Susanna Griso ja va perdre sa mare fa un any i mig

Susanna Griso, en su programa

Susanna Griso ha conegut la mort de sa germana major en directe | Antena 3

 

Dia trist per a Susanna Griso. La presentadora d”Espejo Público’ ha sabut en ple directe de la notícia de la mort de sa germana major. Com publicava ‘El Mundo’, la periodista d’Antena 3 ha sigut avisada pels seus companys i ha abandonat immediatament el plató.   

 

Tot apunta que la causa de la mort hauria sigut un infart. Cal recordar que Susanna és la menuda de 7 germanes i que concretament és 20 anys més jove que sa germana morta. Ella mateixa ha compartit en més d’una ocasió com estaven d’unides com, per exemple, en una fotografia de totes que va pujar en Instagram el 2017, pel ‘Dia de les Germanes’. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Como no hay un día dedicado a las hermanas..aprovecho también hoy para rendirles homenaje.

Una publicación compartida de Susanna Griso (@susannagrisooficial) el

 

Un any i mig de la mort de sa mare

El dia de hui ha sigut el segon colp dur que rep la família Griso en poc més d’un any i mig. Concretament, la matriarca de la família, Montserrat Raventós va perdre la vida en novembre de 2017, en recaure d’un ictus. A més de per ser la progenitora de la periodista, era coneguda per formar part de la família propietària dels caves Raventós. Susanna Griso es va despedir amb un breu i tendre missatge de sa mare: «Bon viatge, mama».

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I s’agafen les mans els vells amants. I es bressolen cada nit com dos infants petits.

Una publicación compartida de Susanna Griso (@susannagrisooficial) el

 

Missatges d’ànims dels seus companys 

Sens dubte, la mort de la germana de Susanna Griso ha sigut una de les notícies del dia, des què el col·laborador del programa, Gonzalo Bans, ha confirmat que eixe era el motiu de l’eixida de la presentadora. Ell mateix ha sigut l’encarregat d’enviar, al final del programa, un missatge d’ànim per a la seua companya i la seua família: «A Susanna i a tota la seua família, un abraç fortíssim de l’equip d”Espejo Público’».  

 

No han sigut els únics que han volgut donar el seu suport a la presentadora. No ha dubtat en enviar unes paraules de cònsol qui és la principal competidora per l’audiència, Ana Rosa Quintana. «A tota la família de Susanna Griso, el meu condol, i una abraçada molt forta a la meua companya perquè quan se’n van els nostres pares són grans i es pot entendre, però un germà és molt complicat. Un bes, Susanna», deia la presentadora de Telecinco. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.

Pérez Llorca assegura que un jutjat de Ceuta recolza el rebuig del Consell al repartiment de menors

El president ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta ha donat la raó a la Generalitat en el seu recurs contra el decret estatal. Segons la seua versió, la resolució qüestiona els criteris d'assignació de menors no acompanyats entre autonomies.