Sofia Suescun dona tots els detalls del seu tràgic robatori

Este dijous ‘Sálvame’ va viure un dels moments més tensos de la seua història. Kiko Jiménez va saber en directe que havien entrat a robar en la casa de la seua parella, Sofia Suescun. La filla de Maite Galdaeno estava completament trencada després de vore la seua casa buida. Sofia Suescun i Kiko Jiménez estaven disfrutant d’unes vacances de tot luxe en Eivissa. Quan l’avió va arribar a Madrid, Sofia va tornar cap a casa i Kiko Jiménez es va desplaçar fins a ‘Sálvame’.

 

Ja en directe, Kiko va rebre la cridada de la seua nòvia Sofia. La jove li va explicar al seu nòvio que els havien robat objectes materials, diners i fins i tot un cotxe, encara que el vehicle ha sigut localitzat. El pis de la parella ha quedat completament destrossat, tot trencat i per terra. Està clar que Sofia Suescun ha passat un dels pitjors dies de la seua vida. Després del robatori, Sofia ha revelat quants diners s’han emportat els lladres i ha compartit algunes imàtgens de l’estat en què es va trobar l’àtic en el què viu al costat de Kiko Jiménez.

 

Sofia Suescun detalla tot el que li han robat

Els lladres han aprofitat que la parella estava de vacances: Sofia Suescun ho va publicar tot en el seu Instagram. A demés, Maite Galdeano es trobava concursant en ‘La casa fuerte’ per això ningú vigilava la casa. La jove ha assegurat que els objectes materials que s’han endut de casa estan valorats en sis mil euros. Estos objectes no els han pogut recuperar.

 

Per si fora poc, els lladres també s’han emportat diners en efectiu. Sofia ha revelat que els que van entrar en casa van agafar vuit mil euros en efectiu que pertanyen al seu germà i que ella s’estava encarregant de guardar. De moment, l’organització de ‘La casa fuerte’ no ha transmès el que ha passat a Christian i la seua mare. Estan al marge de tot. Entre totes les pertinences robades, la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’ ha confessat que s’han emportat moltes sabates realment cares.

 

La xifra total podria arribar als 20.000 euros. L’única bona notícia és que la policia ha conseguit localitzar el cotxe robat. Pel que pareix, la jove tenia quatre gats en casa, que després d’escapar per la porta ja han tornat a casa.

Últimes notícies

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.