‘Aquest programa va per tu’, ‘Supervivientes’ homenatja a José Luis Losa

Jorge Javier Vázquez va donar a conéixer en ‘Sábado Deluxe’ la notícia de la mort de José Luis Losa, guanyador de l’edició de 2017 de ‘Supervivientes’ i finalista de ‘MasterChef 4’, en 2016. El seu cos va ser trobat en Munera, la localitat albacetenya d’on era veí.

Ahir vam conéixer la trista notícia de la defunció de José Luis Losa, guanyador de ‘Supervivientes 2017’. José Luis ens va demostrar que era un gran supervivent, però, sobretot, una gran persona. La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat, la seua humilitat ens va conquistar a tots. Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills i a tota la seua família. José Luis, aquest programa és per a tu“, va expressar el presentador Ión Aramendi, com a picada d’ullet al recentment mort.

Com no podia ser d’una altra forma, el ‘reality’ de Telecinco ha retut homenatge al seu excepcional concursant durant la tercera gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, que Ion Aramendi ha conduït aquest diumenge 8 de maig.

L’equip del programa que produeix Buldog TV van repassar els millors moments del guanyador en la seua edició, des de la seua arribada a l’illa fins a l’eufòric instant en el qual Jorge Javier Vázquez va alçar el seu braç proclamant-lo guanyador del concurs de Mediaset, enfront d’Alba Carrillo i Laura Matamoros.

L’aplaudiment més sentit des del plató

Abans de començar el programa, el presentador ha sigut portaveu de tot l’equip i ha expressat unes emotives paraules.

Una forta abraçada d’aquest programa, va per tu”, ha assenyalat per a donar pas a un vídeo homenatge del seu pas pel programa.

Així ha començat un vídeo homenatge al qual va ser supervivent i que va calar en tots els cors. Després de veure-ho, tots els presents en plató han donat un fort aplaudiment a José Luis, alçats dels seus seients: “Ens va demostrar que era un grandíssim Supervivent i sobretot una gran persona“.

L’equip trasllada tot el seu ànim a la família

La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat i la seua humilitat ens va conquistar a tots“, ha entonat el presentador en nom de tot l’equip. A més, ha volgut manar tot el seu ànim a la seua família: “Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills, a la seua mare, als seus oncles, a tota la seua família i tots els seus amics.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.