Sandra Pica podria destrossar la continuïtat d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’ per anar-se de la llengua

Sandra Pica va anar a Hondures a deixar la relació amb la seua parella en eixe moment Tom Brusse, a més de generar polèmica amb la seua relació amb Julen i les seues bregues amb Melyssa Pinto.

El programa deixa les normes molt clares a les persones que visiten als supervivents i la més important és que no han de donar-los cap mena d’informació de l’exterior.

Sandra Pica ha trencat esta condició imposada pel programa, per la qual cosa rebrà un correctiu per part de ‘Supervivientes 2021’ per saltar-se les normes, i part del seu contracte.

Jorge Javier Vázquez ha sigut clar i directe. Un visitant que ha anat a Hondures els ha comptat als supervivents que existeix una platja anomenada Desterrament i que està habitada per Palito i Lola. El nuvi de Lola, el de Palito o Sandra Pica estaven entre els sospitosos, però el presentador ha acabat revelant el nom del traïdor.

«Una visita recent us ha explicat que existeix Platja Desterrament i que ací estan Palito i Lola», li ha comunicat Jorge Javier a Valeria, acabada de bandejar per l’audiència, i als seus dos supervivents habituals, perquè la italiana tinguera l’oportunitat de delatar a Sandra, sense èxit. Una informació que Marini ha negat i ha escorregut l’embalum admetent que, «jo no he escoltat res».

Ha sigut en plató quan el presentador ha confirmat la notícia: «Sabem perfectament qui ha sigut. Ha sigut Sandra Pica la que ha deixat anar més del compte i rebrà el seu càstig». Una informació que suposa deixar al descobert un dels misteris essencials del ‘reality’ de l’illa, a pesar que any rere any i en totes les edicions internacionals es manté esta opció de ‘última oportunitat’ després de no rebre el suport del públic.

 

Jorge Javier ha informat de tota la veritat

 

Segons ha comentat Jorge Javier Vázquez, això ocorreria en la visita que va fer fa poques setmanes als ‘Cayos Cochinos’ per a deixar a Tom i l’estada dels quals, que va compartir amb tots els concursants oficials, es va estendre en el temps. Pica s’ha saltat les normes estrictes del seu contracte de no revelar informació de l’exterior i per això, tal com ha mantingut el presentador, «rebrà la seua corresponent sanció».

La reacció de la ‘traïdorenca’ ha sigut instantània, i a través d’un missatge de text a Marta López li ha transmés el seu enuig i ha negat que ella haja comptat res. «No ho consentiré», ha protestat. Alguna cosa que no ha pres de debò Jorge Javier, que, a més, ha revelat que també hauria posat al dia a Olga Moreno de les novetats sobre el documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’,  i d’ací el seu descarat canvi davant el públic i els seus excessius missatges a Rocío Flores.

 

 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.