Susanna Griso ja va perdre sa mare fa un any i mig

Ejemplo de shortcode con estilo
Susanna Griso ha conegut la mort de sa germana major en directe | Antena 3   Dia trist per a Susanna Griso. La presentadora d»Espejo Público’ ha sabut en ple directe de la notícia de la mort de sa germana major. Com publicava ‘El Mundo’, la periodista d’Antena 3 ha sigut avisada pels seus companys i ha abandonat immediatament el plató.    […]
Susanna Griso, en su programa

Susanna Griso ha conegut la mort de sa germana major en directe | Antena 3

 

Dia trist per a Susanna Griso. La presentadora d»Espejo Público’ ha sabut en ple directe de la notícia de la mort de sa germana major. Com publicava ‘El Mundo’, la periodista d’Antena 3 ha sigut avisada pels seus companys i ha abandonat immediatament el plató.   

 

Tot apunta que la causa de la mort hauria sigut un infart. Cal recordar que Susanna és la menuda de 7 germanes i que concretament és 20 anys més jove que sa germana morta. Ella mateixa ha compartit en més d’una ocasió com estaven d’unides com, per exemple, en una fotografia de totes que va pujar en Instagram el 2017, pel ‘Dia de les Germanes’. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Como no hay un día dedicado a las hermanas..aprovecho también hoy para rendirles homenaje.

Una publicación compartida de Susanna Griso (@susannagrisooficial) el

 

Un any i mig de la mort de sa mare

El dia de hui ha sigut el segon colp dur que rep la família Griso en poc més d’un any i mig. Concretament, la matriarca de la família, Montserrat Raventós va perdre la vida en novembre de 2017, en recaure d’un ictus. A més de per ser la progenitora de la periodista, era coneguda per formar part de la família propietària dels caves Raventós. Susanna Griso es va despedir amb un breu i tendre missatge de sa mare: «Bon viatge, mama».

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I s’agafen les mans els vells amants. I es bressolen cada nit com dos infants petits.

Una publicación compartida de Susanna Griso (@susannagrisooficial) el

 

Missatges d’ànims dels seus companys 

Sens dubte, la mort de la germana de Susanna Griso ha sigut una de les notícies del dia, des què el col·laborador del programa, Gonzalo Bans, ha confirmat que eixe era el motiu de l’eixida de la presentadora. Ell mateix ha sigut l’encarregat d’enviar, al final del programa, un missatge d’ànim per a la seua companya i la seua família: «A Susanna i a tota la seua família, un abraç fortíssim de l’equip d»Espejo Público’».  

 

No han sigut els únics que han volgut donar el seu suport a la presentadora. No ha dubtat en enviar unes paraules de cònsol qui és la principal competidora per l’audiència, Ana Rosa Quintana. «A tota la família de Susanna Griso, el meu condol, i una abraçada molt forta a la meua companya perquè quan se’n van els nostres pares són grans i es pot entendre, però un germà és molt complicat. Un bes, Susanna», deia la presentadora de Telecinco. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.