Màxima tensió entre Rocío Flores i Dakota Tárraga: No entraré en el seu rol

 

Rocío Flores i Dakota Tárraga han deixat molt clar en el plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ que no es porten bé. Prova d’això és el que ha succeït quan en un moment Rocío Flores estava comentant un vídeo d’Olga Moreno i després Dakota recollia el testimoni.

Rocío Flores i Dakota Tárraga tornen a protagonitzar una enganxada, encara que esta vegada no ha anat a més perquè la filla de Rocío Carrasco s’ha negat a contestar a la col·laboradora.

La nova concursant de ‘Solos’ feia una valoració que no agradava res a la fillastra de la supervivent, així que responia a la seua opinió amb un comentari que va fer que Dakota saltara. «No contestaré perquè és entrar en el seu rol«, havia expressat Rocío Flores.

«Quin rol?!», va brollar Dakota però Ro va guardar silenci. «Jo estic parlant amb tu perfectament», va assenyalar Dakota finalment.

Tot ocorria després de veure un vídeo en el qual Olga Moreno es barallava amb Tom Brusse a l’illa. Rocío Flores ha acusat el francés de «picar» a la dona del seu pare dient que és «massa fanfarró, massa prepotent i massa sobrat. Crec que hi ha coses que sobren bastant«.

Dakota entrava en escena i donava la raó sobre estes paraules però dubtava de la companyonia de Valeria. En eixe moment, en to molt tibant, li etzibava a Rocío Flores: «Tu t’has vist el vídeo?!» La resposta de la defensora d’Olga Moreno deixava sense paraules a l’audiència.

 

Dakota va arremetre contra Rocío Flores

 

Tal vegada esta picabaralla ve derivada de les declaracions que recentment va fer Dakota Tárraga  sobre Rocío Flores en ‘Sábado Deluxe’. Per a ella, no se li ha tractat igual en televisió que a la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

«Em toca la moral, se m’ha tractat com una p*** fem. No pot ser respecte per a uns sí i per a uns altres no», es va queixar considerant que a Ro Flores li la tracta millor «per ser filla de».

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.