18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Rocío Flores contraataca: al descobert els secrets del seu documental

 

Pot ser que el documental de Rocío Carrasco haja arribat a la seua final, però les conseqüències que ha portat amb si no han fet més que començar. Així, l’altre bàndol també ha decidit moure fitxa per a defensar-se.

Els relats de la filla de Rocío Jurado després de 20 anys, callada, sense parlar de la seua família i aguantant totes les exclusives que volia donar el seu exmarit per a deixar-la de mala mare i acusar-la d’assetjament continue a base de demandes.

José Antonio Rodríguez, marit de Gloria Mohedano, feia unes incendiàries declaracions en contra de la seua neboda. I la veritat és que sembla que eixa part dels Mohedano està disposada a parlar. El tío de Rocío Carrasco no es creu tot el que ha comptat la seua neboda durant este temps.

 

Rocío Flores vol contar la seua versió

 

Però, això no seria gens comparat amb la versió que tots ens morim per escoltar, la de Rocío Flores. Pel que sembla, la filla d’Antonio David estaria disposada a contraatacar i donar-li el colp definitiu a la seua mare. Així ho revela Jesús Manuel Ruíz en exclusiva per a ESdiario.

«Rocío Flores està negociant amb la productora d’Ana Rosa Quintana una sèrie en diversos capítols de la seua veritat en format docuserie on comptaria la seua veritat. És el seu testimoniatge i relataria i comentaria la seua veritat jurídica», explica sobre l’estratègia que hauria decidit seguir la jove per a respondre als atacs de la seua mare.

Després d’escoltar com la filla de ‘la més gran’ anava relatant al llarg de 12 episodis, i amb tot luxe de detalls, la forma en la qual Antonio David havia manipulat als seus fills, fins al punt d’aconseguir que Rocío Flores li donara una brutal pallissa a la seua mare, sembla que esta té motius més que de sobres per a respondre-li i comptar la seua versió.

 

Moltes qüestions per resoldre

 

Tal com revela Jesús Manuel, «de moment no està tancat el contracte, però la negociació està sobre la taula. La productora Unicorn seria la triada perquè Ro Flores narre la seua resposta exhaustiva i detallada dels anys què va viure amb la seua mare i amb Fidel Albiac».

D’eixa forma, coneixeríem de primera mà el que pensa realment del marit de la seua mare, la qual cosa va succeir aquells mesos abans de l’incident que les va separar per sempre, i com era la convivència familiar arran que Fidel Albiac entrara en les seues vides.

Qüestions que encara segueixen en l’aire, començant pel tracte que Rocío i David Flores rebien de la seua mare i Albiac. Recordem que s’ha comentat molt sobre el mal que ho van passar els xiquets a casa de Rocío Carrasco, un altre motiu pel qual van acabar anant-se a viure amb el seu pare.

Però, la pregunta més important seria descobrir «per què Rocío Flores va reaccionar d’eixa manera tan salvatge (segons sentència) amb la seua mare. De moment no hi ha respostes. Hi ha mil preguntes».

 

El projecte encara no està definitiu

 

Ara mateix el projecte penja d’un fil. «No sols dependran les condicions econòmiques. També les psicològiques. Ha d’estar preparada per a obrir el calaix de les seues emocions i realitats que tampoc deixaran indiferent a ningú», recalca el periodista.

D’eixa forma, l’enregistrament hauria de dur-se a terme com més prompte millor per a no perdre el fil d’una història que ens ha commogut a tots, la qual cosa implicaria també buscar-li un buit en la graella televisiva dins de Telecinco.

Com reaccionarà Rocío Carrasco davant esta nova informació? De moment, dimecres que ve la veurem concedir la seua última entrevista en directe, on aclarirà uns certs aspectes que han quedat pendents en la docuserie.

 

Últimes notícies

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.

Moleiro: ‘No pense en el que he fet, soc ambiciós i vull més’

Alberto Moleiro va assegurar que va de menys a més al Vila-real i que la seua ambició li espenta a continuar creixent. Se centra en el Mallorca abans de pensar en la Champions.

Macedònia del Nord convoca a Omari Moore, que podria deixar de comptar com a extracomunitari en la acb

L'exterior del València Basket ha sigut convocat per Macedònia del Nord per a les finestres de novembre. Si debuta davant l'Azerbaidjan o Irlanda, deixaria d'ocupar plaça d'extracomunitari en la acb.

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.