16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Sandra Pica podria destrossar la continuïtat d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’ per anar-se de la llengua

Sandra Pica va anar a Hondures a deixar la relació amb la seua parella en eixe moment Tom Brusse, a més de generar polèmica amb la seua relació amb Julen i les seues bregues amb Melyssa Pinto.

El programa deixa les normes molt clares a les persones que visiten als supervivents i la més important és que no han de donar-los cap mena d’informació de l’exterior.

Sandra Pica ha trencat esta condició imposada pel programa, per la qual cosa rebrà un correctiu per part de ‘Supervivientes 2021’ per saltar-se les normes, i part del seu contracte.

Jorge Javier Vázquez ha sigut clar i directe. Un visitant que ha anat a Hondures els ha comptat als supervivents que existeix una platja anomenada Desterrament i que està habitada per Palito i Lola. El nuvi de Lola, el de Palito o Sandra Pica estaven entre els sospitosos, però el presentador ha acabat revelant el nom del traïdor.

“Una visita recent us ha explicat que existeix Platja Desterrament i que ací estan Palito i Lola”, li ha comunicat Jorge Javier a Valeria, acabada de bandejar per l’audiència, i als seus dos supervivents habituals, perquè la italiana tinguera l’oportunitat de delatar a Sandra, sense èxit. Una informació que Marini ha negat i ha escorregut l’embalum admetent que, “jo no he escoltat res”.

Ha sigut en plató quan el presentador ha confirmat la notícia: “Sabem perfectament qui ha sigut. Ha sigut Sandra Pica la que ha deixat anar més del compte i rebrà el seu càstig”. Una informació que suposa deixar al descobert un dels misteris essencials del ‘reality’ de l’illa, a pesar que any rere any i en totes les edicions internacionals es manté esta opció de ‘última oportunitat’ després de no rebre el suport del públic.

 

Jorge Javier ha informat de tota la veritat

 

Segons ha comentat Jorge Javier Vázquez, això ocorreria en la visita que va fer fa poques setmanes als ‘Cayos Cochinos’ per a deixar a Tom i l’estada dels quals, que va compartir amb tots els concursants oficials, es va estendre en el temps. Pica s’ha saltat les normes estrictes del seu contracte de no revelar informació de l’exterior i per això, tal com ha mantingut el presentador, “rebrà la seua corresponent sanció”.

La reacció de la ‘traïdorenca’ ha sigut instantània, i a través d’un missatge de text a Marta López li ha transmés el seu enuig i ha negat que ella haja comptat res. “No ho consentiré”, ha protestat. Alguna cosa que no ha pres de debò Jorge Javier, que, a més, ha revelat que també hauria posat al dia a Olga Moreno de les novetats sobre el documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’,  i d’ací el seu descarat canvi davant el públic i els seus excessius missatges a Rocío Flores.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.