La inexplicable reacció de Rocío Flores després de la mort de la seua àvia Rocío Jurado

La veritat és que la docusèrie de Rocío Carrasco que s’emet en la cadena de Telecinco continua sent el focus de totes les mirades, i és una realitat que esta mateixa està canviant la perspectiva que tenien els teleespectadors i gran part dels professionals col·laboradors del format ‘Sálvame’ sobre el seu matrimoni amb Antonio David.

Arran de les diferents emissions del documental, no només ha sortit perjudicat l’exmarit de Rocío, sinó que també, en sortir a la llum la versió de la filla de Rocío Jurado, una gran part dels membres de les famílies Flores Mohedano també s’han ocupat de rebre múltiples retrets després de les seues actituds.

Una de les causes principals perquè la relació entre tots dos es veiés directament afectada hauria estat la defunció de la cantant i, posteriorment, el testament d’esta.

La vida després de la mort de Rocío Jurado

De moment, una de les frases més impactants que en este últim lliurament ha tret a relluir la filla de la cantant, és la que va pronunciar Rocío Flores anys enrere sent una xiqueta, quan es va assabentar que la seua àvia havia mort.

«Mamà, i ara què passarà amb les cases de Miami?», confessava Rocío Carrasco durant l’emissió de la docusèrie.

Una frase realment impactant per a l’audiència i que havia dit quan a penes tenia nou anys. Igualment, també ha desencadenat un major nombre de crítiques cap a Antonio David i possibles manipulacions d’este mateix cap als seus fills respecte a la seua mare.

El silenci de Rocío Carrasco

Anteriorment la coneguda Rocío Carrasco, presentadora i col·laboradora de televisió i majorment coneguda per ser la filla major, i única biològica, de la cantant Rocío Jurado, si d’alguna cosa s’havia caracteritzat per mantenir-se al marge de les polèmiques televisives vingudes després de la mort de la seua mare. Una situació que la va conduir a estar molt present en la premsa rosa, en la qual molts afins seus sí que havien decidit participar en el que a este mitjà es refereix.

Ara mateix, és ella la que parla de la seua vida privada i de tot el viscut en el seu matrimoni en el documental, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ a Telecinco.

Jorge Javier Vázquez opina sobre la docusèrie

En plena emissió en directe de ‘Sálvame’, el seu actual conductor i presentador, Jorge Javier Vázquez, ha volgut comentar el seu punt de vista sobre les vivències que narra Rocío Carrasco, un testimoniatge que el presentador ha titllat d’«inqüestionable».

 

En este sentit, Jorge Javier ha preferit mantenir-se al marge quant a oferir qualsevol mena de judici cap a la filla de la cantant, encara que sí que ha parlat sobre el seu exmarit, Antonio David Flores, «He treballat aquí amb Antonio David i m’he emportat molt bé amb ell… Hem tingut ‘colegueig’, hem rigut molt dins i fora», ha assegurat. Així i tot, el presentador ha lamentat que «ell en els platós s’ha victimitzat en la relació amb mi».

En esta línia cal recordar que mesos enrere, el gener passat, els van protagonitzar un tibant acarament, moments després d’haver-se estat llançant indirectes pujades de tot en televisió. Una trobada molt esperada que va acabar culminant amb insults per part d’Antonio David, qui va insinuar que el presentador patia la síndrome d’Hubris.

Jorge Javier no ho va dubtar i en març, quan la cadena va anunciar públicament l’emissió del documental de Rocío Carrasco, el català va afirmar-li a Antonio David que es posicionava del costat de la filla de Rocío Jurado.

Per la seua part, este dissabte ha explicat que «l’essencial del qual està explicant Rocío Carrasco ningú pot posar-lo en dubte, és la part més important. La resta de detalls, per a mi, són anecdòtics. L’important és conéixer el testimoniatge d’una persona explicant una cosa tan difícil d’atestar i ara ho estem descobrint», ha acabat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.