Sofia Suescun i Kiko Jiménez podrien haver trencat

 

Encara que semblava que formaven una de les parelles més estables de la crònica social, Jorge Javier Vázquez ha destapat la caixa dels trons amb una confessió d’allò més inesperada: Kiko Jiménez i Sofía Suescun han trencat.

Mancant confirmació oficial per part dels interessats, ha sigut la mateixa Mayte Galdeano l’encarregada d’enviar-li un missatge al presentador de ‘Sálvame’ en el qual ha revelat que la seua filla i Kiko ja no estan junts.

Després d’un estiu junts en el qual han aprofitat per a viatjar i compartir alguns dels seus moments més divertits en xarxes socials, Kiko i Sofía podrien haver decidit posar punt final a una relació que semblava més que consolidada. Amb poc més de dos anys de relació a la seua esquena, la parella ja tenia molts plans en comú per al futur, tant és així que tots dos havien començat a construir-se una casa a escassos metres l’u de l’altre.

A l’espera que algun dels dos ens compte més detalls sobre el que ha succeït entre ells i si existeix o no possibilitat de reconciliació, la veritat és que Sofía porta quasi un mes sense publicar una fotografia al costat del seu xic en el seu compte d’Instagram.

 

Les reaccions en ‘Sálvame’ davant la notícia de la suposada ruptura

 

La notícia provocava l’estupor entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, encara que no tots estan sorpresos: “No m’estranya”, deia Laura Fa, però Gema López li recordava que segons va comptar el propi Kiko, mai han discutit.

“Com siga veritat cuidat, perquè ací eixirà…”, advertia Jorge Javier, que afegia una mica més sense entrar en els detalls: “Jo no puc dir alguna cosa que em va passar estes vacances, però la persona em va dir per favor no puc explicar-te més…”

 

Relació Sofía Suescun i Kiko Jiménez

 

Des de 2019, Sofía està eixint amb Kiko Jiménez, ex de Gloria Camila. Encara que no hi ha hagut pocs sots en la seua relació (el major d’ells, el badoquege de Kiko amb Estela Grande en ‘GH Vip’ quan esta estava casada amb Diego Matamoros), la veritat és que la parella ha sabut superar-los tots i ara estan millor que mai.

Des que van començar la seua relació, Kiko Jiménez i Sofía Suescun han estat envoltats de polèmiques.

Una situació que l’extronista no va viure amb Gloria Camila -almenys fins que van donar per acabada la seua relació- a pesar que ella sempre ha estat en el focus mediàtic. Mentre l’andalús posava punt final al seu festeig amb la filla de Rocío Jurado i donava inici al seu nou idil·li, l’intercanvi de retrets entre l’exparella es va fer notori i va protagonitzar les principals pàgines de la crònica social.

Ara només toca esperar, per a saber si continuen junts o no. El que està clar és que si han trencat la seua relació segur que es recorren tots els platons de televisió per a guanyar diners amb esta situació.

Últimes notícies

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.

El València Basket repta el domini del Reial Madrid en les semifinals ACB de l’Eurolliga

El València Basket debutarà en una Final a Quatre mesurant-se al Reial Madrid, que ha guanyat totes les semifinals ACB disputades en l'Eurolliga i aspira a mantindre la seua hegemonia.

Alacant serà seu en 2027 del gran congrés internacional de turisme de golf

Alacant acogera en 2027 la Convencion Europea Anual de la IAGTO, una cita clau del turisme de golf que reunira a uns 1.000 delegats i reforçara el lideratge de la Comunitat Valenciana.