17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

‘Aquest programa va per tu’, ‘Supervivientes’ homenatja a José Luis Losa

Jorge Javier Vázquez va donar a conéixer en ‘Sábado Deluxe’ la notícia de la mort de José Luis Losa, guanyador de l’edició de 2017 de ‘Supervivientes’ i finalista de ‘MasterChef 4’, en 2016. El seu cos va ser trobat en Munera, la localitat albacetenya d’on era veí.

Ahir vam conéixer la trista notícia de la defunció de José Luis Losa, guanyador de ‘Supervivientes 2017’. José Luis ens va demostrar que era un gran supervivent, però, sobretot, una gran persona. La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat, la seua humilitat ens va conquistar a tots. Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills i a tota la seua família. José Luis, aquest programa és per a tu“, va expressar el presentador Ión Aramendi, com a picada d’ullet al recentment mort.

Com no podia ser d’una altra forma, el ‘reality’ de Telecinco ha retut homenatge al seu excepcional concursant durant la tercera gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, que Ion Aramendi ha conduït aquest diumenge 8 de maig.

L’equip del programa que produeix Buldog TV van repassar els millors moments del guanyador en la seua edició, des de la seua arribada a l’illa fins a l’eufòric instant en el qual Jorge Javier Vázquez va alçar el seu braç proclamant-lo guanyador del concurs de Mediaset, enfront d’Alba Carrillo i Laura Matamoros.

L’aplaudiment més sentit des del plató

Abans de començar el programa, el presentador ha sigut portaveu de tot l’equip i ha expressat unes emotives paraules.

Una forta abraçada d’aquest programa, va per tu”, ha assenyalat per a donar pas a un vídeo homenatge del seu pas pel programa.

Així ha començat un vídeo homenatge al qual va ser supervivent i que va calar en tots els cors. Després de veure-ho, tots els presents en plató han donat un fort aplaudiment a José Luis, alçats dels seus seients: “Ens va demostrar que era un grandíssim Supervivent i sobretot una gran persona“.

L’equip trasllada tot el seu ànim a la família

La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat i la seua humilitat ens va conquistar a tots“, ha entonat el presentador en nom de tot l’equip. A més, ha volgut manar tot el seu ànim a la seua família: “Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills, a la seua mare, als seus oncles, a tota la seua família i tots els seus amics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.