14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

‘Secret Story’, el nou reality arriba esta nit a Telecinco

16 concursants famosos, cadascun d’ells portador d’un secret ocult fins ara, participen en el repte que els proposa ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’, nou reality xou de Telecinco.

El joc entorn dels seus secrets, que hauran de mantindre en lloc segur mentre tracten de revelar els de la resta, vertebrarà la convivència que duran a terme els protagonistes en una casa plena de misteris: les identitats de set concursants ja han sigut confirmades, mentre que les de la resta es coneixeran en la primera gala del programa, on també es detallarà, amb els participants ja aïllats, l’especial mecànica del concurs.

La sagacitat, la intuïció i l’astúcia seran algunes de les qualitats clau perquè els protagonistes de ‘Secret Story’ aconseguisquen completar la seua comesa. Un objectiu que hauran de perseguir mentre duen a terme una convivència 24 hores al dia vigilada per cambres, en la qual s’enfrontaran a rondes de nominacions i a processos d’expulsió i hauran d’esforçar-se en les proves setmanals per a accedir a béns bàsics.

Jordi González, Carlos Sobera i Lara Álvarez completen l’equip de presentadors d’esta adaptació del format d’èxit internacional Secret Story, que per primera vegada es durà a terme en la seua versió celebrity.

 

L’audiència i el polsador seran determinants

 

L’audiència de ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’ serà decisiva tant per a resoldre els processos d’expulsió dels participants com per a triar al guanyador.

A més, al llarg de l’edició podran anar prenent decisions vinculants a través de consultes durant les gales en directe realitzades a través de Mitele i Telecinco.es. No obstant això, el joc dels secrets també exercirà un paper crucial en la resolució del concurs.

Situat a l’interior de la casa, el polsador serà un element clau en el funcionament del reality: haurà de ser accionat quan un dels famosos crega conéixer el secret que guarda un dels seus companys, comunicant d’esta manera a l’organització la seua intenció de revelar-ho. Això sí, hauran de ser més ràpids que els altres a fer-ho per a tindre èxit en el seu objectiu.

 

Els set concursants confirmats

 

 

Lucía Pariente. És mare de la model i col·laboradora de televisió Alba Carrillo. Juntes han participat en altres realitys ‘Supervivientes 2017’.

José Antonio Canales Rivera. Torero i empresari, és nebot del mític destre Francisco Rivera ‘Paquirri’ i cosí de Francisco, Cayetano i Kiko Rivera. A més, de col·laborador de ‘Sálvame’.

Lucca Onestini. Model, influencer i estudiant d’Odontologia, va ser Míster Itàlia en 2013. És germà de Gianmarco Onestini, concursant de realitys.

• Edmundo Arrocet. Actor, humorista i imitador. Ha participat en ‘Supervivientes 2017’, on va compartir aventura amb Lucía Pariente.

• Luis Rollán. Col·laborador especialitzat en crònica social.

• Sofía Cristo. Filla del recordat domador i artista circense Ángel Cristo i de l’actriu Bárbara Rey, és DJ, productora musical i col·laboradora habitual en programes i reality xous. Manté una amistat amb Luis Rollán.

• Julen de la Guerra. Exparticipant de ‘Mujeres y hombres Dones y viceversa, on es va estrenar com a pretendent i va acabar ocupant un dels trons del programa.

 

 

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.