12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Rocío Flores pateix un problema de salut en directe amb Ana Rosa Quintana

Rocío Carrasco ha aconseguit que la seua filla es convertisca en una de les grans estrelles de la premsa del cor. Molts periodistes es barallen per aconseguir les seues declaracions, però ella únicament vol parlar amb ‘El programa de Ana Rosa’, espai on col·labora des de fa unes setmanes per comentar ‘Supervivientes’.

Rocío Flores ha trobat el seu lloc a Telecinco. Gran part del públic exigeix que la cadena prescindisca dels seus serveis. Consideren que és responsable de l’infern que ha viscut Rociíto, i ha de complir el mateix càstig que el seu pare.

No obstant això, la neta de la Jurado no ha perdut el seu tron mediàtic. Continua treballant en televisió, i tots els seus moviments causen un gran impacte. Recentment, ha protagonitzat un episodi que no ha deixat indiferent a ningú. La filla d’Antonio David ha sofert un problema de salut en ple directe.

Rocío Flores trenca el silenci a ‘El programa de Ana Rosa’

Ana Rosa Quintana es va posar en contacte amb la influencer per a convéncer-li que formés part del seu equip. Este negoci es va signar abans que es deslligués l’huracà Carrasco. Així que, la presentadora assegura que la seua única funció és comentar les gales de ‘Supervivientes 2021’ i, de pas, defensar a Olga Moreno en el concurs.

Rocío Flores va decidir acceptar l’oferta. Però, abans d’incorporar-se al programa, els va demanar als seus responsables que no li preguntaren per cap tema relacionat amb la seua mare. Tots els seus companys han respectat esta decisió. I, en sentir-se secundada per ells, s’ha animat a trencar el seu silenci.

En més d’una ocasió, la filla de Rociíto s’ha pronunciat sobre el polèmic documental que està arruïnat la reputació d’Antonio David. Primer ho va fer per a intentar que la protagonista del drama es posés en contacte amb ella. I, després, per a suplicar-li a la seua progenitora que comptés tota la veritat.

La veritat és que les aparicions de Rocío s’han convertit en un dels continguts estrella de Mediaset. Qualsevol presentador del grup estaria encantat de col·laborar amb ella. Però la influencer ha decidit regalar-li els seus millors moments a Ana Rosa Quintana.

Ana Rosa Quintana sent adoració per la filla de Rociíto 

L’última aparició de la influencer a Telecinco ha estat recollida per molts els mitjans de comunicació. S’ha dislocat l’espatlla durant la tertúlia, i els seus companys no han tardat a preocupar-se per ella. La presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha donat pas a un vídeo per a comentar les novetats de ‘Supervivientes 2021’. Abans de fer-ho, s’ha adonat que Rocío Flores tenia molt mala cara, i s’ha interessat per conéixer el seu estat de salut.

La tertuliana, acariciant-se l’espatlla, ha confessat: «Em fa mal una miqueta». En un primer moment, gairebé no li han parat esment, però la molèstia ha estat cada vegada més forta, i la neta de la Jurado no ha pogut continuar dissimulant. «Crec que m’he dislocat l’espatlla. Però, no passa res. Estic bé», ha declarat en un to molt preocupant. Ana Rosa, que sempre s’ha mostrat a favor de la seua col·laboradora, no ha amagat la seua preocupació.

La veterana periodista li ha ofert ajuda, i ha posat els serveis mèdics de la cadena a la seua disposició.  Rocío ha agraït el gest, encara que s’ha negat a abandonar el plató. La seua intenció és passar inadvertida, i no vol veure’s involucrada en cap escàndol innecessari. Per este motiu, ha continuat treballant, fingint que s’havia recuperat.

No obstant això, Ana Rosa s’ha adonat que estava sofrint, i li ha dit: «A això se’n diu tensió». La influencer s’ha pres amb humor este comentari, i fins i tot ha reconegut que tenia part de raó.

Recordem que la batalla legal entre Antonio David i Rociíto està travessant un moment clau. La filla de la Jurado ha acudit este mateix matí als tribunals. I, segons s’ha informat, sembla que la història està a punt de fer un gir de 180 graus. Està preocupada Rocío Flores pel futur del seu pare?

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.