Sandra Pica i Julen protagonitzen un passional retrobament: Estic tremolant

 

Molt s’ha parlat del triangle que formen Tom Brusse, Sandra Pica i Julen. Mentre que el francés continua alié a tot des d’Hondures i l’ex de Violeta Mangriñán està gaudint al màxim de la seua estada en el piset de ‘Solos’ al costat d’Inma Campano, la catalana decidia posar terra pel mig i tornar a Barcelona al costat de la seua família per a allunyar-se de les polèmiques.

L’actualitat constreny i Sandra Pica reapareixia en el plató de ‘Connexión Honduras’ este dilluns per a parlar de la seua última conversa amb Tom Brusse, una xarrada en la qual, esta vegada sí, es va mostrar sincera deixant clar al qual ha sigut el seu nóvio durant l’últim any que s’havia il·lusionat amb un nou xic. Allí, s’ha retrobat amb Julen a qui fa un mes que no veia i ha sigut d’allò més especial.

Res més veure’s, s’han fos en una passional abraçada. “Estic tremolant“, ha confessat ella sense poder deixar de mirar al que segons ella és només un “amic especial”.

Este dilluns, la jove s’enfrontava a una de les seues nits més complicades en un plató de televisió. La catalana era rebuda per Jordi González i este no dubtava a apuntar que la veia “encantada” amb el protagonisme que ha tingut alguna cosa que ella s’encarregava de negar rotundament.

Tom Brusse, molt dolgut després de trencar amb Sandra Pica, sospita de Julen i diu tot el que pensa d’ell

 

Lluny de quedar-se callada, Sandra arremetia contra el que defensor de Tom Brusse: “Vaig als llocs perquè em conviden, tu per a defensar a Tom has de tirar-me merda a mi, aprén a defensar-li amb arguments. Eres un pocavergonya!”, esclatava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.