Ho tornen a fer: ‘Supervivientes’ dona el collaret de líder a Olga Moreno fent trampes

Ejemplo de shortcode con estilo
  No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència. No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que […]

 

No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència.

No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que poden busquen la manera de fer trampes.

Els espectadors s’adonen i una de les famoses més assenyalades per no jugar del tot net és Olga Moreno. La dona d’Antonio David Flores. Anin la concursant s’ha disputat el collaret de líder amb Lara Sajen.

Les dos han hagut de pujar-se a la nòria giratòria per a rodar i rodar fins que una d’elles caiguera. Esta prova sempre es viu al límit perquè tots els famosos que participen han de mostrar una gran capacitat d’aguant i una força mental brutal.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Un record per al seu marit

 

«Li ho dedique al meu marit que s’ho mereix i que l’estime«, va dir emocionada Olga en trepitjar terra ferma. Jorge Javier Vázquez, per part seua, ha lloat la gesta de la concursant, obviant la irregularitat de la seua victòria.

 «Quan tornes a Espanya has de posar-te este vídeo perquè el que has fet és una de les coses més brutals que he vist en qualsevol edició de Supervivientes. Ha passat ni més ni menys que una docu sèrie de dotze lliuraments  en la qual es destapa al seu marit. Però no solament a ell, també hi ha episodis dedicats a ella i que no la deixen especialment bé.

Quan torne podrà defensar-se si vol i contradir la versió de Rocío Carrasco. Recordem que esta es troba preparant la segona part de la seua sèrie documental i que s’estrenarà a la tardor.

Últimes notícies

L’Elx viatja a Vallecas amb la baixa de Marc Aguado per lesió de turmell

L’Elx ha completat una nova sessió d’entrenament per al duel de dissabte al camp del Rayo Vallecano, amb la única absència del migcampista Marc Aguado, lesionat en un turmell.

Les obres nocturnes que renovaran la pista de l’Aeroport de València fins a 2029

Aena ha licitat per 41,6 milions la renovació integral de la pista 12-30 de l’Aeroport de València, amb obres nocturnes entre 2027 i 2029. Els treballs inclouen millores en carrers de rodatge, balises, drenatge i camí perimetral.

Aimar i Riquelme, icones argentines del cartell del València-Villarreal

Els argentins Pablo Aimar i Juan Román Riquelme protagonitzen el cartell del derbi Valencia-Villarreal en l’última temporada de Mestalla. El club blanquinegre els homenatja com a figures clau de la història recent dels dos equips.

Alacant activa el dispositiu de seguretat per a The Ocean Race de gener

La Subdelegació del Govern a Alacant ha iniciat la coordinació del dispositiu de seguretat per a la sortida de The Ocean Race, que se celebrarà del 8 al 17 de gener des del Port d’Alacant.

Catalá obri el diàleg amb l’acampada per l’habitatge però reclama normalitat comercial en Nadal

L’alcaldessa María José Catalá es mostra disposada a negociar amb els acampats per l’habitatge en la plaça de l’Ajuntament, però advertix que la protesta pot xocar amb la campanya comercial de Nadal, clau per als ingressos dels establiments del centre.

Arxiven provisionalment la causa contra l’alcalde de Villena pel robatori del Tresor

Un jutjat de Villena ha acordat el sobreseïment provisional de les diligències contra l’alcalde Fulgencio Celdrán pel robatori del Tresor de Villena, mentre els denunciants anuncien recurs davant l’Audiència Provincial d’Alacant.

Catalá es mostra oberta al diàleg amb l’acampada però reclama normalitat comercial per a Nadal

L’alcaldessa de València es declara disposada a dialogar amb l’acampada per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament, però alerta que serà complicat compatibilitzar la protesta amb la campanya de Nadal, clau per al comerç local.

Més centres de majors d’Alacant rebran xarrades policials contra estafes i delictes

La Policia Nacional d’Alacant ha anunciat que estendrà el Pla Major Seguretat a més centres de majors, també gestionats per la Generalitat i entitats privades, per a reforçar la prevenció d’estafes, robatoris i delictes digitals.