14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Sandra Pica descobreix el que feien Tom i Melyssa a la seua esquena: «Ja no m’importa»

 

Telecinco va oferir ahir una nova edició de ‘Supervivientes: Connexión Honduras, en el qual Sandra Pica es va convertir en la gran protagonista després de la seua tornada de l’illa, on va ser per a parlar amb el seu ex Tom Brusse.

Enguany el programa de Mediaset està sent una mica fluix i sense molts continguts, una de les trames que més està fent parlar és el triangule entre Tom Brusse, Melyssa Pinto i Sandra Pica.

Els dos primers com a concursants i ex-parella i la tercera com a actual “núvia” de Tom i la seua defensora en plató, un paper que ha desenvolupat durant poques setmanes perquè atenció, mentre el seu xic es trobava a Hondures es va adonar que ja no sentia el mateix per ell.

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures
 

Lluny de respectar el seu concurs, Sandra Pica va agafar un avió i se’n va anar a Hondures per a rebentar el concurs del seu nuvi i dir-li que ja no el volia. Això almenys va ser el que va prometre a la productora que li va pagar el bitllet d’avió, però una vegada allí s’ha mostrat ambigua i gens clara donant esperances a Tom i que es va quedar totalment descol·locat davant la presència de la seua xica, arribant a anomenar-la egoista per haver pensat solament en ella i no en com ho deixaria anímicament després de visitar-ho per a soltar-li la bomba.

No obstant això, Sandra tenia a Espanya una trama ben muntada i que comptava amb el beneplàcit del concursant de ‘Mujeres i hombres i viceversa’, Julen, que jugaria el paper del millor amic de la jove i que potser aspirava a ser una mica més amb ella quan deixara a la seua actual parella. No obstant això, tota esta trama ha alçat un interés bastant nul i els espectadors s’han centrat més en Melyssa que continua sent a l’illa i no té pensat deixar de parlar del seu ex  de Tom Brusse i que segons sembla, mai ha deixat de pensar en ella.

 

Melyssa continua parlant de Tom

 

Anit es va poder veure com Melyssa li comptava a Gianmarco Onestini fora de càmeres el que havia passat amb el francés quan este ja estava eixint amb Sandra Pica. La supervivent li relatava que durant les pauses publicitàries dels debats de ‘La Isla de las Tentaciones’ el seu ex li deia que estava molt bonica, que a veure quan es veien i fins i tot, li va demanar una segona oportunitat.

Un extrem que Brusse ha negat, primer dient que mai s’hauria referit a una segona oportunitat i després recordant-lo, dient que es tractava d’una broma.

De nou, Tom ha demostrat no ser del tot clar i la seua fidelitat torna a quedar entredit. Un colp que ha hagut d’assimilar Sandra Pica i que dones que va començar a eixir amb Brusse ha tingut a veure com este no li era fidel, li mentia i que actuava amb altres xiques a esquena d’ella. Això sense lloc a dubte ha danyat molt l’autoestima de la catalana i que lluny d’haver gaudit de la seua relació, l’ha convertida en un autèntic calvari.

 

No pot amb Melyssa

 

És curiós com Sandra Pica fins i tot sabent que el seu nuvi l’ha enganyada en desenes d’ocasions, continua culpant als altres, en este cas a Melyssa i que l’acusa de no deixar-los avançar en la seua relació. Per si no n’hi hagués prou, anit mateix va confirmar que sempre que es troba amb Pinto esta li recorda que Tom no ha deixat de parlar-li en tot este temps i d’insinuar-se-li.

Unes afirmacions que han fet molt de mal a la catalana i que una vegada i una altra verbalitza públicament que no és menys que Melyssa, deixant clar que es compara contínuament amb ella i que no ha superat per a res la relació que va tindre Tom amb ella en el passat.

 

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.