Sofia Suescun dona tots els detalls del seu tràgic robatori

Este dijous ‘Sálvame’ va viure un dels moments més tensos de la seua història. Kiko Jiménez va saber en directe que havien entrat a robar en la casa de la seua parella, Sofia Suescun. La filla de Maite Galdaeno estava completament trencada després de vore la seua casa buida. Sofia Suescun i Kiko Jiménez estaven disfrutant d’unes vacances de tot luxe en Eivissa. Quan l’avió va arribar a Madrid, Sofia va tornar cap a casa i Kiko Jiménez es va desplaçar fins a ‘Sálvame’.

 

Ja en directe, Kiko va rebre la cridada de la seua nòvia Sofia. La jove li va explicar al seu nòvio que els havien robat objectes materials, diners i fins i tot un cotxe, encara que el vehicle ha sigut localitzat. El pis de la parella ha quedat completament destrossat, tot trencat i per terra. Està clar que Sofia Suescun ha passat un dels pitjors dies de la seua vida. Després del robatori, Sofia ha revelat quants diners s’han emportat els lladres i ha compartit algunes imàtgens de l’estat en què es va trobar l’àtic en el què viu al costat de Kiko Jiménez.

 

Sofia Suescun detalla tot el que li han robat

Els lladres han aprofitat que la parella estava de vacances: Sofia Suescun ho va publicar tot en el seu Instagram. A demés, Maite Galdeano es trobava concursant en ‘La casa fuerte’ per això ningú vigilava la casa. La jove ha assegurat que els objectes materials que s’han endut de casa estan valorats en sis mil euros. Estos objectes no els han pogut recuperar.

 

Per si fora poc, els lladres també s’han emportat diners en efectiu. Sofia ha revelat que els que van entrar en casa van agafar vuit mil euros en efectiu que pertanyen al seu germà i que ella s’estava encarregant de guardar. De moment, l’organització de ‘La casa fuerte’ no ha transmès el que ha passat a Christian i la seua mare. Estan al marge de tot. Entre totes les pertinences robades, la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’ ha confessat que s’han emportat moltes sabates realment cares.

 

La xifra total podria arribar als 20.000 euros. L’única bona notícia és que la policia ha conseguit localitzar el cotxe robat. Pel que pareix, la jove tenia quatre gats en casa, que després d’escapar per la porta ja han tornat a casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.