Telecinco ja té un acord amb una altra persona per parlar de Rocío Carrasco

 

Telecinco segueix movent fitxa per treure el màxim partit al relat de Rocío Carrasco. Els capítols i debats que s’emeten cada setmana de la sèrie documental sembla que no són suficients per a donar cobertura mediàtica al tema, encara que tots els programes de la cadena estan immersos en el conflicte.

Des de ‘El programa de Ana Rosa’, amb Rocío Flores a l’equip de tertulians, fins a ‘Supervivientes’, un concurs que sembla que només està centrat en Olga Moreno i els missatges que dirigeix a Espanya. També és el cas de ‘Ya es mediodia’, on cada setmana opinen persones molt properes a la família com Rosa Benito i Alba Carrillo, i, per descomptat, ‘Sálvame’.

Tots estos programes dediquen minuts (i hores) a parlar del tema que apareix a totes les portades de la premsa del cor. Un bombardeig d’informació que, tal com ja va expressar la sempre polèmica Oriana Marzoli en una de les seues últimes intervencions a ‘Conexión Honduras’, ja satura i cansa els espectadors. No obstant això, la productora Mediaset té corda per estona i sembla estar disposada a seguir ‘alimentant’ el conflicte amb noves declaracions de persones implicades en el cas.

 

María Teresa Campos ja té un acord amb Telecinco per parlar de Rociíto

Segons ha publicat ‘ESdiario’, la cadena ja ha fet el pas de fitxar María Teresa Campos per a una entrevista en exclusiva a ‘Sábado Deluxe’. Així doncs, la veterana periodista podria tornar a seure en un plató de Telecinco per a parlar llargament sobre els terribles episodis que ha viscut la seua gran amiga, Rocío Carrasco, durant 25 anys.

La matriarca del clan Campos ha estat el màxim suport de Rocío Carrasco durant estos anys de patiment. La coneix des de fa més de 20 anys, quan la va contractar per treballar al seu programa ‘Día a día’, i sempre l’ha considerat una tercera filla. «M’alegre que passe això, perquè no podia suportar més que no se saberen totes estes coses que s’han dit. Ella està parlant, i és ella la que ha de parlar, perquè és la seua vida, encara que per a mi siga com una filla», deia la periodista en una de les poques declaracions que ha fet sobre la docusèrie.

María Teresa Campos coneix bé el relat que està sortint a la llum a ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, però ha mantingut moltes coses en silenci per respecte a la seua amiga.

 

María Teresa Campos trencarà el silenci a ‘Sábado Deluxe’.

Ara, que Rociíto ha trencat el silenci, la periodista ja se sent en total llibertat de donar als mitjans la seua opinió sobre uns successos que ha viscut molt de prop. «D’aquí a uns dies us faré una sorpresa relacionada amb este tema de la Rocío. Jo no he anat enlloc, no he dit res i hi aniré», deia la mare de Terelu als reporters que l’esperaven quan va sortir de casa seua, segons recull ‘ESdiario’.

Des que es va començar a emetre la sèrie documental, els mitjans de comunicació han volgut conéixer l’opinió de María Teresa Campos, però ella s’ha negat a entrar en detalls. Fins i tot va reconéixer que no veu la sèrie perquè li resulta molt dura. «Del documental, si et dic la veritat, només sé el que m’han dit les meues filles, perquè jo em pose molt malament. La meua filla Carmen me’l grava per quan tot això haja passat i estiga preparada, perquè si me’l mire, em pose malalta», ha comentat després de ser enxampada pels reporters quan sortia del dentista.

Desconeixem si la periodista ja s’ha posat al dia amb la docusèrie, però la informació de ‘ESdiario’ assegura que està a punt de trencar el silenci i assestar l’última estocada a Antonio David Flores. Segons esmenta el diari, «si no és este divendres, serà el següent, però la cosa està feta».

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.