‘Aquest programa va per tu’, ‘Supervivientes’ homenatja a José Luis Losa

Jorge Javier Vázquez va donar a conéixer en ‘Sábado Deluxe’ la notícia de la mort de José Luis Losa, guanyador de l’edició de 2017 de ‘Supervivientes’ i finalista de ‘MasterChef 4’, en 2016. El seu cos va ser trobat en Munera, la localitat albacetenya d’on era veí.

Ahir vam conéixer la trista notícia de la defunció de José Luis Losa, guanyador de ‘Supervivientes 2017’. José Luis ens va demostrar que era un gran supervivent, però, sobretot, una gran persona. La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat, la seua humilitat ens va conquistar a tots. Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills i a tota la seua família. José Luis, aquest programa és per a tu“, va expressar el presentador Ión Aramendi, com a picada d’ullet al recentment mort.

Com no podia ser d’una altra forma, el ‘reality’ de Telecinco ha retut homenatge al seu excepcional concursant durant la tercera gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, que Ion Aramendi ha conduït aquest diumenge 8 de maig.

L’equip del programa que produeix Buldog TV van repassar els millors moments del guanyador en la seua edició, des de la seua arribada a l’illa fins a l’eufòric instant en el qual Jorge Javier Vázquez va alçar el seu braç proclamant-lo guanyador del concurs de Mediaset, enfront d’Alba Carrillo i Laura Matamoros.

L’aplaudiment més sentit des del plató

Abans de començar el programa, el presentador ha sigut portaveu de tot l’equip i ha expressat unes emotives paraules.

Una forta abraçada d’aquest programa, va per tu”, ha assenyalat per a donar pas a un vídeo homenatge del seu pas pel programa.

Així ha començat un vídeo homenatge al qual va ser supervivent i que va calar en tots els cors. Després de veure-ho, tots els presents en plató han donat un fort aplaudiment a José Luis, alçats dels seus seients: “Ens va demostrar que era un grandíssim Supervivent i sobretot una gran persona“.

L’equip trasllada tot el seu ànim a la família

La seua manera de ser, la seua companyonia, la seua generositat i la seua humilitat ens va conquistar a tots“, ha entonat el presentador en nom de tot l’equip. A més, ha volgut manar tot el seu ànim a la seua família: “Des d’ací enviem una fortíssima abraçada als seus fills, a la seua mare, als seus oncles, a tota la seua família i tots els seus amics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.