13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sofia Suescun dona tots els detalls del seu tràgic robatori

Este dijous ‘Sálvame’ va viure un dels moments més tensos de la seua història. Kiko Jiménez va saber en directe que havien entrat a robar en la casa de la seua parella, Sofia Suescun. La filla de Maite Galdaeno estava completament trencada després de vore la seua casa buida. Sofia Suescun i Kiko Jiménez estaven disfrutant d’unes vacances de tot luxe en Eivissa. Quan l’avió va arribar a Madrid, Sofia va tornar cap a casa i Kiko Jiménez es va desplaçar fins a ‘Sálvame’.

 

Ja en directe, Kiko va rebre la cridada de la seua nòvia Sofia. La jove li va explicar al seu nòvio que els havien robat objectes materials, diners i fins i tot un cotxe, encara que el vehicle ha sigut localitzat. El pis de la parella ha quedat completament destrossat, tot trencat i per terra. Està clar que Sofia Suescun ha passat un dels pitjors dies de la seua vida. Després del robatori, Sofia ha revelat quants diners s’han emportat els lladres i ha compartit algunes imàtgens de l’estat en què es va trobar l’àtic en el què viu al costat de Kiko Jiménez.

 

Sofia Suescun detalla tot el que li han robat

Els lladres han aprofitat que la parella estava de vacances: Sofia Suescun ho va publicar tot en el seu Instagram. A demés, Maite Galdeano es trobava concursant en ‘La casa fuerte’ per això ningú vigilava la casa. La jove ha assegurat que els objectes materials que s’han endut de casa estan valorats en sis mil euros. Estos objectes no els han pogut recuperar.

 

Per si fora poc, els lladres també s’han emportat diners en efectiu. Sofia ha revelat que els que van entrar en casa van agafar vuit mil euros en efectiu que pertanyen al seu germà i que ella s’estava encarregant de guardar. De moment, l’organització de ‘La casa fuerte’ no ha transmès el que ha passat a Christian i la seua mare. Estan al marge de tot. Entre totes les pertinences robades, la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’ ha confessat que s’han emportat moltes sabates realment cares.

 

La xifra total podria arribar als 20.000 euros. L’única bona notícia és que la policia ha conseguit localitzar el cotxe robat. Pel que pareix, la jove tenia quatre gats en casa, que després d’escapar per la porta ja han tornat a casa.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.