Ho tornen a fer: ‘Supervivientes’ dona el collaret de líder a Olga Moreno fent trampes

 

No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència.

No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que poden busquen la manera de fer trampes.

Els espectadors s’adonen i una de les famoses més assenyalades per no jugar del tot net és Olga Moreno. La dona d’Antonio David Flores. Anin la concursant s’ha disputat el collaret de líder amb Lara Sajen.

Les dos han hagut de pujar-se a la nòria giratòria per a rodar i rodar fins que una d’elles caiguera. Esta prova sempre es viu al límit perquè tots els famosos que participen han de mostrar una gran capacitat d’aguant i una força mental brutal.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Un record per al seu marit

 

“Li ho dedique al meu marit que s’ho mereix i que l’estime“, va dir emocionada Olga en trepitjar terra ferma. Jorge Javier Vázquez, per part seua, ha lloat la gesta de la concursant, obviant la irregularitat de la seua victòria.

 “Quan tornes a Espanya has de posar-te este vídeo perquè el que has fet és una de les coses més brutals que he vist en qualsevol edició de Supervivientes. Ha passat ni més ni menys que una docu sèrie de dotze lliuraments  en la qual es destapa al seu marit. Però no solament a ell, també hi ha episodis dedicats a ella i que no la deixen especialment bé.

Quan torne podrà defensar-se si vol i contradir la versió de Rocío Carrasco. Recordem que esta es troba preparant la segona part de la seua sèrie documental i que s’estrenarà a la tardor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.