Sandra Pica dona carpetada a la seua relació amb Tom

 

Ha arribat el moment més esperat per a Tom Brusse des de fa ja mesos. La setmana passada, durant la celebració de ‘La Mesa de les Temptacions’, el jove marroquí va poder aconseguir realitzar una crida amb Sandra Pica, per a així poder deixar clar en quina situació es troba la seua relació sentimental. Una notícia que ha mantingut a l’empresari molt expectant i amb els nervis a flor de pell pel que poguera passar entre ells.

Finalment, Sandra Pica ha recollit el guant del programa i ha despenjat el telèfon. Una conversa curta, però intensa, on Pica s’ha obert en canal i s’ha sincerat sobre els seus sentiments reals, tancant per complet la porta a continuar a la seua relació amb Tom.

Nerviós en escoltar la seua veu, Tom li va preguntar a Sandra com es trobava. Ella, lluny de dilatar més la situació, li va exposar el que estava succeint. “Ara estic a Barcelona, estic amb la meua família, he tornat per a ací. Després de tot el que han dit els teus companys sobre mi ho he passat molt malament. He estat molt atabalada”, va començar dient.

“L’última vegada que vaig estar amb tu no vaig ser clara. Estic fent la meua vida, no tinc parella ni res, però estic fent la meua vida”, deixant així clar que ella havia passat pàgina i posant punt final al seu festeig, però sense fer referència directa a la seua nova il·lusió, Julen.

Tota esta allau d’emocions han desarmat per complet a Tom, que entre llàgrimes es negava a assumir esta nova realitat que se li venia damunt de sobte. “Tu m’has dit que m’esperaves i ara em dius que estàs fent la teua vida una altra vegada”, li retreia visiblement dolgut i enfadat per tot el que estava succeint.

Per part seua, Sandra ha volgut calmar a Tom prometent que a la seua volta del ‘reality’, tots dos tindrien una reunió per a aclarir el que ha ocorregut en estos mesos d’absència i li animava a continuar fort en el seu concurs. “Tots t’estem secundant, segueix com fins ara”, li insistia per a així calmar els seus incipients nervis.
Sandra li compta a Tom que ha conegut a algú

Encara que la ja ex-nóvia de Tom va insistir a no explicar-li més, el concursant li va demanar que li parlara més sobre el que sentia per a intentar comprendre la situació. En això que Sandra va acabar confessant-li tal qual el que succeïa: “Et seré clara perquè sé que et pots assabentar. Quan vaig ser Hondures t’havia respectat en tot moment, però quan vaig tornar no ha sigut igual. Vaig conéixer a algú. No tinc parella ni res. Jo no et tornaré a mentir, no saps el que se m’ha jutjat”, va dir.

“Li conec?”, es va interessar Tom. “El teu amic no és”, només li va dir Sandra. “Llavors és que li conec”, va captar ell.

Tom s’ensorra amb Sandra: “Jo t’estime”

 

“Necessite que sigues clara. Ara amb tot això tindré molts dubtes. Dis-me el que ha passat, qui és, per favor”, li va pregar Tom a Sandra. Però ella no va voler desestabilitzar-li més així que en acomiadar-se va intentar donar-li tots els ànims possibles: “La teua família està bé. La teua família està bé dins de tot. No et preocupes. Continua fent-ho igual. Et queda molt poc i que ara mateix res. No penses més enllà d’això”, li va demanar.

“Em vas deixar com una merda. Però m’ho meresc. Et desitge que sigues feliç. Que faces la teua vida”, va dir Tom entre llàgrimes després d’haver intentat que recapacitara dient-li molts “t’estime”. “No et poses tampoc a dir això. No penses que és un càstig, el karma o el que siga. Segueix el teu camí com l’estàs fent”, va sentenciar Sandra.

Tom rep el suport de la seua germana a Hondures

 

L’organització del programa li ha volgut donar una alegria de compensació a Tom portant de visita a la seua germana xicoteta Candance. Un emotiu retrobament fraternal i en el qual Tom s’ha acabat d’esfondrar, “ella és el meu orgull”, es confessava sense deixar de poder d’abraçar-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.