‘SUPERVIVIENTES’: El públic torna a demostrar el seu “odi” a Anuar

Ejemplo de shortcode con estilo
Marta Peñate es queda una setmana més en Platja Paràsit en convertir-se per tercera vegada consecutiva, després de l'expulsió del cunyat d'Isa Pantoja

L’audiència ha decidit que el seté expulsat de ‘Supervivientes 2022’ siga Anuar Beno. El concursant s’ha batut en duel contra Marta Peñate i ha eixit perdent, encara que ha tingut un comiat molt dolç per part de la seua companya i d’una crida molt especial.

El pas del cunyat d’Isa Pantoja pel reality ha sigut, com menys, polèmic. Les seues bregues amb alguns dels concursants, com Juan Muñoz i Ana Luque, han deslligat moltes crítiques en xarxes socials, però en l’últim moment, va saber rectificar i acceptar alguns dels seus errors.

Ignacio de Borbón, Nacho Palau, Mariana Rodríguez i Kiko Matamoros s’enfrontaran la nit del 23 de juny al veredicte de l’audiència. Un d’ells passarà a ser el company de la periodista canària fins al diumenge.

Marta Peñate i Anuar Beno s’acomiaden amb unes boniques paraules

Els concursants s’han acomiadat d’una manera molt afectuosa i s’han dedicat paraules d’agraïment l’u a l’altre. El que semblava no funcionar ha funcionat a la perfecció, la parella del concurs d’Anuar i Marta ha connectat des del primer dia.

«Marta mereix quedar-se per a continuar entretenint-nos a tots i traure somriures a casa que se li dona molt bé«, li ha dit Anuar a la seua companya. Unes paraules que han emocionat a la canària i ha agraït amb una abraçada: «Quin mono!«, ha assenyalat. A més, Marta també ha volgut dedicar-li un missatge afectuós al seu company: «M’alegre d’haver conviscut amb tu aquests dies, m’has caigut molt bé. Gràcies«.

A propòsit d’això, Beno també ha rebut una telefonada del seu germà. «Quines ganes tenia d’escoltar-te, no sabia ja ni com era la teua veu«, li ha dit Anuar al seu germà. «La que has embolicat, has fet un gran concurs», li ha respost el maniquí.

A més, Asraf ha reconegut que no apostava res pel seu germà, ja que mai fa esport i l’ha sorprés el bé que ho ha fet en les proves. «Estic molt orgullós de tu«, li ha dit al seu germà xicotet.

Abans d’anar-se, Anuar ha rebut un missatge des del plató del seu germà: «gràcies per haver-nos donat moments espectaculars, per haver-nos demostrat que és possible créixer en el personal amb aquesta experiència, i perquè ens has donat molts riures, que això també apunta«.

Les xarxes socials s’hi han ficat d’acord per a demostrar el seu «odi» a l’expulsat.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.