Telecinco ja té un acord amb una altra persona per parlar de Rocío Carrasco

 

Telecinco segueix movent fitxa per treure el màxim partit al relat de Rocío Carrasco. Els capítols i debats que s’emeten cada setmana de la sèrie documental sembla que no són suficients per a donar cobertura mediàtica al tema, encara que tots els programes de la cadena estan immersos en el conflicte.

Des de ‘El programa de Ana Rosa’, amb Rocío Flores a l’equip de tertulians, fins a ‘Supervivientes’, un concurs que sembla que només està centrat en Olga Moreno i els missatges que dirigeix a Espanya. També és el cas de ‘Ya es mediodia’, on cada setmana opinen persones molt properes a la família com Rosa Benito i Alba Carrillo, i, per descomptat, ‘Sálvame’.

Tots estos programes dediquen minuts (i hores) a parlar del tema que apareix a totes les portades de la premsa del cor. Un bombardeig d’informació que, tal com ja va expressar la sempre polèmica Oriana Marzoli en una de les seues últimes intervencions a ‘Conexión Honduras’, ja satura i cansa els espectadors. No obstant això, la productora Mediaset té corda per estona i sembla estar disposada a seguir ‘alimentant’ el conflicte amb noves declaracions de persones implicades en el cas.

 

María Teresa Campos ja té un acord amb Telecinco per parlar de Rociíto

Segons ha publicat ‘ESdiario’, la cadena ja ha fet el pas de fitxar María Teresa Campos per a una entrevista en exclusiva a ‘Sábado Deluxe’. Així doncs, la veterana periodista podria tornar a seure en un plató de Telecinco per a parlar llargament sobre els terribles episodis que ha viscut la seua gran amiga, Rocío Carrasco, durant 25 anys.

La matriarca del clan Campos ha estat el màxim suport de Rocío Carrasco durant estos anys de patiment. La coneix des de fa més de 20 anys, quan la va contractar per treballar al seu programa ‘Día a día’, i sempre l’ha considerat una tercera filla. «M’alegre que passe això, perquè no podia suportar més que no se saberen totes estes coses que s’han dit. Ella està parlant, i és ella la que ha de parlar, perquè és la seua vida, encara que per a mi siga com una filla», deia la periodista en una de les poques declaracions que ha fet sobre la docusèrie.

María Teresa Campos coneix bé el relat que està sortint a la llum a ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, però ha mantingut moltes coses en silenci per respecte a la seua amiga.

 

María Teresa Campos trencarà el silenci a ‘Sábado Deluxe’.

Ara, que Rociíto ha trencat el silenci, la periodista ja se sent en total llibertat de donar als mitjans la seua opinió sobre uns successos que ha viscut molt de prop. «D’aquí a uns dies us faré una sorpresa relacionada amb este tema de la Rocío. Jo no he anat enlloc, no he dit res i hi aniré», deia la mare de Terelu als reporters que l’esperaven quan va sortir de casa seua, segons recull ‘ESdiario’.

Des que es va començar a emetre la sèrie documental, els mitjans de comunicació han volgut conéixer l’opinió de María Teresa Campos, però ella s’ha negat a entrar en detalls. Fins i tot va reconéixer que no veu la sèrie perquè li resulta molt dura. «Del documental, si et dic la veritat, només sé el que m’han dit les meues filles, perquè jo em pose molt malament. La meua filla Carmen me’l grava per quan tot això haja passat i estiga preparada, perquè si me’l mire, em pose malalta», ha comentat després de ser enxampada pels reporters quan sortia del dentista.

Desconeixem si la periodista ja s’ha posat al dia amb la docusèrie, però la informació de ‘ESdiario’ assegura que està a punt de trencar el silenci i assestar l’última estocada a Antonio David Flores. Segons esmenta el diari, «si no és este divendres, serà el següent, però la cosa està feta».

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.