Sonsoles Ónega porta al seu gos al treball: “Intentaré fer el millor programa en quatre anys”

Hui s’ha celebrat el Dia Mundial d’emportar-se el gos al treball, una data que es va crear en 1999, una iniciativa que busca que els empleats puguen assistir al seu ús amb les seues mascotes una vegada a l’any per a generar un clima laboral inclusiu.

Aquest dia va ser creat per l’organització Pet Sitters International, una associació educativa per a cuidadors de mascotes professionals, i cada vegada són més les empreses que permeten que els seus empleats porten als seus animals de companyia, un fenomen que va començar inicialment als Estats Units.

L’objectiu d’aquest dia, a més de generar un millor clima laboral, és crear espais més inclusius per a generar una convivència respectuosa amb els animals i fomentar l’adopció de les mascotes.

Beneficis de portar la teua mascota al treball

  • Disminueix els nivells d’estrés i ansietat en el treball.
  • Fomenta les bones relacions i la comunicació entre els companys d’oficina.
  • Produeix una major satisfacció laboral, la qual cosa es tradueix en una major productivitat.
  • Innombrables beneficis per al gos.

El gos de Sonsoles Ónega el gran protagonista de ‘Ya es mediodía‘

Sonsoles Ónega ha portat al seu però al treball per a celebrar el Dia Mundial d’Emportar-se el gos al treball, i amb la intenció de demostrar que és veritat que les mascotes ajuden a acabar amb l’estrés laboral i estimulen la creativitat i la producció.

Des del mateix moment que han eixit de casa, Sonsoles Ónega s’ha mostrat feliç de poder compartir una jornada laboral amb el seu amor perruno, la presentadora ha pujat a Tacker al seu cotxe i se l’ha emportat al treball.

La presentadora en primera persona ha pogut comprovar com emportar-se el gos al treball pot tindre coses bones i coses dolentes. Els estudis demostren que les mascotes en el lloc laboral redueixen l’estrés laboral, potencien la creativitat i estimulen la producció. Però també ens podem trobar amb problemes com el de trobar-nos amb un company al·lèrgic als animals. Sonsoles s’ha trobat amb la seua companya Marta Flich, qui és al·lèrgica a tomb del gos.

Ja en plató, Tacker s’ha assegut tranquil·lament al costat de la presentadora i ella està disposada a demostrar que emportar-se la mascota al treball té molts beneficisIntentaré fer el millor programa en quatre anys”.

Tu també ho has fet? Què tal ha anat?

Últimes notícies

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.