Rocío Flores contraataca: al descobert els secrets del seu documental

 

Pot ser que el documental de Rocío Carrasco haja arribat a la seua final, però les conseqüències que ha portat amb si no han fet més que començar. Així, l’altre bàndol també ha decidit moure fitxa per a defensar-se.

Els relats de la filla de Rocío Jurado després de 20 anys, callada, sense parlar de la seua família i aguantant totes les exclusives que volia donar el seu exmarit per a deixar-la de mala mare i acusar-la d’assetjament continue a base de demandes.

José Antonio Rodríguez, marit de Gloria Mohedano, feia unes incendiàries declaracions en contra de la seua neboda. I la veritat és que sembla que eixa part dels Mohedano està disposada a parlar. El tío de Rocío Carrasco no es creu tot el que ha comptat la seua neboda durant este temps.

 

Rocío Flores vol contar la seua versió

 

Però, això no seria gens comparat amb la versió que tots ens morim per escoltar, la de Rocío Flores. Pel que sembla, la filla d’Antonio David estaria disposada a contraatacar i donar-li el colp definitiu a la seua mare. Així ho revela Jesús Manuel Ruíz en exclusiva per a ESdiario.

«Rocío Flores està negociant amb la productora d’Ana Rosa Quintana una sèrie en diversos capítols de la seua veritat en format docuserie on comptaria la seua veritat. És el seu testimoniatge i relataria i comentaria la seua veritat jurídica», explica sobre l’estratègia que hauria decidit seguir la jove per a respondre als atacs de la seua mare.

Després d’escoltar com la filla de ‘la més gran’ anava relatant al llarg de 12 episodis, i amb tot luxe de detalls, la forma en la qual Antonio David havia manipulat als seus fills, fins al punt d’aconseguir que Rocío Flores li donara una brutal pallissa a la seua mare, sembla que esta té motius més que de sobres per a respondre-li i comptar la seua versió.

 

Moltes qüestions per resoldre

 

Tal com revela Jesús Manuel, «de moment no està tancat el contracte, però la negociació està sobre la taula. La productora Unicorn seria la triada perquè Ro Flores narre la seua resposta exhaustiva i detallada dels anys què va viure amb la seua mare i amb Fidel Albiac».

D’eixa forma, coneixeríem de primera mà el que pensa realment del marit de la seua mare, la qual cosa va succeir aquells mesos abans de l’incident que les va separar per sempre, i com era la convivència familiar arran que Fidel Albiac entrara en les seues vides.

Qüestions que encara segueixen en l’aire, començant pel tracte que Rocío i David Flores rebien de la seua mare i Albiac. Recordem que s’ha comentat molt sobre el mal que ho van passar els xiquets a casa de Rocío Carrasco, un altre motiu pel qual van acabar anant-se a viure amb el seu pare.

Però, la pregunta més important seria descobrir «per què Rocío Flores va reaccionar d’eixa manera tan salvatge (segons sentència) amb la seua mare. De moment no hi ha respostes. Hi ha mil preguntes».

 

El projecte encara no està definitiu

 

Ara mateix el projecte penja d’un fil. «No sols dependran les condicions econòmiques. També les psicològiques. Ha d’estar preparada per a obrir el calaix de les seues emocions i realitats que tampoc deixaran indiferent a ningú», recalca el periodista.

D’eixa forma, l’enregistrament hauria de dur-se a terme com més prompte millor per a no perdre el fil d’una història que ens ha commogut a tots, la qual cosa implicaria també buscar-li un buit en la graella televisiva dins de Telecinco.

Com reaccionarà Rocío Carrasco davant esta nova informació? De moment, dimecres que ve la veurem concedir la seua última entrevista en directe, on aclarirà uns certs aspectes que han quedat pendents en la docuserie.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.