Supervivientes 2020, en el punt de mira després del programa de dijous

 

‘Supervivientes 2020’ va destapar en  la gala d’este dijous, 14 de maig, el favoritisme que hi ha cap a Rocío Flores. Va ser Elena qui va obrir el camí i qui va dir tot allò que molts pensaven però no s’atrevien a dir.

 

En una tremenda bronca entre Rocío Flores, Jorge i Elena, la mare d’Adara va ser la primera en atrevir-se dir a la cara de Rocío Flores que l’únic que ha fet durant tot el concurs ha sigut estar tirada en l’arena. Elena va ser molt sincera en directe i va deixar a la filla d’Antonio David bastant tocada.

 

Un exemple del cabreig d’Elena va ser quan van decidir que el primer que es ficara en l’aigua pel matí hauria d’agafar cargols per a que tots pogueren pescar. Però Rocío Flores, tenia molta son i estava cansada, va decidir saltar-se el seu torn i no fer la faena. Les xarxes socials van esclatar contra la filla de Rocío Carrasco per la seua passivitat i donaven suport a Elena, que va atacar-la.

 

A demés, en la gala de dijous Ivana Icardi va ser l’última expulsada de ‘Supervivientes‘ després que el públic decidira salvar el seu rival en la nominació, Jorge Pérez. El guàrdia civil va lloar el concurs d’Icardi un cop va conéixer la seua expulsió: «És una gran supervivent, i m’alegre per tots els hòmens d’Espanya que no tinga parella este estiu», va confessar.

 

L’expulsió d’Ivana en la nit de el dijous 14 de maig també va rebre moltes crítiques en les xarxes socials, a on els seguidors del reality tenien altres favorits per abandonar l’illa, com Ana María Aldon o Rocío.

 

L’expulsió d’Ivana va provocar indignació en les xarxes socials

La model es va despedir de la seua gran amiga, Rocío Flores, que li va dedicar unes paraules: «Se’n va el 80% d’alegria de l’illa, és una excel·lent persona». Mentres, Hugo Sierra, davant de l’adèu del seu amor passatger en l’illa, va comentar que tot «havia sigut de veritat. La trobaré moltíssim a faltar», va assegurar.

 

Ja en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez, la model va confessar que seguix enamorada d’Hugo: «Em va doldre molt, i encara estic assimilant-ho tot». Però Jorge li va llevar les penes a la italiana i li va aconsellar sobre el que ha de fer a partir d’ara: «Quan isques i veges que bé que estàs, agrairàs no estar amb ell. Ja voràs l’estiu que t’espera».

Últimes notícies

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.

Calp reunirà 18 tripulacions al Campionat d’Espanya de Creuers 2026

El Real Club Nàutic de Calp acollirà del 16 al 18 d’octubre el Campionat d’Espanya de Creuers 2026, amb 18 tripulacions de 13 federacions, coincidint amb el 50é aniversari del club.

La Nucia serà l’escenari de la 46a Gala Nacional de l’Esport en 2027

La Nucia acollirà el 12 d’abril de 2027 la 46a Gala Nacional de l’Esport i, l’endemà, el LXIII Congrés Nacional de la Premsa Esportiva, convertint la localitat en un dels grans focus estatals de l’esport i el periodisme esportiu.

Villar assegura que Gallego ja havia d’explicar Les Naus en el ple de 2024

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, sosté que l’exregidor de Patrimoni Toni Gallego ja tenia assignat contestar en el ple de juliol de 2024 sobre el repartiment de les vivendes públiques Les Naus, en contra del relat que este va oferir davant la jutgessa.

Un any i nou mesos de presó per estafar el seu tio besavi amb Bizum i caixer

Una dona ha acceptat un any i nou mesos de presó per estafar 1.520 euros al seu tio besavi a Alicante, aprofitant-se del seu telèfon mòbil i de la seua targeta bancària.