26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Supervivientes 2020, en el punt de mira després del programa de dijous

 

- Advertisement -Telegram València Diari

‘Supervivientes 2020’ va destapar en  la gala d’este dijous, 14 de maig, el favoritisme que hi ha cap a Rocío Flores. Va ser Elena qui va obrir el camí i qui va dir tot allò que molts pensaven però no s’atrevien a dir.

 

En una tremenda bronca entre Rocío Flores, Jorge i Elena, la mare d’Adara va ser la primera en atrevir-se dir a la cara de Rocío Flores que l’únic que ha fet durant tot el concurs ha sigut estar tirada en l’arena. Elena va ser molt sincera en directe i va deixar a la filla d’Antonio David bastant tocada.

 

Un exemple del cabreig d’Elena va ser quan van decidir que el primer que es ficara en l’aigua pel matí hauria d’agafar cargols per a que tots pogueren pescar. Però Rocío Flores, tenia molta son i estava cansada, va decidir saltar-se el seu torn i no fer la faena. Les xarxes socials van esclatar contra la filla de Rocío Carrasco per la seua passivitat i donaven suport a Elena, que va atacar-la.

 

A demés, en la gala de dijous Ivana Icardi va ser l’última expulsada de ‘Supervivientes‘ després que el públic decidira salvar el seu rival en la nominació, Jorge Pérez. El guàrdia civil va lloar el concurs d’Icardi un cop va conéixer la seua expulsió: «És una gran supervivent, i m’alegre per tots els hòmens d’Espanya que no tinga parella este estiu», va confessar.

 

L’expulsió d’Ivana en la nit de el dijous 14 de maig també va rebre moltes crítiques en les xarxes socials, a on els seguidors del reality tenien altres favorits per abandonar l’illa, com Ana María Aldon o Rocío.

 

L’expulsió d’Ivana va provocar indignació en les xarxes socials

La model es va despedir de la seua gran amiga, Rocío Flores, que li va dedicar unes paraules: «Se’n va el 80% d’alegria de l’illa, és una excel·lent persona». Mentres, Hugo Sierra, davant de l’adèu del seu amor passatger en l’illa, va comentar que tot «havia sigut de veritat. La trobaré moltíssim a faltar», va assegurar.

 

Ja en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez, la model va confessar que seguix enamorada d’Hugo: «Em va doldre molt, i encara estic assimilant-ho tot». Però Jorge li va llevar les penes a la italiana i li va aconsellar sobre el que ha de fer a partir d’ara: «Quan isques i veges que bé que estàs, agrairàs no estar amb ell. Ja voràs l’estiu que t’espera».

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.