11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Telecinco cancel·la la nova edició de ‘Gran Hermano’

GH VIP

Un moment de GH VIP | Telecinco

Molt s’ha especulat amb el futur de ‘Gran Hermano’ després del ‘Cas Carlota’, la xica que presumptament va rebre abusos sexuals durant el programa l’any 2017.

  

Els rumors indicaven que el format descansaria, i que l’edició de ‘GH DÚO’, la posterior al ‘VIP’, no s’emetria. El dubte estava en vore quin programa seria el triat per substituir la casa dels famosos. Una nova edició d’Acorralados o ‘La isla de las tentaciones’, han sigut dos noms que han sonat molt com a possibles programes encarregats d’agafar el relleu de ‘GH’. La mala premsa que se’ls hi ha donat amb el cas Carlota, ha fet que Mediaset prepare una nova jugada per poder tornar a emetre un programa de telerealitat, sense estos problemes d’imatge.

Nova edició de ‘Supervivientes’

Finalment Telecinco ha optat per avançar una nova edició de ‘Supervivientes’. La pressió social del presumpte cas d’abús sexual ha obligat els anunciants a retirar les seues publicitats del programa. El canal necessitava un reallity potent per a continuar liderant audiències, però la idea de continuar amb ‘GH’ no era la més adequada. D’eixa que finalment, Mediaset ha decidit apostar per avançar el reallity de supervivència, on ja es comença a treballar. Ara falta saber qui seran els concursants famosos que viatgen a Hondures.

  

El problema d’avançar l’edició, és la diferència horària, ja que en Hondures serà de nit més promte, fet que faria modificar l’escaleta i els guions, a l’hora de realitzar i emetre els jocs de recompensa, per a evitar la nit tancada. El clima també suposaria un inconvenient, ja que durant els primers mesos de programa, l’illa acostuma a tindre un clima molt més tropical i amb pluges més extremes que la resta de l’any.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.