14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Rocío Flores pateix un problema de salut en directe amb Ana Rosa Quintana

Rocío Carrasco ha aconseguit que la seua filla es convertisca en una de les grans estrelles de la premsa del cor. Molts periodistes es barallen per aconseguir les seues declaracions, però ella únicament vol parlar amb ‘El programa de Ana Rosa’, espai on col·labora des de fa unes setmanes per comentar ‘Supervivientes’.

Rocío Flores ha trobat el seu lloc a Telecinco. Gran part del públic exigeix que la cadena prescindisca dels seus serveis. Consideren que és responsable de l’infern que ha viscut Rociíto, i ha de complir el mateix càstig que el seu pare.

No obstant això, la neta de la Jurado no ha perdut el seu tron mediàtic. Continua treballant en televisió, i tots els seus moviments causen un gran impacte. Recentment, ha protagonitzat un episodi que no ha deixat indiferent a ningú. La filla d’Antonio David ha sofert un problema de salut en ple directe.

Rocío Flores trenca el silenci a ‘El programa de Ana Rosa’

Ana Rosa Quintana es va posar en contacte amb la influencer per a convéncer-li que formés part del seu equip. Este negoci es va signar abans que es deslligués l’huracà Carrasco. Així que, la presentadora assegura que la seua única funció és comentar les gales de ‘Supervivientes 2021’ i, de pas, defensar a Olga Moreno en el concurs.

Rocío Flores va decidir acceptar l’oferta. Però, abans d’incorporar-se al programa, els va demanar als seus responsables que no li preguntaren per cap tema relacionat amb la seua mare. Tots els seus companys han respectat esta decisió. I, en sentir-se secundada per ells, s’ha animat a trencar el seu silenci.

En més d’una ocasió, la filla de Rociíto s’ha pronunciat sobre el polèmic documental que està arruïnat la reputació d’Antonio David. Primer ho va fer per a intentar que la protagonista del drama es posés en contacte amb ella. I, després, per a suplicar-li a la seua progenitora que comptés tota la veritat.

La veritat és que les aparicions de Rocío s’han convertit en un dels continguts estrella de Mediaset. Qualsevol presentador del grup estaria encantat de col·laborar amb ella. Però la influencer ha decidit regalar-li els seus millors moments a Ana Rosa Quintana.

Ana Rosa Quintana sent adoració per la filla de Rociíto 

L’última aparició de la influencer a Telecinco ha estat recollida per molts els mitjans de comunicació. S’ha dislocat l’espatlla durant la tertúlia, i els seus companys no han tardat a preocupar-se per ella. La presentadora de ‘El programa de Ana Rosa’ ha donat pas a un vídeo per a comentar les novetats de ‘Supervivientes 2021’. Abans de fer-ho, s’ha adonat que Rocío Flores tenia molt mala cara, i s’ha interessat per conéixer el seu estat de salut.

La tertuliana, acariciant-se l’espatlla, ha confessat: «Em fa mal una miqueta». En un primer moment, gairebé no li han parat esment, però la molèstia ha estat cada vegada més forta, i la neta de la Jurado no ha pogut continuar dissimulant. «Crec que m’he dislocat l’espatlla. Però, no passa res. Estic bé», ha declarat en un to molt preocupant. Ana Rosa, que sempre s’ha mostrat a favor de la seua col·laboradora, no ha amagat la seua preocupació.

La veterana periodista li ha ofert ajuda, i ha posat els serveis mèdics de la cadena a la seua disposició.  Rocío ha agraït el gest, encara que s’ha negat a abandonar el plató. La seua intenció és passar inadvertida, i no vol veure’s involucrada en cap escàndol innecessari. Per este motiu, ha continuat treballant, fingint que s’havia recuperat.

No obstant això, Ana Rosa s’ha adonat que estava sofrint, i li ha dit: «A això se’n diu tensió». La influencer s’ha pres amb humor este comentari, i fins i tot ha reconegut que tenia part de raó.

Recordem que la batalla legal entre Antonio David i Rociíto està travessant un moment clau. La filla de la Jurado ha acudit este mateix matí als tribunals. I, segons s’ha informat, sembla que la història està a punt de fer un gir de 180 graus. Està preocupada Rocío Flores pel futur del seu pare?

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.