Sonsoles Ónega porta al seu gos al treball: “Intentaré fer el millor programa en quatre anys”

Hui s’ha celebrat el Dia Mundial d’emportar-se el gos al treball, una data que es va crear en 1999, una iniciativa que busca que els empleats puguen assistir al seu ús amb les seues mascotes una vegada a l’any per a generar un clima laboral inclusiu.

Aquest dia va ser creat per l’organització Pet Sitters International, una associació educativa per a cuidadors de mascotes professionals, i cada vegada són més les empreses que permeten que els seus empleats porten als seus animals de companyia, un fenomen que va començar inicialment als Estats Units.

L’objectiu d’aquest dia, a més de generar un millor clima laboral, és crear espais més inclusius per a generar una convivència respectuosa amb els animals i fomentar l’adopció de les mascotes.

Beneficis de portar la teua mascota al treball

  • Disminueix els nivells d’estrés i ansietat en el treball.
  • Fomenta les bones relacions i la comunicació entre els companys d’oficina.
  • Produeix una major satisfacció laboral, la qual cosa es tradueix en una major productivitat.
  • Innombrables beneficis per al gos.

El gos de Sonsoles Ónega el gran protagonista de ‘Ya es mediodía‘

Sonsoles Ónega ha portat al seu però al treball per a celebrar el Dia Mundial d’Emportar-se el gos al treball, i amb la intenció de demostrar que és veritat que les mascotes ajuden a acabar amb l’estrés laboral i estimulen la creativitat i la producció.

Des del mateix moment que han eixit de casa, Sonsoles Ónega s’ha mostrat feliç de poder compartir una jornada laboral amb el seu amor perruno, la presentadora ha pujat a Tacker al seu cotxe i se l’ha emportat al treball.

La presentadora en primera persona ha pogut comprovar com emportar-se el gos al treball pot tindre coses bones i coses dolentes. Els estudis demostren que les mascotes en el lloc laboral redueixen l’estrés laboral, potencien la creativitat i estimulen la producció. Però també ens podem trobar amb problemes com el de trobar-nos amb un company al·lèrgic als animals. Sonsoles s’ha trobat amb la seua companya Marta Flich, qui és al·lèrgica a tomb del gos.

Ja en plató, Tacker s’ha assegut tranquil·lament al costat de la presentadora i ella està disposada a demostrar que emportar-se la mascota al treball té molts beneficisIntentaré fer el millor programa en quatre anys”.

Tu també ho has fet? Què tal ha anat?

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.