Telecinco cancel·la la nova edició de ‘Gran Hermano’

GH VIP

Un moment de GH VIP | Telecinco

Molt s’ha especulat amb el futur de ‘Gran Hermano’ després del ‘Cas Carlota’, la xica que presumptament va rebre abusos sexuals durant el programa l’any 2017.

  

Els rumors indicaven que el format descansaria, i que l’edició de ‘GH DÚO’, la posterior al ‘VIP’, no s’emetria. El dubte estava en vore quin programa seria el triat per substituir la casa dels famosos. Una nova edició d’Acorralados o ‘La isla de las tentaciones’, han sigut dos noms que han sonat molt com a possibles programes encarregats d’agafar el relleu de ‘GH’. La mala premsa que se’ls hi ha donat amb el cas Carlota, ha fet que Mediaset prepare una nova jugada per poder tornar a emetre un programa de telerealitat, sense estos problemes d’imatge.

Nova edició de ‘Supervivientes’

Finalment Telecinco ha optat per avançar una nova edició de ‘Supervivientes’. La pressió social del presumpte cas d’abús sexual ha obligat els anunciants a retirar les seues publicitats del programa. El canal necessitava un reallity potent per a continuar liderant audiències, però la idea de continuar amb ‘GH’ no era la més adequada. D’eixa que finalment, Mediaset ha decidit apostar per avançar el reallity de supervivència, on ja es comença a treballar. Ara falta saber qui seran els concursants famosos que viatgen a Hondures.

  

El problema d’avançar l’edició, és la diferència horària, ja que en Hondures serà de nit més promte, fet que faria modificar l’escaleta i els guions, a l’hora de realitzar i emetre els jocs de recompensa, per a evitar la nit tancada. El clima també suposaria un inconvenient, ja que durant els primers mesos de programa, l’illa acostuma a tindre un clima molt més tropical i amb pluges més extremes que la resta de l’any.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.