‘SUPERVIVIENTES’: Matamoros reconeix que s’avergonyeix de la seua labor com a pare

Kiko Matamoros es va convertir en el gran protagonista de ‘Supervivientes’ durant la nit del dimarts. El col·laborador de ‘Sálvame’ va viure el seu ‘pont de les emocions’ on, per fi, va deixar veure el seu costat més vulnerable lluny de la imatge a la qual sempre ens té acostumats en televisió. El concursant va parlar sobre les seues addiccions, el procés de rehabilitació al qual es va sotmetre abans de viatjar als Cayos i de com s’avergonyeix de la seua figura com a pare.

La primera paraula va ser vergonya i, entre llàgrimes, va ser per a entonar el mea culpa sobre la seua labor com a pare i, especialment, amb Anita Matamoros, perquè en l’actualitat no té relació amb ella.
«Crec que no he sabut estar a l’altura del que els meus fills s’hagueren merescut. Ara estic molt orgullós de la relació que tinc amb quatre dels cinc fills que tinc. He descobert tard a una filla meravellosa gràcies a la intervenció de Marta, la meua parella«, va començar, en al·lusió a Laura Matamoros.


En aqueixa línia, va lamentar no haver-se esforçat més per haver estat amb els seus fills al llarg dels anys i va fer una dura reflexió sobre el pas del temps: «La vida passa. Amb 40 anys penses que tot es pot resoldre, però això és mentida. Quan t’adones, ni els teus fills han gaudit de tu ni tu d’ells, i res ni ningú es mereix això«.

La cosa no va quedar ací, i també es va mostrar penedit per haver «desbaratat les coses» i haver dificultat que els seus fills hereten el patrimoni que a ell li agradaria llegar-los.


I és precisament a Anita Matamoros a qui va voler enviar-li un bonic missatge des d’Hondures. “No l’oblide. Forma part de la meua vida i jo de la seua. I així serà per saecula saeculorum. No som els primers que tenim un problema d’enteniment. Jo la porte en el cor. Si necessita alguna cosa, seré ací vulga o no”, afirma. Kiko Matamoros assegura que es lamenta de no haver passat més temps amb els seus descendents.

Família

Seguint amb el penediment, va aprofitar per a demanar-los disculpes als seus germans per exposar les intimitats de la família en dir que lamentava haver jutjat tan durament al seu pare, al qual havia «aprés a voler quan estava ja mort«.

Una de les parts més dures de la nit va arribar quan va recordar que va ser incapaç d’atendre la seua mare durant l’últim any i mig de la seua vida, quan patia demència i metàstasi, pel molt que la volia i el difícil que se li feia veure-la així.

«La vaig descurar molt, va ser molt covard. L’altre dia, veient als meus companys, vaig pensar que les mares vives t’escriuen, però les mortes et parlen. Jo no vaig tindre collons d’assistir-la l’últim any i mig, espaiava les visites i ella no em reconeixia… no m’ho perdone, encara que sé que ella a mi sí, ni tan sols he sigut capaç d’escampar les seues cendres, no he tingut forces«, va lamentar.

Les seues addiccions

He jugat amb la mort a la ruleta russa”, comença dient respecte a aquest tema. “He sigut addicte durant cinquanta anys a la cocaïna i fumador de tres paquets diaris durant quasi quaranta anys. Estic en fase de recuperació. Tenia les mucoses quasi necrosades abans d’entrar, vaig començar una rehabilitació, mes i mig abans d’arribar ací. La droga és possible que no mate tan violentament com es diu, però mata i fa molt mal”, reconeix.

La confessió de Kiko Matamoros

El ‘pont de les emocions’ va tornar a ‘Supervivientes’ i Kiko Matamoros va ser el primer a enfrontar-se a ell per a contar alguna veritat sobre la seua vida. «En la meua vida hi ha coses que es coneixen, moltes, i altres que no. Crec que és un compromís amb els espectadors: ser honest i dir-los com soc i qui és Kiko Matamoros«.

La ‘decepció’, següent esglaó

«En molts sentits em puc sentir decebut amb mi mateix. He desbaratat moltes coses de la meua vida, he tirat diners, un altre m’ho han llevat…«, va confessar, per a després arremetre contra la seua pròpia carrera professional.

«He defraudat unes capacitats que tinc intel·lectuals perquè he triat un tipus de vida més fàcil, ser un ninot televisiu, supose que això no era el que els meus pares volien de mi. Un fa de pallasso i sembla que pot alegrar la vida dels altres i aqueix és el consol«, va explicar.

Va canviar de tema i va voler penedir-se de la quantitat de droga que havia pres: «He jugat amb la mort, he entés la vida com una aventura. He jugat al límit, la gent sap que he sigut 50 anys, addicte a una substància, a la cocaïna concretament. Vull que la gent sàpia que estic en fase de recuperació. La vaig iniciar un mes i mig abans de vindre al concurs. Tenia la mucosa quasi necrosada. La droga és possible que no mate tan violentament com es diu, però mata, fa molt mal«.

«Sé que no em queda molta vida, però la que em queda d’ara en avant sí que sé amb qui vull viure-la i com vull viure-la. Amb els meus fills, els meus nets i la meua parella, a la qual adore. Tant de bo poguera tindre més descendència«.

Les paraules dels seus fills

En acabar el Pont de les Emocions, Kiko Matamoros, ha tingut una sorpresa meravellosa, quatre pergamins dels seus fills.

No contenien una altra cosa que poguera ser més oportuna en aqueixos moments. Després d’haver confessat sentir-se avergonyit pel seu paper com a pare, rebia els missatges de quatre dels seus fills. Un a un, Kiko llegia emocionat cadascun dels pergamins i, posteriorment, els dedicava unes boniques paraules a tots ells.

Diego, Laura, Irene i Lucía han aconseguit traure-li la millor dels seus somriures: “Us vull moltíssim a tots. Em feu molt feliç, estic molt orgullós de vosaltres i espere ajudar-vos tot el que siga a la meua mà i compensar-vos el que no us he donat prou”.

Kiko Matamoros, a més d’esplaiar-se i quedar-se com a nou, també s’ha emportat una gran alegria, ja que ha sigut salvat per a l’audiència.

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.