Telecinco cancel·la la nova edició de ‘Gran Hermano’

GH VIP

Un moment de GH VIP | Telecinco

Molt s’ha especulat amb el futur de ‘Gran Hermano’ després del ‘Cas Carlota’, la xica que presumptament va rebre abusos sexuals durant el programa l’any 2017.

  

Els rumors indicaven que el format descansaria, i que l’edició de ‘GH DÚO’, la posterior al ‘VIP’, no s’emetria. El dubte estava en vore quin programa seria el triat per substituir la casa dels famosos. Una nova edició d’Acorralados o ‘La isla de las tentaciones’, han sigut dos noms que han sonat molt com a possibles programes encarregats d’agafar el relleu de ‘GH’. La mala premsa que se’ls hi ha donat amb el cas Carlota, ha fet que Mediaset prepare una nova jugada per poder tornar a emetre un programa de telerealitat, sense estos problemes d’imatge.

Nova edició de ‘Supervivientes’

Finalment Telecinco ha optat per avançar una nova edició de ‘Supervivientes’. La pressió social del presumpte cas d’abús sexual ha obligat els anunciants a retirar les seues publicitats del programa. El canal necessitava un reallity potent per a continuar liderant audiències, però la idea de continuar amb ‘GH’ no era la més adequada. D’eixa que finalment, Mediaset ha decidit apostar per avançar el reallity de supervivència, on ja es comença a treballar. Ara falta saber qui seran els concursants famosos que viatgen a Hondures.

  

El problema d’avançar l’edició, és la diferència horària, ja que en Hondures serà de nit més promte, fet que faria modificar l’escaleta i els guions, a l’hora de realitzar i emetre els jocs de recompensa, per a evitar la nit tancada. El clima també suposaria un inconvenient, ja que durant els primers mesos de programa, l’illa acostuma a tindre un clima molt més tropical i amb pluges més extremes que la resta de l’any.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.