Sandra Pica dona carpetada a la seua relació amb Tom

 

Ha arribat el moment més esperat per a Tom Brusse des de fa ja mesos. La setmana passada, durant la celebració de ‘La Mesa de les Temptacions’, el jove marroquí va poder aconseguir realitzar una crida amb Sandra Pica, per a així poder deixar clar en quina situació es troba la seua relació sentimental. Una notícia que ha mantingut a l’empresari molt expectant i amb els nervis a flor de pell pel que poguera passar entre ells.

Finalment, Sandra Pica ha recollit el guant del programa i ha despenjat el telèfon. Una conversa curta, però intensa, on Pica s’ha obert en canal i s’ha sincerat sobre els seus sentiments reals, tancant per complet la porta a continuar a la seua relació amb Tom.

Nerviós en escoltar la seua veu, Tom li va preguntar a Sandra com es trobava. Ella, lluny de dilatar més la situació, li va exposar el que estava succeint. “Ara estic a Barcelona, estic amb la meua família, he tornat per a ací. Després de tot el que han dit els teus companys sobre mi ho he passat molt malament. He estat molt atabalada”, va començar dient.

“L’última vegada que vaig estar amb tu no vaig ser clara. Estic fent la meua vida, no tinc parella ni res, però estic fent la meua vida”, deixant així clar que ella havia passat pàgina i posant punt final al seu festeig, però sense fer referència directa a la seua nova il·lusió, Julen.

Tota esta allau d’emocions han desarmat per complet a Tom, que entre llàgrimes es negava a assumir esta nova realitat que se li venia damunt de sobte. “Tu m’has dit que m’esperaves i ara em dius que estàs fent la teua vida una altra vegada”, li retreia visiblement dolgut i enfadat per tot el que estava succeint.

Per part seua, Sandra ha volgut calmar a Tom prometent que a la seua volta del ‘reality’, tots dos tindrien una reunió per a aclarir el que ha ocorregut en estos mesos d’absència i li animava a continuar fort en el seu concurs. “Tots t’estem secundant, segueix com fins ara”, li insistia per a així calmar els seus incipients nervis.
Sandra li compta a Tom que ha conegut a algú

Encara que la ja ex-nóvia de Tom va insistir a no explicar-li més, el concursant li va demanar que li parlara més sobre el que sentia per a intentar comprendre la situació. En això que Sandra va acabar confessant-li tal qual el que succeïa: “Et seré clara perquè sé que et pots assabentar. Quan vaig ser Hondures t’havia respectat en tot moment, però quan vaig tornar no ha sigut igual. Vaig conéixer a algú. No tinc parella ni res. Jo no et tornaré a mentir, no saps el que se m’ha jutjat”, va dir.

“Li conec?”, es va interessar Tom. “El teu amic no és”, només li va dir Sandra. “Llavors és que li conec”, va captar ell.

Tom s’ensorra amb Sandra: “Jo t’estime”

 

“Necessite que sigues clara. Ara amb tot això tindré molts dubtes. Dis-me el que ha passat, qui és, per favor”, li va pregar Tom a Sandra. Però ella no va voler desestabilitzar-li més així que en acomiadar-se va intentar donar-li tots els ànims possibles: “La teua família està bé. La teua família està bé dins de tot. No et preocupes. Continua fent-ho igual. Et queda molt poc i que ara mateix res. No penses més enllà d’això”, li va demanar.

“Em vas deixar com una merda. Però m’ho meresc. Et desitge que sigues feliç. Que faces la teua vida”, va dir Tom entre llàgrimes després d’haver intentat que recapacitara dient-li molts “t’estime”. “No et poses tampoc a dir això. No penses que és un càstig, el karma o el que siga. Segueix el teu camí com l’estàs fent”, va sentenciar Sandra.

Tom rep el suport de la seua germana a Hondures

 

L’organització del programa li ha volgut donar una alegria de compensació a Tom portant de visita a la seua germana xicoteta Candance. Un emotiu retrobament fraternal i en el qual Tom s’ha acabat d’esfondrar, “ella és el meu orgull”, es confessava sense deixar de poder d’abraçar-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.