Sandra Pica dona carpetada a la seua relació amb Tom

 

Ha arribat el moment més esperat per a Tom Brusse des de fa ja mesos. La setmana passada, durant la celebració de ‘La Mesa de les Temptacions’, el jove marroquí va poder aconseguir realitzar una crida amb Sandra Pica, per a així poder deixar clar en quina situació es troba la seua relació sentimental. Una notícia que ha mantingut a l’empresari molt expectant i amb els nervis a flor de pell pel que poguera passar entre ells.

Finalment, Sandra Pica ha recollit el guant del programa i ha despenjat el telèfon. Una conversa curta, però intensa, on Pica s’ha obert en canal i s’ha sincerat sobre els seus sentiments reals, tancant per complet la porta a continuar a la seua relació amb Tom.

Nerviós en escoltar la seua veu, Tom li va preguntar a Sandra com es trobava. Ella, lluny de dilatar més la situació, li va exposar el que estava succeint. «Ara estic a Barcelona, estic amb la meua família, he tornat per a ací. Després de tot el que han dit els teus companys sobre mi ho he passat molt malament. He estat molt atabalada», va començar dient.

«L’última vegada que vaig estar amb tu no vaig ser clara. Estic fent la meua vida, no tinc parella ni res, però estic fent la meua vida», deixant així clar que ella havia passat pàgina i posant punt final al seu festeig, però sense fer referència directa a la seua nova il·lusió, Julen.

Tota esta allau d’emocions han desarmat per complet a Tom, que entre llàgrimes es negava a assumir esta nova realitat que se li venia damunt de sobte. «Tu m’has dit que m’esperaves i ara em dius que estàs fent la teua vida una altra vegada», li retreia visiblement dolgut i enfadat per tot el que estava succeint.

Per part seua, Sandra ha volgut calmar a Tom prometent que a la seua volta del ‘reality’, tots dos tindrien una reunió per a aclarir el que ha ocorregut en estos mesos d’absència i li animava a continuar fort en el seu concurs. «Tots t’estem secundant, segueix com fins ara», li insistia per a així calmar els seus incipients nervis.
Sandra li compta a Tom que ha conegut a algú

Encara que la ja ex-nóvia de Tom va insistir a no explicar-li més, el concursant li va demanar que li parlara més sobre el que sentia per a intentar comprendre la situació. En això que Sandra va acabar confessant-li tal qual el que succeïa: «Et seré clara perquè sé que et pots assabentar. Quan vaig ser Hondures t’havia respectat en tot moment, però quan vaig tornar no ha sigut igual. Vaig conéixer a algú. No tinc parella ni res. Jo no et tornaré a mentir, no saps el que se m’ha jutjat», va dir.

«Li conec?», es va interessar Tom. «El teu amic no és», només li va dir Sandra. «Llavors és que li conec», va captar ell.

Tom s’ensorra amb Sandra: «Jo t’estime»

 

«Necessite que sigues clara. Ara amb tot això tindré molts dubtes. Dis-me el que ha passat, qui és, per favor», li va pregar Tom a Sandra. Però ella no va voler desestabilitzar-li més així que en acomiadar-se va intentar donar-li tots els ànims possibles: «La teua família està bé. La teua família està bé dins de tot. No et preocupes. Continua fent-ho igual. Et queda molt poc i que ara mateix res. No penses més enllà d’això», li va demanar.

«Em vas deixar com una merda. Però m’ho meresc. Et desitge que sigues feliç. Que faces la teua vida», va dir Tom entre llàgrimes després d’haver intentat que recapacitara dient-li molts «t’estime». «No et poses tampoc a dir això. No penses que és un càstig, el karma o el que siga. Segueix el teu camí com l’estàs fent», va sentenciar Sandra.

Tom rep el suport de la seua germana a Hondures

 

L’organització del programa li ha volgut donar una alegria de compensació a Tom portant de visita a la seua germana xicoteta Candance. Un emotiu retrobament fraternal i en el qual Tom s’ha acabat d’esfondrar, «ella és el meu orgull», es confessava sense deixar de poder d’abraçar-la.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.