Sofia Suescun dona tots els detalls del seu tràgic robatori

Este dijous ‘Sálvame’ va viure un dels moments més tensos de la seua història. Kiko Jiménez va saber en directe que havien entrat a robar en la casa de la seua parella, Sofia Suescun. La filla de Maite Galdaeno estava completament trencada després de vore la seua casa buida. Sofia Suescun i Kiko Jiménez estaven disfrutant d’unes vacances de tot luxe en Eivissa. Quan l’avió va arribar a Madrid, Sofia va tornar cap a casa i Kiko Jiménez es va desplaçar fins a ‘Sálvame’.

 

Ja en directe, Kiko va rebre la cridada de la seua nòvia Sofia. La jove li va explicar al seu nòvio que els havien robat objectes materials, diners i fins i tot un cotxe, encara que el vehicle ha sigut localitzat. El pis de la parella ha quedat completament destrossat, tot trencat i per terra. Està clar que Sofia Suescun ha passat un dels pitjors dies de la seua vida. Després del robatori, Sofia ha revelat quants diners s’han emportat els lladres i ha compartit algunes imàtgens de l’estat en què es va trobar l’àtic en el què viu al costat de Kiko Jiménez.

 

Sofia Suescun detalla tot el que li han robat

Els lladres han aprofitat que la parella estava de vacances: Sofia Suescun ho va publicar tot en el seu Instagram. A demés, Maite Galdeano es trobava concursant en ‘La casa fuerte’ per això ningú vigilava la casa. La jove ha assegurat que els objectes materials que s’han endut de casa estan valorats en sis mil euros. Estos objectes no els han pogut recuperar.

 

Per si fora poc, els lladres també s’han emportat diners en efectiu. Sofia ha revelat que els que van entrar en casa van agafar vuit mil euros en efectiu que pertanyen al seu germà i que ella s’estava encarregant de guardar. De moment, l’organització de ‘La casa fuerte’ no ha transmès el que ha passat a Christian i la seua mare. Estan al marge de tot. Entre totes les pertinences robades, la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’ ha confessat que s’han emportat moltes sabates realment cares.

 

La xifra total podria arribar als 20.000 euros. L’única bona notícia és que la policia ha conseguit localitzar el cotxe robat. Pel que pareix, la jove tenia quatre gats en casa, que després d’escapar per la porta ja han tornat a casa.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.