Supervivientes 2020, en el punt de mira després del programa de dijous

 

‘Supervivientes 2020’ va destapar en  la gala d’este dijous, 14 de maig, el favoritisme que hi ha cap a Rocío Flores. Va ser Elena qui va obrir el camí i qui va dir tot allò que molts pensaven però no s’atrevien a dir.

 

En una tremenda bronca entre Rocío Flores, Jorge i Elena, la mare d’Adara va ser la primera en atrevir-se dir a la cara de Rocío Flores que l’únic que ha fet durant tot el concurs ha sigut estar tirada en l’arena. Elena va ser molt sincera en directe i va deixar a la filla d’Antonio David bastant tocada.

 

Un exemple del cabreig d’Elena va ser quan van decidir que el primer que es ficara en l’aigua pel matí hauria d’agafar cargols per a que tots pogueren pescar. Però Rocío Flores, tenia molta son i estava cansada, va decidir saltar-se el seu torn i no fer la faena. Les xarxes socials van esclatar contra la filla de Rocío Carrasco per la seua passivitat i donaven suport a Elena, que va atacar-la.

 

A demés, en la gala de dijous Ivana Icardi va ser l’última expulsada de ‘Supervivientes‘ després que el públic decidira salvar el seu rival en la nominació, Jorge Pérez. El guàrdia civil va lloar el concurs d’Icardi un cop va conéixer la seua expulsió: «És una gran supervivent, i m’alegre per tots els hòmens d’Espanya que no tinga parella este estiu», va confessar.

 

L’expulsió d’Ivana en la nit de el dijous 14 de maig també va rebre moltes crítiques en les xarxes socials, a on els seguidors del reality tenien altres favorits per abandonar l’illa, com Ana María Aldon o Rocío.

 

L’expulsió d’Ivana va provocar indignació en les xarxes socials

La model es va despedir de la seua gran amiga, Rocío Flores, que li va dedicar unes paraules: «Se’n va el 80% d’alegria de l’illa, és una excel·lent persona». Mentres, Hugo Sierra, davant de l’adèu del seu amor passatger en l’illa, va comentar que tot «havia sigut de veritat. La trobaré moltíssim a faltar», va assegurar.

 

Ja en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez, la model va confessar que seguix enamorada d’Hugo: «Em va doldre molt, i encara estic assimilant-ho tot». Però Jorge li va llevar les penes a la italiana i li va aconsellar sobre el que ha de fer a partir d’ara: «Quan isques i veges que bé que estàs, agrairàs no estar amb ell. Ja voràs l’estiu que t’espera».

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.