Sofia Suescun dona tots els detalls del seu tràgic robatori

Este dijous ‘Sálvame’ va viure un dels moments més tensos de la seua història. Kiko Jiménez va saber en directe que havien entrat a robar en la casa de la seua parella, Sofia Suescun. La filla de Maite Galdaeno estava completament trencada després de vore la seua casa buida. Sofia Suescun i Kiko Jiménez estaven disfrutant d’unes vacances de tot luxe en Eivissa. Quan l’avió va arribar a Madrid, Sofia va tornar cap a casa i Kiko Jiménez es va desplaçar fins a ‘Sálvame’.

 

Ja en directe, Kiko va rebre la cridada de la seua nòvia Sofia. La jove li va explicar al seu nòvio que els havien robat objectes materials, diners i fins i tot un cotxe, encara que el vehicle ha sigut localitzat. El pis de la parella ha quedat completament destrossat, tot trencat i per terra. Està clar que Sofia Suescun ha passat un dels pitjors dies de la seua vida. Després del robatori, Sofia ha revelat quants diners s’han emportat els lladres i ha compartit algunes imàtgens de l’estat en què es va trobar l’àtic en el què viu al costat de Kiko Jiménez.

 

Sofia Suescun detalla tot el que li han robat

Els lladres han aprofitat que la parella estava de vacances: Sofia Suescun ho va publicar tot en el seu Instagram. A demés, Maite Galdeano es trobava concursant en ‘La casa fuerte’ per això ningú vigilava la casa. La jove ha assegurat que els objectes materials que s’han endut de casa estan valorats en sis mil euros. Estos objectes no els han pogut recuperar.

 

Per si fora poc, els lladres també s’han emportat diners en efectiu. Sofia ha revelat que els que van entrar en casa van agafar vuit mil euros en efectiu que pertanyen al seu germà i que ella s’estava encarregant de guardar. De moment, l’organització de ‘La casa fuerte’ no ha transmès el que ha passat a Christian i la seua mare. Estan al marge de tot. Entre totes les pertinences robades, la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’ ha confessat que s’han emportat moltes sabates realment cares.

 

La xifra total podria arribar als 20.000 euros. L’única bona notícia és que la policia ha conseguit localitzar el cotxe robat. Pel que pareix, la jove tenia quatre gats en casa, que després d’escapar per la porta ja han tornat a casa.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.