9.2 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Telecinco pren la decisió més dràstica i despedix a una famosa presentadora

 

Iker Casillas, exporter del Reial Madrid, i Sara Carbonero, presentadora de televisió, estan en el punt de mira perquè, segons els rumors, han decidit posar fi a la seua relació. Ara bé, per tal de trencar amb els rumors, el futbolista ha decidit felicitar públicament a la seua dona este 3 de febrer amb motiu del seu 37 aniversari. 

 

Sara Carbonero decidix anar-se’n a Portugal

Per si no n’hi haguera prou, Mediaset España, grup de comunicació dirigit per Paolo Vasile, ha decidit despedir a Sara Carbonero. Segons ‘BLUPPER’, Sara Carbonero ja no té cap classe de contracte amb el gran grup de comunicació. 

 

L’any 2006, quan Iker va anar a jugar amb el FC Porto, equip de futbol portugués, Carbonero va demanar treballar durant els caps de setmana en els Informatius de Telecinco i poder estar lliure de dilluns a divendres per disfrutar de la família en el país veí. Però segons avança ‘BLUPPER’, esta decisió no va ser ben acollida i per tant, la presentadora va demanar una excedència a Mediaset Espanya per a anar-se’n a Portugal amb Iker.

 

«Sara Carbonero, presentadora de la secció de deports dels Informatius de Telecinco i membre de l’equip que es trasllada per a les retransmissions de grans esdeveniments esportius, ha sol·licitat una excedència laboral, encara que la seua vinculació amb Mediaset España es mantindrà per a futurs projectes televisius dels que anirem informant puntualment», va exposar el grup de comunicació.

 

Altres opcions

Un any més tard, Sara Carbonero es va convertir en la presentadora del programa de moda ‘Quiero ser’, que es va estrenar en Telecinco, tot i que amb una audiència molt baixa, de manera que immediatament van traslladar el programa a Divinity. ‘Quiero ser’ va tindre una segona temporada, però va ser molt complicat quadrar agendes amb Sara i es va decidir no continuar. 

 

«Ni ells m’han dit que ‘no’, ni ho he dit jo. Ha sigut un consens. Hem pensat que era el millor per al programa i per a mi perquè no podia implicar-me al cent per cent. Era impossible. Vivint en un altre país és impossible», va explicar en les seues xarxes socials.

 

Mai sabrem si és veritat o no, ja que, en este transcurs de temps, la presentadora va deixar de seguir el compte de ‘Quiero ser’ en Instagram i fins i tot a alguns dels seus responsables.

 

De tornada a la TV, però esta volta com a col·laboradora

L’any 2017, va tornar a renovar la seua excedència amb Mediaset España per a dos anys més. «He renovat la meua excedència amb Mediaset i seguisc vinculada al grup de comunicació per dos anys més. No hi ha cap dubte que seguirem vivint en Porto», manifestava Carbonero.

 

En este moment, va entrar com a col·laboradora en ‘Deportes Cuatro’, encarregant-se d’una secció setmanal en què s’ocupava de fer entrevistes a esportistes i protagonistes rellevants vinculats al panorama esportiu.

 

Sense revelar quan tornaria a Mediaset, va afirmar que «l’excedència que tinc per cuidar al meu fill menor, segons m’he informat i com funcionen les empreses, ja no em garantix el mateix lloc, sinó un altre lloc dins l’empresa», explicava. «La veritat és que m’agrada estar vinculada a Mediaset i Telecinco. Per a mi són com la meua família, i si sorgixen coses, es poden fer. Això no ho sabem ningú, no?», afegia la periodista.

 

D’esta forma, és evident que Sara Carbonero no té la mateixa relació amb Mediaset. Mentres, la periodista se situa al capdavant de la secció ‘Que siga el baile’ del programa T4 en Radio Marca.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.