Rocío Flores trenca el silenci després del capítol 8: «Al·lucino»

 

Rocío Flores no dona crèdit davant les paraules i els atacs que ha d’escoltar en estos dies dels seus companys de treball, a conseqüència del testimoniatge que la seua mare ha ofert a Telecinco sobre el fatídic dia en què una discussió que va acabar en agressió va trencar els llaços matern-filials entre Rocío Carrasco i la seua filla.

La filla d’Antonio David Flores va fer la setmana passada una crida a la seua mare amb la finalitat que Rocíito es posés en contacte amb els seus fills i frenés tot l’escrutini mediàtic que ha acabat amb el treball en televisió de l’exguàrdia civil i que ha tacat la imatge pública de la pròpia influencer.

No obstant això, Rocío Flores, rodejada de crítiques entre els qui la secunden i els qui la sentencien en un judici social generat després del documental, ha canviat la seua petició a mesura que en estos dies s’anava llançant llum sobre quina va ser la perversa actitud que va tenir Rocío Flores contra la seua mare.

La filla d’Antonio David Flores li va demanar a la seua mare que almenys es posés en contacte amb el seu germà, David Flores. A més, va aprofitar per a posar en dubte les paraules de la seua mare de nou.

«El meu germà està mesurat en el meu lot? També li recomana el seu equip mèdic que no es pose en contacte amb el meu germà, ni una trucada en 7 anys ni per a preocupar-se per la seua salut?», va assenyalar la jove de 24 anys en el club social de ‘El programa de Ana Rosa’ on col·labora.

Alba Carillo, amiga de Rocío Carrasco, tenia la resposta a la pregunta de Rocío Flores i no l’ha deixat en molt bon lloc. La influencer no explica la veritat. «Em sembla que ficar al nen és demagògia. Segons el que jo sé, la mare està pendent de la salut del seu fill», va asseverar la model en el plató de Sonsoles Ónega.

A més Alba, molt molesta amb la filla de la seua amiga, va treure les ungles per a defensar una vegada més a Rocío Carrasco. La col·laboradora no està disposada al fet que es continuen abocant més mentides sobre la figura de l’exdona d’Antonio David Flores i convida a Rocío Flores al fet que explique allò sobre el que deixa caure, però no parla.

«No la veig justa en el tracte que té amb el seu pare i amb la seua mare. El pare ha parlat 20 anys i la mare està parlant ara. Hauria de ser justa… Després deixa entreveure que a la casa de Fidel i Rocío passava alguna cosa. Hauria de ser valent i dir obertament què passava», va exclamar Alba Carrillo.

«Jo, al·lucine. No perdré el temps ni a contestar-la si més no», ha estat la resposta que Rocío Flores li ha donat a l’amiga de la seua mare. No dona crèdit davant les paraules de la model perquè segons la jove, la seua mare s’ha desentés també del seu germà en tots estos anys. «Ni en el seu aniversari» ha trucat a Rociíto a David Flores, segons Rocío.

 

«Estic, que no és poc»

A pesar que Rocío filla tracta de fer com que no passa res, mirar cap a un altre costat i fer com si amb ella no fos l’assumpte, en el programa d’Ana Rosa Quintana ha confessat que no ho està passant bé: «Estic destrossada».

Unes paraules que ha tornat a repetir a les reporteres quan li han preguntat a la eixida d’un restaurant. «Estic, que no és poc», va afirmar la filla de l’exguàrdia civil en to vague, per a resoldre el tema i no respondre més a les preguntes dels periodistes de carrer.

Rocío Flores intenta no pronunciar-se sobre el documental de la seua mare, ni respondre a l’al·luvió de crítiques que li han caigut des que Telecinco ha llançat els capítols gravats amb Rocío Carrasco un any enrere.

La família en el seu conjunt ha pres la decisió de romandre en silenci fins a veure tots els capítols. Però a Rocío Flores en particular portar la processó per dins sense deixar anar algun comentari sobre este tema se li torna complicat, més quan treballa en Telecinco.

La germana de David Flores continua al costat del seu pare i assegura que «la vida millor amb Flores». Ara com ara, com bé diu la seua mare, no està preparada perquè entre ambdues existisca un acostament. Rocío no dona crèdit a allò que està escoltant, però tampoc es justifica.

 

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.