30.3 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Rocío Flores pateix un problema de salut en directe amb Ana Rosa Quintana

Rocío Carrasco ha aconseguit que la seua filla es convertisca en una de les grans estrelles de la premsa del cor. Molts periodistes es barallen per aconseguir les seues declaracions, però ella únicament vol parlar amb ‘El programa de Ana Rosa’, espai on col·labora des de fa unes setmanes per comentar ‘Supervivientes’.

- Advertisement -Telegram València Diari

Rocío Flores ha trobat el seu lloc a Telecinco. Gran part del públic exigeix que la cadena prescindisca dels seus serveis. Consideren que és responsable de l’infern que ha viscut Rociíto, i ha de complir el mateix càstig que el seu pare.

No obstant això, la neta de la Jurado no ha perdut el seu tron mediàtic. Continua treballant en televisió, i tots els seus moviments causen un gran impacte. Recentment, ha protagonitzat un episodi que no ha deixat indiferent a ningú. La filla d’Antonio David ha sofert un problema de salut en ple directe.

Rocío Flores trenca el silenci a ‘El programa de Ana Rosa’

Ana Rosa Quintana es va posar en contacte amb la influencer per a convéncer-li que formés part del seu equip. Este negoci es va signar abans que es deslligués l’huracà Carrasco. Així que, la presentadora assegura que la seua única funció és comentar les gales de ‘Supervivientes 2021’ i, de pas, defensar a Olga Moreno en el concurs.

Rocío Flores va decidir acceptar l’oferta. Però, abans d’incorporar-se al programa, els va demanar als seus responsables que no li preguntaren per cap tema relacionat amb la seua mare. Tots els seus companys han respectat esta decisió. I, en sentir-se secundada per ells, s’ha animat a trencar el seu silenci.

En més d’una ocasió, la filla de Rociíto s’ha pronunciat sobre el polèmic documental que està arruïnat la reputació d’Antonio David. Primer ho va fer per a intentar que la protagonista del drama es posés en contacte amb ella. I, després, per a suplicar-li a la seua progenitora que comptés tota la veritat.

La veritat és que les aparicions de Rocío s’han convertit en un dels continguts estrella de Mediaset. Qualsevol presentador del grup estaria encantat de col·laborar amb ella. Però la influencer ha decidit regalar-li els seus millors moments a Ana Rosa Quintana.

Ana Rosa Quintana sent adoració per la filla de Rociíto 

L’última aparició de la influencer a Telecinco ha estat recollida per molts els mitjans de comunicació. S’ha dislocat l’espatlla durant la tertúlia, i els seus companys no han tardat a preocupar-se per ella. La presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha donat pas a un vídeo per a comentar les novetats de ‘Supervivientes 2021’. Abans de fer-ho, s’ha adonat que Rocío Flores tenia molt mala cara, i s’ha interessat per conéixer el seu estat de salut.

La tertuliana, acariciant-se l’espatlla, ha confessat: «Em fa mal una miqueta». En un primer moment, gairebé no li han parat esment, però la molèstia ha estat cada vegada més forta, i la neta de la Jurado no ha pogut continuar dissimulant. «Crec que m’he dislocat l’espatlla. Però, no passa res. Estic bé», ha declarat en un to molt preocupant. Ana Rosa, que sempre s’ha mostrat a favor de la seua col·laboradora, no ha amagat la seua preocupació.

La veterana periodista li ha ofert ajuda, i ha posat els serveis mèdics de la cadena a la seua disposició.  Rocío ha agraït el gest, encara que s’ha negat a abandonar el plató. La seua intenció és passar inadvertida, i no vol veure’s involucrada en cap escàndol innecessari. Per este motiu, ha continuat treballant, fingint que s’havia recuperat.

No obstant això, Ana Rosa s’ha adonat que estava sofrint, i li ha dit: «A això se’n diu tensió». La influencer s’ha pres amb humor este comentari, i fins i tot ha reconegut que tenia part de raó.

Recordem que la batalla legal entre Antonio David i Rociíto està travessant un moment clau. La filla de la Jurado ha acudit este mateix matí als tribunals. I, segons s’ha informat, sembla que la història està a punt de fer un gir de 180 graus. Està preocupada Rocío Flores pel futur del seu pare?

Últimes notícies

El València prepara una demanda contra el documental ‘Balla, Vini’ per difamació a la seua afició

El València CF prepara accions legals contra el documental 'Balla, Vini' per difondre una imatge perjudicial i falsa de la seua afició. El club busca rectificació rere controvèrsia per acusacions racistes durant un partit.

Carlos Mazón denuncia inconstitucionalitat en el pacte de finançament català que trenca consens de 1978

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, considera que l'acord de finançament amb Catalunya és inconstitucional i trenca el consens aconseguit en 1978.

Troben el cadàver d’un home en aigües de Cap de l’Horta, Alacant

Un cadàver masculí ha sigut trobat surant en la cala de La Palmera, Cap de l'Horta, Alacant. La Policia investiga sense indicis clars de violència.

Vaivé de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana després de la dana del dissabte amb pics de més de 36 graus

La Comunitat Valenciana experimenta fluctuacions en les seues temperatures màximes que aconseguixen els 36,1 graus a Villena, després de la dana del cap de setmana que va afectar València i Castelló.

Cristhian Mosquera acudix a Paterna mentres negocien el seu traspàs a l’Arsenal

El jove defensa Cristhian Mosquera es presenta a la ciutat esportiva de Paterna a l'espera de concretar el seu traspàs a l'Arsenal, amb negociacions actives que podrien deixar ingressos significatius al València.

El Vila-real llança a la venda 600 nous abonaments per a la temporada 2025/26 a partir del 16 de juliol

El Vila-real CF obrirà la venda de 600 nous abonaments per a la campanya 2025/26 des del 16 de juliol, amb opcions per a Lliga, Champions i Copa del Rei en l'estadi de La Ceràmica.

Vox denuncia que el finançament per a Catalunya representa una traïció a Espanya

El síndic de Vox en Les Corts Valencianes, José María Llanos, qualifica el finançament especial per a Catalunya com una capitulació i una traïció a l'Estat espanyol, assenyalant la falta de suport per a la Comunitat Valenciana.

Troben en El Saler (València) el cos d’una impressionant tortuga llaüt, la més gran del món

A la platja del Saler s'ha trobat el cadàver d'una tortuga llaüt, l'espècie marina més gran, destacant l'amenaça de les xarxes fantasma i escombraries marines al Mediterrani.