16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Sandra Pica podria destrossar la continuïtat d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’ per anar-se de la llengua

Sandra Pica va anar a Hondures a deixar la relació amb la seua parella en eixe moment Tom Brusse, a més de generar polèmica amb la seua relació amb Julen i les seues bregues amb Melyssa Pinto.

El programa deixa les normes molt clares a les persones que visiten als supervivents i la més important és que no han de donar-los cap mena d’informació de l’exterior.

Sandra Pica ha trencat esta condició imposada pel programa, per la qual cosa rebrà un correctiu per part de ‘Supervivientes 2021’ per saltar-se les normes, i part del seu contracte.

Jorge Javier Vázquez ha sigut clar i directe. Un visitant que ha anat a Hondures els ha comptat als supervivents que existeix una platja anomenada Desterrament i que està habitada per Palito i Lola. El nuvi de Lola, el de Palito o Sandra Pica estaven entre els sospitosos, però el presentador ha acabat revelant el nom del traïdor.

“Una visita recent us ha explicat que existeix Platja Desterrament i que ací estan Palito i Lola”, li ha comunicat Jorge Javier a Valeria, acabada de bandejar per l’audiència, i als seus dos supervivents habituals, perquè la italiana tinguera l’oportunitat de delatar a Sandra, sense èxit. Una informació que Marini ha negat i ha escorregut l’embalum admetent que, “jo no he escoltat res”.

Ha sigut en plató quan el presentador ha confirmat la notícia: “Sabem perfectament qui ha sigut. Ha sigut Sandra Pica la que ha deixat anar més del compte i rebrà el seu càstig”. Una informació que suposa deixar al descobert un dels misteris essencials del ‘reality’ de l’illa, a pesar que any rere any i en totes les edicions internacionals es manté esta opció de ‘última oportunitat’ després de no rebre el suport del públic.

 

Jorge Javier ha informat de tota la veritat

 

Segons ha comentat Jorge Javier Vázquez, això ocorreria en la visita que va fer fa poques setmanes als ‘Cayos Cochinos’ per a deixar a Tom i l’estada dels quals, que va compartir amb tots els concursants oficials, es va estendre en el temps. Pica s’ha saltat les normes estrictes del seu contracte de no revelar informació de l’exterior i per això, tal com ha mantingut el presentador, “rebrà la seua corresponent sanció”.

La reacció de la ‘traïdorenca’ ha sigut instantània, i a través d’un missatge de text a Marta López li ha transmés el seu enuig i ha negat que ella haja comptat res. “No ho consentiré”, ha protestat. Alguna cosa que no ha pres de debò Jorge Javier, que, a més, ha revelat que també hauria posat al dia a Olga Moreno de les novetats sobre el documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’,  i d’ací el seu descarat canvi davant el públic i els seus excessius missatges a Rocío Flores.

 

 

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.