22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Rocío Flores trenca el silenci després del capítol 8: «Al·lucino»

 

Rocío Flores no dona crèdit davant les paraules i els atacs que ha d’escoltar en estos dies dels seus companys de treball, a conseqüència del testimoniatge que la seua mare ha ofert a Telecinco sobre el fatídic dia en què una discussió que va acabar en agressió va trencar els llaços matern-filials entre Rocío Carrasco i la seua filla.

La filla d’Antonio David Flores va fer la setmana passada una crida a la seua mare amb la finalitat que Rocíito es posés en contacte amb els seus fills i frenés tot l’escrutini mediàtic que ha acabat amb el treball en televisió de l’exguàrdia civil i que ha tacat la imatge pública de la pròpia influencer.

No obstant això, Rocío Flores, rodejada de crítiques entre els qui la secunden i els qui la sentencien en un judici social generat després del documental, ha canviat la seua petició a mesura que en estos dies s’anava llançant llum sobre quina va ser la perversa actitud que va tenir Rocío Flores contra la seua mare.

La filla d’Antonio David Flores li va demanar a la seua mare que almenys es posés en contacte amb el seu germà, David Flores. A més, va aprofitar per a posar en dubte les paraules de la seua mare de nou.

«El meu germà està mesurat en el meu lot? També li recomana el seu equip mèdic que no es pose en contacte amb el meu germà, ni una trucada en 7 anys ni per a preocupar-se per la seua salut?», va assenyalar la jove de 24 anys en el club social de ‘El programa de Ana Rosa’ on col·labora.

Alba Carillo, amiga de Rocío Carrasco, tenia la resposta a la pregunta de Rocío Flores i no l’ha deixat en molt bon lloc. La influencer no explica la veritat. «Em sembla que ficar al nen és demagògia. Segons el que jo sé, la mare està pendent de la salut del seu fill», va asseverar la model en el plató de Sonsoles Ónega.

A més Alba, molt molesta amb la filla de la seua amiga, va treure les ungles per a defensar una vegada més a Rocío Carrasco. La col·laboradora no està disposada al fet que es continuen abocant més mentides sobre la figura de l’exdona d’Antonio David Flores i convida a Rocío Flores al fet que explique allò sobre el que deixa caure, però no parla.

«No la veig justa en el tracte que té amb el seu pare i amb la seua mare. El pare ha parlat 20 anys i la mare està parlant ara. Hauria de ser justa… Després deixa entreveure que a la casa de Fidel i Rocío passava alguna cosa. Hauria de ser valent i dir obertament què passava», va exclamar Alba Carrillo.

«Jo, al·lucine. No perdré el temps ni a contestar-la si més no», ha estat la resposta que Rocío Flores li ha donat a l’amiga de la seua mare. No dona crèdit davant les paraules de la model perquè segons la jove, la seua mare s’ha desentés també del seu germà en tots estos anys. «Ni en el seu aniversari» ha trucat a Rociíto a David Flores, segons Rocío.

 

«Estic, que no és poc»

A pesar que Rocío filla tracta de fer com que no passa res, mirar cap a un altre costat i fer com si amb ella no fos l’assumpte, en el programa d’Ana Rosa Quintana ha confessat que no ho està passant bé: «Estic destrossada».

Unes paraules que ha tornat a repetir a les reporteres quan li han preguntat a la eixida d’un restaurant. «Estic, que no és poc», va afirmar la filla de l’exguàrdia civil en to vague, per a resoldre el tema i no respondre més a les preguntes dels periodistes de carrer.

Rocío Flores intenta no pronunciar-se sobre el documental de la seua mare, ni respondre a l’al·luvió de crítiques que li han caigut des que Telecinco ha llançat els capítols gravats amb Rocío Carrasco un any enrere.

La família en el seu conjunt ha pres la decisió de romandre en silenci fins a veure tots els capítols. Però a Rocío Flores en particular portar la processó per dins sense deixar anar algun comentari sobre este tema se li torna complicat, més quan treballa en Telecinco.

La germana de David Flores continua al costat del seu pare i assegura que «la vida millor amb Flores». Ara com ara, com bé diu la seua mare, no està preparada perquè entre ambdues existisca un acostament. Rocío no dona crèdit a allò que està escoltant, però tampoc es justifica.

 

Últimes notícies

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén activitats a l’aire lliure per alerta taronja de vent

L'Ajuntament de València ha tancat parcs, jardins i cementeris i ha suspés les activitats a l'aire lliure este dimarts després d'activar-se l'alerta taronja per vent de Aemet. Es demana evitar zones arbrades i bastides, assegurar vivendes i seguir els avisos oficials.

El 75,6% dels jóvens espanyols usa IA generativa, per damunt de la mitjana de la UE

En 2025, el 75,56% dels jóvens de 16 a 24 anys a Espanya van utilitzar ferramentes d'IA generativa, superant la mitjana de la UE, situada en el 63,8%.