Telecinco canvia d’idea amb el ‘Deluxe’ per al cap de setmana

Telecinco es troba gaudint d’un gran èxit gràcies a la sèrie documental de Rocío Carrasco, que està sent el ‘hit’ de la temporada. I a això cal unir també la rellevant audiència que està collint amb la nova edició de ‘Supervivientes’.

No obstant això, no tot són bones notícies per a la cadena de Fuencarral. Bona mostra d’això, és que ha punxat amb una de les seues recents estrenes. Tant és així que ha pres una determinació i el ‘Deluxe’ es convertirà en la seua ‘salvació’.

 

El fracàs amb l’estrena de la temporada

 

Fa unes setmanes va ser quan es va produir l’estrena de ‘Top Star’. Es tracta d’un nou talent musical, presentat per Jesús Vázquez, en el qual diferents cantants intenten demostrar les seues qualitats vocals. Ho fan amb l’objectiu de convéncer al públic i als ‘coaches’. Estos no són uns altres que l’actriu Danna Paola, Risto Mejide i Isabel Pantoja.

Un dels principals atractius d’eixe programa era veure la volta a la televisió de la cançonetista. I és que esta, després del conflicte obert amb el seu fill, Kiko RIvera, ha romàs durant mesos tancada en Cantora.

Telecinco pensava que la ‘morbositat’ d’assistir al retorn de la cantant sevillana anava a atraure a l’audiència, però res més lluny de la realitat. En els dos lliuraments que ha tingut el programa ha collit un share moltíssim més baix de l’esperat. Exactament este no ha superat el 10% i és que tenia un rival molt fort.

Sí, en Antena 3, els divendres a la mateixa hora, s’emet ‘La Voz Kids’, que s’ha convertit en el programa líder en eixa franja, presentat per Eva González i ‘coaches’ de molt nivell, com són David Bisbal, Rosario Flores, Melendi i Vanesa Martín.

 

Telecinco pren una decisió

 

Donat el fracàs que ha tingut ‘Top Star’, la cadena de Fuencarral ha decidit actuar. Així, ha pres una decisió i ha canviat la seua graella. Bona mostra d’això, és que ha procedit a donar a conéixer la modificació que durà a terme.

En concret, a través del seu compte en Twitter ha anunciat: «Esta setmana doble ‘Deluxe’, divendres i dissabte. ‘Top Star’ es continua gravant i tornarà pròximament a la programació».

 

D’esta manera, Telecinco ha tallat de soca-rel amb el problema que tenia. Ha suspés temporalment el citat talent, en pro de buscar-li un buit en la graella que li permeta aconseguir més audiència. I per a fer això ha optat per ocupar el seu espai per un dels programes que millors dades li ofereix sempre: el citat ‘Deluxe’.

No obstant això, no és menys cert que l’espai presentat per Jorge Javier Vázquez no el tindrà fàcil esta setmana. Primer, perquè el divendres competirà amb el ja esmentat ‘La Voz Kids’ i segon, perquè el dissabte tindrà un gran rival en el seu horari. Ens estem referint al Festival d’Eurovisió, que emetrà La 1.

 

 

Els espectadors opinen

 

Res més anunciar-se la fi temporal de ‘Top Star’ i la doble sessió del ‘Deluxe’ els espectadors de Telecinco no han dubtat a opinar sobre este tema. I ho han fet a través de la xarxa social Twitter, on han deixat comentaris de tota mena:

«Realment creieu que el dissabte algú veurà el ‘Deluxe’ havent-hi Eurovisió? Que il·lusos!».

«Per què no reconeixeu que ‘Top Star’ ha sigut un fracàs i punt?».

«Tots sabem que competir amb ‘La Voz Kids’ és quasi impossible i, a més, ‘Top Star’ és un conyàs».
«Ja no sabeu què fer. Us esteu carregant la cadena. Teniu bones sèries per a donar i no deixeu de ficar el mateix tema i els mateixos programes».

«El doble ‘Deluxe’ no crec que funcione, el poc està bé i el molt cansa. Per això, Antena 3 us guanya moltes vegades en el prime time. A més, quantes gal·les de ‘Supervivientes’ feu a la setmana? Quina pesadesa! Vasile que revise la seua estratègia».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.