19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Sofía Cristo, expulsada disciplinàriament per una agressió en ‘Secret Story’

 

‘Secret Story‘ ha viscut durant la nit del dimarts el seu programa més mogut fins hui. El programa presentat per Carlos Sobera estava a punt d’acabar la seua emissió quan, després d’una discussió dels concursants contra Miguel Frigenti, el descontrol s’apoderava de la casa especialment de Sofía Cristo.

En concret, la concursant ha esclatat contra el periodista amb el qual no ha dubtat a arribar a les mans.

Mentre Sofía seguia al concursant, este pretenia no fer-la cas. Davant esta actitud, Sofía no ha pogut més i s’ha encarat ràpidament contra ell. En concret, Miguel s’ha alçat del sofà davant d’ella i esta li ha agarrat amb força i li ha donat una espenta pel qual els seus companys se li han tirat damunt. Tot per a separar-los i evitar que l’agressió passara a majors.

Davant qualsevol represàlia, la filla de Bárbara Rey etzibava: “M’importa una merda. Les trames de brut, de mala persona i de capoll… corre veu i dis-los que em tiren capoll”.

 

 

 

Carlos Sobera molt enfadat i avergonyit

 

Com a conseqüència, Miguel ha abandonat el saló de la casa, mentre Carlos Sobera demanava calma: “Asseure-us tots un moment. L’espectacle que esteu donant en este moment és senzillament lamentable. Es pot estar enfadat, es pot criticar, es pot ser dur, però tot el que estem veient ara mateix és lamentable i no aporta res en el vostre favor”.

Davant estes paraules, Sofía tornava a perdre els papers amenaçant de abandonar el concurs: “Abans que em tireu em pire”. Finalment, el presentador ha desconnectat amb la casa mentre els transmetia un clar missatge: “Calmar-vos una mica, tranquil·litzar-vos i a veure si ens comportem com a éssers adults i si hem de dir-nos coses, ens ho diem a la cara, però amb educació”.

 

Carlos Sobera li comunica a Sofía Cristo la seua fulminant expulsió

 

Poc després, Carlos Sobera ha confirmat les seues sospites anunciant que rebria una expulsió disciplinària i que havia d’abandonar directament la casa. “Hi ha coses que suposen traspassar la línia. L’organització no té més remei que expulsar-te”, li ha comunicat el presentador. Una notícia que ha provocat que tots els seus companys esclafisquen a plorar.

Per part seua, ella ha acceptat la decisió deixant clar que tampoc volia seguir a la casa amb ell. “No vull formar part d’això amb una mala persona com ell. No sabia que era tan dolent. He intentat empatitzar i mediar, però no es pot”, ha reconegut una mica més tranquil·la. Després d’això, ha confessat que creu que ell ha aconseguit el que volia. “Ja té via lliure per a seguir, va rostir. Em reitere en tot el que he dit”.

Les reaccions no s’han fet esperar i la principal al·ludida assegurava: “Ho assumisc i demane perdó pels insults simplement perquè en tota la resta em reitere. Si pretenia ser el dolent, ho ha aconseguit i ja ha aconseguit un menys”. Així mateix, el presentador ha emplaçat a la ja exconcursant a donar les corresponents explicacions amb Jorge Javier durant la gala del pròxim dijous.

Per part seua, Carlos Sobera ha acomiadat el programa amb un clar missatge a la resta de companys: “Encara que estiguem en un ‘reality’, com és la casa dels secrets, tots, en la mesura que som personatges públics, hem de donar exemple als altres. El de hui no ha sigut gens edificant. Procurarem des d’ara en avant a aprendre dels errors, millorar el nostre comportament i donar exemple”.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.