‘SUPERVIVIENTES’: Expulsió definitiva:  ‘Se’ns va l’alegria del concurs’

Una nova supervivent va ser expulsada ahir de ‘Supervivientes’, aquesta vegada definitiva. La triada va ser Ana Luque, la que fora defensora d’Olga Moreno en l’edició anterior del programa, es va quedar fora del concurs després que l’audiència salvara a Alejandro Nieto primer i a Ignacio de Borbón després. Lluny de prendre-s’ho malament, el primer que va fer Luque va ser cantar-li l’aniversari feliç de Parxís a Anabel Pantoja, perquè ja eren les 00.00 i compleix 36 anys aquest divendres.

Després, li va dedicar unes paraules a cadascun dels seus companys i va deixar clar que recordaria amb molt d’afecte a tots malgrat els xicotets desacords que havia tingut per motius com el menjar. També li va demanar a Lara Álvarez que continuaren tenint relació en l’exterior, i la presentadora va lamentar que amb Luque s’anava «l’alegria del programa«.

Això ho van compartir els seus companys, que es van fondre amb ella en una llarga abraçada grupal. Una vegada es va anar de la Palapa, Luque va tindre l’oportunitat de fer balanç del seu concurs al costat de Carlos Sobera just abans d’acomiadar-se definitivament d’Hondures, que ha sigut la seua llar durant els últims mesos.

«Estic en el paradís, he sigut molt feliç ací. M’he superat com a persona. Jo sabia que hi havia possibilitats que m’anara, perquè tenia a dos rivals forts que s’havien salvat en diverses ocasions«, va començar.
Després, va assenyalar que se sentia sorpresa per haver durat tant en el programa i es va emocionar en dir que Anabel Pantoja era el millor que s’emportava del reality. «Sé que em quede amb una amiga per a tota la vida, una persona noble, bona i amb un cor enorme«, va expressar.

Prova de recompensa

Lara Álvarez s’ha vist obligada a detindre el joc de recompensa en ‘Supervivientes 2022’. Nacho Palau patia un accident durant l’execució de la prova en colpejar-se amb un tronc mentre corria per a formar el marro enfront de l’equip contrincant.

El grup de Nacho Palau anava perdent enfront del d’Alejandro Nieto, que ja acumulava un punt. Els supervivents havien d’aconseguir el tres en línia amb la figura representativa del seu equip, però per a això havien de submergir-se literalment en fang per a buscar aquestes peces, en la tolla de les quals es trobava un enorme tronc que va truncar el joc per complet.

«Pararem el joc, supervivents!«, xisclava la presentadora en adonar-se de l’accident de Nacho Palau en el seu torn. «S’ha fet mal?«, preguntava Carlos Sobera des de plató, mentre Lara explicava que el concursant s’acabava de colpejar amb el tronc, fins al punt d’eixir-li sang per l’impacte.

«Pararem i Nacho es curarà amb el doctor, li està eixint sang, però està bé«, tranquil·litzava Álvarez, mentre el valencià abandonava la zona de jocs per a acudir al servei mèdic al fet que li realitzaren les cures pertinents, amb la intenció de reincorporar-se a la competició per a guanyar-se l’anhelat pot de crema de cacauet.

No obstant això, la prova va haver de cancel·lar-se ‘ipso facto’, ja que un dels grups comptava amb un menys per a barallar pel marro en quedar Palau fora de la competició. Nacho va voler tornar al joc, però l’equip mèdic i l’organització del programa va prendre la determinació de donar per nul·la la prova de recompensa.

Un fet que va beneficiar a tots, per sorpresa. Lara Álvarez tornava després d’una breu pausa publicitària informant de l’estat del concursant, que es trobava totalment fora de perill, malgrat l’esglai, però que per haver hagut d’anul·lar el joc, tots els participants gaudirien de pot de Nutella: «Us ho heu merescut tots«.

Amb el cap totalment embenat apareixia el concursant, moments després que els seus companys entraren en la Palapa. El valencià va llevar pes al succeït, però la veritat és que va admetre que han hagut de posar-li tres punts de sutura per a detindre la bretxa que s’acabava de fer a causa de l’impacte amb el tronc en la piscina de fang. «A la meua família, que estic bé«, va repetir en diverses ocasions per a calmar els seus des d’Hondures.

Nacho Palau, en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

La històrica sénia infernal de Marta Peñate i Ignacio de Borbón

La presentadora realitzava el compte arrere i la sénia començava a girar en diferents sentits i a diferents velocitats. Els minuts corrien i els supervivents semblaven haver aconseguit trobar la seua postura.
Cap d’ells es despenjava en cap moment encara que el cansament s’acumulara. Marta i Ignacio s’havien convertit en dos autèntiques llepasses. Tant, que van aconseguir superar el que fins ara havia sigut el rècord.

Però no sols això. Aconseguits els 13 minuts i mig, Lara els donava una important notícia: si aguantaven un minut i mig més, els dos serien líders. Tant a Hondures com en plató, tots al·lucinaven amb l’espectacle que estaven veient.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.