Supervivientes 2020, en el punt de mira després del programa de dijous

 

‘Supervivientes 2020’ va destapar en  la gala d’este dijous, 14 de maig, el favoritisme que hi ha cap a Rocío Flores. Va ser Elena qui va obrir el camí i qui va dir tot allò que molts pensaven però no s’atrevien a dir.

 

En una tremenda bronca entre Rocío Flores, Jorge i Elena, la mare d’Adara va ser la primera en atrevir-se dir a la cara de Rocío Flores que l’únic que ha fet durant tot el concurs ha sigut estar tirada en l’arena. Elena va ser molt sincera en directe i va deixar a la filla d’Antonio David bastant tocada.

 

Un exemple del cabreig d’Elena va ser quan van decidir que el primer que es ficara en l’aigua pel matí hauria d’agafar cargols per a que tots pogueren pescar. Però Rocío Flores, tenia molta son i estava cansada, va decidir saltar-se el seu torn i no fer la faena. Les xarxes socials van esclatar contra la filla de Rocío Carrasco per la seua passivitat i donaven suport a Elena, que va atacar-la.

 

A demés, en la gala de dijous Ivana Icardi va ser l’última expulsada de ‘Supervivientes‘ després que el públic decidira salvar el seu rival en la nominació, Jorge Pérez. El guàrdia civil va lloar el concurs d’Icardi un cop va conéixer la seua expulsió: «És una gran supervivent, i m’alegre per tots els hòmens d’Espanya que no tinga parella este estiu», va confessar.

 

L’expulsió d’Ivana en la nit de el dijous 14 de maig també va rebre moltes crítiques en les xarxes socials, a on els seguidors del reality tenien altres favorits per abandonar l’illa, com Ana María Aldon o Rocío.

 

L’expulsió d’Ivana va provocar indignació en les xarxes socials

La model es va despedir de la seua gran amiga, Rocío Flores, que li va dedicar unes paraules: «Se’n va el 80% d’alegria de l’illa, és una excel·lent persona». Mentres, Hugo Sierra, davant de l’adèu del seu amor passatger en l’illa, va comentar que tot «havia sigut de veritat. La trobaré moltíssim a faltar», va assegurar.

 

Ja en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez, la model va confessar que seguix enamorada d’Hugo: «Em va doldre molt, i encara estic assimilant-ho tot». Però Jorge li va llevar les penes a la italiana i li va aconsellar sobre el que ha de fer a partir d’ara: «Quan isques i veges que bé que estàs, agrairàs no estar amb ell. Ja voràs l’estiu que t’espera».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.