Sandra Pica i Julen protagonitzen un passional retrobament: Estic tremolant

 

Molt s’ha parlat del triangle que formen Tom Brusse, Sandra Pica i Julen. Mentre que el francés continua alié a tot des d’Hondures i l’ex de Violeta Mangriñán està gaudint al màxim de la seua estada en el piset de ‘Solos’ al costat d’Inma Campano, la catalana decidia posar terra pel mig i tornar a Barcelona al costat de la seua família per a allunyar-se de les polèmiques.

L’actualitat constreny i Sandra Pica reapareixia en el plató de ‘Connexión Honduras’ este dilluns per a parlar de la seua última conversa amb Tom Brusse, una xarrada en la qual, esta vegada sí, es va mostrar sincera deixant clar al qual ha sigut el seu nóvio durant l’últim any que s’havia il·lusionat amb un nou xic. Allí, s’ha retrobat amb Julen a qui fa un mes que no veia i ha sigut d’allò més especial.

Res més veure’s, s’han fos en una passional abraçada. “Estic tremolant“, ha confessat ella sense poder deixar de mirar al que segons ella és només un “amic especial”.

Este dilluns, la jove s’enfrontava a una de les seues nits més complicades en un plató de televisió. La catalana era rebuda per Jordi González i este no dubtava a apuntar que la veia “encantada” amb el protagonisme que ha tingut alguna cosa que ella s’encarregava de negar rotundament.

Tom Brusse, molt dolgut després de trencar amb Sandra Pica, sospita de Julen i diu tot el que pensa d’ell

 

Lluny de quedar-se callada, Sandra arremetia contra el que defensor de Tom Brusse: “Vaig als llocs perquè em conviden, tu per a defensar a Tom has de tirar-me merda a mi, aprén a defensar-li amb arguments. Eres un pocavergonya!”, esclatava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.