Telecinco ja té un acord amb una altra persona per parlar de Rocío Carrasco

 

Telecinco segueix movent fitxa per treure el màxim partit al relat de Rocío Carrasco. Els capítols i debats que s’emeten cada setmana de la sèrie documental sembla que no són suficients per a donar cobertura mediàtica al tema, encara que tots els programes de la cadena estan immersos en el conflicte.

Des de ‘El programa de Ana Rosa’, amb Rocío Flores a l’equip de tertulians, fins a ‘Supervivientes’, un concurs que sembla que només està centrat en Olga Moreno i els missatges que dirigeix a Espanya. També és el cas de ‘Ya es mediodia’, on cada setmana opinen persones molt properes a la família com Rosa Benito i Alba Carrillo, i, per descomptat, ‘Sálvame’.

Tots estos programes dediquen minuts (i hores) a parlar del tema que apareix a totes les portades de la premsa del cor. Un bombardeig d’informació que, tal com ja va expressar la sempre polèmica Oriana Marzoli en una de les seues últimes intervencions a ‘Conexión Honduras’, ja satura i cansa els espectadors. No obstant això, la productora Mediaset té corda per estona i sembla estar disposada a seguir ‘alimentant’ el conflicte amb noves declaracions de persones implicades en el cas.

 

María Teresa Campos ja té un acord amb Telecinco per parlar de Rociíto

Segons ha publicat ‘ESdiario’, la cadena ja ha fet el pas de fitxar María Teresa Campos per a una entrevista en exclusiva a ‘Sábado Deluxe’. Així doncs, la veterana periodista podria tornar a seure en un plató de Telecinco per a parlar llargament sobre els terribles episodis que ha viscut la seua gran amiga, Rocío Carrasco, durant 25 anys.

La matriarca del clan Campos ha estat el màxim suport de Rocío Carrasco durant estos anys de patiment. La coneix des de fa més de 20 anys, quan la va contractar per treballar al seu programa ‘Día a día’, i sempre l’ha considerat una tercera filla. «M’alegre que passe això, perquè no podia suportar més que no se saberen totes estes coses que s’han dit. Ella està parlant, i és ella la que ha de parlar, perquè és la seua vida, encara que per a mi siga com una filla», deia la periodista en una de les poques declaracions que ha fet sobre la docusèrie.

María Teresa Campos coneix bé el relat que està sortint a la llum a ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, però ha mantingut moltes coses en silenci per respecte a la seua amiga.

 

María Teresa Campos trencarà el silenci a ‘Sábado Deluxe’.

Ara, que Rociíto ha trencat el silenci, la periodista ja se sent en total llibertat de donar als mitjans la seua opinió sobre uns successos que ha viscut molt de prop. «D’aquí a uns dies us faré una sorpresa relacionada amb este tema de la Rocío. Jo no he anat enlloc, no he dit res i hi aniré», deia la mare de Terelu als reporters que l’esperaven quan va sortir de casa seua, segons recull ‘ESdiario’.

Des que es va començar a emetre la sèrie documental, els mitjans de comunicació han volgut conéixer l’opinió de María Teresa Campos, però ella s’ha negat a entrar en detalls. Fins i tot va reconéixer que no veu la sèrie perquè li resulta molt dura. «Del documental, si et dic la veritat, només sé el que m’han dit les meues filles, perquè jo em pose molt malament. La meua filla Carmen me’l grava per quan tot això haja passat i estiga preparada, perquè si me’l mire, em pose malalta», ha comentat després de ser enxampada pels reporters quan sortia del dentista.

Desconeixem si la periodista ja s’ha posat al dia amb la docusèrie, però la informació de ‘ESdiario’ assegura que està a punt de trencar el silenci i assestar l’última estocada a Antonio David Flores. Segons esmenta el diari, «si no és este divendres, serà el següent, però la cosa està feta».

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.