Rocío Flores torna a assenyalar a la seua mare després de unes polèmiques declaracions

 

Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan.

La seua filla aprofita el seu lloc com a col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a continuar tirant-li coses en cara, i una de les últimes està relacionada amb un cert comentari que ha fet Olga Moreno des d’Hondures.

La dona d’Antonio David s’ha atrevit a declarar a so de bombo i platerets que té intenció de batejar a David Flores quan acabe ‘Supervivientes’ i torne a casa. «Quan isquem ací vull batejar al xiquet i a Lola. M’abelleix munt», ha compartit amb els seus companys.

Però ací no queda la cosa, sinó que sembla que té molt clar els qui seran els padrins i convidats d’honor. «El padrí de David un oncle seu i la padrina la germana de Rocío Jurado, Gloria Mohedano. Els de Lola, Pitingo i la seua dona».

Alguna cosa, que pot ser que no li faça molta gràcia a Rocío Carrasco, qui novament veu com la dissenyadora ocupa el seu lloc com a mare i es pren atribucions que li correspondrien a ella.

«Rocío va fer la comunió, confirmació i bateig tot junt. Al xiquet li fa molta il·lusió. Vull batejar-ho, li encantarà», comptava Olga sense saber que en televisió s’anava a donar curs a un bon debat sobre este tema.

«La meua mare sabia això del meu bateig i no va estar»

 

Joaquín Prat va ser el primer a pronunciar-se i a catalogar les paraules d’Olga Moreno com «profundament irresponsables» perquè «alguna cosa haurà de dir la mare.

A més, ha explicat que les intencions d’Olga estan relacionades que són una família molt religiosa. «El seu desig és batejar a Lola i a David perquè sempre hem sigut persones religioses, és el seu desig. Després David decidirà si es vol batejar o no, igual que Lola».

Encara que, Rocío té molt clar que el seu germà té ganes. «Imagine que sí, igual que volia jo. Es va notificar tant a un com a un altre. Fa temps que no parle amb David d’això, abans tenia il·lusió ara no ho sé», ha explicat.

Però, la polèmica arriba quan la filla d’Antonio David es veu obligada a donar detalls sobre el seu bateig, del qual curiosament no s’acordava.

 

Rocío Flores perd la memòria convenientment

 

«No recorde si vivia amb el meu pare. Jo ho vaig fer en 4t de l’ESO, si no recorde malament, i l’endemà m’anava de viatge. Crec que en aqueix moment estava amb un i amb un altre. Va ser a l’església de la Moralitat, va ser tota la meua família… Crec que sí», ha intentat escórrer l’embalum.

No obstant això, al presentador esta resposta no li ha convençut en absolut. «Has de recordar-ho, amb tots els respectes. Si en eixe moment encara vivies amb la teua mare i amb Fidel», li ha insistit. Malgrat això, la jove no ha donat el seu braç a torçar i ha seguit amb la seua excusa que no s’acordava. Això sí, posant l’accent en l’absència de la seua mare.

Així, la filla d’Antonio David aprofitava per a tirar més llenya al foc. Respondrà la seua mare a esta nova provocació?

La veritat és que Carrasco té bastants fronts oberts sobre els quals no sabem si voldrà pronunciar-se públicament, entre els quals es troben també els atacs del seu oncle José Antonio. Sens dubte, una nit amb la qual tancarà amb brillantor setmanes de molta tensió, nervis i emocions.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.