Telecinco canvia d’idea amb el ‘Deluxe’ per al cap de setmana

Telecinco es troba gaudint d’un gran èxit gràcies a la sèrie documental de Rocío Carrasco, que està sent el ‘hit’ de la temporada. I a això cal unir també la rellevant audiència que està collint amb la nova edició de ‘Supervivientes’.

No obstant això, no tot són bones notícies per a la cadena de Fuencarral. Bona mostra d’això, és que ha punxat amb una de les seues recents estrenes. Tant és així que ha pres una determinació i el ‘Deluxe’ es convertirà en la seua ‘salvació’.

 

El fracàs amb l’estrena de la temporada

 

Fa unes setmanes va ser quan es va produir l’estrena de ‘Top Star’. Es tracta d’un nou talent musical, presentat per Jesús Vázquez, en el qual diferents cantants intenten demostrar les seues qualitats vocals. Ho fan amb l’objectiu de convéncer al públic i als ‘coaches’. Estos no són uns altres que l’actriu Danna Paola, Risto Mejide i Isabel Pantoja.

Un dels principals atractius d’eixe programa era veure la volta a la televisió de la cançonetista. I és que esta, després del conflicte obert amb el seu fill, Kiko RIvera, ha romàs durant mesos tancada en Cantora.

Telecinco pensava que la ‘morbositat’ d’assistir al retorn de la cantant sevillana anava a atraure a l’audiència, però res més lluny de la realitat. En els dos lliuraments que ha tingut el programa ha collit un share moltíssim més baix de l’esperat. Exactament este no ha superat el 10% i és que tenia un rival molt fort.

Sí, en Antena 3, els divendres a la mateixa hora, s’emet ‘La Voz Kids’, que s’ha convertit en el programa líder en eixa franja, presentat per Eva González i ‘coaches’ de molt nivell, com són David Bisbal, Rosario Flores, Melendi i Vanesa Martín.

 

Telecinco pren una decisió

 

Donat el fracàs que ha tingut ‘Top Star’, la cadena de Fuencarral ha decidit actuar. Així, ha pres una decisió i ha canviat la seua graella. Bona mostra d’això, és que ha procedit a donar a conéixer la modificació que durà a terme.

En concret, a través del seu compte en Twitter ha anunciat: «Esta setmana doble ‘Deluxe’, divendres i dissabte. ‘Top Star’ es continua gravant i tornarà pròximament a la programació».

 

D’esta manera, Telecinco ha tallat de soca-rel amb el problema que tenia. Ha suspés temporalment el citat talent, en pro de buscar-li un buit en la graella que li permeta aconseguir més audiència. I per a fer això ha optat per ocupar el seu espai per un dels programes que millors dades li ofereix sempre: el citat ‘Deluxe’.

No obstant això, no és menys cert que l’espai presentat per Jorge Javier Vázquez no el tindrà fàcil esta setmana. Primer, perquè el divendres competirà amb el ja esmentat ‘La Voz Kids’ i segon, perquè el dissabte tindrà un gran rival en el seu horari. Ens estem referint al Festival d’Eurovisió, que emetrà La 1.

 

 

Els espectadors opinen

 

Res més anunciar-se la fi temporal de ‘Top Star’ i la doble sessió del ‘Deluxe’ els espectadors de Telecinco no han dubtat a opinar sobre este tema. I ho han fet a través de la xarxa social Twitter, on han deixat comentaris de tota mena:

«Realment creieu que el dissabte algú veurà el ‘Deluxe’ havent-hi Eurovisió? Que il·lusos!».

«Per què no reconeixeu que ‘Top Star’ ha sigut un fracàs i punt?».

«Tots sabem que competir amb ‘La Voz Kids’ és quasi impossible i, a més, ‘Top Star’ és un conyàs».
«Ja no sabeu què fer. Us esteu carregant la cadena. Teniu bones sèries per a donar i no deixeu de ficar el mateix tema i els mateixos programes».

«El doble ‘Deluxe’ no crec que funcione, el poc està bé i el molt cansa. Per això, Antena 3 us guanya moltes vegades en el prime time. A més, quantes gal·les de ‘Supervivientes’ feu a la setmana? Quina pesadesa! Vasile que revise la seua estratègia».

 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.