Sandra Pica descobreix el que feien Tom i Melyssa a la seua esquena: «Ja no m’importa»

 

Telecinco va oferir ahir una nova edició de ‘Supervivientes: Connexión Honduras, en el qual Sandra Pica es va convertir en la gran protagonista després de la seua tornada de l’illa, on va ser per a parlar amb el seu ex Tom Brusse.

Enguany el programa de Mediaset està sent una mica fluix i sense molts continguts, una de les trames que més està fent parlar és el triangule entre Tom Brusse, Melyssa Pinto i Sandra Pica.

Els dos primers com a concursants i ex-parella i la tercera com a actual “núvia” de Tom i la seua defensora en plató, un paper que ha desenvolupat durant poques setmanes perquè atenció, mentre el seu xic es trobava a Hondures es va adonar que ja no sentia el mateix per ell.

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures
 

Lluny de respectar el seu concurs, Sandra Pica va agafar un avió i se’n va anar a Hondures per a rebentar el concurs del seu nuvi i dir-li que ja no el volia. Això almenys va ser el que va prometre a la productora que li va pagar el bitllet d’avió, però una vegada allí s’ha mostrat ambigua i gens clara donant esperances a Tom i que es va quedar totalment descol·locat davant la presència de la seua xica, arribant a anomenar-la egoista per haver pensat solament en ella i no en com ho deixaria anímicament després de visitar-ho per a soltar-li la bomba.

No obstant això, Sandra tenia a Espanya una trama ben muntada i que comptava amb el beneplàcit del concursant de ‘Mujeres i hombres i viceversa’, Julen, que jugaria el paper del millor amic de la jove i que potser aspirava a ser una mica més amb ella quan deixara a la seua actual parella. No obstant això, tota esta trama ha alçat un interés bastant nul i els espectadors s’han centrat més en Melyssa que continua sent a l’illa i no té pensat deixar de parlar del seu ex  de Tom Brusse i que segons sembla, mai ha deixat de pensar en ella.

 

Melyssa continua parlant de Tom

 

Anit es va poder veure com Melyssa li comptava a Gianmarco Onestini fora de càmeres el que havia passat amb el francés quan este ja estava eixint amb Sandra Pica. La supervivent li relatava que durant les pauses publicitàries dels debats de ‘La Isla de las Tentaciones’ el seu ex li deia que estava molt bonica, que a veure quan es veien i fins i tot, li va demanar una segona oportunitat.

Un extrem que Brusse ha negat, primer dient que mai s’hauria referit a una segona oportunitat i després recordant-lo, dient que es tractava d’una broma.

De nou, Tom ha demostrat no ser del tot clar i la seua fidelitat torna a quedar entredit. Un colp que ha hagut d’assimilar Sandra Pica i que dones que va començar a eixir amb Brusse ha tingut a veure com este no li era fidel, li mentia i que actuava amb altres xiques a esquena d’ella. Això sense lloc a dubte ha danyat molt l’autoestima de la catalana i que lluny d’haver gaudit de la seua relació, l’ha convertida en un autèntic calvari.

 

No pot amb Melyssa

 

És curiós com Sandra Pica fins i tot sabent que el seu nuvi l’ha enganyada en desenes d’ocasions, continua culpant als altres, en este cas a Melyssa i que l’acusa de no deixar-los avançar en la seua relació. Per si no n’hi hagués prou, anit mateix va confirmar que sempre que es troba amb Pinto esta li recorda que Tom no ha deixat de parlar-li en tot este temps i d’insinuar-se-li.

Unes afirmacions que han fet molt de mal a la catalana i que una vegada i una altra verbalitza públicament que no és menys que Melyssa, deixant clar que es compara contínuament amb ella i que no ha superat per a res la relació que va tindre Tom amb ella en el passat.

 

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.