‘SUPERVIVIENTES’: El públic torna a demostrar el seu “odi” a Anuar

L’audiència ha decidit que el seté expulsat de ‘Supervivientes 2022’ siga Anuar Beno. El concursant s’ha batut en duel contra Marta Peñate i ha eixit perdent, encara que ha tingut un comiat molt dolç per part de la seua companya i d’una crida molt especial.

El pas del cunyat d’Isa Pantoja pel reality ha sigut, com menys, polèmic. Les seues bregues amb alguns dels concursants, com Juan Muñoz i Ana Luque, han deslligat moltes crítiques en xarxes socials, però en l’últim moment, va saber rectificar i acceptar alguns dels seus errors.

Ignacio de Borbón, Nacho Palau, Mariana Rodríguez i Kiko Matamoros s’enfrontaran la nit del 23 de juny al veredicte de l’audiència. Un d’ells passarà a ser el company de la periodista canària fins al diumenge.

Marta Peñate i Anuar Beno s’acomiaden amb unes boniques paraules

Els concursants s’han acomiadat d’una manera molt afectuosa i s’han dedicat paraules d’agraïment l’u a l’altre. El que semblava no funcionar ha funcionat a la perfecció, la parella del concurs d’Anuar i Marta ha connectat des del primer dia.

«Marta mereix quedar-se per a continuar entretenint-nos a tots i traure somriures a casa que se li dona molt bé«, li ha dit Anuar a la seua companya. Unes paraules que han emocionat a la canària i ha agraït amb una abraçada: «Quin mono!«, ha assenyalat. A més, Marta també ha volgut dedicar-li un missatge afectuós al seu company: «M’alegre d’haver conviscut amb tu aquests dies, m’has caigut molt bé. Gràcies«.

A propòsit d’això, Beno també ha rebut una telefonada del seu germà. «Quines ganes tenia d’escoltar-te, no sabia ja ni com era la teua veu«, li ha dit Anuar al seu germà. «La que has embolicat, has fet un gran concurs», li ha respost el maniquí.

A més, Asraf ha reconegut que no apostava res pel seu germà, ja que mai fa esport i l’ha sorprés el bé que ho ha fet en les proves. «Estic molt orgullós de tu«, li ha dit al seu germà xicotet.

Abans d’anar-se, Anuar ha rebut un missatge des del plató del seu germà: «gràcies per haver-nos donat moments espectaculars, per haver-nos demostrat que és possible créixer en el personal amb aquesta experiència, i perquè ens has donat molts riures, que això també apunta«.

Les xarxes socials s’hi han ficat d’acord per a demostrar el seu «odi» a l’expulsat.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.