Ho tornen a fer: ‘Supervivientes’ dona el collaret de líder a Olga Moreno fent trampes

 

No hi ha millor prova que un vídeo en televisió. ‘Supervivientes’ proposa setmanalment diversos jocs a canvi de grans recompenses per als famosos que es troben participant en el programa de supervivència.

No obstant això, sembla que els aspirants a guanyar el concurs no són del tot honestos amb el format i sempre que poden busquen la manera de fer trampes.

Els espectadors s’adonen i una de les famoses més assenyalades per no jugar del tot net és Olga Moreno. La dona d’Antonio David Flores. Anin la concursant s’ha disputat el collaret de líder amb Lara Sajen.

Les dos han hagut de pujar-se a la nòria giratòria per a rodar i rodar fins que una d’elles caiguera. Esta prova sempre es viu al límit perquè tots els famosos que participen han de mostrar una gran capacitat d’aguant i una força mental brutal.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Un record per al seu marit

 

“Li ho dedique al meu marit que s’ho mereix i que l’estime“, va dir emocionada Olga en trepitjar terra ferma. Jorge Javier Vázquez, per part seua, ha lloat la gesta de la concursant, obviant la irregularitat de la seua victòria.

 “Quan tornes a Espanya has de posar-te este vídeo perquè el que has fet és una de les coses més brutals que he vist en qualsevol edició de Supervivientes. Ha passat ni més ni menys que una docu sèrie de dotze lliuraments  en la qual es destapa al seu marit. Però no solament a ell, també hi ha episodis dedicats a ella i que no la deixen especialment bé.

Quan torne podrà defensar-se si vol i contradir la versió de Rocío Carrasco. Recordem que esta es troba preparant la segona part de la seua sèrie documental i que s’estrenarà a la tardor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.