‘Secret Story’, el nou reality arriba esta nit a Telecinco

16 concursants famosos, cadascun d’ells portador d’un secret ocult fins ara, participen en el repte que els proposa ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’, nou reality xou de Telecinco.

El joc entorn dels seus secrets, que hauran de mantindre en lloc segur mentre tracten de revelar els de la resta, vertebrarà la convivència que duran a terme els protagonistes en una casa plena de misteris: les identitats de set concursants ja han sigut confirmades, mentre que les de la resta es coneixeran en la primera gala del programa, on també es detallarà, amb els participants ja aïllats, l’especial mecànica del concurs.

La sagacitat, la intuïció i l’astúcia seran algunes de les qualitats clau perquè els protagonistes de ‘Secret Story’ aconseguisquen completar la seua comesa. Un objectiu que hauran de perseguir mentre duen a terme una convivència 24 hores al dia vigilada per cambres, en la qual s’enfrontaran a rondes de nominacions i a processos d’expulsió i hauran d’esforçar-se en les proves setmanals per a accedir a béns bàsics.

Jordi González, Carlos Sobera i Lara Álvarez completen l’equip de presentadors d’esta adaptació del format d’èxit internacional Secret Story, que per primera vegada es durà a terme en la seua versió celebrity.

 

L’audiència i el polsador seran determinants

 

L’audiència de ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’ serà decisiva tant per a resoldre els processos d’expulsió dels participants com per a triar al guanyador.

A més, al llarg de l’edició podran anar prenent decisions vinculants a través de consultes durant les gales en directe realitzades a través de Mitele i Telecinco.es. No obstant això, el joc dels secrets també exercirà un paper crucial en la resolució del concurs.

Situat a l’interior de la casa, el polsador serà un element clau en el funcionament del reality: haurà de ser accionat quan un dels famosos crega conéixer el secret que guarda un dels seus companys, comunicant d’esta manera a l’organització la seua intenció de revelar-ho. Això sí, hauran de ser més ràpids que els altres a fer-ho per a tindre èxit en el seu objectiu.

 

Els set concursants confirmats

 

 

Lucía Pariente. És mare de la model i col·laboradora de televisió Alba Carrillo. Juntes han participat en altres realitys ‘Supervivientes 2017’.

José Antonio Canales Rivera. Torero i empresari, és nebot del mític destre Francisco Rivera ‘Paquirri’ i cosí de Francisco, Cayetano i Kiko Rivera. A més, de col·laborador de ‘Sálvame’.

Lucca Onestini. Model, influencer i estudiant d’Odontologia, va ser Míster Itàlia en 2013. És germà de Gianmarco Onestini, concursant de realitys.

• Edmundo Arrocet. Actor, humorista i imitador. Ha participat en ‘Supervivientes 2017’, on va compartir aventura amb Lucía Pariente.

• Luis Rollán. Col·laborador especialitzat en crònica social.

• Sofía Cristo. Filla del recordat domador i artista circense Ángel Cristo i de l’actriu Bárbara Rey, és DJ, productora musical i col·laboradora habitual en programes i reality xous. Manté una amistat amb Luis Rollán.

• Julen de la Guerra. Exparticipant de ‘Mujeres y hombres Dones y viceversa, on es va estrenar com a pretendent i va acabar ocupant un dels trons del programa.

 

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.