Ho tornen a fer: ‘Supervivientes’ dona el collaret de líder a Olga Moreno fent trampes

 

No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència.

No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que poden busquen la manera de fer trampes.

Els espectadors s’adonen i una de les famoses més assenyalades per no jugar del tot net és Olga Moreno. La dona d’Antonio David Flores. Anin la concursant s’ha disputat el collaret de líder amb Lara Sajen.

Les dos han hagut de pujar-se a la nòria giratòria per a rodar i rodar fins que una d’elles caiguera. Esta prova sempre es viu al límit perquè tots els famosos que participen han de mostrar una gran capacitat d’aguant i una força mental brutal.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Un record per al seu marit

 

«Li ho dedique al meu marit que s’ho mereix i que l’estime«, va dir emocionada Olga en trepitjar terra ferma. Jorge Javier Vázquez, per part seua, ha lloat la gesta de la concursant, obviant la irregularitat de la seua victòria.

 «Quan tornes a Espanya has de posar-te este vídeo perquè el que has fet és una de les coses més brutals que he vist en qualsevol edició de Supervivientes. Ha passat ni més ni menys que una docu sèrie de dotze lliuraments  en la qual es destapa al seu marit. Però no solament a ell, també hi ha episodis dedicats a ella i que no la deixen especialment bé.

Quan torne podrà defensar-se si vol i contradir la versió de Rocío Carrasco. Recordem que esta es troba preparant la segona part de la seua sèrie documental i que s’estrenarà a la tardor.

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.