17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: El públic torna a demostrar el seu “odi” a Anuar

L’audiència ha decidit que el seté expulsat de ‘Supervivientes 2022’ siga Anuar Beno. El concursant s’ha batut en duel contra Marta Peñate i ha eixit perdent, encara que ha tingut un comiat molt dolç per part de la seua companya i d’una crida molt especial.

El pas del cunyat d’Isa Pantoja pel reality ha sigut, com menys, polèmic. Les seues bregues amb alguns dels concursants, com Juan Muñoz i Ana Luque, han deslligat moltes crítiques en xarxes socials, però en l’últim moment, va saber rectificar i acceptar alguns dels seus errors.

Ignacio de Borbón, Nacho Palau, Mariana Rodríguez i Kiko Matamoros s’enfrontaran la nit del 23 de juny al veredicte de l’audiència. Un d’ells passarà a ser el company de la periodista canària fins al diumenge.

Marta Peñate i Anuar Beno s’acomiaden amb unes boniques paraules

Els concursants s’han acomiadat d’una manera molt afectuosa i s’han dedicat paraules d’agraïment l’u a l’altre. El que semblava no funcionar ha funcionat a la perfecció, la parella del concurs d’Anuar i Marta ha connectat des del primer dia.

Marta mereix quedar-se per a continuar entretenint-nos a tots i traure somriures a casa que se li dona molt bé“, li ha dit Anuar a la seua companya. Unes paraules que han emocionat a la canària i ha agraït amb una abraçada: “Quin mono!“, ha assenyalat. A més, Marta també ha volgut dedicar-li un missatge afectuós al seu company: “M’alegre d’haver conviscut amb tu aquests dies, m’has caigut molt bé. Gràcies“.

A propòsit d’això, Beno també ha rebut una telefonada del seu germà. “Quines ganes tenia d’escoltar-te, no sabia ja ni com era la teua veu“, li ha dit Anuar al seu germà. “La que has embolicat, has fet un gran concurs”, li ha respost el maniquí.

A més, Asraf ha reconegut que no apostava res pel seu germà, ja que mai fa esport i l’ha sorprés el bé que ho ha fet en les proves. “Estic molt orgullós de tu“, li ha dit al seu germà xicotet.

Abans d’anar-se, Anuar ha rebut un missatge des del plató del seu germà: “gràcies per haver-nos donat moments espectaculars, per haver-nos demostrat que és possible créixer en el personal amb aquesta experiència, i perquè ens has donat molts riures, que això també apunta“.

Les xarxes socials s’hi han ficat d’acord per a demostrar el seu “odi” a l’expulsat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.

Mor un home de 56 anys mentres feia senderisme a Cervera del Maestre

Un home de 56 anys ha mort este diumenge després de sentir-se indisposat mentres feia senderisme a Cervera del Maestre. El SAMU només ha pogut certificar la mort.

Detingut després d’apunyalar a un veí i causar-li la mort a Benimàmet, València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 35 anys per la mort per apunyalament d'un veí de 59 a Benimàmet. L'avís va partir d'una veïna que va sentir colps i va activar el 112.

Detingut un home després d’apunyalar mortalment a un veí a Benimàmet (València)

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 35 anys com a presumpte autor de l'apunyalament mortal d'un veí de 59 a Benimàmet. Un avís al 112 ha mobilitzat a Policia Nacional i Local.

Bernal i de Jong avancen al Barcelona al descans (2-0)

El Barcelona venç 2-0 al Llevant al descans en el Spotify Camp Nou gràcies als gols de Marc Bernal i Frenkie de Jong. Amb este marcador recuperaria el lideratge.

Sindicats de SGISE demanen que els bombers forestals no siguen caps de turc de la dana

Els sindicats de SGISE han demanat que no es criminalitze als bombers forestals per la dana de 2024 i han recolzat a huit agents citats com a testimonis. Reclamen suport jurídic, psicològic i reconeixement, i criden a distingir entre tasques de camp i decisions estratègiques.