‘SUPERVIVIENTES’: Expulsió definitiva:  ‘Se’ns va l’alegria del concurs’

Una nova supervivent va ser expulsada ahir de ‘Supervivientes’, aquesta vegada definitiva. La triada va ser Ana Luque, la que fora defensora d’Olga Moreno en l’edició anterior del programa, es va quedar fora del concurs després que l’audiència salvara a Alejandro Nieto primer i a Ignacio de Borbón després. Lluny de prendre-s’ho malament, el primer que va fer Luque va ser cantar-li l’aniversari feliç de Parxís a Anabel Pantoja, perquè ja eren les 00.00 i compleix 36 anys aquest divendres.

Després, li va dedicar unes paraules a cadascun dels seus companys i va deixar clar que recordaria amb molt d’afecte a tots malgrat els xicotets desacords que havia tingut per motius com el menjar. També li va demanar a Lara Álvarez que continuaren tenint relació en l’exterior, i la presentadora va lamentar que amb Luque s’anava «l’alegria del programa«.

Això ho van compartir els seus companys, que es van fondre amb ella en una llarga abraçada grupal. Una vegada es va anar de la Palapa, Luque va tindre l’oportunitat de fer balanç del seu concurs al costat de Carlos Sobera just abans d’acomiadar-se definitivament d’Hondures, que ha sigut la seua llar durant els últims mesos.

«Estic en el paradís, he sigut molt feliç ací. M’he superat com a persona. Jo sabia que hi havia possibilitats que m’anara, perquè tenia a dos rivals forts que s’havien salvat en diverses ocasions«, va començar.
Després, va assenyalar que se sentia sorpresa per haver durat tant en el programa i es va emocionar en dir que Anabel Pantoja era el millor que s’emportava del reality. «Sé que em quede amb una amiga per a tota la vida, una persona noble, bona i amb un cor enorme«, va expressar.

Prova de recompensa

Lara Álvarez s’ha vist obligada a detindre el joc de recompensa en ‘Supervivientes 2022’. Nacho Palau patia un accident durant l’execució de la prova en colpejar-se amb un tronc mentre corria per a formar el marro enfront de l’equip contrincant.

El grup de Nacho Palau anava perdent enfront del d’Alejandro Nieto, que ja acumulava un punt. Els supervivents havien d’aconseguir el tres en línia amb la figura representativa del seu equip, però per a això havien de submergir-se literalment en fang per a buscar aquestes peces, en la tolla de les quals es trobava un enorme tronc que va truncar el joc per complet.

«Pararem el joc, supervivents!«, xisclava la presentadora en adonar-se de l’accident de Nacho Palau en el seu torn. «S’ha fet mal?«, preguntava Carlos Sobera des de plató, mentre Lara explicava que el concursant s’acabava de colpejar amb el tronc, fins al punt d’eixir-li sang per l’impacte.

«Pararem i Nacho es curarà amb el doctor, li està eixint sang, però està bé«, tranquil·litzava Álvarez, mentre el valencià abandonava la zona de jocs per a acudir al servei mèdic al fet que li realitzaren les cures pertinents, amb la intenció de reincorporar-se a la competició per a guanyar-se l’anhelat pot de crema de cacauet.

No obstant això, la prova va haver de cancel·lar-se ‘ipso facto’, ja que un dels grups comptava amb un menys per a barallar pel marro en quedar Palau fora de la competició. Nacho va voler tornar al joc, però l’equip mèdic i l’organització del programa va prendre la determinació de donar per nul·la la prova de recompensa.

Un fet que va beneficiar a tots, per sorpresa. Lara Álvarez tornava després d’una breu pausa publicitària informant de l’estat del concursant, que es trobava totalment fora de perill, malgrat l’esglai, però que per haver hagut d’anul·lar el joc, tots els participants gaudirien de pot de Nutella: «Us ho heu merescut tots«.

Amb el cap totalment embenat apareixia el concursant, moments després que els seus companys entraren en la Palapa. El valencià va llevar pes al succeït, però la veritat és que va admetre que han hagut de posar-li tres punts de sutura per a detindre la bretxa que s’acabava de fer a causa de l’impacte amb el tronc en la piscina de fang. «A la meua família, que estic bé«, va repetir en diverses ocasions per a calmar els seus des d’Hondures.

Nacho Palau, en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

La històrica sénia infernal de Marta Peñate i Ignacio de Borbón

La presentadora realitzava el compte arrere i la sénia començava a girar en diferents sentits i a diferents velocitats. Els minuts corrien i els supervivents semblaven haver aconseguit trobar la seua postura.
Cap d’ells es despenjava en cap moment encara que el cansament s’acumulara. Marta i Ignacio s’havien convertit en dos autèntiques llepasses. Tant, que van aconseguir superar el que fins ara havia sigut el rècord.

Però no sols això. Aconseguits els 13 minuts i mig, Lara els donava una important notícia: si aguantaven un minut i mig més, els dos serien líders. Tant a Hondures com en plató, tots al·lucinaven amb l’espectacle que estaven veient.

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU