12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

‘SUPERVIVIENTES’: Expulsió definitiva:  ‘Se’ns va l’alegria del concurs’

Una nova supervivent va ser expulsada ahir de ‘Supervivientes’, aquesta vegada definitiva. La triada va ser Ana Luque, la que fora defensora d’Olga Moreno en l’edició anterior del programa, es va quedar fora del concurs després que l’audiència salvara a Alejandro Nieto primer i a Ignacio de Borbón després. Lluny de prendre-s’ho malament, el primer que va fer Luque va ser cantar-li l’aniversari feliç de Parxís a Anabel Pantoja, perquè ja eren les 00.00 i compleix 36 anys aquest divendres.

Després, li va dedicar unes paraules a cadascun dels seus companys i va deixar clar que recordaria amb molt d’afecte a tots malgrat els xicotets desacords que havia tingut per motius com el menjar. També li va demanar a Lara Álvarez que continuaren tenint relació en l’exterior, i la presentadora va lamentar que amb Luque s’anava “l’alegria del programa“.

Això ho van compartir els seus companys, que es van fondre amb ella en una llarga abraçada grupal. Una vegada es va anar de la Palapa, Luque va tindre l’oportunitat de fer balanç del seu concurs al costat de Carlos Sobera just abans d’acomiadar-se definitivament d’Hondures, que ha sigut la seua llar durant els últims mesos.

Estic en el paradís, he sigut molt feliç ací. M’he superat com a persona. Jo sabia que hi havia possibilitats que m’anara, perquè tenia a dos rivals forts que s’havien salvat en diverses ocasions“, va començar.
Després, va assenyalar que se sentia sorpresa per haver durat tant en el programa i es va emocionar en dir que Anabel Pantoja era el millor que s’emportava del reality. “Sé que em quede amb una amiga per a tota la vida, una persona noble, bona i amb un cor enorme“, va expressar.

Prova de recompensa

Lara Álvarez s’ha vist obligada a detindre el joc de recompensa en ‘Supervivientes 2022’. Nacho Palau patia un accident durant l’execució de la prova en colpejar-se amb un tronc mentre corria per a formar el marro enfront de l’equip contrincant.

El grup de Nacho Palau anava perdent enfront del d’Alejandro Nieto, que ja acumulava un punt. Els supervivents havien d’aconseguir el tres en línia amb la figura representativa del seu equip, però per a això havien de submergir-se literalment en fang per a buscar aquestes peces, en la tolla de les quals es trobava un enorme tronc que va truncar el joc per complet.

Pararem el joc, supervivents!“, xisclava la presentadora en adonar-se de l’accident de Nacho Palau en el seu torn. “S’ha fet mal?“, preguntava Carlos Sobera des de plató, mentre Lara explicava que el concursant s’acabava de colpejar amb el tronc, fins al punt d’eixir-li sang per l’impacte.

Pararem i Nacho es curarà amb el doctor, li està eixint sang, però està bé“, tranquil·litzava Álvarez, mentre el valencià abandonava la zona de jocs per a acudir al servei mèdic al fet que li realitzaren les cures pertinents, amb la intenció de reincorporar-se a la competició per a guanyar-se l’anhelat pot de crema de cacauet.

No obstant això, la prova va haver de cancel·lar-se ‘ipso facto’, ja que un dels grups comptava amb un menys per a barallar pel marro en quedar Palau fora de la competició. Nacho va voler tornar al joc, però l’equip mèdic i l’organització del programa va prendre la determinació de donar per nul·la la prova de recompensa.

Un fet que va beneficiar a tots, per sorpresa. Lara Álvarez tornava després d’una breu pausa publicitària informant de l’estat del concursant, que es trobava totalment fora de perill, malgrat l’esglai, però que per haver hagut d’anul·lar el joc, tots els participants gaudirien de pot de Nutella: “Us ho heu merescut tots“.

Amb el cap totalment embenat apareixia el concursant, moments després que els seus companys entraren en la Palapa. El valencià va llevar pes al succeït, però la veritat és que va admetre que han hagut de posar-li tres punts de sutura per a detindre la bretxa que s’acabava de fer a causa de l’impacte amb el tronc en la piscina de fang. “A la meua família, que estic bé“, va repetir en diverses ocasions per a calmar els seus des d’Hondures.

Nacho Palau, en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

La històrica sénia infernal de Marta Peñate i Ignacio de Borbón

La presentadora realitzava el compte arrere i la sénia començava a girar en diferents sentits i a diferents velocitats. Els minuts corrien i els supervivents semblaven haver aconseguit trobar la seua postura.
Cap d’ells es despenjava en cap moment encara que el cansament s’acumulara. Marta i Ignacio s’havien convertit en dos autèntiques llepasses. Tant, que van aconseguir superar el que fins ara havia sigut el rècord.

Però no sols això. Aconseguits els 13 minuts i mig, Lara els donava una important notícia: si aguantaven un minut i mig més, els dos serien líders. Tant a Hondures com en plató, tots al·lucinaven amb l’espectacle que estaven veient.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.

Satse denuncia la implantació precipitada de la infermera de triatge en centres de salut

El sindicat ha qüestionat el desplegament de la figura de la infermera de triatge des d'esta setmana per falta de protocols, formació i informació a usuaris, mentres Sanitat defén que s'ajusta a un decret acordat en Taula Sectorial.

Gomar va donar per fet que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i un dels millors estadis

El president de la FFCV va assegurar que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i va defendre que l'estadi estarà entre els millors, amb obres ja en fase visible.

Pérez Llorca reclama al Govern preses a Vilamarxant i Cheste i la reparació urgent de Forata

Pérez Llorca ha reclamat en el seu debat d'investidura que el Govern execute les preses de Vilamarxant i Cheste i repare amb urgència la de Forata. A més, s'ha compromés a impulsar en Les Corts una iniciativa per a exigir el finançament i execució de les obres hidràuliques pendents en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca situa el Pacte Verd com la major amenaça per al camp i defén Cofrentes

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que el Pacte Verd Europeu, tal com està plantejat, ha fracassat per al camp per costos i burocràcia. També ha reiterat que Cofrentes no es tanca.

Mazón s’absenta del ple d’investidura per a donar protagonisme al candidat

El president en funcions ha explicat que no acudirà a l'arrancada del debat per a no desviar el focus del candidat i que entrarà abans de la votació.

Pérez Llorca ha assegurat que demanarà perdó a les víctimes de la dana si és investit

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana. També ha anunciat que exigirà disculpes i responsabilitats a la resta d'administracions, assenyalant al Govern per la falta d'explicacions.

Morant titlla de ‘fake’ la investidura de Juafran Pérez Llorca i de ‘nova mentida’ als valencians

Diana Morant ha qualificat la investidura de Juafran Pérez Llorca com 'fake' i una 'nova mentida' per als valencians. Acusa opacitat en el pacte amb Vox i advertix de retallades i retrocessos en drets.