18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: El públic torna a demostrar el seu “odi” a Anuar

L’audiència ha decidit que el seté expulsat de ‘Supervivientes 2022’ siga Anuar Beno. El concursant s’ha batut en duel contra Marta Peñate i ha eixit perdent, encara que ha tingut un comiat molt dolç per part de la seua companya i d’una crida molt especial.

El pas del cunyat d’Isa Pantoja pel reality ha sigut, com menys, polèmic. Les seues bregues amb alguns dels concursants, com Juan Muñoz i Ana Luque, han deslligat moltes crítiques en xarxes socials, però en l’últim moment, va saber rectificar i acceptar alguns dels seus errors.

Ignacio de Borbón, Nacho Palau, Mariana Rodríguez i Kiko Matamoros s’enfrontaran la nit del 23 de juny al veredicte de l’audiència. Un d’ells passarà a ser el company de la periodista canària fins al diumenge.

Marta Peñate i Anuar Beno s’acomiaden amb unes boniques paraules

Els concursants s’han acomiadat d’una manera molt afectuosa i s’han dedicat paraules d’agraïment l’u a l’altre. El que semblava no funcionar ha funcionat a la perfecció, la parella del concurs d’Anuar i Marta ha connectat des del primer dia.

Marta mereix quedar-se per a continuar entretenint-nos a tots i traure somriures a casa que se li dona molt bé“, li ha dit Anuar a la seua companya. Unes paraules que han emocionat a la canària i ha agraït amb una abraçada: “Quin mono!“, ha assenyalat. A més, Marta també ha volgut dedicar-li un missatge afectuós al seu company: “M’alegre d’haver conviscut amb tu aquests dies, m’has caigut molt bé. Gràcies“.

A propòsit d’això, Beno també ha rebut una telefonada del seu germà. “Quines ganes tenia d’escoltar-te, no sabia ja ni com era la teua veu“, li ha dit Anuar al seu germà. “La que has embolicat, has fet un gran concurs”, li ha respost el maniquí.

A més, Asraf ha reconegut que no apostava res pel seu germà, ja que mai fa esport i l’ha sorprés el bé que ho ha fet en les proves. “Estic molt orgullós de tu“, li ha dit al seu germà xicotet.

Abans d’anar-se, Anuar ha rebut un missatge des del plató del seu germà: “gràcies per haver-nos donat moments espectaculars, per haver-nos demostrat que és possible créixer en el personal amb aquesta experiència, i perquè ens has donat molts riures, que això també apunta“.

Les xarxes socials s’hi han ficat d’acord per a demostrar el seu “odi” a l’expulsat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.