‘SUPERVIVIENTES’: Expulsió definitiva:  ‘Se’ns va l’alegria del concurs’

Una nova supervivent va ser expulsada ahir de ‘Supervivientes’, aquesta vegada definitiva. La triada va ser Ana Luque, la que fora defensora d’Olga Moreno en l’edició anterior del programa, es va quedar fora del concurs després que l’audiència salvara a Alejandro Nieto primer i a Ignacio de Borbón després. Lluny de prendre-s’ho malament, el primer que va fer Luque va ser cantar-li l’aniversari feliç de Parxís a Anabel Pantoja, perquè ja eren les 00.00 i compleix 36 anys aquest divendres.

Després, li va dedicar unes paraules a cadascun dels seus companys i va deixar clar que recordaria amb molt d’afecte a tots malgrat els xicotets desacords que havia tingut per motius com el menjar. També li va demanar a Lara Álvarez que continuaren tenint relació en l’exterior, i la presentadora va lamentar que amb Luque s’anava “l’alegria del programa“.

Això ho van compartir els seus companys, que es van fondre amb ella en una llarga abraçada grupal. Una vegada es va anar de la Palapa, Luque va tindre l’oportunitat de fer balanç del seu concurs al costat de Carlos Sobera just abans d’acomiadar-se definitivament d’Hondures, que ha sigut la seua llar durant els últims mesos.

Estic en el paradís, he sigut molt feliç ací. M’he superat com a persona. Jo sabia que hi havia possibilitats que m’anara, perquè tenia a dos rivals forts que s’havien salvat en diverses ocasions“, va començar.
Després, va assenyalar que se sentia sorpresa per haver durat tant en el programa i es va emocionar en dir que Anabel Pantoja era el millor que s’emportava del reality. “Sé que em quede amb una amiga per a tota la vida, una persona noble, bona i amb un cor enorme“, va expressar.

Prova de recompensa

Lara Álvarez s’ha vist obligada a detindre el joc de recompensa en ‘Supervivientes 2022’. Nacho Palau patia un accident durant l’execució de la prova en colpejar-se amb un tronc mentre corria per a formar el marro enfront de l’equip contrincant.

El grup de Nacho Palau anava perdent enfront del d’Alejandro Nieto, que ja acumulava un punt. Els supervivents havien d’aconseguir el tres en línia amb la figura representativa del seu equip, però per a això havien de submergir-se literalment en fang per a buscar aquestes peces, en la tolla de les quals es trobava un enorme tronc que va truncar el joc per complet.

Pararem el joc, supervivents!“, xisclava la presentadora en adonar-se de l’accident de Nacho Palau en el seu torn. “S’ha fet mal?“, preguntava Carlos Sobera des de plató, mentre Lara explicava que el concursant s’acabava de colpejar amb el tronc, fins al punt d’eixir-li sang per l’impacte.

Pararem i Nacho es curarà amb el doctor, li està eixint sang, però està bé“, tranquil·litzava Álvarez, mentre el valencià abandonava la zona de jocs per a acudir al servei mèdic al fet que li realitzaren les cures pertinents, amb la intenció de reincorporar-se a la competició per a guanyar-se l’anhelat pot de crema de cacauet.

No obstant això, la prova va haver de cancel·lar-se ‘ipso facto’, ja que un dels grups comptava amb un menys per a barallar pel marro en quedar Palau fora de la competició. Nacho va voler tornar al joc, però l’equip mèdic i l’organització del programa va prendre la determinació de donar per nul·la la prova de recompensa.

Un fet que va beneficiar a tots, per sorpresa. Lara Álvarez tornava després d’una breu pausa publicitària informant de l’estat del concursant, que es trobava totalment fora de perill, malgrat l’esglai, però que per haver hagut d’anul·lar el joc, tots els participants gaudirien de pot de Nutella: “Us ho heu merescut tots“.

Amb el cap totalment embenat apareixia el concursant, moments després que els seus companys entraren en la Palapa. El valencià va llevar pes al succeït, però la veritat és que va admetre que han hagut de posar-li tres punts de sutura per a detindre la bretxa que s’acabava de fer a causa de l’impacte amb el tronc en la piscina de fang. “A la meua família, que estic bé“, va repetir en diverses ocasions per a calmar els seus des d’Hondures.

Nacho Palau, en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

La històrica sénia infernal de Marta Peñate i Ignacio de Borbón

La presentadora realitzava el compte arrere i la sénia començava a girar en diferents sentits i a diferents velocitats. Els minuts corrien i els supervivents semblaven haver aconseguit trobar la seua postura.
Cap d’ells es despenjava en cap moment encara que el cansament s’acumulara. Marta i Ignacio s’havien convertit en dos autèntiques llepasses. Tant, que van aconseguir superar el que fins ara havia sigut el rècord.

Però no sols això. Aconseguits els 13 minuts i mig, Lara els donava una important notícia: si aguantaven un minut i mig més, els dos serien líders. Tant a Hondures com en plató, tots al·lucinaven amb l’espectacle que estaven veient.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.