Sonsoles Ónega porta al seu gos al treball: “Intentaré fer el millor programa en quatre anys”

Hui s’ha celebrat el Dia Mundial d’emportar-se el gos al treball, una data que es va crear en 1999, una iniciativa que busca que els empleats puguen assistir al seu ús amb les seues mascotes una vegada a l’any per a generar un clima laboral inclusiu.

Aquest dia va ser creat per l’organització Pet Sitters International, una associació educativa per a cuidadors de mascotes professionals, i cada vegada són més les empreses que permeten que els seus empleats porten als seus animals de companyia, un fenomen que va començar inicialment als Estats Units.

L’objectiu d’aquest dia, a més de generar un millor clima laboral, és crear espais més inclusius per a generar una convivència respectuosa amb els animals i fomentar l’adopció de les mascotes.

Beneficis de portar la teua mascota al treball

  • Disminueix els nivells d’estrés i ansietat en el treball.
  • Fomenta les bones relacions i la comunicació entre els companys d’oficina.
  • Produeix una major satisfacció laboral, la qual cosa es tradueix en una major productivitat.
  • Innombrables beneficis per al gos.

El gos de Sonsoles Ónega el gran protagonista de ‘Ya es mediodía‘

Sonsoles Ónega ha portat al seu però al treball per a celebrar el Dia Mundial d’Emportar-se el gos al treball, i amb la intenció de demostrar que és veritat que les mascotes ajuden a acabar amb l’estrés laboral i estimulen la creativitat i la producció.

Des del mateix moment que han eixit de casa, Sonsoles Ónega s’ha mostrat feliç de poder compartir una jornada laboral amb el seu amor perruno, la presentadora ha pujat a Tacker al seu cotxe i se l’ha emportat al treball.

La presentadora en primera persona ha pogut comprovar com emportar-se el gos al treball pot tindre coses bones i coses dolentes. Els estudis demostren que les mascotes en el lloc laboral redueixen l’estrés laboral, potencien la creativitat i estimulen la producció. Però també ens podem trobar amb problemes com el de trobar-nos amb un company al·lèrgic als animals. Sonsoles s’ha trobat amb la seua companya Marta Flich, qui és al·lèrgica a tomb del gos.

Ja en plató, Tacker s’ha assegut tranquil·lament al costat de la presentadora i ella està disposada a demostrar que emportar-se la mascota al treball té molts beneficisIntentaré fer el millor programa en quatre anys”.

Tu també ho has fet? Què tal ha anat?

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.