Telecinco pren la decisió més dràstica i despedix a una famosa presentadora

Ejemplo de shortcode con estilo
  Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del […]

 

Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del seu 37 aniversari. 

 

Sara Carbonero decidix anar-se’n a Portugal

Per si no n’hi haguera prou, Mediaset España, grup de comunicació dirigit per Paolo Vasile, ha decidit despedir a Sara Carbonero. Segons ‘BLUPPER’, Sara Carbonero ja no té cap classe de contracte amb el gran grup de comunicació. 

 

L’any 2006, quan Iker va anar a jugar amb el FC Porto, equip de futbol portugués, Carbonero va demanar treballar durant els caps de setmana en els Informatius de Telecinco i poder estar lliure de dilluns a divendres per disfrutar de la família en el país veí. Però segons avança ‘BLUPPER’, esta decisió no va ser ben acollida i per tant, la presentadora va demanar una excedència a Mediaset Espanya per a anar-se’n a Portugal amb Iker.

 

«Sara Carbonero, presentadora de la secció de deports dels Informatius de Telecinco i membre de l’equip que es trasllada per a les retransmissions de grans esdeveniments esportius, ha sol·licitat una excedència laboral, encara que la seua vinculació amb Mediaset España es mantindrà per a futurs projectes televisius dels que anirem informant puntualment», va exposar el grup de comunicació.

 

Altres opcions

Un any més tard, Sara Carbonero es va convertir en la presentadora del programa de moda ‘Quiero ser’, que es va estrenar en Telecinco, tot i que amb una audiència molt baixa, de manera que immediatament van traslladar el programa a Divinity. ‘Quiero ser’ va tindre una segona temporada, però va ser molt complicat quadrar agendes amb Sara i es va decidir no continuar. 

 

«Ni ells m’han dit que ‘no’, ni ho he dit jo. Ha sigut un consens. Hem pensat que era el millor per al programa i per a mi perquè no podia implicar-me al cent per cent. Era impossible. Vivint en un altre país és impossible», va explicar en les seues xarxes socials.

 

Mai sabrem si és veritat o no, ja que, en este transcurs de temps, la presentadora va deixar de seguir el compte de ‘Quiero ser’ en Instagram i fins i tot a alguns dels seus responsables.

 

De tornada a la TV, però esta volta com a col·laboradora

L’any 2017, va tornar a renovar la seua excedència amb Mediaset España per a dos anys més. «He renovat la meua excedència amb Mediaset i seguisc vinculada al grup de comunicació per dos anys més. No hi ha cap dubte que seguirem vivint en Porto», manifestava Carbonero.

 

En este moment, va entrar com a col·laboradora en ‘Deportes Cuatro’, encarregant-se d’una secció setmanal en què s’ocupava de fer entrevistes a esportistes i protagonistes rellevants vinculats al panorama esportiu.

 

Sense revelar quan tornaria a Mediaset, va afirmar que «l’excedència que tinc per cuidar al meu fill menor, segons m’he informat i com funcionen les empreses, ja no em garantix el mateix lloc, sinó un altre lloc dins l’empresa», explicava. «La veritat és que m’agrada estar vinculada a Mediaset i Telecinco. Per a mi són com la meua família, i si sorgixen coses, es poden fer. Això no ho sabem ningú, no?», afegia la periodista.

 

D’esta forma, és evident que Sara Carbonero no té la mateixa relació amb Mediaset. Mentres, la periodista se situa al capdavant de la secció ‘Que siga el baile’ del programa T4 en Radio Marca.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.