Sonsoles Ónega porta al seu gos al treball: “Intentaré fer el millor programa en quatre anys”

Hui s’ha celebrat el Dia Mundial d’emportar-se el gos al treball, una data que es va crear en 1999, una iniciativa que busca que els empleats puguen assistir al seu ús amb les seues mascotes una vegada a l’any per a generar un clima laboral inclusiu.

Aquest dia va ser creat per l’organització Pet Sitters International, una associació educativa per a cuidadors de mascotes professionals, i cada vegada són més les empreses que permeten que els seus empleats porten als seus animals de companyia, un fenomen que va començar inicialment als Estats Units.

L’objectiu d’aquest dia, a més de generar un millor clima laboral, és crear espais més inclusius per a generar una convivència respectuosa amb els animals i fomentar l’adopció de les mascotes.

Beneficis de portar la teua mascota al treball

  • Disminueix els nivells d’estrés i ansietat en el treball.
  • Fomenta les bones relacions i la comunicació entre els companys d’oficina.
  • Produeix una major satisfacció laboral, la qual cosa es tradueix en una major productivitat.
  • Innombrables beneficis per al gos.

El gos de Sonsoles Ónega el gran protagonista de ‘Ya es mediodía‘

Sonsoles Ónega ha portat al seu però al treball per a celebrar el Dia Mundial d’Emportar-se el gos al treball, i amb la intenció de demostrar que és veritat que les mascotes ajuden a acabar amb l’estrés laboral i estimulen la creativitat i la producció.

Des del mateix moment que han eixit de casa, Sonsoles Ónega s’ha mostrat feliç de poder compartir una jornada laboral amb el seu amor perruno, la presentadora ha pujat a Tacker al seu cotxe i se l’ha emportat al treball.

La presentadora en primera persona ha pogut comprovar com emportar-se el gos al treball pot tindre coses bones i coses dolentes. Els estudis demostren que les mascotes en el lloc laboral redueixen l’estrés laboral, potencien la creativitat i estimulen la producció. Però també ens podem trobar amb problemes com el de trobar-nos amb un company al·lèrgic als animals. Sonsoles s’ha trobat amb la seua companya Marta Flich, qui és al·lèrgica a tomb del gos.

Ja en plató, Tacker s’ha assegut tranquil·lament al costat de la presentadora i ella està disposada a demostrar que emportar-se la mascota al treball té molts beneficisIntentaré fer el millor programa en quatre anys”.

Tu també ho has fet? Què tal ha anat?

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.