17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Rocío Flores para els peus a Olga Moreno: «El que fas em perjudica a mi»

 

Antonio David Flores ha presumit sempre de tenir una família molt unida, formada per la seua dona, Olga Moreno, i també pels dos fills d’este, Rocío Flores i David Flores. No obstant això, esta unitat familiar podria desfer-se en les pròximes hores després que Rocío Flores haja decidit cantar les quaranta a la dona del seu pare en ple directe. La jove exercia com a col·laboradora de ‘Superviventes: Tierra de nadie’ quan Carlos Sobera li ha demanat que comentés un dels vídeos que l’afectava directament.

El vídeo no és altre que el d’Olga Moreno parlant de l’acomiadament d’Antonio David i culpant directament Rocío Carrasco d’haver parlat d’uns maltractaments que, a parer de Moreno, mai s’han produït. Un al·legat que, lluny d’acostar-la als espectadors, l’allunya de l’audiència, ja que es contradiu amb el relat setmanal de Rocío Carrasco a la docusèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’. El programa li va donar l’oportunitat de deixar de banda la seua vida privada, però Olga s’entesta a treure a la llum assumptes personals i que no fan més que avivar el que està passant a l’exterior.

 

Olga parla del divorci de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

 

Olga Moreno s’ha obert en canal i ha parlat amb Lara Sajen i Sylvia Pantoja del divorci d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco. “Em sent responsable que hauria de ser allí. Però bo això és per a la família també, sense treball el meu marit… Era el moment. Ens ho han posat molt difícil, hi ha un divorci, separació, quinze dies tu, quinze dies el seu pare. I els cuides el màxim possible, que no diga si jo soc mare…jo soc mare de la meua filla, i ella filla d’eixos dos xiquets. Cuida’ls com a or en drap, que jo cuidaré la meua i ajudaré a cuidar-los”, començava esplaiant-se la concursant.

“Els xiquets han viscut tant de dolor… i ara la culpa és d’ell. Jo em cague en la mare que els va parir a tots. Els xiquets i els borratxos diuen la veritat. Jo sé que Rocío està malament. Per això la seua filla li diga tantes vegades. Però la gent que li vol, que estiga pendent d’ella i deixe al meu marit en pau. I tant de bo, algun dia puguen ajudar-la i puga eixir d’això, i puga gaudir d’aqueixos xiquets, que són glòria beneïda”, deia enfadada la malaguenya.

De l’enuig, Olga ha passat a les llàgrimes. “Em fa mal tant la il·lusió que tenia treballant en el seu treball. Com ens has tractat… qui ho conega…tots els meus amics han fluixejat. L’única cosa que ha fet és lluitar, mira’t al costat, mira’t al costat…”, plorava amb ràbia.

 

Rocío Flores s’emociona en plató

 

En plató, Rocío Flores reaccionava visiblement emocionada a les imatges que acabava de veure. “Crec que és una situació complicada per a tothom, la primera per a mi porta 20 anys formant part de la meua vida, a la vista està que cadascun té el dret de dir el que vulga quan vulga. L’única cosa que li vaig dir va ser que s’oblidara de la seua vida de fora, ja no és pel documental, ja és per la seua pròpia salut de ser ací dins i estar tota l’estona amb el run run. Entenc que és persona i ha d’explotar”, comentava la neta de Rocío Jurado.

 

He anomenat a la meua mare per activa i per passiva

 

“Tu també creus que la gent que s’ha de preocupar de la teua mare és la que té al voltant?”, li ha preguntat Carlos Sobera. “Jo he anomenat un munt de vegades, per activa i per passiva i se m’ha negat, és la seua vida”, ha respost ella.

 

 

 

 

Últimes notícies

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.