11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Sofía Cristo, expulsada disciplinàriament per una agressió en ‘Secret Story’

 

‘Secret Story‘ ha viscut durant la nit del dimarts el seu programa més mogut fins hui. El programa presentat per Carlos Sobera estava a punt d’acabar la seua emissió quan, després d’una discussió dels concursants contra Miguel Frigenti, el descontrol s’apoderava de la casa especialment de Sofía Cristo.

En concret, la concursant ha esclatat contra el periodista amb el qual no ha dubtat a arribar a les mans.

Mentre Sofía seguia al concursant, este pretenia no fer-la cas. Davant esta actitud, Sofía no ha pogut més i s’ha encarat ràpidament contra ell. En concret, Miguel s’ha alçat del sofà davant d’ella i esta li ha agarrat amb força i li ha donat una espenta pel qual els seus companys se li han tirat damunt. Tot per a separar-los i evitar que l’agressió passara a majors.

Davant qualsevol represàlia, la filla de Bárbara Rey etzibava: “M’importa una merda. Les trames de brut, de mala persona i de capoll… corre veu i dis-los que em tiren capoll”.

 

 

 

Carlos Sobera molt enfadat i avergonyit

 

Com a conseqüència, Miguel ha abandonat el saló de la casa, mentre Carlos Sobera demanava calma: “Asseure-us tots un moment. L’espectacle que esteu donant en este moment és senzillament lamentable. Es pot estar enfadat, es pot criticar, es pot ser dur, però tot el que estem veient ara mateix és lamentable i no aporta res en el vostre favor”.

Davant estes paraules, Sofía tornava a perdre els papers amenaçant de abandonar el concurs: “Abans que em tireu em pire”. Finalment, el presentador ha desconnectat amb la casa mentre els transmetia un clar missatge: “Calmar-vos una mica, tranquil·litzar-vos i a veure si ens comportem com a éssers adults i si hem de dir-nos coses, ens ho diem a la cara, però amb educació”.

 

Carlos Sobera li comunica a Sofía Cristo la seua fulminant expulsió

 

Poc després, Carlos Sobera ha confirmat les seues sospites anunciant que rebria una expulsió disciplinària i que havia d’abandonar directament la casa. “Hi ha coses que suposen traspassar la línia. L’organització no té més remei que expulsar-te”, li ha comunicat el presentador. Una notícia que ha provocat que tots els seus companys esclafisquen a plorar.

Per part seua, ella ha acceptat la decisió deixant clar que tampoc volia seguir a la casa amb ell. “No vull formar part d’això amb una mala persona com ell. No sabia que era tan dolent. He intentat empatitzar i mediar, però no es pot”, ha reconegut una mica més tranquil·la. Després d’això, ha confessat que creu que ell ha aconseguit el que volia. “Ja té via lliure per a seguir, va rostir. Em reitere en tot el que he dit”.

Les reaccions no s’han fet esperar i la principal al·ludida assegurava: “Ho assumisc i demane perdó pels insults simplement perquè en tota la resta em reitere. Si pretenia ser el dolent, ho ha aconseguit i ja ha aconseguit un menys”. Així mateix, el presentador ha emplaçat a la ja exconcursant a donar les corresponents explicacions amb Jorge Javier durant la gala del pròxim dijous.

Per part seua, Carlos Sobera ha acomiadat el programa amb un clar missatge a la resta de companys: “Encara que estiguem en un ‘reality’, com és la casa dels secrets, tots, en la mesura que som personatges públics, hem de donar exemple als altres. El de hui no ha sigut gens edificant. Procurarem des d’ara en avant a aprendre dels errors, millorar el nostre comportament i donar exemple”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.