Telecinco pren la decisió més dràstica i despedix a una famosa presentadora

 

Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del seu 37 aniversari. 

 

Sara Carbonero decidix anar-se’n a Portugal

Per si no n’hi haguera prou, Mediaset España, grup de comunicació dirigit per Paolo Vasile, ha decidit despedir a Sara Carbonero. Segons ‘BLUPPER’, Sara Carbonero ja no té cap classe de contracte amb el gran grup de comunicació. 

 

L’any 2006, quan Iker va anar a jugar amb el FC Porto, equip de futbol portugués, Carbonero va demanar treballar durant els caps de setmana en els Informatius de Telecinco i poder estar lliure de dilluns a divendres per disfrutar de la família en el país veí. Però segons avança ‘BLUPPER’, esta decisió no va ser ben acollida i per tant, la presentadora va demanar una excedència a Mediaset Espanya per a anar-se’n a Portugal amb Iker.

 

«Sara Carbonero, presentadora de la secció de deports dels Informatius de Telecinco i membre de l’equip que es trasllada per a les retransmissions de grans esdeveniments esportius, ha sol·licitat una excedència laboral, encara que la seua vinculació amb Mediaset España es mantindrà per a futurs projectes televisius dels que anirem informant puntualment», va exposar el grup de comunicació.

 

Altres opcions

Un any més tard, Sara Carbonero es va convertir en la presentadora del programa de moda ‘Quiero ser’, que es va estrenar en Telecinco, tot i que amb una audiència molt baixa, de manera que immediatament van traslladar el programa a Divinity. ‘Quiero ser’ va tindre una segona temporada, però va ser molt complicat quadrar agendes amb Sara i es va decidir no continuar. 

 

«Ni ells m’han dit que ‘no’, ni ho he dit jo. Ha sigut un consens. Hem pensat que era el millor per al programa i per a mi perquè no podia implicar-me al cent per cent. Era impossible. Vivint en un altre país és impossible», va explicar en les seues xarxes socials.

 

Mai sabrem si és veritat o no, ja que, en este transcurs de temps, la presentadora va deixar de seguir el compte de ‘Quiero ser’ en Instagram i fins i tot a alguns dels seus responsables.

 

De tornada a la TV, però esta volta com a col·laboradora

L’any 2017, va tornar a renovar la seua excedència amb Mediaset España per a dos anys més. «He renovat la meua excedència amb Mediaset i seguisc vinculada al grup de comunicació per dos anys més. No hi ha cap dubte que seguirem vivint en Porto», manifestava Carbonero.

 

En este moment, va entrar com a col·laboradora en ‘Deportes Cuatro’, encarregant-se d’una secció setmanal en què s’ocupava de fer entrevistes a esportistes i protagonistes rellevants vinculats al panorama esportiu.

 

Sense revelar quan tornaria a Mediaset, va afirmar que «l’excedència que tinc per cuidar al meu fill menor, segons m’he informat i com funcionen les empreses, ja no em garantix el mateix lloc, sinó un altre lloc dins l’empresa», explicava. «La veritat és que m’agrada estar vinculada a Mediaset i Telecinco. Per a mi són com la meua família, i si sorgixen coses, es poden fer. Això no ho sabem ningú, no?», afegia la periodista.

 

D’esta forma, és evident que Sara Carbonero no té la mateixa relació amb Mediaset. Mentres, la periodista se situa al capdavant de la secció ‘Que siga el baile’ del programa T4 en Radio Marca.

Últimes notícies

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.