Rocío Flores pateix un problema de salut en directe amb Ana Rosa Quintana

Rocío Carrasco ha aconseguit que la seua filla es convertisca en una de les grans estrelles de la premsa del cor. Molts periodistes es barallen per aconseguir les seues declaracions, però ella únicament vol parlar amb ‘El programa de Ana Rosa’, espai on col·labora des de fa unes setmanes per comentar ‘Supervivientes’.

Rocío Flores ha trobat el seu lloc a Telecinco. Gran part del públic exigeix que la cadena prescindisca dels seus serveis. Consideren que és responsable de l’infern que ha viscut Rociíto, i ha de complir el mateix càstig que el seu pare.

No obstant això, la neta de la Jurado no ha perdut el seu tron mediàtic. Continua treballant en televisió, i tots els seus moviments causen un gran impacte. Recentment, ha protagonitzat un episodi que no ha deixat indiferent a ningú. La filla d’Antonio David ha sofert un problema de salut en ple directe.

Rocío Flores trenca el silenci a ‘El programa de Ana Rosa’

Ana Rosa Quintana es va posar en contacte amb la influencer per a convéncer-li que formés part del seu equip. Este negoci es va signar abans que es deslligués l’huracà Carrasco. Així que, la presentadora assegura que la seua única funció és comentar les gales de ‘Supervivientes 2021’ i, de pas, defensar a Olga Moreno en el concurs.

Rocío Flores va decidir acceptar l’oferta. Però, abans d’incorporar-se al programa, els va demanar als seus responsables que no li preguntaren per cap tema relacionat amb la seua mare. Tots els seus companys han respectat esta decisió. I, en sentir-se secundada per ells, s’ha animat a trencar el seu silenci.

En més d’una ocasió, la filla de Rociíto s’ha pronunciat sobre el polèmic documental que està arruïnat la reputació d’Antonio David. Primer ho va fer per a intentar que la protagonista del drama es posés en contacte amb ella. I, després, per a suplicar-li a la seua progenitora que comptés tota la veritat.

La veritat és que les aparicions de Rocío s’han convertit en un dels continguts estrella de Mediaset. Qualsevol presentador del grup estaria encantat de col·laborar amb ella. Però la influencer ha decidit regalar-li els seus millors moments a Ana Rosa Quintana.

Ana Rosa Quintana sent adoració per la filla de Rociíto 

L’última aparició de la influencer a Telecinco ha estat recollida per molts els mitjans de comunicació. S’ha dislocat l’espatlla durant la tertúlia, i els seus companys no han tardat a preocupar-se per ella. La presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha donat pas a un vídeo per a comentar les novetats de ‘Supervivientes 2021’. Abans de fer-ho, s’ha adonat que Rocío Flores tenia molt mala cara, i s’ha interessat per conéixer el seu estat de salut.

La tertuliana, acariciant-se l’espatlla, ha confessat: «Em fa mal una miqueta». En un primer moment, gairebé no li han parat esment, però la molèstia ha estat cada vegada més forta, i la neta de la Jurado no ha pogut continuar dissimulant. «Crec que m’he dislocat l’espatlla. Però, no passa res. Estic bé», ha declarat en un to molt preocupant. Ana Rosa, que sempre s’ha mostrat a favor de la seua col·laboradora, no ha amagat la seua preocupació.

La veterana periodista li ha ofert ajuda, i ha posat els serveis mèdics de la cadena a la seua disposició.  Rocío ha agraït el gest, encara que s’ha negat a abandonar el plató. La seua intenció és passar inadvertida, i no vol veure’s involucrada en cap escàndol innecessari. Per este motiu, ha continuat treballant, fingint que s’havia recuperat.

No obstant això, Ana Rosa s’ha adonat que estava sofrint, i li ha dit: «A això se’n diu tensió». La influencer s’ha pres amb humor este comentari, i fins i tot ha reconegut que tenia part de raó.

Recordem que la batalla legal entre Antonio David i Rociíto està travessant un moment clau. La filla de la Jurado ha acudit este mateix matí als tribunals. I, segons s’ha informat, sembla que la història està a punt de fer un gir de 180 graus. Està preocupada Rocío Flores pel futur del seu pare?

Últimes notícies

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.