Supervivientes 2020, en el punt de mira després del programa de dijous

 

‘Supervivientes 2020’ va destapar en  la gala d’este dijous, 14 de maig, el favoritisme que hi ha cap a Rocío Flores. Va ser Elena qui va obrir el camí i qui va dir tot allò que molts pensaven però no s’atrevien a dir.

 

En una tremenda bronca entre Rocío Flores, Jorge i Elena, la mare d’Adara va ser la primera en atrevir-se dir a la cara de Rocío Flores que l’únic que ha fet durant tot el concurs ha sigut estar tirada en l’arena. Elena va ser molt sincera en directe i va deixar a la filla d’Antonio David bastant tocada.

 

Un exemple del cabreig d’Elena va ser quan van decidir que el primer que es ficara en l’aigua pel matí hauria d’agafar cargols per a que tots pogueren pescar. Però Rocío Flores, tenia molta son i estava cansada, va decidir saltar-se el seu torn i no fer la faena. Les xarxes socials van esclatar contra la filla de Rocío Carrasco per la seua passivitat i donaven suport a Elena, que va atacar-la.

 

A demés, en la gala de dijous Ivana Icardi va ser l’última expulsada de ‘Supervivientes‘ després que el públic decidira salvar el seu rival en la nominació, Jorge Pérez. El guàrdia civil va lloar el concurs d’Icardi un cop va conéixer la seua expulsió: «És una gran supervivent, i m’alegre per tots els hòmens d’Espanya que no tinga parella este estiu», va confessar.

 

L’expulsió d’Ivana en la nit de el dijous 14 de maig també va rebre moltes crítiques en les xarxes socials, a on els seguidors del reality tenien altres favorits per abandonar l’illa, com Ana María Aldon o Rocío.

 

L’expulsió d’Ivana va provocar indignació en les xarxes socials

La model es va despedir de la seua gran amiga, Rocío Flores, que li va dedicar unes paraules: «Se’n va el 80% d’alegria de l’illa, és una excel·lent persona». Mentres, Hugo Sierra, davant de l’adèu del seu amor passatger en l’illa, va comentar que tot «havia sigut de veritat. La trobaré moltíssim a faltar», va assegurar.

 

Ja en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez, la model va confessar que seguix enamorada d’Hugo: «Em va doldre molt, i encara estic assimilant-ho tot». Però Jorge li va llevar les penes a la italiana i li va aconsellar sobre el que ha de fer a partir d’ara: «Quan isques i veges que bé que estàs, agrairàs no estar amb ell. Ja voràs l’estiu que t’espera».

Últimes notícies

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.