14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Sandra Pica i Julen protagonitzen un passional retrobament: Estic tremolant

 

Molt s’ha parlat del triangle que formen Tom Brusse, Sandra Pica i Julen. Mentre que el francés continua alié a tot des d’Hondures i l’ex de Violeta Mangriñán està gaudint al màxim de la seua estada en el piset de ‘Solos’ al costat d’Inma Campano, la catalana decidia posar terra pel mig i tornar a Barcelona al costat de la seua família per a allunyar-se de les polèmiques.

L’actualitat constreny i Sandra Pica reapareixia en el plató de ‘Connexión Honduras’ este dilluns per a parlar de la seua última conversa amb Tom Brusse, una xarrada en la qual, esta vegada sí, es va mostrar sincera deixant clar al qual ha sigut el seu nóvio durant l’últim any que s’havia il·lusionat amb un nou xic. Allí, s’ha retrobat amb Julen a qui fa un mes que no veia i ha sigut d’allò més especial.

Res més veure’s, s’han fos en una passional abraçada. “Estic tremolant“, ha confessat ella sense poder deixar de mirar al que segons ella és només un “amic especial”.

Este dilluns, la jove s’enfrontava a una de les seues nits més complicades en un plató de televisió. La catalana era rebuda per Jordi González i este no dubtava a apuntar que la veia “encantada” amb el protagonisme que ha tingut alguna cosa que ella s’encarregava de negar rotundament.

Tom Brusse, molt dolgut després de trencar amb Sandra Pica, sospita de Julen i diu tot el que pensa d’ell

 

Lluny de quedar-se callada, Sandra arremetia contra el que defensor de Tom Brusse: “Vaig als llocs perquè em conviden, tu per a defensar a Tom has de tirar-me merda a mi, aprén a defensar-li amb arguments. Eres un pocavergonya!”, esclatava.

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.