11 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

3 raons per les quals ‘Supervivientes’ és l’edició més avorrida de la història

 

Des que començaren a donar-se a conéixer els noms dels concursants de ‘Supervivientes 2021’ tot feia presagiar que l’edició seria diferent perquè no hi havia ni un sol participant que resultés especialment atractiu, mediàticament parlant. Estes van ser les primeres crítiques, però van ser molts els fans del ‘reality’ que van voler atorgar-li una oportunitat al format, ja que van considerar que calia donar-li una mica de temps perquè potser ens sorprendria.

No obstant això, després de l’última expulsió (momentània) d’Agustín Bravo, podem establir que, sense cap dubte, esta és l’edició més avorrida de la història. I no ho diem perquè sí. Ho manifestem, com molts espectadors a les xarxes socials, perquè hi ha diverses raons que així ho confirmen.

 

 

Primera raó: concursants sense espurna

El motiu principal per afirmar que esta edició és un autèntic ‘conyàs‘ és que els participants no tenen gràcia ni espurna, ja que la majoria d’ells són avorridíssims i no aporten res, llevat d’alguna discussió puntual. Sentint-ho pels seus incondicionals, és clar que especialment en esta categoria entrarien Alejandro Albalá, Omar, Sylvia Pantoja, Agustín Bravo i Gianmarco, els quals són concursants ‘plans’ que, tret d’algun enfrontament concret, no transmeten res.

Ni ens donen moments divertits ni ens revelen secrets de la seua vida, ni s’impliquen plenament amb la dinàmica del concurs. I això que l’italià ha aportat una mica més que els altres citats, però res. Les gales transcorren sense que haja passat absolutament res interessant, tant que fins i tot les palmeres semblen tenir més vida i interés que els concursants.

Valeria, Lara Carlos, per la seua banda, l’únic que aporten són algunes picabaralles de tant en tant. És més, les últimes que han protagonitzat han estat determinades per les seues paraules vulgars i comportament groller, cosa que tampoc és el que volem. Així doncs, MelyssaPalito o Lola són les úniques que s’estan lliurant per complet i que ens han donat algun instant especialment divertit o atractiu. Així tot, això ha passat en moments molt concrets.

Segona raó: esgotament amb Olga Moreno

Un altre dels motius per determinar que esta edició de ‘Supervivientes’ és la més avorrida de la història és l’actitud d’Olga. Esta, esposa d’Antonio David, es va presentar com la concursant ‘estrella’ per tot el que estava succeint fora arran de la docu-sèrie de l’ex d’ell (Rocío Carrasco), però, no obstant això, res més lluny de la realitat. Esta participant, que està sent ‘desemmascarada’ a l’esmentada sèrie igual que el seu marit o la seua fillastra, cansa i molt.

Bàsicament el que aporta al concurs són els seus ‘monòlegs‘ parlant de la seua vida de fora, i és que no hi ha vídeo en què no aparega ‘rentant’ la imatge del seu home, transmetent el seu paper de mare coratge o enaltint la família que té. I els incondicionals del format estan esgotats perquè creuen que està usant el ‘reality’ per a una altra cosa i no per mostrar la seua capacitat com a supervivent. És a dir, està fent que este es desvirtue. I quants discursos en esta línia acumula la participant? És impossible comptar-los. Sempre és el mateix tema i sempre el mateix pla victimista. Avorreix? Al 100%.

Tercera raó: no hi ha trames d’interés

Per descomptat, per corroborar que ‘Supervivientes 2021’ és l’edició més avorrida ens centrem també en el fet que no hi ha trames d’interés, encara que és cert que s’ha intentat donar-li forma a algunes, però sense aconseguir els resultats esperats. El suposat acostament entre Gianmarco i Olga és una autèntica pesadesa, perquè ells també ho són. I el triangle amorós entre Tom, Sandra Melyssa tampoc ha funcionat perquè els dos primers no tenen ni una mica d’atractiu mediàtic i perquè ha planejat la sospita del muntatge sobre la seua ruptura.
 

A banda d’això, cap trama més. I així, no es pot sustentar un ‘reality’. Mostra d’això és que durant la gala d’ahir la xicota i defensora d’OmarAnabel Pantoja, s’estava dormint en ple directe. Però, no va ser l’única. Molts espectadors del ‘reality’ van carregar contra el programa per avorrit a través de missatges en xarxes socials com ara estos:

  • «No hi ha res que m’enganxe a esta edició».
  • «Hòstia, no podeu fer este ‘conyàs’ de gala un dijous amb el somni que arrosseguem del programa de Rocío Carrasco. M’adorm!».
  • «Un minut de silenci en memòria de l’autèntic ‘Supervivientes’… D.E.P.».
  • «Entre les tres hores d’anuncis cada cinc minuts i la gala tan avorrida que estem tenint hui em tenen adormit».
  • «Vull donar l’enhorabona a tot l’equip de ‘Supervivientes’ per haver creat l’edició més avorrida en anys».
  • «Amb el que m’agradava este programa, este any és una merda, però una merda grossa».

 

No sabem si Telecinco i la productora tindran en compte les opinions dels espectadors. I és que, malgrat tot, el ‘reality’ els està donant bones audiències; primer, perquè en esta franja horària no té una competència massa atractiva en altres cadenes; i, segon, perquè hi ha molts fidels fans del format. Tanmateix, si no espavilen, esta edició tan ‘llauna’ els pot acabar passant factura.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.