Sonsoles Ónega porta al seu gos al treball: “Intentaré fer el millor programa en quatre anys”

Hui s’ha celebrat el Dia Mundial d’emportar-se el gos al treball, una data que es va crear en 1999, una iniciativa que busca que els empleats puguen assistir al seu ús amb les seues mascotes una vegada a l’any per a generar un clima laboral inclusiu.

Aquest dia va ser creat per l’organització Pet Sitters International, una associació educativa per a cuidadors de mascotes professionals, i cada vegada són més les empreses que permeten que els seus empleats porten als seus animals de companyia, un fenomen que va començar inicialment als Estats Units.

L’objectiu d’aquest dia, a més de generar un millor clima laboral, és crear espais més inclusius per a generar una convivència respectuosa amb els animals i fomentar l’adopció de les mascotes.

Beneficis de portar la teua mascota al treball

  • Disminueix els nivells d’estrés i ansietat en el treball.
  • Fomenta les bones relacions i la comunicació entre els companys d’oficina.
  • Produeix una major satisfacció laboral, la qual cosa es tradueix en una major productivitat.
  • Innombrables beneficis per al gos.

El gos de Sonsoles Ónega el gran protagonista de ‘Ya es mediodía‘

Sonsoles Ónega ha portat al seu però al treball per a celebrar el Dia Mundial d’Emportar-se el gos al treball, i amb la intenció de demostrar que és veritat que les mascotes ajuden a acabar amb l’estrés laboral i estimulen la creativitat i la producció.

Des del mateix moment que han eixit de casa, Sonsoles Ónega s’ha mostrat feliç de poder compartir una jornada laboral amb el seu amor perruno, la presentadora ha pujat a Tacker al seu cotxe i se l’ha emportat al treball.

La presentadora en primera persona ha pogut comprovar com emportar-se el gos al treball pot tindre coses bones i coses dolentes. Els estudis demostren que les mascotes en el lloc laboral redueixen l’estrés laboral, potencien la creativitat i estimulen la producció. Però també ens podem trobar amb problemes com el de trobar-nos amb un company al·lèrgic als animals. Sonsoles s’ha trobat amb la seua companya Marta Flich, qui és al·lèrgica a tomb del gos.

Ja en plató, Tacker s’ha assegut tranquil·lament al costat de la presentadora i ella està disposada a demostrar que emportar-se la mascota al treball té molts beneficisIntentaré fer el millor programa en quatre anys”.

Tu també ho has fet? Què tal ha anat?

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.