Rocío Flores torna a assenyalar a la seua mare després de unes polèmiques declaracions

 

Rocío Flores ha tornat a arremetre contra la seua mare, i a tan sols unes hores de l’esperada entrevista final de Rocío Carrasco. La protagonista del moment tornarà a asseure’s en un plató de televisió per a donar resposta a les preguntes que queden en l’aire i que molts espectadors es fan.

La seua filla aprofita el seu lloc com a col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a continuar tirant-li coses en cara, i una de les últimes està relacionada amb un cert comentari que ha fet Olga Moreno des d’Hondures.

La dona d’Antonio David s’ha atrevit a declarar a so de bombo i platerets que té intenció de batejar a David Flores quan acabe ‘Supervivientes’ i torne a casa. «Quan isquem ací vull batejar al xiquet i a Lola. M’abelleix munt», ha compartit amb els seus companys.

Però ací no queda la cosa, sinó que sembla que té molt clar els qui seran els padrins i convidats d’honor. «El padrí de David un oncle seu i la padrina la germana de Rocío Jurado, Gloria Mohedano. Els de Lola, Pitingo i la seua dona».

Alguna cosa, que pot ser que no li faça molta gràcia a Rocío Carrasco, qui novament veu com la dissenyadora ocupa el seu lloc com a mare i es pren atribucions que li correspondrien a ella.

«Rocío va fer la comunió, confirmació i bateig tot junt. Al xiquet li fa molta il·lusió. Vull batejar-ho, li encantarà», comptava Olga sense saber que en televisió s’anava a donar curs a un bon debat sobre este tema.

«La meua mare sabia això del meu bateig i no va estar»

 

Joaquín Prat va ser el primer a pronunciar-se i a catalogar les paraules d’Olga Moreno com «profundament irresponsables» perquè «alguna cosa haurà de dir la mare.

A més, ha explicat que les intencions d’Olga estan relacionades que són una família molt religiosa. «El seu desig és batejar a Lola i a David perquè sempre hem sigut persones religioses, és el seu desig. Després David decidirà si es vol batejar o no, igual que Lola».

Encara que, Rocío té molt clar que el seu germà té ganes. «Imagine que sí, igual que volia jo. Es va notificar tant a un com a un altre. Fa temps que no parle amb David d’això, abans tenia il·lusió ara no ho sé», ha explicat.

Però, la polèmica arriba quan la filla d’Antonio David es veu obligada a donar detalls sobre el seu bateig, del qual curiosament no s’acordava.

 

Rocío Flores perd la memòria convenientment

 

«No recorde si vivia amb el meu pare. Jo ho vaig fer en 4t de l’ESO, si no recorde malament, i l’endemà m’anava de viatge. Crec que en aqueix moment estava amb un i amb un altre. Va ser a l’església de la Moralitat, va ser tota la meua família… Crec que sí», ha intentat escórrer l’embalum.

No obstant això, al presentador esta resposta no li ha convençut en absolut. «Has de recordar-ho, amb tots els respectes. Si en eixe moment encara vivies amb la teua mare i amb Fidel», li ha insistit. Malgrat això, la jove no ha donat el seu braç a torçar i ha seguit amb la seua excusa que no s’acordava. Això sí, posant l’accent en l’absència de la seua mare.

Així, la filla d’Antonio David aprofitava per a tirar més llenya al foc. Respondrà la seua mare a esta nova provocació?

La veritat és que Carrasco té bastants fronts oberts sobre els quals no sabem si voldrà pronunciar-se públicament, entre els quals es troben també els atacs del seu oncle José Antonio. Sens dubte, una nit amb la qual tancarà amb brillantor setmanes de molta tensió, nervis i emocions.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.