16.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Sofía Cristo conta que va patir abusos sexuals amb cinc anys

 

Sofía Cristo ha sigut la primera concursant a enfrontar-se a ‘La línia secreta de la vida‘ en ‘Secret Story’. Acompanyada d’una pissarra, la Dj podia sincerar-se així amb l’audiència contant els episodis més destacables de la seua vida.

Però Sofía ha anat més enllà i ha revelat un secret que ha guardat durant tots estos anys. Alguna cosa que ni la pròpia Bárbara Rey, la seua mare, sabia i que ha deixat a la ‘vedette’ i a tots esglaiats.

Sofía Cristo revela que va patir abusos sexuals en la infància

 

És per això que per a Cristo va ser un gran alleujament quan va arribar el divorci de la parella.

En eixe moment ella tenia cinc anys, però no tot va passar a ser color de rosa, perquè el seu pare va continuar fent mal a la seua mare amb accions com emportar-se els mobles de la seua casa o perseguir-la amb cotxe.

Llavors, va haver de parar per a prendre aire i prosseguir amb la seua narració. Quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals quan tenia cinc anys.

La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió l’havia afectat l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte.

“Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, encara així, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Però en escoltar les paraules de la seua filla, no va parar d’articular “la meua pobra xiqueta” mentre plorava; i Carlos Sobera, també molt afectat, va interrompre a Cristo per a donar consol a la seua mare.

A més, va aprofitar per a assenyalar la valentia de la DJ, a la qual va qualificar com a “perfecta” per haver superat tantes coses i, a més, conscienciar sobre això. En la mateixa línia, va lloar a la jove per parlar de temes tabú, com les addiccions que van patir ella i el seu pare, la violència masclista o els abusos sexuals: “En este país fa falta més gent com tu”, va concloure, emocionat.

“Ho sent molt, no havia d’haver-ho dit. Però necessitava dir-ho. Mamà, ho sent. Jo ara estic bé però és normal que això em remoga. Jure que soc la persona més feliç del món ara”, li va dir Sofía a la seua mare en produir-se una breu conversa entre elles. “Ho sent, no em vaig adonar. Per què no em vas dir res? Et vull, et vull, perdona’m”, responia Bàrbara.

Carlos Sobera molt contundent

 

Davant la confessió de Sofía Cristo, Carlos Sobera fins i tot ha pres la paraula, fora de qualsevol guió, per a destacar el que la concursant de ‘Secret Story’ ha aconseguit amb el seu testimoniatge.

“El que estàs comptant és molt greu. És una cosa que cal denunciar perquè destrossa vides. Això no estava preparat. No era un secret amb el qual vingueres a jugar. ‘La casa de los secretos’ no va d’això. L’única cosa que podem fer és agrair-te este exercici de sinceritat i honestedat com has fet”·.

“Si algun té la temptació de pensar que estem fent mercat, vull dir-los com a persona, que és una cosa que agraïsc a Sofia perquè crec que el que fa és fer bé a tal quantitat de gent que pateix abusos que esta lliçó de vida hem d’aprendre-la per sempre”, sentenciava Carlos Sobera.

 

Altres moments de la vida de Sofía 

 

Quan mare i filla es van asserenar, Sofía va seguir amb la seua adolescència. Va parlar de com havia descobert la seua sexualitat i la seua gran vocació: ser DJ. Però també de com va començar a consumir substàncies fins al punt que als 23 anys fora ‘Supervivientes’ el mètode amb el qual volia esbrinar fins a quin punt depenia d’elles.

 

Sofía Cristo revela la veritat de la seua relació amb Nagore

 

A més, Sofía ha volgut parlar de la seua relació i la seua ruptura de la relació que va mantindre en el passat amb Nagore Robles. La Dj ha detallat com va ser el començament de la seua relació, els bons i mals moments que van passar entre elles, però que, malgrat això, sempre li guardarà un lloc en el seu cor.

“Jo sempre guardaré en el meu cor un lloc meravellós perquè em va fer molt feliç i, evidentment, ni el bo és tan bo ni el dolent tan dolent. Mai diria gens dolent de Nagore encara que puga pensar que en alguns moments jo no tenia la culpa de tot”, explicava. 

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.