Màxima tensió entre Rocío Flores i Dakota Tárraga: No entraré en el seu rol

 

Rocío Flores i Dakota Tárraga han deixat molt clar en el plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ que no es porten bé. Prova d’això és el que ha succeït quan en un moment Rocío Flores estava comentant un vídeo d’Olga Moreno i després Dakota recollia el testimoni.

Rocío Flores i Dakota Tárraga tornen a protagonitzar una enganxada, encara que esta vegada no ha anat a més perquè la filla de Rocío Carrasco s’ha negat a contestar a la col·laboradora.

La nova concursant de ‘Solos’ feia una valoració que no agradava res a la fillastra de la supervivent, així que responia a la seua opinió amb un comentari que va fer que Dakota saltara. «No contestaré perquè és entrar en el seu rol«, havia expressat Rocío Flores.

«Quin rol?!», va brollar Dakota però Ro va guardar silenci. «Jo estic parlant amb tu perfectament», va assenyalar Dakota finalment.

Tot ocorria després de veure un vídeo en el qual Olga Moreno es barallava amb Tom Brusse a l’illa. Rocío Flores ha acusat el francés de «picar» a la dona del seu pare dient que és «massa fanfarró, massa prepotent i massa sobrat. Crec que hi ha coses que sobren bastant«.

Dakota entrava en escena i donava la raó sobre estes paraules però dubtava de la companyonia de Valeria. En eixe moment, en to molt tibant, li etzibava a Rocío Flores: «Tu t’has vist el vídeo?!» La resposta de la defensora d’Olga Moreno deixava sense paraules a l’audiència.

 

Dakota va arremetre contra Rocío Flores

 

Tal vegada esta picabaralla ve derivada de les declaracions que recentment va fer Dakota Tárraga  sobre Rocío Flores en ‘Sábado Deluxe’. Per a ella, no se li ha tractat igual en televisió que a la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

«Em toca la moral, se m’ha tractat com una p*** fem. No pot ser respecte per a uns sí i per a uns altres no», es va queixar considerant que a Ro Flores li la tracta millor «per ser filla de».

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.