13.7 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

‘Secret Story’, el nou reality arriba esta nit a Telecinco

16 concursants famosos, cadascun d’ells portador d’un secret ocult fins ara, participen en el repte que els proposa ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’, nou reality xou de Telecinco.

El joc entorn dels seus secrets, que hauran de mantindre en lloc segur mentre tracten de revelar els de la resta, vertebrarà la convivència que duran a terme els protagonistes en una casa plena de misteris: les identitats de set concursants ja han sigut confirmades, mentre que les de la resta es coneixeran en la primera gala del programa, on també es detallarà, amb els participants ja aïllats, l’especial mecànica del concurs.

La sagacitat, la intuïció i l’astúcia seran algunes de les qualitats clau perquè els protagonistes de ‘Secret Story’ aconseguisquen completar la seua comesa. Un objectiu que hauran de perseguir mentre duen a terme una convivència 24 hores al dia vigilada per cambres, en la qual s’enfrontaran a rondes de nominacions i a processos d’expulsió i hauran d’esforçar-se en les proves setmanals per a accedir a béns bàsics.

Jordi González, Carlos Sobera i Lara Álvarez completen l’equip de presentadors d’esta adaptació del format d’èxit internacional Secret Story, que per primera vegada es durà a terme en la seua versió celebrity.

 

L’audiència i el polsador seran determinants

 

L’audiència de ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’ serà decisiva tant per a resoldre els processos d’expulsió dels participants com per a triar al guanyador.

A més, al llarg de l’edició podran anar prenent decisions vinculants a través de consultes durant les gales en directe realitzades a través de Mitele i Telecinco.es. No obstant això, el joc dels secrets també exercirà un paper crucial en la resolució del concurs.

Situat a l’interior de la casa, el polsador serà un element clau en el funcionament del reality: haurà de ser accionat quan un dels famosos crega conéixer el secret que guarda un dels seus companys, comunicant d’esta manera a l’organització la seua intenció de revelar-ho. Això sí, hauran de ser més ràpids que els altres a fer-ho per a tindre èxit en el seu objectiu.

 

Els set concursants confirmats

 

 

Lucía Pariente. És mare de la model i col·laboradora de televisió Alba Carrillo. Juntes han participat en altres realitys ‘Supervivientes 2017’.

José Antonio Canales Rivera. Torero i empresari, és nebot del mític destre Francisco Rivera ‘Paquirri’ i cosí de Francisco, Cayetano i Kiko Rivera. A més, de col·laborador de ‘Sálvame’.

Lucca Onestini. Model, influencer i estudiant d’Odontologia, va ser Míster Itàlia en 2013. És germà de Gianmarco Onestini, concursant de realitys.

• Edmundo Arrocet. Actor, humorista i imitador. Ha participat en ‘Supervivientes 2017’, on va compartir aventura amb Lucía Pariente.

• Luis Rollán. Col·laborador especialitzat en crònica social.

• Sofía Cristo. Filla del recordat domador i artista circense Ángel Cristo i de l’actriu Bárbara Rey, és DJ, productora musical i col·laboradora habitual en programes i reality xous. Manté una amistat amb Luis Rollán.

• Julen de la Guerra. Exparticipant de ‘Mujeres y hombres Dones y viceversa, on es va estrenar com a pretendent i va acabar ocupant un dels trons del programa.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.