‘Sálvame’ veu a Antonio David Flores en la presó per un nou escàndol

El documental de Rocío Carrasco, que s’ha pogut veure en Telecinco a fet que la vida del seu exmarit Antonio David Flores s’haja convertit en un infern, que durarà molt de temps. Els col·laboradors de ‘Sálvame’ estan posant molt interés a acabar amb ell.

Antonio David Flores té un futur judicial bastant complicat. La nova reina de Telecinco l’acusa de delictes molt greus.

Gran part del públic considera que el tertulià mereix ser escoltat. Existeix la possibilitat que els mitjans de comunicació estiguen cometent un greu error.

Fa vint anys van silenciar a Rocío Carrasco i ara estan fent el mateix amb el pare dels seus fills. El programa de Jorge Javier Vázquez encapçala el seu exèrcit de detractors. Segons han donat a entendre, el seu antic company està a punt d’entrar en la presó. L’acusen d’una cosa bastant compromesa.

El periodista Kike Calleja ha sigut l’encarregat de donar la notícia. La situació és més greu que mai, perquè la segona mare de Rocío Flores forma part de l’escàndol.

L’empresària i el seu marit estan sent investigats per un suposat delicte d’alçament de béns. L’acusació considera que es van aprofitar d’una societat per a no fer front als deutes.

«En cas que això fora així, d’ací a uns dies tindríem notícies. Olga Moreno podria estar dins d’este procés com a cooperant necessari i també s’enfrontaria a un problema», informa el reporter de Telecinco.

Carrasco confia que finalment es farà justícia. Els seus detractors estarien encantats que Flores passara una bona temporada entre reixes.

No obstant això, hi ha molta gent que considera excessiu el linxament públic que està patint. Té alguna cosa a veure la seua exmuller en els últims esdeveniments?

Una possible condemna de cinc anys
Antonio David va regnar en televisió durant més de dos dècades. La major part de periodistes confiaven en la seua versió, per la qual cosa mai van contrastar les notícies.

El seu periple ha acabat i el final no pot ser més trist: marginat, només i sense diners. Per si no fos prou, la seua situació legal és cada vegada més delicada.

Saúl Ortiz, expert en crònica social, escriu en ‘ABC’ que el presumpte botxí podria passar-se cinc anys entre reixes. Mentrestant, roman aïllat del món fins que siga inevitable trencar el seu silenci.

Durant els primers capítols de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David es va mostrar molt amable amb la premsa. La seua intenció era continuar controlant les informacions que eixien sobre ell.
Rociíto va explicar la seua manera d’actuar: sol guanyar-se la confiança de la gent per a complir els seus objectius. Però la història ha donat un gir de 180 graus.

El pare de David Flores ha denunciat a la Fábrica de la Tele. Considera que li van acomiadar de males formes i demana una elevada indemnització.

Esta estratègia ha marcat de mort a Olga Moreno. L’empresària mai podrà fer una entrevista o col·laboració amb cap espai de la productora.

Tot fa pensar que la fi del matrimoni està més a prop que mai. Aconseguiran demostrar la seua innocència abans de ser condemnats per la justícia?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.