12.1 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Rocío Flores torna a assenyalar a la seua mare després de unes polèmiques declaracions

 

Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan.

La seua filla aprofita el seu lloc com a col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a continuar tirant-li coses en cara, i una de les últimes està relacionada amb un cert comentari que ha fet Olga Moreno des d’Hondures.

La dona d’Antonio David s’ha atrevit a declarar a so de bombo i platerets que té intenció de batejar a David Flores quan acabe ‘Supervivientes’ i torne a casa. «Quan isquem ací vull batejar al xiquet i a Lola. M’abelleix munt», ha compartit amb els seus companys.

Però ací no queda la cosa, sinó que sembla que té molt clar els qui seran els padrins i convidats d’honor. «El padrí de David un oncle seu i la padrina la germana de Rocío Jurado, Gloria Mohedano. Els de Lola, Pitingo i la seua dona».

Alguna cosa, que pot ser que no li faça molta gràcia a Rocío Carrasco, qui novament veu com la dissenyadora ocupa el seu lloc com a mare i es pren atribucions que li correspondrien a ella.

«Rocío va fer la comunió, confirmació i bateig tot junt. Al xiquet li fa molta il·lusió. Vull batejar-ho, li encantarà», comptava Olga sense saber que en televisió s’anava a donar curs a un bon debat sobre este tema.

«La meua mare sabia això del meu bateig i no va estar»

 

Joaquín Prat va ser el primer a pronunciar-se i a catalogar les paraules d’Olga Moreno com «profundament irresponsables» perquè “alguna cosa haurà de dir la mare.

A més, ha explicat que les intencions d’Olga estan relacionades que són una família molt religiosa. «El seu desig és batejar a Lola i a David perquè sempre hem sigut persones religioses, és el seu desig. Després David decidirà si es vol batejar o no, igual que Lola».

Encara que, Rocío té molt clar que el seu germà té ganes. «Imagine que sí, igual que volia jo. Es va notificar tant a un com a un altre. Fa temps que no parle amb David d’això, abans tenia il·lusió ara no ho sé», ha explicat.

Però, la polèmica arriba quan la filla d’Antonio David es veu obligada a donar detalls sobre el seu bateig, del qual curiosament no s’acordava.

 

Rocío Flores perd la memòria convenientment

 

«No recorde si vivia amb el meu pare. Jo ho vaig fer en 4t de l’ESO, si no recorde malament, i l’endemà m’anava de viatge. Crec que en aqueix moment estava amb un i amb un altre. Va ser a l’església de la Moralitat, va ser tota la meua família… Crec que sí», ha intentat escórrer l’embalum.

No obstant això, al presentador esta resposta no li ha convençut en absolut. «Has de recordar-ho, amb tots els respectes. Si en eixe moment encara vivies amb la teua mare i amb Fidel», li ha insistit. Malgrat això, la jove no ha donat el seu braç a torçar i ha seguit amb la seua excusa que no s’acordava. Això sí, posant l’accent en l’absència de la seua mare.

Així, la filla d’Antonio David aprofitava per a tirar més llenya al foc. Respondrà la seua mare a esta nova provocació?

La veritat és que Carrasco té bastants fronts oberts sobre els quals no sabem si voldrà pronunciar-se públicament, entre els quals es troben també els atacs del seu oncle José Antonio. Sens dubte, una nit amb la qual tancarà amb brillantor setmanes de molta tensió, nervis i emocions.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.