‘Sálvame’ veu a Antonio David Flores en la presó per un nou escàndol

El documental de Rocío Carrasco, que s’ha pogut veure en Telecinco a fet que la vida del seu exmarit Antonio David Flores s’haja convertit en un infern, que durarà molt de temps. Els col·laboradors de ‘Sálvame’ estan posant molt interés a acabar amb ell.

Antonio David Flores té un futur judicial bastant complicat. La nova reina de Telecinco l’acusa de delictes molt greus.

Gran part del públic considera que el tertulià mereix ser escoltat. Existeix la possibilitat que els mitjans de comunicació estiguen cometent un greu error.

Fa vint anys van silenciar a Rocío Carrasco i ara estan fent el mateix amb el pare dels seus fills. El programa de Jorge Javier Vázquez encapçala el seu exèrcit de detractors. Segons han donat a entendre, el seu antic company està a punt d’entrar en la presó. L’acusen d’una cosa bastant compromesa.

El periodista Kike Calleja ha sigut l’encarregat de donar la notícia. La situació és més greu que mai, perquè la segona mare de Rocío Flores forma part de l’escàndol.

L’empresària i el seu marit estan sent investigats per un suposat delicte d’alçament de béns. L’acusació considera que es van aprofitar d’una societat per a no fer front als deutes.

«En cas que això fora així, d’ací a uns dies tindríem notícies. Olga Moreno podria estar dins d’este procés com a cooperant necessari i també s’enfrontaria a un problema», informa el reporter de Telecinco.

Carrasco confia que finalment es farà justícia. Els seus detractors estarien encantats que Flores passara una bona temporada entre reixes.

No obstant això, hi ha molta gent que considera excessiu el linxament públic que està patint. Té alguna cosa a veure la seua exmuller en els últims esdeveniments?

Una possible condemna de cinc anys
Antonio David va regnar en televisió durant més de dos dècades. La major part de periodistes confiaven en la seua versió, per la qual cosa mai van contrastar les notícies.

El seu periple ha acabat i el final no pot ser més trist: marginat, només i sense diners. Per si no fos prou, la seua situació legal és cada vegada més delicada.

Saúl Ortiz, expert en crònica social, escriu en ‘ABC’ que el presumpte botxí podria passar-se cinc anys entre reixes. Mentrestant, roman aïllat del món fins que siga inevitable trencar el seu silenci.

Durant els primers capítols de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David es va mostrar molt amable amb la premsa. La seua intenció era continuar controlant les informacions que eixien sobre ell.
Rociíto va explicar la seua manera d’actuar: sol guanyar-se la confiança de la gent per a complir els seus objectius. Però la història ha donat un gir de 180 graus.

El pare de David Flores ha denunciat a la Fábrica de la Tele. Considera que li van acomiadar de males formes i demana una elevada indemnització.

Esta estratègia ha marcat de mort a Olga Moreno. L’empresària mai podrà fer una entrevista o col·laboració amb cap espai de la productora.

Tot fa pensar que la fi del matrimoni està més a prop que mai. Aconseguiran demostrar la seua innocència abans de ser condemnats per la justícia?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.