Sandra Pica i Julen protagonitzen un passional retrobament: Estic tremolant

 

Molt s’ha parlat del triangle que formen Tom Brusse, Sandra Pica i Julen. Mentre que el francés continua alié a tot des d’Hondures i l’ex de Violeta Mangriñán està gaudint al màxim de la seua estada en el piset de ‘Solos’ al costat d’Inma Campano, la catalana decidia posar terra pel mig i tornar a Barcelona al costat de la seua família per a allunyar-se de les polèmiques.

L’actualitat constreny i Sandra Pica reapareixia en el plató de ‘Connexión Honduras’ este dilluns per a parlar de la seua última conversa amb Tom Brusse, una xarrada en la qual, esta vegada sí, es va mostrar sincera deixant clar al qual ha sigut el seu nóvio durant l’últim any que s’havia il·lusionat amb un nou xic. Allí, s’ha retrobat amb Julen a qui fa un mes que no veia i ha sigut d’allò més especial.

Res més veure’s, s’han fos en una passional abraçada. “Estic tremolant“, ha confessat ella sense poder deixar de mirar al que segons ella és només un “amic especial”.

Este dilluns, la jove s’enfrontava a una de les seues nits més complicades en un plató de televisió. La catalana era rebuda per Jordi González i este no dubtava a apuntar que la veia “encantada” amb el protagonisme que ha tingut alguna cosa que ella s’encarregava de negar rotundament.

Tom Brusse, molt dolgut després de trencar amb Sandra Pica, sospita de Julen i diu tot el que pensa d’ell

 

Lluny de quedar-se callada, Sandra arremetia contra el que defensor de Tom Brusse: “Vaig als llocs perquè em conviden, tu per a defensar a Tom has de tirar-me merda a mi, aprén a defensar-li amb arguments. Eres un pocavergonya!”, esclatava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.