Telecinco cancel·la la nova edició de ‘Gran Hermano’

GH VIP

Un moment de GH VIP | Telecinco

Molt s’ha especulat amb el futur de ‘Gran Hermano’ després del ‘Cas Carlota’, la xica que presumptament va rebre abusos sexuals durant el programa l’any 2017.

  

Els rumors indicaven que el format descansaria, i que l’edició de ‘GH DÚO’, la posterior al ‘VIP’, no s’emetria. El dubte estava en vore quin programa seria el triat per substituir la casa dels famosos. Una nova edició d’Acorralados o ‘La isla de las tentaciones’, han sigut dos noms que han sonat molt com a possibles programes encarregats d’agafar el relleu de ‘GH’. La mala premsa que se’ls hi ha donat amb el cas Carlota, ha fet que Mediaset prepare una nova jugada per poder tornar a emetre un programa de telerealitat, sense estos problemes d’imatge.

Nova edició de ‘Supervivientes’

Finalment Telecinco ha optat per avançar una nova edició de ‘Supervivientes’. La pressió social del presumpte cas d’abús sexual ha obligat els anunciants a retirar les seues publicitats del programa. El canal necessitava un reallity potent per a continuar liderant audiències, però la idea de continuar amb ‘GH’ no era la més adequada. D’eixa que finalment, Mediaset ha decidit apostar per avançar el reallity de supervivència, on ja es comença a treballar. Ara falta saber qui seran els concursants famosos que viatgen a Hondures.

  

El problema d’avançar l’edició, és la diferència horària, ja que en Hondures serà de nit més promte, fet que faria modificar l’escaleta i els guions, a l’hora de realitzar i emetre els jocs de recompensa, per a evitar la nit tancada. El clima també suposaria un inconvenient, ja que durant els primers mesos de programa, l’illa acostuma a tindre un clima molt més tropical i amb pluges més extremes que la resta de l’any.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.