11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Màxima tensió entre Rocío Flores i Dakota Tárraga: No entraré en el seu rol

 

Rocío Flores i Dakota Tárraga han deixat molt clar en el plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ que no es porten bé. Prova d’això és el que ha succeït quan en un moment Rocío Flores estava comentant un vídeo d’Olga Moreno i després Dakota recollia el testimoni.

Rocío Flores i Dakota Tárraga tornen a protagonitzar una enganxada, encara que esta vegada no ha anat a més perquè la filla de Rocío Carrasco s’ha negat a contestar a la col·laboradora.

La nova concursant de ‘Solos’ feia una valoració que no agradava res a la fillastra de la supervivent, així que responia a la seua opinió amb un comentari que va fer que Dakota saltara. “No contestaré perquè és entrar en el seu rol“, havia expressat Rocío Flores.

Quin rol?!”, va brollar Dakota però Ro va guardar silenci. “Jo estic parlant amb tu perfectament”, va assenyalar Dakota finalment.

Tot ocorria després de veure un vídeo en el qual Olga Moreno es barallava amb Tom Brusse a l’illa. Rocío Flores ha acusat el francés de “picar” a la dona del seu pare dient que és “massa fanfarró, massa prepotent i massa sobrat. Crec que hi ha coses que sobren bastant“.

Dakota entrava en escena i donava la raó sobre estes paraules però dubtava de la companyonia de Valeria. En eixe moment, en to molt tibant, li etzibava a Rocío Flores: “Tu t’has vist el vídeo?!” La resposta de la defensora d’Olga Moreno deixava sense paraules a l’audiència.

 

Dakota va arremetre contra Rocío Flores

 

Tal vegada esta picabaralla ve derivada de les declaracions que recentment va fer Dakota Tárraga  sobre Rocío Flores en ‘Sábado Deluxe’. Per a ella, no se li ha tractat igual en televisió que a la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

“Em toca la moral, se m’ha tractat com una p*** fem. No pot ser respecte per a uns sí i per a uns altres no”, es va queixar considerant que a Ro Flores li la tracta millor “per ser filla de”.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.