13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

‘Aquest programa va per tu’, ‘Supervivientes’ homenatja a José Luis Losa

Jorge Javier Vázquez va donar a conéixer en ‘Sábado Deluxe’ la notícia de la mort de José Luis Losa, guanyador de l’edició de 2017 de ‘Supervivientes’ i finalista de ‘MasterChef 4’, en 2016. El seu cos va ser trobat en Munera, la localitat albacetenya d’on era veí.

Ahir vam conéixer la trista notícia de la defunció de José Luis Losa, guanyador de ‘Supervivientes 2017’. José Luis ens va demostrar que era un gran supervivent, però, sobretot, una gran persona. La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat, la seua humilitat ens va conquistar a tots. Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills i a tota la seua família. José Luis, aquest programa és per a tu“, va expressar el presentador Ión Aramendi, com a picada d’ullet al recentment mort.

Com no podia ser d’una altra forma, el ‘reality’ de Telecinco ha retut homenatge al seu excepcional concursant durant la tercera gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, que Ion Aramendi ha conduït aquest diumenge 8 de maig.

L’equip del programa que produeix Buldog TV van repassar els millors moments del guanyador en la seua edició, des de la seua arribada a l’illa fins a l’eufòric instant en el qual Jorge Javier Vázquez va alçar el seu braç proclamant-lo guanyador del concurs de Mediaset, enfront d’Alba Carrillo i Laura Matamoros.

L’aplaudiment més sentit des del plató

Abans de començar el programa, el presentador ha sigut portaveu de tot l’equip i ha expressat unes emotives paraules.

Una forta abraçada d’aquest programa, va per tu”, ha assenyalat per a donar pas a un vídeo homenatge del seu pas pel programa.

Així ha començat un vídeo homenatge al qual va ser supervivent i que va calar en tots els cors. Després de veure-ho, tots els presents en plató han donat un fort aplaudiment a José Luis, alçats dels seus seients: “Ens va demostrar que era un grandíssim Supervivent i sobretot una gran persona“.

L’equip trasllada tot el seu ànim a la família

La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat i la seua humilitat ens va conquistar a tots“, ha entonat el presentador en nom de tot l’equip. A més, ha volgut manar tot el seu ànim a la seua família: “Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills, a la seua mare, als seus oncles, a tota la seua família i tots els seus amics.

Últimes notícies

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.