Sofía Cristo, expulsada disciplinàriament per una agressió en ‘Secret Story’

 

‘Secret Story‘ ha viscut durant la nit del dimarts el seu programa més mogut fins hui. El programa presentat per Carlos Sobera estava a punt d’acabar la seua emissió quan, després d’una discussió dels concursants contra Miguel Frigenti, el descontrol s’apoderava de la casa especialment de Sofía Cristo.

En concret, la concursant ha esclatat contra el periodista amb el qual no ha dubtat a arribar a les mans.

Mentre Sofía seguia al concursant, este pretenia no fer-la cas. Davant esta actitud, Sofía no ha pogut més i s’ha encarat ràpidament contra ell. En concret, Miguel s’ha alçat del sofà davant d’ella i esta li ha agarrat amb força i li ha donat una espenta pel qual els seus companys se li han tirat damunt. Tot per a separar-los i evitar que l’agressió passara a majors.

Davant qualsevol represàlia, la filla de Bárbara Rey etzibava: “M’importa una merda. Les trames de brut, de mala persona i de capoll… corre veu i dis-los que em tiren capoll”.

 

 

 

Carlos Sobera molt enfadat i avergonyit

 

Com a conseqüència, Miguel ha abandonat el saló de la casa, mentre Carlos Sobera demanava calma: “Asseure-us tots un moment. L’espectacle que esteu donant en este moment és senzillament lamentable. Es pot estar enfadat, es pot criticar, es pot ser dur, però tot el que estem veient ara mateix és lamentable i no aporta res en el vostre favor”.

Davant estes paraules, Sofía tornava a perdre els papers amenaçant de abandonar el concurs: “Abans que em tireu em pire”. Finalment, el presentador ha desconnectat amb la casa mentre els transmetia un clar missatge: “Calmar-vos una mica, tranquil·litzar-vos i a veure si ens comportem com a éssers adults i si hem de dir-nos coses, ens ho diem a la cara, però amb educació”.

 

Carlos Sobera li comunica a Sofía Cristo la seua fulminant expulsió

 

Poc després, Carlos Sobera ha confirmat les seues sospites anunciant que rebria una expulsió disciplinària i que havia d’abandonar directament la casa. «Hi ha coses que suposen traspassar la línia. L’organització no té més remei que expulsar-te», li ha comunicat el presentador. Una notícia que ha provocat que tots els seus companys esclafisquen a plorar.

Per part seua, ella ha acceptat la decisió deixant clar que tampoc volia seguir a la casa amb ell. «No vull formar part d’això amb una mala persona com ell. No sabia que era tan dolent. He intentat empatitzar i mediar, però no es pot», ha reconegut una mica més tranquil·la. Després d’això, ha confessat que creu que ell ha aconseguit el que volia. «Ja té via lliure per a seguir, va rostir. Em reitere en tot el que he dit».

Les reaccions no s’han fet esperar i la principal al·ludida assegurava: “Ho assumisc i demane perdó pels insults simplement perquè en tota la resta em reitere. Si pretenia ser el dolent, ho ha aconseguit i ja ha aconseguit un menys”. Així mateix, el presentador ha emplaçat a la ja exconcursant a donar les corresponents explicacions amb Jorge Javier durant la gala del pròxim dijous.

Per part seua, Carlos Sobera ha acomiadat el programa amb un clar missatge a la resta de companys: “Encara que estiguem en un ‘reality’, com és la casa dels secrets, tots, en la mesura que som personatges públics, hem de donar exemple als altres. El de hui no ha sigut gens edificant. Procurarem des d’ara en avant a aprendre dels errors, millorar el nostre comportament i donar exemple”.

Últimes notícies

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.