Anuncios

Telecinco ja té un acord amb una altra persona per parlar de Rocío Carrasco

 

Telecinco segueix movent fitxa per treure el màxim partit al relat de Rocío Carrasco. Els capítols i debats que s’emeten cada setmana de la sèrie documental sembla que no són suficients per a donar cobertura mediàtica al tema, encara que tots els programes de la cadena estan immersos en el conflicte.

Des de ‘El programa de Ana Rosa’, amb Rocío Flores a l’equip de tertulians, fins a ‘Supervivientes’, un concurs que sembla que només està centrat en Olga Moreno i els missatges que dirigeix a Espanya. També és el cas de ‘Ya es mediodia’, on cada setmana opinen persones molt properes a la família com Rosa Benito i Alba Carrillo, i, per descomptat, ‘Sálvame’.

Anuncios

Tots estos programes dediquen minuts (i hores) a parlar del tema que apareix a totes les portades de la premsa del cor. Un bombardeig d’informació que, tal com ja va expressar la sempre polèmica Oriana Marzoli en una de les seues últimes intervencions a ‘Conexión Honduras’, ja satura i cansa els espectadors. No obstant això, la productora Mediaset té corda per estona i sembla estar disposada a seguir ‘alimentant’ el conflicte amb noves declaracions de persones implicades en el cas.

 

María Teresa Campos ja té un acord amb Telecinco per parlar de Rociíto

Segons ha publicat ‘ESdiario’, la cadena ja ha fet el pas de fitxar María Teresa Campos per a una entrevista en exclusiva a ‘Sábado Deluxe’. Així doncs, la veterana periodista podria tornar a seure en un plató de Telecinco per a parlar llargament sobre els terribles episodis que ha viscut la seua gran amiga, Rocío Carrasco, durant 25 anys.

La matriarca del clan Campos ha estat el màxim suport de Rocío Carrasco durant estos anys de patiment. La coneix des de fa més de 20 anys, quan la va contractar per treballar al seu programa ‘Día a día’, i sempre l’ha considerat una tercera filla. «M’alegre que passe això, perquè no podia suportar més que no se saberen totes estes coses que s’han dit. Ella està parlant, i és ella la que ha de parlar, perquè és la seua vida, encara que per a mi siga com una filla», deia la periodista en una de les poques declaracions que ha fet sobre la docusèrie.

María Teresa Campos coneix bé el relat que està sortint a la llum a ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, però ha mantingut moltes coses en silenci per respecte a la seua amiga.

 

María Teresa Campos trencarà el silenci a ‘Sábado Deluxe’.

Ara, que Rociíto ha trencat el silenci, la periodista ja se sent en total llibertat de donar als mitjans la seua opinió sobre uns successos que ha viscut molt de prop. «D’aquí a uns dies us faré una sorpresa relacionada amb este tema de la Rocío. Jo no he anat enlloc, no he dit res i hi aniré», deia la mare de Terelu als reporters que l’esperaven quan va sortir de casa seua, segons recull ‘ESdiario’.

Des que es va començar a emetre la sèrie documental, els mitjans de comunicació han volgut conéixer l’opinió de María Teresa Campos, però ella s’ha negat a entrar en detalls. Fins i tot va reconéixer que no veu la sèrie perquè li resulta molt dura. «Del documental, si et dic la veritat, només sé el que m’han dit les meues filles, perquè jo em pose molt malament. La meua filla Carmen me’l grava per quan tot això haja passat i estiga preparada, perquè si me’l mire, em pose malalta», ha comentat després de ser enxampada pels reporters quan sortia del dentista.

Desconeixem si la periodista ja s’ha posat al dia amb la docusèrie, però la informació de ‘ESdiario’ assegura que està a punt de trencar el silenci i assestar l’última estocada a Antonio David Flores. Segons esmenta el diari, «si no és este divendres, serà el següent, però la cosa està feta».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios