‘Sálvame’ veu a Antonio David Flores en la presó per un nou escàndol

El documental de Rocío Carrasco, que s’ha pogut veure en Telecinco a fet que la vida del seu exmarit Antonio David Flores s’haja convertit en un infern, que durarà molt de temps. Els col·laboradors de ‘Sálvame’ estan posant molt interés a acabar amb ell.

Antonio David Flores té un futur judicial bastant complicat. La nova reina de Telecinco l’acusa de delictes molt greus.

Gran part del públic considera que el tertulià mereix ser escoltat. Existeix la possibilitat que els mitjans de comunicació estiguen cometent un greu error.

Fa vint anys van silenciar a Rocío Carrasco i ara estan fent el mateix amb el pare dels seus fills. El programa de Jorge Javier Vázquez encapçala el seu exèrcit de detractors. Segons han donat a entendre, el seu antic company està a punt d’entrar en la presó. L’acusen d’una cosa bastant compromesa.

El periodista Kike Calleja ha sigut l’encarregat de donar la notícia. La situació és més greu que mai, perquè la segona mare de Rocío Flores forma part de l’escàndol.

L’empresària i el seu marit estan sent investigats per un suposat delicte d’alçament de béns. L’acusació considera que es van aprofitar d’una societat per a no fer front als deutes.

«En cas que això fora així, d’ací a uns dies tindríem notícies. Olga Moreno podria estar dins d’este procés com a cooperant necessari i també s’enfrontaria a un problema», informa el reporter de Telecinco.

Carrasco confia que finalment es farà justícia. Els seus detractors estarien encantats que Flores passara una bona temporada entre reixes.

No obstant això, hi ha molta gent que considera excessiu el linxament públic que està patint. Té alguna cosa a veure la seua exmuller en els últims esdeveniments?

Una possible condemna de cinc anys
Antonio David va regnar en televisió durant més de dos dècades. La major part de periodistes confiaven en la seua versió, per la qual cosa mai van contrastar les notícies.

El seu periple ha acabat i el final no pot ser més trist: marginat, només i sense diners. Per si no fos prou, la seua situació legal és cada vegada més delicada.

Saúl Ortiz, expert en crònica social, escriu en ‘ABC’ que el presumpte botxí podria passar-se cinc anys entre reixes. Mentrestant, roman aïllat del món fins que siga inevitable trencar el seu silenci.

Durant els primers capítols de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David es va mostrar molt amable amb la premsa. La seua intenció era continuar controlant les informacions que eixien sobre ell.
Rociíto va explicar la seua manera d’actuar: sol guanyar-se la confiança de la gent per a complir els seus objectius. Però la història ha donat un gir de 180 graus.

El pare de David Flores ha denunciat a la Fábrica de la Tele. Considera que li van acomiadar de males formes i demana una elevada indemnització.

Esta estratègia ha marcat de mort a Olga Moreno. L’empresària mai podrà fer una entrevista o col·laboració amb cap espai de la productora.

Tot fa pensar que la fi del matrimoni està més a prop que mai. Aconseguiran demostrar la seua innocència abans de ser condemnats per la justícia?

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.