17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sofia Suescun i Kiko Jiménez podrien haver trencat

 

Encara que semblava que formaven una de les parelles més estables de la crònica social, Jorge Javier Vázquez ha destapat la caixa dels trons amb una confessió d’allò més inesperada: Kiko Jiménez i Sofía Suescun han trencat.

Mancant confirmació oficial per part dels interessats, ha sigut la mateixa Mayte Galdeano l’encarregada d’enviar-li un missatge al presentador de ‘Sálvame’ en el qual ha revelat que la seua filla i Kiko ja no estan junts.

Després d’un estiu junts en el qual han aprofitat per a viatjar i compartir alguns dels seus moments més divertits en xarxes socials, Kiko i Sofía podrien haver decidit posar punt final a una relació que semblava més que consolidada. Amb poc més de dos anys de relació a la seua esquena, la parella ja tenia molts plans en comú per al futur, tant és així que tots dos havien començat a construir-se una casa a escassos metres l’u de l’altre.

A l’espera que algun dels dos ens compte més detalls sobre el que ha succeït entre ells i si existeix o no possibilitat de reconciliació, la veritat és que Sofía porta quasi un mes sense publicar una fotografia al costat del seu xic en el seu compte d’Instagram.

 

Les reaccions en ‘Sálvame’ davant la notícia de la suposada ruptura

 

La notícia provocava l’estupor entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, encara que no tots estan sorpresos: “No m’estranya”, deia Laura Fa, però Gema López li recordava que segons va comptar el propi Kiko, mai han discutit.

“Com siga veritat cuidat, perquè ací eixirà…”, advertia Jorge Javier, que afegia una mica més sense entrar en els detalls: “Jo no puc dir alguna cosa que em va passar estes vacances, però la persona em va dir per favor no puc explicar-te més…”

 

Relació Sofía Suescun i Kiko Jiménez

 

Des de 2019, Sofía està eixint amb Kiko Jiménez, ex de Gloria Camila. Encara que no hi ha hagut pocs sots en la seua relació (el major d’ells, el badoquege de Kiko amb Estela Grande en ‘GH Vip’ quan esta estava casada amb Diego Matamoros), la veritat és que la parella ha sabut superar-los tots i ara estan millor que mai.

Des que van començar la seua relació, Kiko Jiménez i Sofía Suescun han estat envoltats de polèmiques.

Una situació que l’extronista no va viure amb Gloria Camila -almenys fins que van donar per acabada la seua relació- a pesar que ella sempre ha estat en el focus mediàtic. Mentre l’andalús posava punt final al seu festeig amb la filla de Rocío Jurado i donava inici al seu nou idil·li, l’intercanvi de retrets entre l’exparella es va fer notori i va protagonitzar les principals pàgines de la crònica social.

Ara només toca esperar, per a saber si continuen junts o no. El que està clar és que si han trencat la seua relació segur que es recorren tots els platons de televisió per a guanyar diners amb esta situació.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.