18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Sofía Cristo, expulsada disciplinàriament per una agressió en ‘Secret Story’

 

‘Secret Story‘ ha viscut durant la nit del dimarts el seu programa més mogut fins hui. El programa presentat per Carlos Sobera estava a punt d’acabar la seua emissió quan, després d’una discussió dels concursants contra Miguel Frigenti, el descontrol s’apoderava de la casa especialment de Sofía Cristo.

En concret, la concursant ha esclatat contra el periodista amb el qual no ha dubtat a arribar a les mans.

Mentre Sofía seguia al concursant, este pretenia no fer-la cas. Davant esta actitud, Sofía no ha pogut més i s’ha encarat ràpidament contra ell. En concret, Miguel s’ha alçat del sofà davant d’ella i esta li ha agarrat amb força i li ha donat una espenta pel qual els seus companys se li han tirat damunt. Tot per a separar-los i evitar que l’agressió passara a majors.

Davant qualsevol represàlia, la filla de Bárbara Rey etzibava: “M’importa una merda. Les trames de brut, de mala persona i de capoll… corre veu i dis-los que em tiren capoll”.

 

 

 

Carlos Sobera molt enfadat i avergonyit

 

Com a conseqüència, Miguel ha abandonat el saló de la casa, mentre Carlos Sobera demanava calma: “Asseure-us tots un moment. L’espectacle que esteu donant en este moment és senzillament lamentable. Es pot estar enfadat, es pot criticar, es pot ser dur, però tot el que estem veient ara mateix és lamentable i no aporta res en el vostre favor”.

Davant estes paraules, Sofía tornava a perdre els papers amenaçant de abandonar el concurs: “Abans que em tireu em pire”. Finalment, el presentador ha desconnectat amb la casa mentre els transmetia un clar missatge: “Calmar-vos una mica, tranquil·litzar-vos i a veure si ens comportem com a éssers adults i si hem de dir-nos coses, ens ho diem a la cara, però amb educació”.

 

Carlos Sobera li comunica a Sofía Cristo la seua fulminant expulsió

 

Poc després, Carlos Sobera ha confirmat les seues sospites anunciant que rebria una expulsió disciplinària i que havia d’abandonar directament la casa. “Hi ha coses que suposen traspassar la línia. L’organització no té més remei que expulsar-te”, li ha comunicat el presentador. Una notícia que ha provocat que tots els seus companys esclafisquen a plorar.

Per part seua, ella ha acceptat la decisió deixant clar que tampoc volia seguir a la casa amb ell. “No vull formar part d’això amb una mala persona com ell. No sabia que era tan dolent. He intentat empatitzar i mediar, però no es pot”, ha reconegut una mica més tranquil·la. Després d’això, ha confessat que creu que ell ha aconseguit el que volia. “Ja té via lliure per a seguir, va rostir. Em reitere en tot el que he dit”.

Les reaccions no s’han fet esperar i la principal al·ludida assegurava: “Ho assumisc i demane perdó pels insults simplement perquè en tota la resta em reitere. Si pretenia ser el dolent, ho ha aconseguit i ja ha aconseguit un menys”. Així mateix, el presentador ha emplaçat a la ja exconcursant a donar les corresponents explicacions amb Jorge Javier durant la gala del pròxim dijous.

Per part seua, Carlos Sobera ha acomiadat el programa amb un clar missatge a la resta de companys: “Encara que estiguem en un ‘reality’, com és la casa dels secrets, tots, en la mesura que som personatges públics, hem de donar exemple als altres. El de hui no ha sigut gens edificant. Procurarem des d’ara en avant a aprendre dels errors, millorar el nostre comportament i donar exemple”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.