‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.