Telecinco pren la decisió més dràstica i despedix a una famosa presentadora

 

Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del seu 37 aniversari. 

 

Sara Carbonero decidix anar-se’n a Portugal

Per si no n’hi haguera prou, Mediaset España, grup de comunicació dirigit per Paolo Vasile, ha decidit despedir a Sara Carbonero. Segons ‘BLUPPER’, Sara Carbonero ja no té cap classe de contracte amb el gran grup de comunicació. 

 

L’any 2006, quan Iker va anar a jugar amb el FC Porto, equip de futbol portugués, Carbonero va demanar treballar durant els caps de setmana en els Informatius de Telecinco i poder estar lliure de dilluns a divendres per disfrutar de la família en el país veí. Però segons avança ‘BLUPPER’, esta decisió no va ser ben acollida i per tant, la presentadora va demanar una excedència a Mediaset Espanya per a anar-se’n a Portugal amb Iker.

 

«Sara Carbonero, presentadora de la secció de deports dels Informatius de Telecinco i membre de l’equip que es trasllada per a les retransmissions de grans esdeveniments esportius, ha sol·licitat una excedència laboral, encara que la seua vinculació amb Mediaset España es mantindrà per a futurs projectes televisius dels que anirem informant puntualment», va exposar el grup de comunicació.

 

Altres opcions

Un any més tard, Sara Carbonero es va convertir en la presentadora del programa de moda ‘Quiero ser’, que es va estrenar en Telecinco, tot i que amb una audiència molt baixa, de manera que immediatament van traslladar el programa a Divinity. ‘Quiero ser’ va tindre una segona temporada, però va ser molt complicat quadrar agendes amb Sara i es va decidir no continuar. 

 

«Ni ells m’han dit que ‘no’, ni ho he dit jo. Ha sigut un consens. Hem pensat que era el millor per al programa i per a mi perquè no podia implicar-me al cent per cent. Era impossible. Vivint en un altre país és impossible», va explicar en les seues xarxes socials.

 

Mai sabrem si és veritat o no, ja que, en este transcurs de temps, la presentadora va deixar de seguir el compte de ‘Quiero ser’ en Instagram i fins i tot a alguns dels seus responsables.

 

De tornada a la TV, però esta volta com a col·laboradora

L’any 2017, va tornar a renovar la seua excedència amb Mediaset España per a dos anys més. «He renovat la meua excedència amb Mediaset i seguisc vinculada al grup de comunicació per dos anys més. No hi ha cap dubte que seguirem vivint en Porto», manifestava Carbonero.

 

En este moment, va entrar com a col·laboradora en ‘Deportes Cuatro’, encarregant-se d’una secció setmanal en què s’ocupava de fer entrevistes a esportistes i protagonistes rellevants vinculats al panorama esportiu.

 

Sense revelar quan tornaria a Mediaset, va afirmar que «l’excedència que tinc per cuidar al meu fill menor, segons m’he informat i com funcionen les empreses, ja no em garantix el mateix lloc, sinó un altre lloc dins l’empresa», explicava. «La veritat és que m’agrada estar vinculada a Mediaset i Telecinco. Per a mi són com la meua família, i si sorgixen coses, es poden fer. Això no ho sabem ningú, no?», afegia la periodista.

 

D’esta forma, és evident que Sara Carbonero no té la mateixa relació amb Mediaset. Mentres, la periodista se situa al capdavant de la secció ‘Que siga el baile’ del programa T4 en Radio Marca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.