‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.