Rocío Flores trenca el silenci després del capítol 8: «Al·lucino»

 

Rocío Flores no dona crèdit davant les paraules i els atacs que ha d’escoltar en estos dies dels seus companys de treball, a conseqüència del testimoniatge que la seua mare ha ofert a Telecinco sobre el fatídic dia en què una discussió que va acabar en agressió va trencar els llaços matern-filials entre Rocío Carrasco i la seua filla.

La filla d’Antonio David Flores va fer la setmana passada una crida a la seua mare amb la finalitat que Rocíito es posés en contacte amb els seus fills i frenés tot l’escrutini mediàtic que ha acabat amb el treball en televisió de l’exguàrdia civil i que ha tacat la imatge pública de la pròpia influencer.

No obstant això, Rocío Flores, rodejada de crítiques entre els qui la secunden i els qui la sentencien en un judici social generat després del documental, ha canviat la seua petició a mesura que en estos dies s’anava llançant llum sobre quina va ser la perversa actitud que va tenir Rocío Flores contra la seua mare.

La filla d’Antonio David Flores li va demanar a la seua mare que almenys es posés en contacte amb el seu germà, David Flores. A més, va aprofitar per a posar en dubte les paraules de la seua mare de nou.

«El meu germà està mesurat en el meu lot? També li recomana el seu equip mèdic que no es pose en contacte amb el meu germà, ni una trucada en 7 anys ni per a preocupar-se per la seua salut?», va assenyalar la jove de 24 anys en el club social de ‘El programa de Ana Rosa’ on col·labora.

Alba Carillo, amiga de Rocío Carrasco, tenia la resposta a la pregunta de Rocío Flores i no l’ha deixat en molt bon lloc. La influencer no explica la veritat. «Em sembla que ficar al nen és demagògia. Segons el que jo sé, la mare està pendent de la salut del seu fill», va asseverar la model en el plató de Sonsoles Ónega.

A més Alba, molt molesta amb la filla de la seua amiga, va treure les ungles per a defensar una vegada més a Rocío Carrasco. La col·laboradora no està disposada al fet que es continuen abocant més mentides sobre la figura de l’exdona d’Antonio David Flores i convida a Rocío Flores al fet que explique allò sobre el que deixa caure, però no parla.

«No la veig justa en el tracte que té amb el seu pare i amb la seua mare. El pare ha parlat 20 anys i la mare està parlant ara. Hauria de ser justa… Després deixa entreveure que a la casa de Fidel i Rocío passava alguna cosa. Hauria de ser valent i dir obertament què passava», va exclamar Alba Carrillo.

«Jo, al·lucine. No perdré el temps ni a contestar-la si més no», ha estat la resposta que Rocío Flores li ha donat a l’amiga de la seua mare. No dona crèdit davant les paraules de la model perquè segons la jove, la seua mare s’ha desentés també del seu germà en tots estos anys. «Ni en el seu aniversari» ha trucat a Rociíto a David Flores, segons Rocío.

 

«Estic, que no és poc»

A pesar que Rocío filla tracta de fer com que no passa res, mirar cap a un altre costat i fer com si amb ella no fos l’assumpte, en el programa d’Ana Rosa Quintana ha confessat que no ho està passant bé: «Estic destrossada».

Unes paraules que ha tornat a repetir a les reporteres quan li han preguntat a la eixida d’un restaurant. «Estic, que no és poc», va afirmar la filla de l’exguàrdia civil en to vague, per a resoldre el tema i no respondre més a les preguntes dels periodistes de carrer.

Rocío Flores intenta no pronunciar-se sobre el documental de la seua mare, ni respondre a l’al·luvió de crítiques que li han caigut des que Telecinco ha llançat els capítols gravats amb Rocío Carrasco un any enrere.

La família en el seu conjunt ha pres la decisió de romandre en silenci fins a veure tots els capítols. Però a Rocío Flores en particular portar la processó per dins sense deixar anar algun comentari sobre este tema se li torna complicat, més quan treballa en Telecinco.

La germana de David Flores continua al costat del seu pare i assegura que «la vida millor amb Flores». Ara com ara, com bé diu la seua mare, no està preparada perquè entre ambdues existisca un acostament. Rocío no dona crèdit a allò que està escoltant, però tampoc es justifica.

 

Últimes notícies

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.