Ho tornen a fer: ‘Supervivientes’ dona el collaret de líder a Olga Moreno fent trampes

 

No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència.

No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que poden busquen la manera de fer trampes.

Els espectadors s’adonen i una de les famoses més assenyalades per no jugar del tot net és Olga Moreno. La dona d’Antonio David Flores. Anin la concursant s’ha disputat el collaret de líder amb Lara Sajen.

Les dos han hagut de pujar-se a la nòria giratòria per a rodar i rodar fins que una d’elles caiguera. Esta prova sempre es viu al límit perquè tots els famosos que participen han de mostrar una gran capacitat d’aguant i una força mental brutal.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Un record per al seu marit

 

“Li ho dedique al meu marit que s’ho mereix i que l’estime“, va dir emocionada Olga en trepitjar terra ferma. Jorge Javier Vázquez, per part seua, ha lloat la gesta de la concursant, obviant la irregularitat de la seua victòria.

 “Quan tornes a Espanya has de posar-te este vídeo perquè el que has fet és una de les coses més brutals que he vist en qualsevol edició de Supervivientes. Ha passat ni més ni menys que una docu sèrie de dotze lliuraments  en la qual es destapa al seu marit. Però no solament a ell, també hi ha episodis dedicats a ella i que no la deixen especialment bé.

Quan torne podrà defensar-se si vol i contradir la versió de Rocío Carrasco. Recordem que esta es troba preparant la segona part de la seua sèrie documental i que s’estrenarà a la tardor.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.