19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Rocío Flores trenca el silenci després del capítol 8: «Al·lucino»

 

Rocío Flores no dona crèdit davant les paraules i els atacs que ha d’escoltar en estos dies dels seus companys de treball, a conseqüència del testimoniatge que la seua mare ha ofert a Telecinco sobre el fatídic dia en què una discussió que va acabar en agressió va trencar els llaços matern-filials entre Rocío Carrasco i la seua filla.

La filla d’Antonio David Flores va fer la setmana passada una crida a la seua mare amb la finalitat que Rocíito es posés en contacte amb els seus fills i frenés tot l’escrutini mediàtic que ha acabat amb el treball en televisió de l’exguàrdia civil i que ha tacat la imatge pública de la pròpia influencer.

No obstant això, Rocío Flores, rodejada de crítiques entre els qui la secunden i els qui la sentencien en un judici social generat després del documental, ha canviat la seua petició a mesura que en estos dies s’anava llançant llum sobre quina va ser la perversa actitud que va tenir Rocío Flores contra la seua mare.

La filla d’Antonio David Flores li va demanar a la seua mare que almenys es posés en contacte amb el seu germà, David Flores. A més, va aprofitar per a posar en dubte les paraules de la seua mare de nou.

«El meu germà està mesurat en el meu lot? També li recomana el seu equip mèdic que no es pose en contacte amb el meu germà, ni una trucada en 7 anys ni per a preocupar-se per la seua salut?», va assenyalar la jove de 24 anys en el club social de ‘El programa de Ana Rosa’ on col·labora.

Alba Carillo, amiga de Rocío Carrasco, tenia la resposta a la pregunta de Rocío Flores i no l’ha deixat en molt bon lloc. La influencer no explica la veritat. «Em sembla que ficar al nen és demagògia. Segons el que jo sé, la mare està pendent de la salut del seu fill», va asseverar la model en el plató de Sonsoles Ónega.

A més Alba, molt molesta amb la filla de la seua amiga, va treure les ungles per a defensar una vegada més a Rocío Carrasco. La col·laboradora no està disposada al fet que es continuen abocant més mentides sobre la figura de l’exdona d’Antonio David Flores i convida a Rocío Flores al fet que explique allò sobre el que deixa caure, però no parla.

«No la veig justa en el tracte que té amb el seu pare i amb la seua mare. El pare ha parlat 20 anys i la mare està parlant ara. Hauria de ser justa… Després deixa entreveure que a la casa de Fidel i Rocío passava alguna cosa. Hauria de ser valent i dir obertament què passava», va exclamar Alba Carrillo.

«Jo, al·lucine. No perdré el temps ni a contestar-la si més no», ha estat la resposta que Rocío Flores li ha donat a l’amiga de la seua mare. No dona crèdit davant les paraules de la model perquè segons la jove, la seua mare s’ha desentés també del seu germà en tots estos anys. «Ni en el seu aniversari» ha trucat a Rociíto a David Flores, segons Rocío.

 

«Estic, que no és poc»

A pesar que Rocío filla tracta de fer com que no passa res, mirar cap a un altre costat i fer com si amb ella no fos l’assumpte, en el programa d’Ana Rosa Quintana ha confessat que no ho està passant bé: «Estic destrossada».

Unes paraules que ha tornat a repetir a les reporteres quan li han preguntat a la eixida d’un restaurant. «Estic, que no és poc», va afirmar la filla de l’exguàrdia civil en to vague, per a resoldre el tema i no respondre més a les preguntes dels periodistes de carrer.

Rocío Flores intenta no pronunciar-se sobre el documental de la seua mare, ni respondre a l’al·luvió de crítiques que li han caigut des que Telecinco ha llançat els capítols gravats amb Rocío Carrasco un any enrere.

La família en el seu conjunt ha pres la decisió de romandre en silenci fins a veure tots els capítols. Però a Rocío Flores en particular portar la processó per dins sense deixar anar algun comentari sobre este tema se li torna complicat, més quan treballa en Telecinco.

La germana de David Flores continua al costat del seu pare i assegura que «la vida millor amb Flores». Ara com ara, com bé diu la seua mare, no està preparada perquè entre ambdues existisca un acostament. Rocío no dona crèdit a allò que està escoltant, però tampoc es justifica.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.