Rocío Flores para els peus a Olga Moreno: «El que fas em perjudica a mi»

 

Antonio David Flores ha presumit sempre de tenir una família molt unida, formada per la seua dona, Olga Moreno, i també pels dos fills d’este, Rocío Flores i David Flores. No obstant això, esta unitat familiar podria desfer-se en les pròximes hores després que Rocío Flores haja decidit cantar les quaranta a la dona del seu pare en ple directe. La jove exercia com a col·laboradora de ‘Superviventes: Tierra de nadie’ quan Carlos Sobera li ha demanat que comentés un dels vídeos que l’afectava directament.

El vídeo no és altre que el d’Olga Moreno parlant de l’acomiadament d’Antonio David i culpant directament Rocío Carrasco d’haver parlat d’uns maltractaments que, a parer de Moreno, mai s’han produït. Un al·legat que, lluny d’acostar-la als espectadors, l’allunya de l’audiència, ja que es contradiu amb el relat setmanal de Rocío Carrasco a la docusèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’. El programa li va donar l’oportunitat de deixar de banda la seua vida privada, però Olga s’entesta a treure a la llum assumptes personals i que no fan més que avivar el que està passant a l’exterior.

 

Olga parla del divorci de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

 

Olga Moreno s’ha obert en canal i ha parlat amb Lara Sajen i Sylvia Pantoja del divorci d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco. «Em sent responsable que hauria de ser allí. Però bo això és per a la família també, sense treball el meu marit… Era el moment. Ens ho han posat molt difícil, hi ha un divorci, separació, quinze dies tu, quinze dies el seu pare. I els cuides el màxim possible, que no diga si jo soc mare…jo soc mare de la meua filla, i ella filla d’eixos dos xiquets. Cuida’ls com a or en drap, que jo cuidaré la meua i ajudaré a cuidar-los», començava esplaiant-se la concursant.

«Els xiquets han viscut tant de dolor… i ara la culpa és d’ell. Jo em cague en la mare que els va parir a tots. Els xiquets i els borratxos diuen la veritat. Jo sé que Rocío està malament. Per això la seua filla li diga tantes vegades. Però la gent que li vol, que estiga pendent d’ella i deixe al meu marit en pau. I tant de bo, algun dia puguen ajudar-la i puga eixir d’això, i puga gaudir d’aqueixos xiquets, que són glòria beneïda», deia enfadada la malaguenya.

De l’enuig, Olga ha passat a les llàgrimes. «Em fa mal tant la il·lusió que tenia treballant en el seu treball. Com ens has tractat… qui ho conega…tots els meus amics han fluixejat. L’única cosa que ha fet és lluitar, mira’t al costat, mira’t al costat…», plorava amb ràbia.

 

Rocío Flores s’emociona en plató

 

En plató, Rocío Flores reaccionava visiblement emocionada a les imatges que acabava de veure. «Crec que és una situació complicada per a tothom, la primera per a mi porta 20 anys formant part de la meua vida, a la vista està que cadascun té el dret de dir el que vulga quan vulga. L’única cosa que li vaig dir va ser que s’oblidara de la seua vida de fora, ja no és pel documental, ja és per la seua pròpia salut de ser ací dins i estar tota l’estona amb el run run. Entenc que és persona i ha d’explotar», comentava la neta de Rocío Jurado.

 

He anomenat a la meua mare per activa i per passiva

 

«Tu també creus que la gent que s’ha de preocupar de la teua mare és la que té al voltant?», li ha preguntat Carlos Sobera. «Jo he anomenat un munt de vegades, per activa i per passiva i se m’ha negat, és la seua vida», ha respost ella.

 

 

 

 

Últimes notícies

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.