Rocío Flores torna a assenyalar a la seua mare després de unes polèmiques declaracions

Ejemplo de shortcode con estilo
  Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan. La seua filla aprofita el […]

 

Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan.

La seua filla aprofita el seu lloc com a col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a continuar tirant-li coses en cara, i una de les últimes està relacionada amb un cert comentari que ha fet Olga Moreno des d’Hondures.

La dona d’Antonio David s’ha atrevit a declarar a so de bombo i platerets que té intenció de batejar a David Flores quan acabe ‘Supervivientes’ i torne a casa. «Quan isquem ací vull batejar al xiquet i a Lola. M’abelleix munt», ha compartit amb els seus companys.

Però ací no queda la cosa, sinó que sembla que té molt clar els qui seran els padrins i convidats d’honor. «El padrí de David un oncle seu i la padrina la germana de Rocío Jurado, Gloria Mohedano. Els de Lola, Pitingo i la seua dona».

Alguna cosa, que pot ser que no li faça molta gràcia a Rocío Carrasco, qui novament veu com la dissenyadora ocupa el seu lloc com a mare i es pren atribucions que li correspondrien a ella.

«Rocío va fer la comunió, confirmació i bateig tot junt. Al xiquet li fa molta il·lusió. Vull batejar-ho, li encantarà», comptava Olga sense saber que en televisió s’anava a donar curs a un bon debat sobre este tema.

«La meua mare sabia això del meu bateig i no va estar»

 

Joaquín Prat va ser el primer a pronunciar-se i a catalogar les paraules d’Olga Moreno com «profundament irresponsables» perquè «alguna cosa haurà de dir la mare.

A més, ha explicat que les intencions d’Olga estan relacionades que són una família molt religiosa. «El seu desig és batejar a Lola i a David perquè sempre hem sigut persones religioses, és el seu desig. Després David decidirà si es vol batejar o no, igual que Lola».

Encara que, Rocío té molt clar que el seu germà té ganes. «Imagine que sí, igual que volia jo. Es va notificar tant a un com a un altre. Fa temps que no parle amb David d’això, abans tenia il·lusió ara no ho sé», ha explicat.

Però, la polèmica arriba quan la filla d’Antonio David es veu obligada a donar detalls sobre el seu bateig, del qual curiosament no s’acordava.

 

Rocío Flores perd la memòria convenientment

 

«No recorde si vivia amb el meu pare. Jo ho vaig fer en 4t de l’ESO, si no recorde malament, i l’endemà m’anava de viatge. Crec que en aqueix moment estava amb un i amb un altre. Va ser a l’església de la Moralitat, va ser tota la meua família… Crec que sí», ha intentat escórrer l’embalum.

No obstant això, al presentador esta resposta no li ha convençut en absolut. «Has de recordar-ho, amb tots els respectes. Si en eixe moment encara vivies amb la teua mare i amb Fidel», li ha insistit. Malgrat això, la jove no ha donat el seu braç a torçar i ha seguit amb la seua excusa que no s’acordava. Això sí, posant l’accent en l’absència de la seua mare.

Així, la filla d’Antonio David aprofitava per a tirar més llenya al foc. Respondrà la seua mare a esta nova provocació?

La veritat és que Carrasco té bastants fronts oberts sobre els quals no sabem si voldrà pronunciar-se públicament, entre els quals es troben també els atacs del seu oncle José Antonio. Sens dubte, una nit amb la qual tancarà amb brillantor setmanes de molta tensió, nervis i emocions.

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.