Sofía Cristo, expulsada disciplinàriament per una agressió en ‘Secret Story’

 

‘Secret Story‘ ha viscut durant la nit del dimarts el seu programa més mogut fins hui. El programa presentat per Carlos Sobera estava a punt d’acabar la seua emissió quan, després d’una discussió dels concursants contra Miguel Frigenti, el descontrol s’apoderava de la casa especialment de Sofía Cristo.

En concret, la concursant ha esclatat contra el periodista amb el qual no ha dubtat a arribar a les mans.

Mentre Sofía seguia al concursant, este pretenia no fer-la cas. Davant esta actitud, Sofía no ha pogut més i s’ha encarat ràpidament contra ell. En concret, Miguel s’ha alçat del sofà davant d’ella i esta li ha agarrat amb força i li ha donat una espenta pel qual els seus companys se li han tirat damunt. Tot per a separar-los i evitar que l’agressió passara a majors.

Davant qualsevol represàlia, la filla de Bárbara Rey etzibava: “M’importa una merda. Les trames de brut, de mala persona i de capoll… corre veu i dis-los que em tiren capoll”.

 

 

 

Carlos Sobera molt enfadat i avergonyit

 

Com a conseqüència, Miguel ha abandonat el saló de la casa, mentre Carlos Sobera demanava calma: “Asseure-us tots un moment. L’espectacle que esteu donant en este moment és senzillament lamentable. Es pot estar enfadat, es pot criticar, es pot ser dur, però tot el que estem veient ara mateix és lamentable i no aporta res en el vostre favor”.

Davant estes paraules, Sofía tornava a perdre els papers amenaçant de abandonar el concurs: “Abans que em tireu em pire”. Finalment, el presentador ha desconnectat amb la casa mentre els transmetia un clar missatge: “Calmar-vos una mica, tranquil·litzar-vos i a veure si ens comportem com a éssers adults i si hem de dir-nos coses, ens ho diem a la cara, però amb educació”.

 

Carlos Sobera li comunica a Sofía Cristo la seua fulminant expulsió

 

Poc després, Carlos Sobera ha confirmat les seues sospites anunciant que rebria una expulsió disciplinària i que havia d’abandonar directament la casa. “Hi ha coses que suposen traspassar la línia. L’organització no té més remei que expulsar-te”, li ha comunicat el presentador. Una notícia que ha provocat que tots els seus companys esclafisquen a plorar.

Per part seua, ella ha acceptat la decisió deixant clar que tampoc volia seguir a la casa amb ell. “No vull formar part d’això amb una mala persona com ell. No sabia que era tan dolent. He intentat empatitzar i mediar, però no es pot”, ha reconegut una mica més tranquil·la. Després d’això, ha confessat que creu que ell ha aconseguit el que volia. “Ja té via lliure per a seguir, va rostir. Em reitere en tot el que he dit”.

Les reaccions no s’han fet esperar i la principal al·ludida assegurava: “Ho assumisc i demane perdó pels insults simplement perquè en tota la resta em reitere. Si pretenia ser el dolent, ho ha aconseguit i ja ha aconseguit un menys”. Així mateix, el presentador ha emplaçat a la ja exconcursant a donar les corresponents explicacions amb Jorge Javier durant la gala del pròxim dijous.

Per part seua, Carlos Sobera ha acomiadat el programa amb un clar missatge a la resta de companys: “Encara que estiguem en un ‘reality’, com és la casa dels secrets, tots, en la mesura que som personatges públics, hem de donar exemple als altres. El de hui no ha sigut gens edificant. Procurarem des d’ara en avant a aprendre dels errors, millorar el nostre comportament i donar exemple”.

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.