16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

‘Secret Story’, el nou reality arriba esta nit a Telecinco

16 concursants famosos, cadascun d’ells portador d’un secret ocult fins ara, participen en el repte que els proposa ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’, nou reality xou de Telecinco.

El joc entorn dels seus secrets, que hauran de mantindre en lloc segur mentre tracten de revelar els de la resta, vertebrarà la convivència que duran a terme els protagonistes en una casa plena de misteris: les identitats de set concursants ja han sigut confirmades, mentre que les de la resta es coneixeran en la primera gala del programa, on també es detallarà, amb els participants ja aïllats, l’especial mecànica del concurs.

La sagacitat, la intuïció i l’astúcia seran algunes de les qualitats clau perquè els protagonistes de ‘Secret Story’ aconseguisquen completar la seua comesa. Un objectiu que hauran de perseguir mentre duen a terme una convivència 24 hores al dia vigilada per cambres, en la qual s’enfrontaran a rondes de nominacions i a processos d’expulsió i hauran d’esforçar-se en les proves setmanals per a accedir a béns bàsics.

Jordi González, Carlos Sobera i Lara Álvarez completen l’equip de presentadors d’esta adaptació del format d’èxit internacional Secret Story, que per primera vegada es durà a terme en la seua versió celebrity.

 

L’audiència i el polsador seran determinants

 

L’audiència de ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’ serà decisiva tant per a resoldre els processos d’expulsió dels participants com per a triar al guanyador.

A més, al llarg de l’edició podran anar prenent decisions vinculants a través de consultes durant les gales en directe realitzades a través de Mitele i Telecinco.es. No obstant això, el joc dels secrets també exercirà un paper crucial en la resolució del concurs.

Situat a l’interior de la casa, el polsador serà un element clau en el funcionament del reality: haurà de ser accionat quan un dels famosos crega conéixer el secret que guarda un dels seus companys, comunicant d’esta manera a l’organització la seua intenció de revelar-ho. Això sí, hauran de ser més ràpids que els altres a fer-ho per a tindre èxit en el seu objectiu.

 

Els set concursants confirmats

 

 

Lucía Pariente. És mare de la model i col·laboradora de televisió Alba Carrillo. Juntes han participat en altres realitys ‘Supervivientes 2017’.

José Antonio Canales Rivera. Torero i empresari, és nebot del mític destre Francisco Rivera ‘Paquirri’ i cosí de Francisco, Cayetano i Kiko Rivera. A més, de col·laborador de ‘Sálvame’.

Lucca Onestini. Model, influencer i estudiant d’Odontologia, va ser Míster Itàlia en 2013. És germà de Gianmarco Onestini, concursant de realitys.

• Edmundo Arrocet. Actor, humorista i imitador. Ha participat en ‘Supervivientes 2017’, on va compartir aventura amb Lucía Pariente.

• Luis Rollán. Col·laborador especialitzat en crònica social.

• Sofía Cristo. Filla del recordat domador i artista circense Ángel Cristo i de l’actriu Bárbara Rey, és DJ, productora musical i col·laboradora habitual en programes i reality xous. Manté una amistat amb Luis Rollán.

• Julen de la Guerra. Exparticipant de ‘Mujeres y hombres Dones y viceversa, on es va estrenar com a pretendent i va acabar ocupant un dels trons del programa.

 

 

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.