Telecinco canvia d’idea amb el ‘Deluxe’ per al cap de setmana

Telecinco es troba gaudint d’un gran èxit gràcies a la sèrie documental de Rocío Carrasco, que està sent el ‘hit’ de la temporada. I a això cal unir també la rellevant audiència que està collint amb la nova edició de ‘Supervivientes’.

No obstant això, no tot són bones notícies per a la cadena de Fuencarral. Bona mostra d’això, és que ha punxat amb una de les seues recents estrenes. Tant és així que ha pres una determinació i el ‘Deluxe’ es convertirà en la seua ‘salvació’.

 

El fracàs amb l’estrena de la temporada

 

Fa unes setmanes va ser quan es va produir l’estrena de ‘Top Star’. Es tracta d’un nou talent musical, presentat per Jesús Vázquez, en el qual diferents cantants intenten demostrar les seues qualitats vocals. Ho fan amb l’objectiu de convéncer al públic i als ‘coaches’. Estos no són uns altres que l’actriu Danna Paola, Risto Mejide i Isabel Pantoja.

Un dels principals atractius d’eixe programa era veure la volta a la televisió de la cançonetista. I és que esta, després del conflicte obert amb el seu fill, Kiko RIvera, ha romàs durant mesos tancada en Cantora.

Telecinco pensava que la ‘morbositat’ d’assistir al retorn de la cantant sevillana anava a atraure a l’audiència, però res més lluny de la realitat. En els dos lliuraments que ha tingut el programa ha collit un share moltíssim més baix de l’esperat. Exactament este no ha superat el 10% i és que tenia un rival molt fort.

Sí, en Antena 3, els divendres a la mateixa hora, s’emet ‘La Voz Kids’, que s’ha convertit en el programa líder en eixa franja, presentat per Eva González i ‘coaches’ de molt nivell, com són David Bisbal, Rosario Flores, Melendi i Vanesa Martín.

 

Telecinco pren una decisió

 

Donat el fracàs que ha tingut ‘Top Star’, la cadena de Fuencarral ha decidit actuar. Així, ha pres una decisió i ha canviat la seua graella. Bona mostra d’això, és que ha procedit a donar a conéixer la modificació que durà a terme.

En concret, a través del seu compte en Twitter ha anunciat: «Esta setmana doble ‘Deluxe’, divendres i dissabte. ‘Top Star’ es continua gravant i tornarà pròximament a la programació».

 

D’esta manera, Telecinco ha tallat de soca-rel amb el problema que tenia. Ha suspés temporalment el citat talent, en pro de buscar-li un buit en la graella que li permeta aconseguir més audiència. I per a fer això ha optat per ocupar el seu espai per un dels programes que millors dades li ofereix sempre: el citat ‘Deluxe’.

No obstant això, no és menys cert que l’espai presentat per Jorge Javier Vázquez no el tindrà fàcil esta setmana. Primer, perquè el divendres competirà amb el ja esmentat ‘La Voz Kids’ i segon, perquè el dissabte tindrà un gran rival en el seu horari. Ens estem referint al Festival d’Eurovisió, que emetrà La 1.

 

 

Els espectadors opinen

 

Res més anunciar-se la fi temporal de ‘Top Star’ i la doble sessió del ‘Deluxe’ els espectadors de Telecinco no han dubtat a opinar sobre este tema. I ho han fet a través de la xarxa social Twitter, on han deixat comentaris de tota mena:

«Realment creieu que el dissabte algú veurà el ‘Deluxe’ havent-hi Eurovisió? Que il·lusos!».

«Per què no reconeixeu que ‘Top Star’ ha sigut un fracàs i punt?».

«Tots sabem que competir amb ‘La Voz Kids’ és quasi impossible i, a més, ‘Top Star’ és un conyàs».
«Ja no sabeu què fer. Us esteu carregant la cadena. Teniu bones sèries per a donar i no deixeu de ficar el mateix tema i els mateixos programes».

«El doble ‘Deluxe’ no crec que funcione, el poc està bé i el molt cansa. Per això, Antena 3 us guanya moltes vegades en el prime time. A més, quantes gal·les de ‘Supervivientes’ feu a la setmana? Quina pesadesa! Vasile que revise la seua estratègia».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.