‘Sálvame’ veu a Antonio David Flores en la presó per un nou escàndol

El documental de Rocío Carrasco, que s’ha pogut veure en Telecinco a fet que la vida del seu exmarit Antonio David Flores s’haja convertit en un infern, que durarà molt de temps. Els col·laboradors de ‘Sálvame’ estan posant molt interés a acabar amb ell.

Antonio David Flores té un futur judicial bastant complicat. La nova reina de Telecinco l’acusa de delictes molt greus.

Gran part del públic considera que el tertulià mereix ser escoltat. Existeix la possibilitat que els mitjans de comunicació estiguen cometent un greu error.

Fa vint anys van silenciar a Rocío Carrasco i ara estan fent el mateix amb el pare dels seus fills. El programa de Jorge Javier Vázquez encapçala el seu exèrcit de detractors. Segons han donat a entendre, el seu antic company està a punt d’entrar en la presó. L’acusen d’una cosa bastant compromesa.

El periodista Kike Calleja ha sigut l’encarregat de donar la notícia. La situació és més greu que mai, perquè la segona mare de Rocío Flores forma part de l’escàndol.

L’empresària i el seu marit estan sent investigats per un suposat delicte d’alçament de béns. L’acusació considera que es van aprofitar d’una societat per a no fer front als deutes.

«En cas que això fora així, d’ací a uns dies tindríem notícies. Olga Moreno podria estar dins d’este procés com a cooperant necessari i també s’enfrontaria a un problema», informa el reporter de Telecinco.

Carrasco confia que finalment es farà justícia. Els seus detractors estarien encantats que Flores passara una bona temporada entre reixes.

No obstant això, hi ha molta gent que considera excessiu el linxament públic que està patint. Té alguna cosa a veure la seua exmuller en els últims esdeveniments?

Una possible condemna de cinc anys
Antonio David va regnar en televisió durant més de dos dècades. La major part de periodistes confiaven en la seua versió, per la qual cosa mai van contrastar les notícies.

El seu periple ha acabat i el final no pot ser més trist: marginat, només i sense diners. Per si no fos prou, la seua situació legal és cada vegada més delicada.

Saúl Ortiz, expert en crònica social, escriu en ‘ABC’ que el presumpte botxí podria passar-se cinc anys entre reixes. Mentrestant, roman aïllat del món fins que siga inevitable trencar el seu silenci.

Durant els primers capítols de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David es va mostrar molt amable amb la premsa. La seua intenció era continuar controlant les informacions que eixien sobre ell.
Rociíto va explicar la seua manera d’actuar: sol guanyar-se la confiança de la gent per a complir els seus objectius. Però la història ha donat un gir de 180 graus.

El pare de David Flores ha denunciat a la Fábrica de la Tele. Considera que li van acomiadar de males formes i demana una elevada indemnització.

Esta estratègia ha marcat de mort a Olga Moreno. L’empresària mai podrà fer una entrevista o col·laboració amb cap espai de la productora.

Tot fa pensar que la fi del matrimoni està més a prop que mai. Aconseguiran demostrar la seua innocència abans de ser condemnats per la justícia?

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.