Telecinco canvia d’idea amb el ‘Deluxe’ per al cap de setmana

Telecinco es troba gaudint d’un gran èxit gràcies a la sèrie documental de Rocío Carrasco, que està sent el ‘hit’ de la temporada. I a això cal unir també la rellevant audiència que està collint amb la nova edició de ‘Supervivientes’.

No obstant això, no tot són bones notícies per a la cadena de Fuencarral. Bona mostra d’això, és que ha punxat amb una de les seues recents estrenes. Tant és així que ha pres una determinació i el ‘Deluxe’ es convertirà en la seua ‘salvació’.

 

El fracàs amb l’estrena de la temporada

 

Fa unes setmanes va ser quan es va produir l’estrena de ‘Top Star’. Es tracta d’un nou talent musical, presentat per Jesús Vázquez, en el qual diferents cantants intenten demostrar les seues qualitats vocals. Ho fan amb l’objectiu de convéncer al públic i als ‘coaches’. Estos no són uns altres que l’actriu Danna Paola, Risto Mejide i Isabel Pantoja.

Un dels principals atractius d’eixe programa era veure la volta a la televisió de la cançonetista. I és que esta, després del conflicte obert amb el seu fill, Kiko RIvera, ha romàs durant mesos tancada en Cantora.

Telecinco pensava que la ‘morbositat’ d’assistir al retorn de la cantant sevillana anava a atraure a l’audiència, però res més lluny de la realitat. En els dos lliuraments que ha tingut el programa ha collit un share moltíssim més baix de l’esperat. Exactament este no ha superat el 10% i és que tenia un rival molt fort.

Sí, en Antena 3, els divendres a la mateixa hora, s’emet ‘La Voz Kids’, que s’ha convertit en el programa líder en eixa franja, presentat per Eva González i ‘coaches’ de molt nivell, com són David Bisbal, Rosario Flores, Melendi i Vanesa Martín.

 

Telecinco pren una decisió

 

Donat el fracàs que ha tingut ‘Top Star’, la cadena de Fuencarral ha decidit actuar. Així, ha pres una decisió i ha canviat la seua graella. Bona mostra d’això, és que ha procedit a donar a conéixer la modificació que durà a terme.

En concret, a través del seu compte en Twitter ha anunciat: «Esta setmana doble ‘Deluxe’, divendres i dissabte. ‘Top Star’ es continua gravant i tornarà pròximament a la programació».

 

D’esta manera, Telecinco ha tallat de soca-rel amb el problema que tenia. Ha suspés temporalment el citat talent, en pro de buscar-li un buit en la graella que li permeta aconseguir més audiència. I per a fer això ha optat per ocupar el seu espai per un dels programes que millors dades li ofereix sempre: el citat ‘Deluxe’.

No obstant això, no és menys cert que l’espai presentat per Jorge Javier Vázquez no el tindrà fàcil esta setmana. Primer, perquè el divendres competirà amb el ja esmentat ‘La Voz Kids’ i segon, perquè el dissabte tindrà un gran rival en el seu horari. Ens estem referint al Festival d’Eurovisió, que emetrà La 1.

 

 

Els espectadors opinen

 

Res més anunciar-se la fi temporal de ‘Top Star’ i la doble sessió del ‘Deluxe’ els espectadors de Telecinco no han dubtat a opinar sobre este tema. I ho han fet a través de la xarxa social Twitter, on han deixat comentaris de tota mena:

«Realment creieu que el dissabte algú veurà el ‘Deluxe’ havent-hi Eurovisió? Que il·lusos!».

«Per què no reconeixeu que ‘Top Star’ ha sigut un fracàs i punt?».

«Tots sabem que competir amb ‘La Voz Kids’ és quasi impossible i, a més, ‘Top Star’ és un conyàs».
«Ja no sabeu què fer. Us esteu carregant la cadena. Teniu bones sèries per a donar i no deixeu de ficar el mateix tema i els mateixos programes».

«El doble ‘Deluxe’ no crec que funcione, el poc està bé i el molt cansa. Per això, Antena 3 us guanya moltes vegades en el prime time. A més, quantes gal·les de ‘Supervivientes’ feu a la setmana? Quina pesadesa! Vasile que revise la seua estratègia».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.

El futur Parc Central d’Alacant sumarà un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir els barris hui separats per la infraestructura ferroviària.

La defensa de Salomé Pradas recorre per a obtindre la transcripció literal del seu acarament amb Conca

La defensa de Salomé Pradas presenta un recurs de reposició per a aconseguir la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb José Manuel Cuenca, que el tribunal ha rebutjat en considerar suficient la gravació.

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.