Sofía Cristo conta que va patir abusos sexuals amb cinc anys

 

Sofía Cristo ha sigut la primera concursant a enfrontar-se a ‘La línia secreta de la vida‘ en ‘Secret Story’. Acompanyada d’una pissarra, la Dj podia sincerar-se així amb l’audiència contant els episodis més destacables de la seua vida.

Però Sofía ha anat més enllà i ha revelat un secret que ha guardat durant tots estos anys. Alguna cosa que ni la pròpia Bárbara Rey, la seua mare, sabia i que ha deixat a la ‘vedette’ i a tots esglaiats.

Sofía Cristo revela que va patir abusos sexuals en la infància

 

És per això que per a Cristo va ser un gran alleujament quan va arribar el divorci de la parella.

En eixe moment ella tenia cinc anys, però no tot va passar a ser color de rosa, perquè el seu pare va continuar fent mal a la seua mare amb accions com emportar-se els mobles de la seua casa o perseguir-la amb cotxe.

Llavors, va haver de parar per a prendre aire i prosseguir amb la seua narració. Quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals quan tenia cinc anys.

La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió l’havia afectat l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte.

“Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, encara així, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Però en escoltar les paraules de la seua filla, no va parar d’articular “la meua pobra xiqueta” mentre plorava; i Carlos Sobera, també molt afectat, va interrompre a Cristo per a donar consol a la seua mare.

A més, va aprofitar per a assenyalar la valentia de la DJ, a la qual va qualificar com a “perfecta” per haver superat tantes coses i, a més, conscienciar sobre això. En la mateixa línia, va lloar a la jove per parlar de temes tabú, com les addiccions que van patir ella i el seu pare, la violència masclista o els abusos sexuals: “En este país fa falta més gent com tu”, va concloure, emocionat.

“Ho sent molt, no havia d’haver-ho dit. Però necessitava dir-ho. Mamà, ho sent. Jo ara estic bé però és normal que això em remoga. Jure que soc la persona més feliç del món ara”, li va dir Sofía a la seua mare en produir-se una breu conversa entre elles. “Ho sent, no em vaig adonar. Per què no em vas dir res? Et vull, et vull, perdona’m”, responia Bàrbara.

Carlos Sobera molt contundent

 

Davant la confessió de Sofía Cristo, Carlos Sobera fins i tot ha pres la paraula, fora de qualsevol guió, per a destacar el que la concursant de ‘Secret Story’ ha aconseguit amb el seu testimoniatge.

“El que estàs comptant és molt greu. És una cosa que cal denunciar perquè destrossa vides. Això no estava preparat. No era un secret amb el qual vingueres a jugar. ‘La casa de los secretos’ no va d’això. L’única cosa que podem fer és agrair-te este exercici de sinceritat i honestedat com has fet”·.

“Si algun té la temptació de pensar que estem fent mercat, vull dir-los com a persona, que és una cosa que agraïsc a Sofia perquè crec que el que fa és fer bé a tal quantitat de gent que pateix abusos que esta lliçó de vida hem d’aprendre-la per sempre”, sentenciava Carlos Sobera.

 

Altres moments de la vida de Sofía 

 

Quan mare i filla es van asserenar, Sofía va seguir amb la seua adolescència. Va parlar de com havia descobert la seua sexualitat i la seua gran vocació: ser DJ. Però també de com va començar a consumir substàncies fins al punt que als 23 anys fora ‘Supervivientes’ el mètode amb el qual volia esbrinar fins a quin punt depenia d’elles.

 

Sofía Cristo revela la veritat de la seua relació amb Nagore

 

A més, Sofía ha volgut parlar de la seua relació i la seua ruptura de la relació que va mantindre en el passat amb Nagore Robles. La Dj ha detallat com va ser el començament de la seua relació, els bons i mals moments que van passar entre elles, però que, malgrat això, sempre li guardarà un lloc en el seu cor.

“Jo sempre guardaré en el meu cor un lloc meravellós perquè em va fer molt feliç i, evidentment, ni el bo és tan bo ni el dolent tan dolent. Mai diria gens dolent de Nagore encara que puga pensar que en alguns moments jo no tenia la culpa de tot”, explicava. 

Últimes notícies

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.