El tens enfrontament entre Rosa Benito i Marta López per Olga Moreno

 

Olga Moreno està en boca de tots per les seues incessants revelacions a prop de Rocío i David Flores. Molts la titllen d’oportunista i “cruel”, mentre que uns altres disculpen l’actitud de l’andalusa deixant clar que es tracta de la seua família. Una de les seues majors defensores és sense lloc a dubte Marta López.

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ dona la cara per la seua amiga cada vegada que és necessari i este dilluns li ha portat a enfrontar-se amb Rosa Benito en directe.

 

Defensa

 

Després de veure les imatges d’Olga en plató, la col·laboradora ha afirmat que li cau “la bava escoltant l’afecte que té a eixos xiquets”. No obstant això, ha assegurat que si la sevillana sabera la polèmica que hi ha no ho faria.

“Estic convençuda que Olga no fa això per a fer mal a algú i molt menys a Rocío Carrasco… Almenys és el que vull pensar i pel que l’he coneguda allí”, ha assegurat López.

Rosa Benito, per part seua, s’ha mostrat molt molesta amb les declaracions de Moreno i ha defensat a Rociíto: “Que parle del seu marit en comptes de parlar d’uns xiquets que sap que hi ha una altra part que està patint”.

Rosa Benito dona la cara per la seua neboda

 

Molesta amb les contínues declaracions d’Olga Moreno, Rosa Benito prenia la paraula i eixia en defensa de Rocío Carrasco: “Que parle del seu marit en comptes de parlar d’uns xiquets que sap que hi ha una altra part que està patint”.

 

“Sempre està amb el mateix”

 

Per a l’exmuller d’Amador Mohedano no hi ha excuses, ja que l’empresària ja sabia el renou que s’havia creat entorn de la història de la filla de Rocío Jurado: “Quan ella es va, ja han posat dos capítols i ací ja es veu la bomba que serà. Vol una carta del xiquet (David Flores), no li dona tant d’afecte a Rocío per haver estat pel xiquet… Sempre està amb el mateix, jo entenc que els vol, però no estar parlant tant d’ells”, resolia amb una certa ràbia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.