Rocío Flores para els peus a Olga Moreno: «El que fas em perjudica a mi»

 

Antonio David Flores ha presumit sempre de tenir una família molt unida, formada per la seua dona, Olga Moreno, i també pels dos fills d’este, Rocío Flores i David Flores. No obstant això, esta unitat familiar podria desfer-se en les pròximes hores després que Rocío Flores haja decidit cantar les quaranta a la dona del seu pare en ple directe. La jove exercia com a col·laboradora de ‘Superviventes: Tierra de nadie’ quan Carlos Sobera li ha demanat que comentés un dels vídeos que l’afectava directament.

El vídeo no és altre que el d’Olga Moreno parlant de l’acomiadament d’Antonio David i culpant directament Rocío Carrasco d’haver parlat d’uns maltractaments que, a parer de Moreno, mai s’han produït. Un al·legat que, lluny d’acostar-la als espectadors, l’allunya de l’audiència, ja que es contradiu amb el relat setmanal de Rocío Carrasco a la docusèrie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’. El programa li va donar l’oportunitat de deixar de banda la seua vida privada, però Olga s’entesta a treure a la llum assumptes personals i que no fan més que avivar el que està passant a l’exterior.

 

Olga parla del divorci de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

 

Olga Moreno s’ha obert en canal i ha parlat amb Lara Sajen i Sylvia Pantoja del divorci d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco. «Em sent responsable que hauria de ser allí. Però bo això és per a la família també, sense treball el meu marit… Era el moment. Ens ho han posat molt difícil, hi ha un divorci, separació, quinze dies tu, quinze dies el seu pare. I els cuides el màxim possible, que no diga si jo soc mare…jo soc mare de la meua filla, i ella filla d’eixos dos xiquets. Cuida’ls com a or en drap, que jo cuidaré la meua i ajudaré a cuidar-los», començava esplaiant-se la concursant.

«Els xiquets han viscut tant de dolor… i ara la culpa és d’ell. Jo em cague en la mare que els va parir a tots. Els xiquets i els borratxos diuen la veritat. Jo sé que Rocío està malament. Per això la seua filla li diga tantes vegades. Però la gent que li vol, que estiga pendent d’ella i deixe al meu marit en pau. I tant de bo, algun dia puguen ajudar-la i puga eixir d’això, i puga gaudir d’aqueixos xiquets, que són glòria beneïda», deia enfadada la malaguenya.

De l’enuig, Olga ha passat a les llàgrimes. «Em fa mal tant la il·lusió que tenia treballant en el seu treball. Com ens has tractat… qui ho conega…tots els meus amics han fluixejat. L’única cosa que ha fet és lluitar, mira’t al costat, mira’t al costat…», plorava amb ràbia.

 

Rocío Flores s’emociona en plató

 

En plató, Rocío Flores reaccionava visiblement emocionada a les imatges que acabava de veure. «Crec que és una situació complicada per a tothom, la primera per a mi porta 20 anys formant part de la meua vida, a la vista està que cadascun té el dret de dir el que vulga quan vulga. L’única cosa que li vaig dir va ser que s’oblidara de la seua vida de fora, ja no és pel documental, ja és per la seua pròpia salut de ser ací dins i estar tota l’estona amb el run run. Entenc que és persona i ha d’explotar», comentava la neta de Rocío Jurado.

 

He anomenat a la meua mare per activa i per passiva

 

«Tu també creus que la gent que s’ha de preocupar de la teua mare és la que té al voltant?», li ha preguntat Carlos Sobera. «Jo he anomenat un munt de vegades, per activa i per passiva i se m’ha negat, és la seua vida», ha respost ella.

 

 

 

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.