7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Rocío Flores torna a assenyalar a la seua mare després de unes polèmiques declaracions

 

Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan.

La seua filla aprofita el seu lloc com a col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a continuar tirant-li coses en cara, i una de les últimes està relacionada amb un cert comentari que ha fet Olga Moreno des d’Hondures.

La dona d’Antonio David s’ha atrevit a declarar a so de bombo i platerets que té intenció de batejar a David Flores quan acabe ‘Supervivientes’ i torne a casa. «Quan isquem ací vull batejar al xiquet i a Lola. M’abelleix munt», ha compartit amb els seus companys.

Però ací no queda la cosa, sinó que sembla que té molt clar els qui seran els padrins i convidats d’honor. «El padrí de David un oncle seu i la padrina la germana de Rocío Jurado, Gloria Mohedano. Els de Lola, Pitingo i la seua dona».

Alguna cosa, que pot ser que no li faça molta gràcia a Rocío Carrasco, qui novament veu com la dissenyadora ocupa el seu lloc com a mare i es pren atribucions que li correspondrien a ella.

«Rocío va fer la comunió, confirmació i bateig tot junt. Al xiquet li fa molta il·lusió. Vull batejar-ho, li encantarà», comptava Olga sense saber que en televisió s’anava a donar curs a un bon debat sobre este tema.

«La meua mare sabia això del meu bateig i no va estar»

 

Joaquín Prat va ser el primer a pronunciar-se i a catalogar les paraules d’Olga Moreno com «profundament irresponsables» perquè “alguna cosa haurà de dir la mare.

A més, ha explicat que les intencions d’Olga estan relacionades que són una família molt religiosa. «El seu desig és batejar a Lola i a David perquè sempre hem sigut persones religioses, és el seu desig. Després David decidirà si es vol batejar o no, igual que Lola».

Encara que, Rocío té molt clar que el seu germà té ganes. «Imagine que sí, igual que volia jo. Es va notificar tant a un com a un altre. Fa temps que no parle amb David d’això, abans tenia il·lusió ara no ho sé», ha explicat.

Però, la polèmica arriba quan la filla d’Antonio David es veu obligada a donar detalls sobre el seu bateig, del qual curiosament no s’acordava.

 

Rocío Flores perd la memòria convenientment

 

«No recorde si vivia amb el meu pare. Jo ho vaig fer en 4t de l’ESO, si no recorde malament, i l’endemà m’anava de viatge. Crec que en aqueix moment estava amb un i amb un altre. Va ser a l’església de la Moralitat, va ser tota la meua família… Crec que sí», ha intentat escórrer l’embalum.

No obstant això, al presentador esta resposta no li ha convençut en absolut. «Has de recordar-ho, amb tots els respectes. Si en eixe moment encara vivies amb la teua mare i amb Fidel», li ha insistit. Malgrat això, la jove no ha donat el seu braç a torçar i ha seguit amb la seua excusa que no s’acordava. Això sí, posant l’accent en l’absència de la seua mare.

Així, la filla d’Antonio David aprofitava per a tirar més llenya al foc. Respondrà la seua mare a esta nova provocació?

La veritat és que Carrasco té bastants fronts oberts sobre els quals no sabem si voldrà pronunciar-se públicament, entre els quals es troben també els atacs del seu oncle José Antonio. Sens dubte, una nit amb la qual tancarà amb brillantor setmanes de molta tensió, nervis i emocions.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.