Hondures just quan començava a emetre’s la docu sèrie de Rocío Carrasco. Sense conéixer així molts dels detalls que es van comptar i que sens dubte, estan condicionant el seu pas per ‘Supervivientes’.

La supervivent solament sap que el seu marit està en l’atur, però creu que així i tot, hi ha molta gent que els defensa. Alguna cosa que no és cert i que s’ha vist reflectit amb les llàgrimes de Rocío Flores i que no ha pogut amagar el seu nerviosisme. La filla d’Antonio David ha esclatat davant milions d’espectadors i s’ha sincerat sobre la defensa que li toca fer.

La jove  sent que es mira amb lupa qualsevol intervenció que fa defensant a Olga Moreno i que la resta a la mínima saca a col·lació la polèmica familiar que es viu després de l’emissió de la seriedocumental de la seua mare.
En esta ocasió, la germana de Melyssa, Lorena, comentava que no es cree l’amistat d’Olga amb l’exparticipant de ‘La isla de las tentaciones 2’, ja que a l’inici del concurs la criticava juntament amb Marta López. “Jo no dic que Olga és mala persona ni res. Només que en el meu concepte d’amistat no cap que primer m’hagen criticat”, exposava.

Però per a Rocío Flores, el seu argument era un atac directe a Olga, traient l’argument que en altres ocasions ha escoltat que la dona d’Antonio David Flores seria experta a manipular.

“Les persones que hem sigut ací no sabeu el necessari que és tindre suport dins d’eixa illa. El moment d’acordar-te a la teua família… Jo he viscut això en les meues carns. Em fa fins a il·lusió que siga Olga una de les persones amb les quals haja tingut confiança”, responia categòric Rocío Flores davant les últimes imatges que s’havien vist d’Olga fent costat a Melyssa en un moment de baixada.

 

Rocío Flores: “Defensaré a Olga sempre, el moleste a qui el moleste”

 

En eixe moment, Marta López va fer costat a Rocío Flores i Alexia Rivas va intervindre per a dir que li cridava l’atenció la incisiva defensa que Marta està tenint sobre Olga “respecte a altres persones”.

Com Rocío Flores es va donar per al·ludida, va esclatar: “T’explique per què no la defense a mort com ho he fet tota la vida? Jo t’ho vull explicar. Si jo no em partisc la cara com ho he fet sempre (se li fa fallida la veu) és per la situació que tinc fora. Perquè és molt complicat les coses de fora amb les coses de dins. I si damunt vinc ací i hi ha persones que em mesclen una cosa amb l’altra per a mi és molt complicat”, contestava amb els ulls vidriosos.

A més, llançava una declaració d’intencions: “Jo cada vegada que se m’ha posat coses d’Olga m’he partit la cara i ho continuaré fent fins al dia en què em muira perquè així ho sent. És una realitat, el moleste a qui el moleste. Això no ho canviarà ningú. Es pose qui es pose per esquivadora”, va sentenciar.

Però s’equivoca. És molt poc valent acusar el públic i a la resta de tertulians de traure temes de la vida privada d’Olga per a afonar el seu concurs. Perquè la mateixa Rocío Flores és la que se senta en el plató de ‘El programa de Ana Rosa’ a parlar de la dona del seu pare i de com viuen.

 

L’oferiment de Telecinco a Olga Moreno

 

Tota la família forma part d’este negoci i saben que encara que es parle malament d’ells. Interessa molt el fet de saber com estan i els passos que donaran a partir d’ara. Entre estos passos es trobaria una docu sèrie de Rocío Flores i que estaria disposada a comptar la seua versió del seu desastre familiar.

Totes les llàgrimes de la jove no haurien tingut lloc si Olga haguera acceptat l’oferiment que li va fer Telecinco. En la primera gala del programa, Jorge Javier Vázquez li va oferir a Olga deixar arrere la seua càrrega familiar i jutjar-la solament com a concursant. Alguna cosa que ella va acceptar, però que després va descartar obrint la porta a parlar dels seus sentiments personals.

La mateixa Olga es va embardissar a parlar de Rocío Carrasco, de Rocío Jurado i de soltar tota mena de titulars que anaven avivant el foc a mesura que passaven els dies.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.