12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

‘Aquest programa va per tu’, ‘Supervivientes’ homenatja a José Luis Losa

Jorge Javier Vázquez va donar a conéixer en ‘Sábado Deluxe’ la notícia de la mort de José Luis Losa, guanyador de l’edició de 2017 de ‘Supervivientes’ i finalista de ‘MasterChef 4’, en 2016. El seu cos va ser trobat en Munera, la localitat albacetenya d’on era veí.

Ahir vam conéixer la trista notícia de la defunció de José Luis Losa, guanyador de ‘Supervivientes 2017’. José Luis ens va demostrar que era un gran supervivent, però, sobretot, una gran persona. La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat, la seua humilitat ens va conquistar a tots. Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills i a tota la seua família. José Luis, aquest programa és per a tu“, va expressar el presentador Ión Aramendi, com a picada d’ullet al recentment mort.

Com no podia ser d’una altra forma, el ‘reality’ de Telecinco ha retut homenatge al seu excepcional concursant durant la tercera gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, que Ion Aramendi ha conduït aquest diumenge 8 de maig.

L’equip del programa que produeix Buldog TV van repassar els millors moments del guanyador en la seua edició, des de la seua arribada a l’illa fins a l’eufòric instant en el qual Jorge Javier Vázquez va alçar el seu braç proclamant-lo guanyador del concurs de Mediaset, enfront d’Alba Carrillo i Laura Matamoros.

L’aplaudiment més sentit des del plató

Abans de començar el programa, el presentador ha sigut portaveu de tot l’equip i ha expressat unes emotives paraules.

Una forta abraçada d’aquest programa, va per tu”, ha assenyalat per a donar pas a un vídeo homenatge del seu pas pel programa.

Així ha començat un vídeo homenatge al qual va ser supervivent i que va calar en tots els cors. Després de veure-ho, tots els presents en plató han donat un fort aplaudiment a José Luis, alçats dels seus seients: “Ens va demostrar que era un grandíssim Supervivent i sobretot una gran persona“.

L’equip trasllada tot el seu ànim a la família

La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat i la seua humilitat ens va conquistar a tots“, ha entonat el presentador en nom de tot l’equip. A més, ha volgut manar tot el seu ànim a la seua família: “Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills, a la seua mare, als seus oncles, a tota la seua família i tots els seus amics.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.