11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Sofía Cristo conta que va patir abusos sexuals amb cinc anys

 

Sofía Cristo ha sigut la primera concursant a enfrontar-se a ‘La línia secreta de la vida‘ en ‘Secret Story’. Acompanyada d’una pissarra, la Dj podia sincerar-se així amb l’audiència contant els episodis més destacables de la seua vida.

Però Sofía ha anat més enllà i ha revelat un secret que ha guardat durant tots estos anys. Alguna cosa que ni la pròpia Bárbara Rey, la seua mare, sabia i que ha deixat a la ‘vedette’ i a tots esglaiats.

Sofía Cristo revela que va patir abusos sexuals en la infància

 

És per això que per a Cristo va ser un gran alleujament quan va arribar el divorci de la parella.

En eixe moment ella tenia cinc anys, però no tot va passar a ser color de rosa, perquè el seu pare va continuar fent mal a la seua mare amb accions com emportar-se els mobles de la seua casa o perseguir-la amb cotxe.

Llavors, va haver de parar per a prendre aire i prosseguir amb la seua narració. Quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals quan tenia cinc anys.

La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió l’havia afectat l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte.

“Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, encara així, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Però en escoltar les paraules de la seua filla, no va parar d’articular “la meua pobra xiqueta” mentre plorava; i Carlos Sobera, també molt afectat, va interrompre a Cristo per a donar consol a la seua mare.

A més, va aprofitar per a assenyalar la valentia de la DJ, a la qual va qualificar com a “perfecta” per haver superat tantes coses i, a més, conscienciar sobre això. En la mateixa línia, va lloar a la jove per parlar de temes tabú, com les addiccions que van patir ella i el seu pare, la violència masclista o els abusos sexuals: “En este país fa falta més gent com tu”, va concloure, emocionat.

“Ho sent molt, no havia d’haver-ho dit. Però necessitava dir-ho. Mamà, ho sent. Jo ara estic bé però és normal que això em remoga. Jure que soc la persona més feliç del món ara”, li va dir Sofía a la seua mare en produir-se una breu conversa entre elles. “Ho sent, no em vaig adonar. Per què no em vas dir res? Et vull, et vull, perdona’m”, responia Bàrbara.

Carlos Sobera molt contundent

 

Davant la confessió de Sofía Cristo, Carlos Sobera fins i tot ha pres la paraula, fora de qualsevol guió, per a destacar el que la concursant de ‘Secret Story’ ha aconseguit amb el seu testimoniatge.

“El que estàs comptant és molt greu. És una cosa que cal denunciar perquè destrossa vides. Això no estava preparat. No era un secret amb el qual vingueres a jugar. ‘La casa de los secretos’ no va d’això. L’única cosa que podem fer és agrair-te este exercici de sinceritat i honestedat com has fet”·.

“Si algun té la temptació de pensar que estem fent mercat, vull dir-los com a persona, que és una cosa que agraïsc a Sofia perquè crec que el que fa és fer bé a tal quantitat de gent que pateix abusos que esta lliçó de vida hem d’aprendre-la per sempre”, sentenciava Carlos Sobera.

 

Altres moments de la vida de Sofía 

 

Quan mare i filla es van asserenar, Sofía va seguir amb la seua adolescència. Va parlar de com havia descobert la seua sexualitat i la seua gran vocació: ser DJ. Però també de com va començar a consumir substàncies fins al punt que als 23 anys fora ‘Supervivientes’ el mètode amb el qual volia esbrinar fins a quin punt depenia d’elles.

 

Sofía Cristo revela la veritat de la seua relació amb Nagore

 

A més, Sofía ha volgut parlar de la seua relació i la seua ruptura de la relació que va mantindre en el passat amb Nagore Robles. La Dj ha detallat com va ser el començament de la seua relació, els bons i mals moments que van passar entre elles, però que, malgrat això, sempre li guardarà un lloc en el seu cor.

“Jo sempre guardaré en el meu cor un lloc meravellós perquè em va fer molt feliç i, evidentment, ni el bo és tan bo ni el dolent tan dolent. Mai diria gens dolent de Nagore encara que puga pensar que en alguns moments jo no tenia la culpa de tot”, explicava. 

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.