Sandra Pica dona carpetada a la seua relació amb Tom

 

Ha arribat el moment més esperat per a Tom Brusse des de fa ja mesos. La setmana passada, durant la celebració de ‘La Mesa de les Temptacions’, el jove marroquí va poder aconseguir realitzar una crida amb Sandra Pica, per a així poder deixar clar en quina situació es troba la seua relació sentimental. Una notícia que ha mantingut a l’empresari molt expectant i amb els nervis a flor de pell pel que poguera passar entre ells.

Finalment, Sandra Pica ha recollit el guant del programa i ha despenjat el telèfon. Una conversa curta, però intensa, on Pica s’ha obert en canal i s’ha sincerat sobre els seus sentiments reals, tancant per complet la porta a continuar a la seua relació amb Tom.

Nerviós en escoltar la seua veu, Tom li va preguntar a Sandra com es trobava. Ella, lluny de dilatar més la situació, li va exposar el que estava succeint. «Ara estic a Barcelona, estic amb la meua família, he tornat per a ací. Després de tot el que han dit els teus companys sobre mi ho he passat molt malament. He estat molt atabalada», va començar dient.

«L’última vegada que vaig estar amb tu no vaig ser clara. Estic fent la meua vida, no tinc parella ni res, però estic fent la meua vida», deixant així clar que ella havia passat pàgina i posant punt final al seu festeig, però sense fer referència directa a la seua nova il·lusió, Julen.

Tota esta allau d’emocions han desarmat per complet a Tom, que entre llàgrimes es negava a assumir esta nova realitat que se li venia damunt de sobte. «Tu m’has dit que m’esperaves i ara em dius que estàs fent la teua vida una altra vegada», li retreia visiblement dolgut i enfadat per tot el que estava succeint.

Per part seua, Sandra ha volgut calmar a Tom prometent que a la seua volta del ‘reality’, tots dos tindrien una reunió per a aclarir el que ha ocorregut en estos mesos d’absència i li animava a continuar fort en el seu concurs. «Tots t’estem secundant, segueix com fins ara», li insistia per a així calmar els seus incipients nervis.
Sandra li compta a Tom que ha conegut a algú

Encara que la ja ex-nóvia de Tom va insistir a no explicar-li més, el concursant li va demanar que li parlara més sobre el que sentia per a intentar comprendre la situació. En això que Sandra va acabar confessant-li tal qual el que succeïa: «Et seré clara perquè sé que et pots assabentar. Quan vaig ser Hondures t’havia respectat en tot moment, però quan vaig tornar no ha sigut igual. Vaig conéixer a algú. No tinc parella ni res. Jo no et tornaré a mentir, no saps el que se m’ha jutjat», va dir.

«Li conec?», es va interessar Tom. «El teu amic no és», només li va dir Sandra. «Llavors és que li conec», va captar ell.

Tom s’ensorra amb Sandra: «Jo t’estime»

 

«Necessite que sigues clara. Ara amb tot això tindré molts dubtes. Dis-me el que ha passat, qui és, per favor», li va pregar Tom a Sandra. Però ella no va voler desestabilitzar-li més així que en acomiadar-se va intentar donar-li tots els ànims possibles: «La teua família està bé. La teua família està bé dins de tot. No et preocupes. Continua fent-ho igual. Et queda molt poc i que ara mateix res. No penses més enllà d’això», li va demanar.

«Em vas deixar com una merda. Però m’ho meresc. Et desitge que sigues feliç. Que faces la teua vida», va dir Tom entre llàgrimes després d’haver intentat que recapacitara dient-li molts «t’estime». «No et poses tampoc a dir això. No penses que és un càstig, el karma o el que siga. Segueix el teu camí com l’estàs fent», va sentenciar Sandra.

Tom rep el suport de la seua germana a Hondures

 

L’organització del programa li ha volgut donar una alegria de compensació a Tom portant de visita a la seua germana xicoteta Candance. Un emotiu retrobament fraternal i en el qual Tom s’ha acabat d’esfondrar, «ella és el meu orgull», es confessava sense deixar de poder d’abraçar-la.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.