La inexplicable reacció de Rocío Flores després de la mort de la seua àvia Rocío Jurado

La veritat és que la docusèrie de Rocío Carrasco que s’emet en la cadena de Telecinco continua sent el focus de totes les mirades, i és una realitat que esta mateixa està canviant la perspectiva que tenien els teleespectadors i gran part dels professionals col·laboradors del format ‘Sálvame’ sobre el seu matrimoni amb Antonio David.

Arran de les diferents emissions del documental, no només ha sortit perjudicat l’exmarit de Rocío, sinó que també, en sortir a la llum la versió de la filla de Rocío Jurado, una gran part dels membres de les famílies Flores Mohedano també s’han ocupat de rebre múltiples retrets després de les seues actituds.

Una de les causes principals perquè la relació entre tots dos es veiés directament afectada hauria estat la defunció de la cantant i, posteriorment, el testament d’esta.

La vida després de la mort de Rocío Jurado

De moment, una de les frases més impactants que en este últim lliurament ha tret a relluir la filla de la cantant, és la que va pronunciar Rocío Flores anys enrere sent una xiqueta, quan es va assabentar que la seua àvia havia mort.

«Mamà, i ara què passarà amb les cases de Miami?», confessava Rocío Carrasco durant l’emissió de la docusèrie.

Una frase realment impactant per a l’audiència i que havia dit quan a penes tenia nou anys. Igualment, també ha desencadenat un major nombre de crítiques cap a Antonio David i possibles manipulacions d’este mateix cap als seus fills respecte a la seua mare.

El silenci de Rocío Carrasco

Anteriorment la coneguda Rocío Carrasco, presentadora i col·laboradora de televisió i majorment coneguda per ser la filla major, i única biològica, de la cantant Rocío Jurado, si d’alguna cosa s’havia caracteritzat per mantenir-se al marge de les polèmiques televisives vingudes després de la mort de la seua mare. Una situació que la va conduir a estar molt present en la premsa rosa, en la qual molts afins seus sí que havien decidit participar en el que a este mitjà es refereix.

Ara mateix, és ella la que parla de la seua vida privada i de tot el viscut en el seu matrimoni en el documental, ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ a Telecinco.

Jorge Javier Vázquez opina sobre la docusèrie

En plena emissió en directe de ‘Sálvame’, el seu actual conductor i presentador, Jorge Javier Vázquez, ha volgut comentar el seu punt de vista sobre les vivències que narra Rocío Carrasco, un testimoniatge que el presentador ha titllat d’«inqüestionable».

 

En este sentit, Jorge Javier ha preferit mantenir-se al marge quant a oferir qualsevol mena de judici cap a la filla de la cantant, encara que sí que ha parlat sobre el seu exmarit, Antonio David Flores, «He treballat aquí amb Antonio David i m’he emportat molt bé amb ell… Hem tingut ‘colegueig’, hem rigut molt dins i fora», ha assegurat. Així i tot, el presentador ha lamentat que «ell en els platós s’ha victimitzat en la relació amb mi».

En esta línia cal recordar que mesos enrere, el gener passat, els van protagonitzar un tibant acarament, moments després d’haver-se estat llançant indirectes pujades de tot en televisió. Una trobada molt esperada que va acabar culminant amb insults per part d’Antonio David, qui va insinuar que el presentador patia la síndrome d’Hubris.

Jorge Javier no ho va dubtar i en març, quan la cadena va anunciar públicament l’emissió del documental de Rocío Carrasco, el català va afirmar-li a Antonio David que es posicionava del costat de la filla de Rocío Jurado.

Per la seua part, este dissabte ha explicat que «l’essencial del qual està explicant Rocío Carrasco ningú pot posar-lo en dubte, és la part més important. La resta de detalls, per a mi, són anecdòtics. L’important és conéixer el testimoniatge d’una persona explicant una cosa tan difícil d’atestar i ara ho estem descobrint», ha acabat.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.