10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

La inexplicable reacció de Rocío Flores després de la mort de la seua àvia Rocío Jurado

La veritat és que la docusèrie de Rocío Carrasco que s’emet en la cadena de Telecinco continua sent el focus de totes les mirades, i és una realitat que esta mateixa està canviant la perspectiva que tenien els teleespectadors i gran part dels professionals col·laboradors del format ‘Sálvame’ sobre el seu matrimoni amb Antonio David.

Arran de les diferents emissions del documental, no només ha sortit perjudicat l’exmarit de Rocío, sinó que també, en sortir a la llum la versió de la filla de Rocío Jurado, una gran part dels membres de les famílies Flores Mohedano també s’han ocupat de rebre múltiples retrets després de les seues actituds.

Una de les causes principals perquè la relació entre tots dos es veiés directament afectada hauria estat la defunció de la cantant i, posteriorment, el testament d’esta.

La vida després de la mort de Rocío Jurado

De moment, una de les frases més impactants que en este últim lliurament ha tret a relluir la filla de la cantant, és la que va pronunciar Rocío Flores anys enrere sent una xiqueta, quan es va assabentar que la seua àvia havia mort.

«Mamà, i ara què passarà amb les cases de Miami?», confessava Rocío Carrasco durant l’emissió de la docusèrie.

Una frase realment impactant per a l’audiència i que havia dit quan a penes tenia nou anys. Igualment, també ha desencadenat un major nombre de crítiques cap a Antonio David i possibles manipulacions d’este mateix cap als seus fills respecte a la seua mare.

El silenci de Rocío Carrasco

Anteriorment la coneguda Rocío Carrasco, presentadora i col·laboradora de televisió i majorment coneguda per ser la filla major, i única biològica, de la cantant Rocío Jurado, si d’alguna cosa s’havia caracteritzat per mantenir-se al marge de les polèmiques televisives vingudes després de la mort de la seua mare. Una situació que la va conduir a estar molt present en la premsa rosa, en la qual molts afins seus sí que havien decidit participar en el que a este mitjà es refereix.

Ara mateix, és ella la que parla de la seua vida privada i de tot el viscut en el seu matrimoni en el documental, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ a Telecinco.

Jorge Javier Vázquez opina sobre la docusèrie

En plena emissió en directe de ‘Sálvame’, el seu actual conductor i presentador, Jorge Javier Vázquez, ha volgut comentar el seu punt de vista sobre les vivències que narra Rocío Carrasco, un testimoniatge que el presentador ha titllat d’«inqüestionable».

 

En este sentit, Jorge Javier ha preferit mantenir-se al marge quant a oferir qualsevol mena de judici cap a la filla de la cantant, encara que sí que ha parlat sobre el seu exmarit, Antonio David Flores, «He treballat aquí amb Antonio David i m’he emportat molt bé amb ell… Hem tingut ‘colegueig’, hem rigut molt dins i fora», ha assegurat. Així i tot, el presentador ha lamentat que «ell en els platós s’ha victimitzat en la relació amb mi».

En esta línia cal recordar que mesos enrere, el gener passat, els van protagonitzar un tibant acarament, moments després d’haver-se estat llançant indirectes pujades de tot en televisió. Una trobada molt esperada que va acabar culminant amb insults per part d’Antonio David, qui va insinuar que el presentador patia la síndrome d’Hubris.

Jorge Javier no ho va dubtar i en març, quan la cadena va anunciar públicament l’emissió del documental de Rocío Carrasco, el català va afirmar-li a Antonio David que es posicionava del costat de la filla de Rocío Jurado.

Per la seua part, este dissabte ha explicat que «l’essencial del qual està explicant Rocío Carrasco ningú pot posar-lo en dubte, és la part més important. La resta de detalls, per a mi, són anecdòtics. L’important és conéixer el testimoniatge d’una persona explicant una cosa tan difícil d’atestar i ara ho estem descobrint», ha acabat.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.