‘Secret Story’, el nou reality arriba esta nit a Telecinco

16 concursants famosos, cadascun d’ells portador d’un secret ocult fins ara, participen en el repte que els proposa ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’, nou reality xou de Telecinco.

El joc entorn dels seus secrets, que hauran de mantindre en lloc segur mentre tracten de revelar els de la resta, vertebrarà la convivència que duran a terme els protagonistes en una casa plena de misteris: les identitats de set concursants ja han sigut confirmades, mentre que les de la resta es coneixeran en la primera gala del programa, on també es detallarà, amb els participants ja aïllats, l’especial mecànica del concurs.

La sagacitat, la intuïció i l’astúcia seran algunes de les qualitats clau perquè els protagonistes de ‘Secret Story’ aconseguisquen completar la seua comesa. Un objectiu que hauran de perseguir mentre duen a terme una convivència 24 hores al dia vigilada per cambres, en la qual s’enfrontaran a rondes de nominacions i a processos d’expulsió i hauran d’esforçar-se en les proves setmanals per a accedir a béns bàsics.

Jordi González, Carlos Sobera i Lara Álvarez completen l’equip de presentadors d’esta adaptació del format d’èxit internacional Secret Story, que per primera vegada es durà a terme en la seua versió celebrity.

 

L’audiència i el polsador seran determinants

 

L’audiència de ‘Secret Story’. ‘La casa de los secretos’ serà decisiva tant per a resoldre els processos d’expulsió dels participants com per a triar al guanyador.

A més, al llarg de l’edició podran anar prenent decisions vinculants a través de consultes durant les gales en directe realitzades a través de Mitele i Telecinco.es. No obstant això, el joc dels secrets també exercirà un paper crucial en la resolució del concurs.

Situat a l’interior de la casa, el polsador serà un element clau en el funcionament del reality: haurà de ser accionat quan un dels famosos crega conéixer el secret que guarda un dels seus companys, comunicant d’esta manera a l’organització la seua intenció de revelar-ho. Això sí, hauran de ser més ràpids que els altres a fer-ho per a tindre èxit en el seu objectiu.

 

Els set concursants confirmats

 

 

Lucía Pariente. És mare de la model i col·laboradora de televisió Alba Carrillo. Juntes han participat en altres realitys ‘Supervivientes 2017’.

José Antonio Canales Rivera. Torero i empresari, és nebot del mític destre Francisco Rivera ‘Paquirri’ i cosí de Francisco, Cayetano i Kiko Rivera. A més, de col·laborador de ‘Sálvame’.

Lucca Onestini. Model, influencer i estudiant d’Odontologia, va ser Míster Itàlia en 2013. És germà de Gianmarco Onestini, concursant de realitys.

• Edmundo Arrocet. Actor, humorista i imitador. Ha participat en ‘Supervivientes 2017’, on va compartir aventura amb Lucía Pariente.

• Luis Rollán. Col·laborador especialitzat en crònica social.

• Sofía Cristo. Filla del recordat domador i artista circense Ángel Cristo i de l’actriu Bárbara Rey, és DJ, productora musical i col·laboradora habitual en programes i reality xous. Manté una amistat amb Luis Rollán.

• Julen de la Guerra. Exparticipant de ‘Mujeres y hombres Dones y viceversa, on es va estrenar com a pretendent i va acabar ocupant un dels trons del programa.

 

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.