14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.