11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Rocío Flores para els peus a Olga Moreno: «El que fas em perjudica a mi»

 

Antonio David Flores ha presumit sempre de tenir una família molt unida, formada per la seua dona, Olga Moreno, i també pels dos fills d’este, Rocío Flores i David Flores. No obstant això, esta unitat familiar podria desfer-se en les pròximes hores després que Rocío Flores haja decidit cantar les quaranta a la dona del seu pare en ple directe. La jove exercia com a col·laboradora de ‘Superviventes: Tierra de nadie’ quan Carlos Sobera li ha demanat que comentés un dels vídeos que l’afectava directament.

El vídeo no és altre que el d’Olga Moreno parlant de l’acomiadament d’Antonio David i culpant directament Rocío Carrasco d’haver parlat d’uns maltractaments que, a parer de Moreno, mai s’han produït. Un al·legat que, lluny d’acostar-la als espectadors, l’allunya de l’audiència, ja que es contradiu amb el relat setmanal de Rocío Carrasco a la docusèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’. El programa li va donar l’oportunitat de deixar de banda la seua vida privada, però Olga s’entesta a treure a la llum assumptes personals i que no fan més que avivar el que està passant a l’exterior.

 

Olga parla del divorci de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

 

Olga Moreno s’ha obert en canal i ha parlat amb Lara Sajen i Sylvia Pantoja del divorci d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco. “Em sent responsable que hauria de ser allí. Però bo això és per a la família també, sense treball el meu marit… Era el moment. Ens ho han posat molt difícil, hi ha un divorci, separació, quinze dies tu, quinze dies el seu pare. I els cuides el màxim possible, que no diga si jo soc mare…jo soc mare de la meua filla, i ella filla d’eixos dos xiquets. Cuida’ls com a or en drap, que jo cuidaré la meua i ajudaré a cuidar-los”, començava esplaiant-se la concursant.

“Els xiquets han viscut tant de dolor… i ara la culpa és d’ell. Jo em cague en la mare que els va parir a tots. Els xiquets i els borratxos diuen la veritat. Jo sé que Rocío està malament. Per això la seua filla li diga tantes vegades. Però la gent que li vol, que estiga pendent d’ella i deixe al meu marit en pau. I tant de bo, algun dia puguen ajudar-la i puga eixir d’això, i puga gaudir d’aqueixos xiquets, que són glòria beneïda”, deia enfadada la malaguenya.

De l’enuig, Olga ha passat a les llàgrimes. “Em fa mal tant la il·lusió que tenia treballant en el seu treball. Com ens has tractat… qui ho conega…tots els meus amics han fluixejat. L’única cosa que ha fet és lluitar, mira’t al costat, mira’t al costat…”, plorava amb ràbia.

 

Rocío Flores s’emociona en plató

 

En plató, Rocío Flores reaccionava visiblement emocionada a les imatges que acabava de veure. “Crec que és una situació complicada per a tothom, la primera per a mi porta 20 anys formant part de la meua vida, a la vista està que cadascun té el dret de dir el que vulga quan vulga. L’única cosa que li vaig dir va ser que s’oblidara de la seua vida de fora, ja no és pel documental, ja és per la seua pròpia salut de ser ací dins i estar tota l’estona amb el run run. Entenc que és persona i ha d’explotar”, comentava la neta de Rocío Jurado.

 

He anomenat a la meua mare per activa i per passiva

 

“Tu també creus que la gent que s’ha de preocupar de la teua mare és la que té al voltant?”, li ha preguntat Carlos Sobera. “Jo he anomenat un munt de vegades, per activa i per passiva i se m’ha negat, és la seua vida”, ha respost ella.

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.