Sofia Suescun i Kiko Jiménez podrien haver trencat

 

Encara que semblava que formaven una de les parelles més estables de la crònica social, Jorge Javier Vázquez ha destapat la caixa dels trons amb una confessió d’allò més inesperada: Kiko Jiménez i Sofía Suescun han trencat.

Mancant confirmació oficial per part dels interessats, ha sigut la mateixa Mayte Galdeano l’encarregada d’enviar-li un missatge al presentador de ‘Sálvame’ en el qual ha revelat que la seua filla i Kiko ja no estan junts.

Després d’un estiu junts en el qual han aprofitat per a viatjar i compartir alguns dels seus moments més divertits en xarxes socials, Kiko i Sofía podrien haver decidit posar punt final a una relació que semblava més que consolidada. Amb poc més de dos anys de relació a la seua esquena, la parella ja tenia molts plans en comú per al futur, tant és així que tots dos havien començat a construir-se una casa a escassos metres l’u de l’altre.

A l’espera que algun dels dos ens compte més detalls sobre el que ha succeït entre ells i si existeix o no possibilitat de reconciliació, la veritat és que Sofía porta quasi un mes sense publicar una fotografia al costat del seu xic en el seu compte d’Instagram.

 

Les reaccions en ‘Sálvame’ davant la notícia de la suposada ruptura

 

La notícia provocava l’estupor entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, encara que no tots estan sorpresos: “No m’estranya”, deia Laura Fa, però Gema López li recordava que segons va comptar el propi Kiko, mai han discutit.

“Com siga veritat cuidat, perquè ací eixirà…”, advertia Jorge Javier, que afegia una mica més sense entrar en els detalls: “Jo no puc dir alguna cosa que em va passar estes vacances, però la persona em va dir per favor no puc explicar-te més…”

 

Relació Sofía Suescun i Kiko Jiménez

 

Des de 2019, Sofía està eixint amb Kiko Jiménez, ex de Gloria Camila. Encara que no hi ha hagut pocs sots en la seua relació (el major d’ells, el badoquege de Kiko amb Estela Grande en ‘GH Vip’ quan esta estava casada amb Diego Matamoros), la veritat és que la parella ha sabut superar-los tots i ara estan millor que mai.

Des que van començar la seua relació, Kiko Jiménez i Sofía Suescun han estat envoltats de polèmiques.

Una situació que l’extronista no va viure amb Gloria Camila -almenys fins que van donar per acabada la seua relació- a pesar que ella sempre ha estat en el focus mediàtic. Mentre l’andalús posava punt final al seu festeig amb la filla de Rocío Jurado i donava inici al seu nou idil·li, l’intercanvi de retrets entre l’exparella es va fer notori i va protagonitzar les principals pàgines de la crònica social.

Ara només toca esperar, per a saber si continuen junts o no. El que està clar és que si han trencat la seua relació segur que es recorren tots els platons de televisió per a guanyar diners amb esta situació.

Últimes notícies

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.