10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: Matamoros reconeix que s’avergonyeix de la seua labor com a pare

Kiko Matamoros es va convertir en el gran protagonista de ‘Supervivientes’ durant la nit del dimarts. El col·laborador de ‘Sálvame’ va viure el seu ‘pont de les emocions’ on, per fi, va deixar veure el seu costat més vulnerable lluny de la imatge a la qual sempre ens té acostumats en televisió. El concursant va parlar sobre les seues addiccions, el procés de rehabilitació al qual es va sotmetre abans de viatjar als Cayos i de com s’avergonyeix de la seua figura com a pare.

La primera paraula va ser vergonya i, entre llàgrimes, va ser per a entonar el mea culpa sobre la seua labor com a pare i, especialment, amb Anita Matamoros, perquè en l’actualitat no té relació amb ella.
Crec que no he sabut estar a l’altura del que els meus fills s’hagueren merescut. Ara estic molt orgullós de la relació que tinc amb quatre dels cinc fills que tinc. He descobert tard a una filla meravellosa gràcies a la intervenció de Marta, la meua parella“, va començar, en al·lusió a Laura Matamoros.


En aqueixa línia, va lamentar no haver-se esforçat més per haver estat amb els seus fills al llarg dels anys i va fer una dura reflexió sobre el pas del temps: “La vida passa. Amb 40 anys penses que tot es pot resoldre, però això és mentida. Quan t’adones, ni els teus fills han gaudit de tu ni tu d’ells, i res ni ningú es mereix això“.

La cosa no va quedar ací, i també es va mostrar penedit per haver “desbaratat les coses” i haver dificultat que els seus fills hereten el patrimoni que a ell li agradaria llegar-los.


I és precisament a Anita Matamoros a qui va voler enviar-li un bonic missatge des d’Hondures. “No l’oblide. Forma part de la meua vida i jo de la seua. I així serà per saecula saeculorum. No som els primers que tenim un problema d’enteniment. Jo la porte en el cor. Si necessita alguna cosa, seré ací vulga o no”, afirma. Kiko Matamoros assegura que es lamenta de no haver passat més temps amb els seus descendents.

Família

Seguint amb el penediment, va aprofitar per a demanar-los disculpes als seus germans per exposar les intimitats de la família en dir que lamentava haver jutjat tan durament al seu pare, al qual havia “aprés a voler quan estava ja mort“.

Una de les parts més dures de la nit va arribar quan va recordar que va ser incapaç d’atendre la seua mare durant l’últim any i mig de la seua vida, quan patia demència i metàstasi, pel molt que la volia i el difícil que se li feia veure-la així.

La vaig descurar molt, va ser molt covard. L’altre dia, veient als meus companys, vaig pensar que les mares vives t’escriuen, però les mortes et parlen. Jo no vaig tindre collons d’assistir-la l’últim any i mig, espaiava les visites i ella no em reconeixia… no m’ho perdone, encara que sé que ella a mi sí, ni tan sols he sigut capaç d’escampar les seues cendres, no he tingut forces“, va lamentar.

Les seues addiccions

He jugat amb la mort a la ruleta russa”, comença dient respecte a aquest tema. “He sigut addicte durant cinquanta anys a la cocaïna i fumador de tres paquets diaris durant quasi quaranta anys. Estic en fase de recuperació. Tenia les mucoses quasi necrosades abans d’entrar, vaig començar una rehabilitació, mes i mig abans d’arribar ací. La droga és possible que no mate tan violentament com es diu, però mata i fa molt mal”, reconeix.

La confessió de Kiko Matamoros

El ‘pont de les emocions’ va tornar a ‘Supervivientes’ i Kiko Matamoros va ser el primer a enfrontar-se a ell per a contar alguna veritat sobre la seua vida. “En la meua vida hi ha coses que es coneixen, moltes, i altres que no. Crec que és un compromís amb els espectadors: ser honest i dir-los com soc i qui és Kiko Matamoros“.

La ‘decepció’, següent esglaó

En molts sentits em puc sentir decebut amb mi mateix. He desbaratat moltes coses de la meua vida, he tirat diners, un altre m’ho han llevat…“, va confessar, per a després arremetre contra la seua pròpia carrera professional.

He defraudat unes capacitats que tinc intel·lectuals perquè he triat un tipus de vida més fàcil, ser un ninot televisiu, supose que això no era el que els meus pares volien de mi. Un fa de pallasso i sembla que pot alegrar la vida dels altres i aqueix és el consol“, va explicar.

Va canviar de tema i va voler penedir-se de la quantitat de droga que havia pres: “He jugat amb la mort, he entés la vida com una aventura. He jugat al límit, la gent sap que he sigut 50 anys, addicte a una substància, a la cocaïna concretament. Vull que la gent sàpia que estic en fase de recuperació. La vaig iniciar un mes i mig abans de vindre al concurs. Tenia la mucosa quasi necrosada. La droga és possible que no mate tan violentament com es diu, però mata, fa molt mal“.

Sé que no em queda molta vida, però la que em queda d’ara en avant sí que sé amb qui vull viure-la i com vull viure-la. Amb els meus fills, els meus nets i la meua parella, a la qual adore. Tant de bo poguera tindre més descendència“.

Les paraules dels seus fills

En acabar el Pont de les Emocions, Kiko Matamoros, ha tingut una sorpresa meravellosa, quatre pergamins dels seus fills.

No contenien una altra cosa que poguera ser més oportuna en aqueixos moments. Després d’haver confessat sentir-se avergonyit pel seu paper com a pare, rebia els missatges de quatre dels seus fills. Un a un, Kiko llegia emocionat cadascun dels pergamins i, posteriorment, els dedicava unes boniques paraules a tots ells.

Diego, Laura, Irene i Lucía han aconseguit traure-li la millor dels seus somriures: “Us vull moltíssim a tots. Em feu molt feliç, estic molt orgullós de vosaltres i espere ajudar-vos tot el que siga a la meua mà i compensar-vos el que no us he donat prou”.

Kiko Matamoros, a més d’esplaiar-se i quedar-se com a nou, també s’ha emportat una gran alegria, ja que ha sigut salvat per a l’audiència.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.