Telecinco cancel·la la nova edició de ‘Gran Hermano’

GH VIP

Un moment de GH VIP | Telecinco

Molt s’ha especulat amb el futur de ‘Gran Hermano’ després del ‘Cas Carlota’, la xica que presumptament va rebre abusos sexuals durant el programa l’any 2017.

  

Els rumors indicaven que el format descansaria, i que l’edició de ‘GH DÚO’, la posterior al ‘VIP’, no s’emetria. El dubte estava en vore quin programa seria el triat per substituir la casa dels famosos. Una nova edició d’Acorralados o ‘La isla de las tentaciones’, han sigut dos noms que han sonat molt com a possibles programes encarregats d’agafar el relleu de ‘GH’. La mala premsa que se’ls hi ha donat amb el cas Carlota, ha fet que Mediaset prepare una nova jugada per poder tornar a emetre un programa de telerealitat, sense estos problemes d’imatge.

Nova edició de ‘Supervivientes’

Finalment Telecinco ha optat per avançar una nova edició de ‘Supervivientes’. La pressió social del presumpte cas d’abús sexual ha obligat els anunciants a retirar les seues publicitats del programa. El canal necessitava un reallity potent per a continuar liderant audiències, però la idea de continuar amb ‘GH’ no era la més adequada. D’eixa que finalment, Mediaset ha decidit apostar per avançar el reallity de supervivència, on ja es comença a treballar. Ara falta saber qui seran els concursants famosos que viatgen a Hondures.

  

El problema d’avançar l’edició, és la diferència horària, ja que en Hondures serà de nit més promte, fet que faria modificar l’escaleta i els guions, a l’hora de realitzar i emetre els jocs de recompensa, per a evitar la nit tancada. El clima també suposaria un inconvenient, ja que durant els primers mesos de programa, l’illa acostuma a tindre un clima molt més tropical i amb pluges més extremes que la resta de l’any.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València declara ZAS en Russafa i endurix les normes per a l’hostaleria i la neteja urbana

L'Ajuntament de València aprova la declaració de zona acústicament saturada en Russafa, amb límits a l'hostaleria i l'oci nocturn, i una nova ordenança que endurix les multes per embrutar la via pública.

Etta Eyong afronta un retorn amarg a la Ceràmica sense marcar des d’octubre

Etta Eyong torna a la Ceràmica com a davanter del Llevant en la seua pitjor ratxa golejadora, més de sis mesos sense veure porta en LaLiga després d'un inici explosiu amb Vila-real i Llevant. El seu paper actual, a l'ombra d'altres atacants, contrasta amb el protagonisme que va tindre al principi de la temporada.

Salva Gomar seguirà al capdavant de la FFCV fins a 2030 després de ser reelegit

Salva Gomar ha sigut reelegit president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per al període 2026-2030, encadenant així el seu tercer mandat al capdavant de l'organisme federatiu.

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.

Últim dia d’aturs en FGV mentres els maquinistes advertixen que el conflicte continua obert

El segon calendari d'aturs dels maquinistes d'FGV acaba este dijous, però el sindicat SEMAF advertix que el conflicte continua i prepara noves protestes per a juny i estiu.

Una fundació desplega biblioteques de muntanya perquè cap xiquet es quede sense llegir

La Fundació Art i Paraula impulsa xicotetes biblioteques de muntanya en zones rurals aïllades de diverses comunitats autònomes, amb quasi dos-cents llibres per punt i el suport de voluntaris. El seu fundador, José María Goñi, aspira a crear un centenar en tota Espanya i al fet que els ajuntaments acaben implicant-se en el projecte.

Koldo García nega davant el Suprem cobrar 10.000 euros al mes de Víctor de Aldama

Koldo García ha rebutjat davant el Tribunal Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals entre 2019 i 2022 de Víctor de Aldama, malgrat que el comisionista sosté que va pagar entre 3,4 i 4 milions a ell i a José Luis Ábalos.

La Fiscalia de València manté l’arxivament del cas per l’incendi de l’edifici de Campanar

La Fiscalia Provincial de València rebutja reobrir la investigació penal per l'incendi de l'edifici de Campanar de febrer de 2024, en considerar que no han aparegut elements nous que justifiquen reprendre la causa.