10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Sofía Cristo conta que va patir abusos sexuals amb cinc anys

 

Sofía Cristo ha sigut la primera concursant a enfrontar-se a ‘La línia secreta de la vida‘ en ‘Secret Story’. Acompanyada d’una pissarra, la Dj podia sincerar-se així amb l’audiència contant els episodis més destacables de la seua vida.

Però Sofía ha anat més enllà i ha revelat un secret que ha guardat durant tots estos anys. Alguna cosa que ni la pròpia Bárbara Rey, la seua mare, sabia i que ha deixat a la ‘vedette’ i a tots esglaiats.

Sofía Cristo revela que va patir abusos sexuals en la infància

 

És per això que per a Cristo va ser un gran alleujament quan va arribar el divorci de la parella.

En eixe moment ella tenia cinc anys, però no tot va passar a ser color de rosa, perquè el seu pare va continuar fent mal a la seua mare amb accions com emportar-se els mobles de la seua casa o perseguir-la amb cotxe.

Llavors, va haver de parar per a prendre aire i prosseguir amb la seua narració. Quan vivia amb la seua mare, en el barri madrileny de la Moraleja i als cinc anys, va patir abusos sexuals quan tenia cinc anys.

La jove no va donar detalls més enllà que l’agressió va tindre lloc en el saló de la casa i que el seu pare no va ser l’abusador.

Tampoc va deixar clar si va ser una cosa estrictament puntual, però sí que va explicar que només ho sabien el seu terapeuta i alguns amics, que en el seu moment no va identificar l’escena com a abusos sexuals i que, a la llarga, l’agressió l’havia afectat l’hora de relacionar-se amb altres persones.

En directe i des de plató, la seua mare es va assabentar d’això, i va poder parlar amb la seua filla per a transmetre-li les seues disculpes per no haver-se donat compte.

“Hem de parlar amb els nostres fills. Jo creia que estava pendent i, encara així, se’m va escapar això”, va dir a posteriori, més tranquil·la.

Però en escoltar les paraules de la seua filla, no va parar d’articular “la meua pobra xiqueta” mentre plorava; i Carlos Sobera, també molt afectat, va interrompre a Cristo per a donar consol a la seua mare.

A més, va aprofitar per a assenyalar la valentia de la DJ, a la qual va qualificar com a “perfecta” per haver superat tantes coses i, a més, conscienciar sobre això. En la mateixa línia, va lloar a la jove per parlar de temes tabú, com les addiccions que van patir ella i el seu pare, la violència masclista o els abusos sexuals: “En este país fa falta més gent com tu”, va concloure, emocionat.

“Ho sent molt, no havia d’haver-ho dit. Però necessitava dir-ho. Mamà, ho sent. Jo ara estic bé però és normal que això em remoga. Jure que soc la persona més feliç del món ara”, li va dir Sofía a la seua mare en produir-se una breu conversa entre elles. “Ho sent, no em vaig adonar. Per què no em vas dir res? Et vull, et vull, perdona’m”, responia Bàrbara.

Carlos Sobera molt contundent

 

Davant la confessió de Sofía Cristo, Carlos Sobera fins i tot ha pres la paraula, fora de qualsevol guió, per a destacar el que la concursant de ‘Secret Story’ ha aconseguit amb el seu testimoniatge.

“El que estàs comptant és molt greu. És una cosa que cal denunciar perquè destrossa vides. Això no estava preparat. No era un secret amb el qual vingueres a jugar. ‘La casa de los secretos’ no va d’això. L’única cosa que podem fer és agrair-te este exercici de sinceritat i honestedat com has fet”·.

“Si algun té la temptació de pensar que estem fent mercat, vull dir-los com a persona, que és una cosa que agraïsc a Sofia perquè crec que el que fa és fer bé a tal quantitat de gent que pateix abusos que esta lliçó de vida hem d’aprendre-la per sempre”, sentenciava Carlos Sobera.

 

Altres moments de la vida de Sofía 

 

Quan mare i filla es van asserenar, Sofía va seguir amb la seua adolescència. Va parlar de com havia descobert la seua sexualitat i la seua gran vocació: ser DJ. Però també de com va començar a consumir substàncies fins al punt que als 23 anys fora ‘Supervivientes’ el mètode amb el qual volia esbrinar fins a quin punt depenia d’elles.

 

Sofía Cristo revela la veritat de la seua relació amb Nagore

 

A més, Sofía ha volgut parlar de la seua relació i la seua ruptura de la relació que va mantindre en el passat amb Nagore Robles. La Dj ha detallat com va ser el començament de la seua relació, els bons i mals moments que van passar entre elles, però que, malgrat això, sempre li guardarà un lloc en el seu cor.

“Jo sempre guardaré en el meu cor un lloc meravellós perquè em va fer molt feliç i, evidentment, ni el bo és tan bo ni el dolent tan dolent. Mai diria gens dolent de Nagore encara que puga pensar que en alguns moments jo no tenia la culpa de tot”, explicava. 

Últimes notícies

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.