14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La inexplicable reacció de Rocío Flores després de la mort de la seua àvia Rocío Jurado

La veritat és que la docusèrie de Rocío Carrasco que s’emet en la cadena de Telecinco continua sent el focus de totes les mirades, i és una realitat que esta mateixa està canviant la perspectiva que tenien els teleespectadors i gran part dels professionals col·laboradors del format ‘Sálvame’ sobre el seu matrimoni amb Antonio David.

Arran de les diferents emissions del documental, no només ha sortit perjudicat l’exmarit de Rocío, sinó que també, en sortir a la llum la versió de la filla de Rocío Jurado, una gran part dels membres de les famílies Flores Mohedano també s’han ocupat de rebre múltiples retrets després de les seues actituds.

Una de les causes principals perquè la relació entre tots dos es veiés directament afectada hauria estat la defunció de la cantant i, posteriorment, el testament d’esta.

La vida després de la mort de Rocío Jurado

De moment, una de les frases més impactants que en este últim lliurament ha tret a relluir la filla de la cantant, és la que va pronunciar Rocío Flores anys enrere sent una xiqueta, quan es va assabentar que la seua àvia havia mort.

«Mamà, i ara què passarà amb les cases de Miami?», confessava Rocío Carrasco durant l’emissió de la docusèrie.

Una frase realment impactant per a l’audiència i que havia dit quan a penes tenia nou anys. Igualment, també ha desencadenat un major nombre de crítiques cap a Antonio David i possibles manipulacions d’este mateix cap als seus fills respecte a la seua mare.

El silenci de Rocío Carrasco

Anteriorment la coneguda Rocío Carrasco, presentadora i col·laboradora de televisió i majorment coneguda per ser la filla major, i única biològica, de la cantant Rocío Jurado, si d’alguna cosa s’havia caracteritzat per mantenir-se al marge de les polèmiques televisives vingudes després de la mort de la seua mare. Una situació que la va conduir a estar molt present en la premsa rosa, en la qual molts afins seus sí que havien decidit participar en el que a este mitjà es refereix.

Ara mateix, és ella la que parla de la seua vida privada i de tot el viscut en el seu matrimoni en el documental, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ a Telecinco.

Jorge Javier Vázquez opina sobre la docusèrie

En plena emissió en directe de ‘Sálvame’, el seu actual conductor i presentador, Jorge Javier Vázquez, ha volgut comentar el seu punt de vista sobre les vivències que narra Rocío Carrasco, un testimoniatge que el presentador ha titllat d’«inqüestionable».

 

En este sentit, Jorge Javier ha preferit mantenir-se al marge quant a oferir qualsevol mena de judici cap a la filla de la cantant, encara que sí que ha parlat sobre el seu exmarit, Antonio David Flores, «He treballat aquí amb Antonio David i m’he emportat molt bé amb ell… Hem tingut ‘colegueig’, hem rigut molt dins i fora», ha assegurat. Així i tot, el presentador ha lamentat que «ell en els platós s’ha victimitzat en la relació amb mi».

En esta línia cal recordar que mesos enrere, el gener passat, els van protagonitzar un tibant acarament, moments després d’haver-se estat llançant indirectes pujades de tot en televisió. Una trobada molt esperada que va acabar culminant amb insults per part d’Antonio David, qui va insinuar que el presentador patia la síndrome d’Hubris.

Jorge Javier no ho va dubtar i en març, quan la cadena va anunciar públicament l’emissió del documental de Rocío Carrasco, el català va afirmar-li a Antonio David que es posicionava del costat de la filla de Rocío Jurado.

Per la seua part, este dissabte ha explicat que «l’essencial del qual està explicant Rocío Carrasco ningú pot posar-lo en dubte, és la part més important. La resta de detalls, per a mi, són anecdòtics. L’important és conéixer el testimoniatge d’una persona explicant una cosa tan difícil d’atestar i ara ho estem descobrint», ha acabat.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.