Sandra Pica dona carpetada a la seua relació amb Tom

 

Ha arribat el moment més esperat per a Tom Brusse des de fa ja mesos. La setmana passada, durant la celebració de ‘La Mesa de les Temptacions’, el jove marroquí va poder aconseguir realitzar una crida amb Sandra Pica, per a així poder deixar clar en quina situació es troba la seua relació sentimental. Una notícia que ha mantingut a l’empresari molt expectant i amb els nervis a flor de pell pel que poguera passar entre ells.

Finalment, Sandra Pica ha recollit el guant del programa i ha despenjat el telèfon. Una conversa curta, però intensa, on Pica s’ha obert en canal i s’ha sincerat sobre els seus sentiments reals, tancant per complet la porta a continuar a la seua relació amb Tom.

Nerviós en escoltar la seua veu, Tom li va preguntar a Sandra com es trobava. Ella, lluny de dilatar més la situació, li va exposar el que estava succeint. “Ara estic a Barcelona, estic amb la meua família, he tornat per a ací. Després de tot el que han dit els teus companys sobre mi ho he passat molt malament. He estat molt atabalada”, va començar dient.

“L’última vegada que vaig estar amb tu no vaig ser clara. Estic fent la meua vida, no tinc parella ni res, però estic fent la meua vida”, deixant així clar que ella havia passat pàgina i posant punt final al seu festeig, però sense fer referència directa a la seua nova il·lusió, Julen.

Tota esta allau d’emocions han desarmat per complet a Tom, que entre llàgrimes es negava a assumir esta nova realitat que se li venia damunt de sobte. “Tu m’has dit que m’esperaves i ara em dius que estàs fent la teua vida una altra vegada”, li retreia visiblement dolgut i enfadat per tot el que estava succeint.

Per part seua, Sandra ha volgut calmar a Tom prometent que a la seua volta del ‘reality’, tots dos tindrien una reunió per a aclarir el que ha ocorregut en estos mesos d’absència i li animava a continuar fort en el seu concurs. “Tots t’estem secundant, segueix com fins ara”, li insistia per a així calmar els seus incipients nervis.
Sandra li compta a Tom que ha conegut a algú

Encara que la ja ex-nóvia de Tom va insistir a no explicar-li més, el concursant li va demanar que li parlara més sobre el que sentia per a intentar comprendre la situació. En això que Sandra va acabar confessant-li tal qual el que succeïa: “Et seré clara perquè sé que et pots assabentar. Quan vaig ser Hondures t’havia respectat en tot moment, però quan vaig tornar no ha sigut igual. Vaig conéixer a algú. No tinc parella ni res. Jo no et tornaré a mentir, no saps el que se m’ha jutjat”, va dir.

“Li conec?”, es va interessar Tom. “El teu amic no és”, només li va dir Sandra. “Llavors és que li conec”, va captar ell.

Tom s’ensorra amb Sandra: “Jo t’estime”

 

“Necessite que sigues clara. Ara amb tot això tindré molts dubtes. Dis-me el que ha passat, qui és, per favor”, li va pregar Tom a Sandra. Però ella no va voler desestabilitzar-li més així que en acomiadar-se va intentar donar-li tots els ànims possibles: “La teua família està bé. La teua família està bé dins de tot. No et preocupes. Continua fent-ho igual. Et queda molt poc i que ara mateix res. No penses més enllà d’això”, li va demanar.

“Em vas deixar com una merda. Però m’ho meresc. Et desitge que sigues feliç. Que faces la teua vida”, va dir Tom entre llàgrimes després d’haver intentat que recapacitara dient-li molts “t’estime”. “No et poses tampoc a dir això. No penses que és un càstig, el karma o el que siga. Segueix el teu camí com l’estàs fent”, va sentenciar Sandra.

Tom rep el suport de la seua germana a Hondures

 

L’organització del programa li ha volgut donar una alegria de compensació a Tom portant de visita a la seua germana xicoteta Candance. Un emotiu retrobament fraternal i en el qual Tom s’ha acabat d’esfondrar, “ella és el meu orgull”, es confessava sense deixar de poder d’abraçar-la.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.