‘SUPERVIVIENTES’: El públic torna a demostrar el seu “odi” a Anuar

L’audiència ha decidit que el seté expulsat de ‘Supervivientes 2022’ siga Anuar Beno. El concursant s’ha batut en duel contra Marta Peñate i ha eixit perdent, encara que ha tingut un comiat molt dolç per part de la seua companya i d’una crida molt especial.

El pas del cunyat d’Isa Pantoja pel reality ha sigut, com menys, polèmic. Les seues bregues amb alguns dels concursants, com Juan Muñoz i Ana Luque, han deslligat moltes crítiques en xarxes socials, però en l’últim moment, va saber rectificar i acceptar alguns dels seus errors.

Ignacio de Borbón, Nacho Palau, Mariana Rodríguez i Kiko Matamoros s’enfrontaran la nit del 23 de juny al veredicte de l’audiència. Un d’ells passarà a ser el company de la periodista canària fins al diumenge.

Marta Peñate i Anuar Beno s’acomiaden amb unes boniques paraules

Els concursants s’han acomiadat d’una manera molt afectuosa i s’han dedicat paraules d’agraïment l’u a l’altre. El que semblava no funcionar ha funcionat a la perfecció, la parella del concurs d’Anuar i Marta ha connectat des del primer dia.

«Marta mereix quedar-se per a continuar entretenint-nos a tots i traure somriures a casa que se li dona molt bé«, li ha dit Anuar a la seua companya. Unes paraules que han emocionat a la canària i ha agraït amb una abraçada: «Quin mono!«, ha assenyalat. A més, Marta també ha volgut dedicar-li un missatge afectuós al seu company: «M’alegre d’haver conviscut amb tu aquests dies, m’has caigut molt bé. Gràcies«.

A propòsit d’això, Beno també ha rebut una telefonada del seu germà. «Quines ganes tenia d’escoltar-te, no sabia ja ni com era la teua veu«, li ha dit Anuar al seu germà. «La que has embolicat, has fet un gran concurs», li ha respost el maniquí.

A més, Asraf ha reconegut que no apostava res pel seu germà, ja que mai fa esport i l’ha sorprés el bé que ho ha fet en les proves. «Estic molt orgullós de tu«, li ha dit al seu germà xicotet.

Abans d’anar-se, Anuar ha rebut un missatge des del plató del seu germà: «gràcies per haver-nos donat moments espectaculars, per haver-nos demostrat que és possible créixer en el personal amb aquesta experiència, i perquè ens has donat molts riures, que això també apunta«.

Les xarxes socials s’hi han ficat d’acord per a demostrar el seu «odi» a l’expulsat.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.