7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Sandra Pica i Julen protagonitzen un passional retrobament: Estic tremolant

 

Molt s’ha parlat del triangle que formen Tom Brusse, Sandra Pica i Julen. Mentre que el francés continua alié a tot des d’Hondures i l’ex de Violeta Mangriñán està gaudint al màxim de la seua estada en el piset de ‘Solos’ al costat d’Inma Campano, la catalana decidia posar terra pel mig i tornar a Barcelona al costat de la seua família per a allunyar-se de les polèmiques.

L’actualitat constreny i Sandra Pica reapareixia en el plató de ‘Connexión Honduras’ este dilluns per a parlar de la seua última conversa amb Tom Brusse, una xarrada en la qual, esta vegada sí, es va mostrar sincera deixant clar al qual ha sigut el seu nóvio durant l’últim any que s’havia il·lusionat amb un nou xic. Allí, s’ha retrobat amb Julen a qui fa un mes que no veia i ha sigut d’allò més especial.

Res més veure’s, s’han fos en una passional abraçada. “Estic tremolant“, ha confessat ella sense poder deixar de mirar al que segons ella és només un “amic especial”.

Este dilluns, la jove s’enfrontava a una de les seues nits més complicades en un plató de televisió. La catalana era rebuda per Jordi González i este no dubtava a apuntar que la veia “encantada” amb el protagonisme que ha tingut alguna cosa que ella s’encarregava de negar rotundament.

Tom Brusse, molt dolgut després de trencar amb Sandra Pica, sospita de Julen i diu tot el que pensa d’ell

 

Lluny de quedar-se callada, Sandra arremetia contra el que defensor de Tom Brusse: “Vaig als llocs perquè em conviden, tu per a defensar a Tom has de tirar-me merda a mi, aprén a defensar-li amb arguments. Eres un pocavergonya!”, esclatava.

Últimes notícies

La Comunitat encara la Nit de cap d’any amb temps estable, màximes a l’alça i gelades febles

Estabilitat després de les pluges, amb lleugera pujada de les màximes i gelades a l'interior. Demà baixaran les màximes i no es descarten ruixats en el nord d'Alacant.

Un sensor convertix en fluorescents les begudes alterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

La UPV lidera un sensor que delata la escopolamina en begudes en generar una llum fluorescent proporcional a la quantitat. És ràpid, sensible i fàcil d'usar.

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.