Rocío Flores pateix un problema de salut en directe amb Ana Rosa Quintana

Rocío Carrasco ha aconseguit que la seua filla es convertisca en una de les grans estrelles de la premsa del cor. Molts periodistes es barallen per aconseguir les seues declaracions, però ella únicament vol parlar amb ‘El programa de Ana Rosa’, espai on col·labora des de fa unes setmanes per comentar ‘Supervivientes’.

Rocío Flores ha trobat el seu lloc a Telecinco. Gran part del públic exigeix que la cadena prescindisca dels seus serveis. Consideren que és responsable de l’infern que ha viscut Rociíto, i ha de complir el mateix càstig que el seu pare.

No obstant això, la neta de la Jurado no ha perdut el seu tron mediàtic. Continua treballant en televisió, i tots els seus moviments causen un gran impacte. Recentment, ha protagonitzat un episodi que no ha deixat indiferent a ningú. La filla d’Antonio David ha sofert un problema de salut en ple directe.

Rocío Flores trenca el silenci a ‘El programa de Ana Rosa’

Ana Rosa Quintana es va posar en contacte amb la influencer per a convéncer-li que formés part del seu equip. Este negoci es va signar abans que es deslligués l’huracà Carrasco. Així que, la presentadora assegura que la seua única funció és comentar les gales de ‘Supervivientes 2021’ i, de pas, defensar a Olga Moreno en el concurs.

Rocío Flores va decidir acceptar l’oferta. Però, abans d’incorporar-se al programa, els va demanar als seus responsables que no li preguntaren per cap tema relacionat amb la seua mare. Tots els seus companys han respectat esta decisió. I, en sentir-se secundada per ells, s’ha animat a trencar el seu silenci.

En més d’una ocasió, la filla de Rociíto s’ha pronunciat sobre el polèmic documental que està arruïnat la reputació d’Antonio David. Primer ho va fer per a intentar que la protagonista del drama es posés en contacte amb ella. I, després, per a suplicar-li a la seua progenitora que comptés tota la veritat.

La veritat és que les aparicions de Rocío s’han convertit en un dels continguts estrella de Mediaset. Qualsevol presentador del grup estaria encantat de col·laborar amb ella. Però la influencer ha decidit regalar-li els seus millors moments a Ana Rosa Quintana.

Ana Rosa Quintana sent adoració per la filla de Rociíto 

L’última aparició de la influencer a Telecinco ha estat recollida per molts els mitjans de comunicació. S’ha dislocat l’espatlla durant la tertúlia, i els seus companys no han tardat a preocupar-se per ella. La presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha donat pas a un vídeo per a comentar les novetats de ‘Supervivientes 2021’. Abans de fer-ho, s’ha adonat que Rocío Flores tenia molt mala cara, i s’ha interessat per conéixer el seu estat de salut.

La tertuliana, acariciant-se l’espatlla, ha confessat: «Em fa mal una miqueta». En un primer moment, gairebé no li han parat esment, però la molèstia ha estat cada vegada més forta, i la neta de la Jurado no ha pogut continuar dissimulant. «Crec que m’he dislocat l’espatlla. Però, no passa res. Estic bé», ha declarat en un to molt preocupant. Ana Rosa, que sempre s’ha mostrat a favor de la seua col·laboradora, no ha amagat la seua preocupació.

La veterana periodista li ha ofert ajuda, i ha posat els serveis mèdics de la cadena a la seua disposició.  Rocío ha agraït el gest, encara que s’ha negat a abandonar el plató. La seua intenció és passar inadvertida, i no vol veure’s involucrada en cap escàndol innecessari. Per este motiu, ha continuat treballant, fingint que s’havia recuperat.

No obstant això, Ana Rosa s’ha adonat que estava sofrint, i li ha dit: «A això se’n diu tensió». La influencer s’ha pres amb humor este comentari, i fins i tot ha reconegut que tenia part de raó.

Recordem que la batalla legal entre Antonio David i Rociíto està travessant un moment clau. La filla de la Jurado ha acudit este mateix matí als tribunals. I, segons s’ha informat, sembla que la història està a punt de fer un gir de 180 graus. Està preocupada Rocío Flores pel futur del seu pare?

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.