Màxima tensió entre Rocío Flores i Dakota Tárraga: No entraré en el seu rol

 

Rocío Flores i Dakota Tárraga han deixat molt clar en el plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ que no es porten bé. Prova d’això és el que ha succeït quan en un moment Rocío Flores estava comentant un vídeo d’Olga Moreno i després Dakota recollia el testimoni.

Rocío Flores i Dakota Tárraga tornen a protagonitzar una enganxada, encara que esta vegada no ha anat a més perquè la filla de Rocío Carrasco s’ha negat a contestar a la col·laboradora.

Anuncios

La nova concursant de ‘Solos’ feia una valoració que no agradava res a la fillastra de la supervivent, així que responia a la seua opinió amb un comentari que va fer que Dakota saltara. “No contestaré perquè és entrar en el seu rol“, havia expressat Rocío Flores.

Quin rol?!”, va brollar Dakota però Ro va guardar silenci. “Jo estic parlant amb tu perfectament”, va assenyalar Dakota finalment.

Tot ocorria després de veure un vídeo en el qual Olga Moreno es barallava amb Tom Brusse a l’illa. Rocío Flores ha acusat el francés de “picar” a la dona del seu pare dient que és “massa fanfarró, massa prepotent i massa sobrat. Crec que hi ha coses que sobren bastant“.

Dakota entrava en escena i donava la raó sobre estes paraules però dubtava de la companyonia de Valeria. En eixe moment, en to molt tibant, li etzibava a Rocío Flores: “Tu t’has vist el vídeo?!” La resposta de la defensora d’Olga Moreno deixava sense paraules a l’audiència.

 

Dakota va arremetre contra Rocío Flores

 

Tal vegada esta picabaralla ve derivada de les declaracions que recentment va fer Dakota Tárraga  sobre Rocío Flores en ‘Sábado Deluxe’. Per a ella, no se li ha tractat igual en televisió que a la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

“Em toca la moral, se m’ha tractat com una p*** fem. No pot ser respecte per a uns sí i per a uns altres no”, es va queixar considerant que a Ro Flores li la tracta millor “per ser filla de”.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.