‘Sálvame’ torna a deixar a Lydia Lozano per terra revelant les seues mentides en directe

Ejemplo de shortcode con estilo
  Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es […]

 

Lydia Lozano es va sentir molt còmoda en l’entrevista que li va fer Bertín Osborne en ‘Mi casa es la tuya’. Tant és d’esta forma que, segons pareix, es va atrevir a colar-li algunes mentides al presentador. Això no és que ho diguem nosaltres, sinó que ‘Sálvame’ ha fet un extens estudi a on es recullen totes les contradiccions de la col·laboradora i que es poden demostrar amb anteriors aparicions televisives de la protagonista, a on ella mateixa s’acaba contradient.

Lozano va contar en l’entrevista que ella va nàixer oncemesina, és a dir, que va passar onze mesos en la panxa de sa mare, una història que ha desmentit un ginecòleg que ha estat convidat al programa per a parlar de les probabilitats de què el que estava contant la periodista fora cert. El metge ha dit que és pràcticament impossible que una persona estiga onze mesos gestant un bebé, perquè la placenta aguanta un temps concret que ronda els nou mesos, aproximadament.

Esta mentida no ha sigut l’única que ha dit Lydia. Bertín li va preguntar a la periodista si el seu marit, Charly, li havia demanat que deixara la seua professió en televisió quan veia que ho passava malament. Ella li va respondre a Bertín que no, que mai li ho havia demanat. De la mateixa manera, ‘Sálvame’ va sorprendre a tots quan es va mostrar una altra entrevista que se li va fer a la col·laboradora a on afirmava que el seu marit li havia demanat en multitud d’ocasions que deixara la professió.

 

La col·laboradora podria haver mentit sobre la seua fortuna 

La canària no va dubtar en fer gala de la fortuna que ha guanyat amb el seu treball en els mitjans de comunicació. Recordem que va narrar com havia guanyat sis mil euros en un dels seus primers treballs com a redactora en una agència de notícies, una dada que hui també ha sigut qüestionada, comparant-la la xifra amb els salaris que es pagaven en aquells dies i que no arribaven ni a un quart del què cobrava la redactora.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana demanen a Feijóo que retire el suport a Mazón

En l’aniversari de la dimissió de Mazón, l’associació de víctimes mortals de la dana ha reclamat a Feijóo que li retire el suport polític.

El Castellón lamenta la mort de Jesús de Miguel

El Castellón ha lamentat la mort de Jesús de Miguel, exfutbolista del club i jugador del Tenerife. Va disputar 88 partits i va marcar 25 gols amb l’equip albinegre.

Jesús de Miguel mor després d’un colp en el Tenerife-Andorra

El davanter del CD Tenerife, de 30 anys i exjugador del Castelló, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria per un colp al pit durant el partit contra el FC Andorra.

Set allotjaments turístics sense llicència a Intempo

La Policia Nacional i la Policia Local han detectat set allotjaments sense llicència a Intempo, a Benidorm. L’Ajuntament tramitarà els expedients sancionadors corresponents.

Rescaten un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa a Torrevella

Els bombers han rescatat un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa de Torrevella, provocat presumptament per una olla deixada al foc. L’afectat ha sigut traslladat a l’hospital per inhalació de fum.

L’exalcalde de Benijófar afronta una petició de presó

El juí a l’exalcalde de Benijófar per presumptes irregularitats en un conveni urbanístic ha començat a Elx. La Fiscalia demana tres anys de presó.

El sud valencià afronta ruixats intensos i una baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana tindrà ruixats forts al sud, amb tempestes possibles a Alacant i a l’extrem sud del litoral de València. Les màximes baixaran notablement en punts de l’interior.

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.