10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Telecinco canvia d’idea amb el ‘Deluxe’ per al cap de setmana

Telecinco es troba gaudint d’un gran èxit gràcies a la sèrie documental de Rocío Carrasco, que està sent el ‘hit’ de la temporada. I a això cal unir també la rellevant audiència que està collint amb la nova edició de ‘Supervivientes’.

No obstant això, no tot són bones notícies per a la cadena de Fuencarral. Bona mostra d’això, és que ha punxat amb una de les seues recents estrenes. Tant és així que ha pres una determinació i el ‘Deluxe’ es convertirà en la seua ‘salvació’.

 

El fracàs amb l’estrena de la temporada

 

Fa unes setmanes va ser quan es va produir l’estrena de ‘Top Star’. Es tracta d’un nou talent musical, presentat per Jesús Vázquez, en el qual diferents cantants intenten demostrar les seues qualitats vocals. Ho fan amb l’objectiu de convéncer al públic i als ‘coaches’. Estos no són uns altres que l’actriu Danna Paola, Risto Mejide i Isabel Pantoja.

Un dels principals atractius d’eixe programa era veure la volta a la televisió de la cançonetista. I és que esta, després del conflicte obert amb el seu fill, Kiko RIvera, ha romàs durant mesos tancada en Cantora.

Telecinco pensava que la ‘morbositat’ d’assistir al retorn de la cantant sevillana anava a atraure a l’audiència, però res més lluny de la realitat. En els dos lliuraments que ha tingut el programa ha collit un share moltíssim més baix de l’esperat. Exactament este no ha superat el 10% i és que tenia un rival molt fort.

Sí, en Antena 3, els divendres a la mateixa hora, s’emet ‘La Voz Kids’, que s’ha convertit en el programa líder en eixa franja, presentat per Eva González i ‘coaches’ de molt nivell, com són David Bisbal, Rosario Flores, Melendi i Vanesa Martín.

 

Telecinco pren una decisió

 

Donat el fracàs que ha tingut ‘Top Star’, la cadena de Fuencarral ha decidit actuar. Així, ha pres una decisió i ha canviat la seua graella. Bona mostra d’això, és que ha procedit a donar a conéixer la modificació que durà a terme.

En concret, a través del seu compte en Twitter ha anunciat: «Esta setmana doble ‘Deluxe’, divendres i dissabte. ‘Top Star’ es continua gravant i tornarà pròximament a la programació».

 

D’esta manera, Telecinco ha tallat de soca-rel amb el problema que tenia. Ha suspés temporalment el citat talent, en pro de buscar-li un buit en la graella que li permeta aconseguir més audiència. I per a fer això ha optat per ocupar el seu espai per un dels programes que millors dades li ofereix sempre: el citat ‘Deluxe’.

No obstant això, no és menys cert que l’espai presentat per Jorge Javier Vázquez no el tindrà fàcil esta setmana. Primer, perquè el divendres competirà amb el ja esmentat ‘La Voz Kids’ i segon, perquè el dissabte tindrà un gran rival en el seu horari. Ens estem referint al Festival d’Eurovisió, que emetrà La 1.

 

 

Els espectadors opinen

 

Res més anunciar-se la fi temporal de ‘Top Star’ i la doble sessió del ‘Deluxe’ els espectadors de Telecinco no han dubtat a opinar sobre este tema. I ho han fet a través de la xarxa social Twitter, on han deixat comentaris de tota mena:

«Realment creieu que el dissabte algú veurà el ‘Deluxe’ havent-hi Eurovisió? Que il·lusos!».

«Per què no reconeixeu que ‘Top Star’ ha sigut un fracàs i punt?».

«Tots sabem que competir amb ‘La Voz Kids’ és quasi impossible i, a més, ‘Top Star’ és un conyàs».
«Ja no sabeu què fer. Us esteu carregant la cadena. Teniu bones sèries per a donar i no deixeu de ficar el mateix tema i els mateixos programes».

«El doble ‘Deluxe’ no crec que funcione, el poc està bé i el molt cansa. Per això, Antena 3 us guanya moltes vegades en el prime time. A més, quantes gal·les de ‘Supervivientes’ feu a la setmana? Quina pesadesa! Vasile que revise la seua estratègia».

 

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.