Telecinco dona veu ara als acusats de la pallissa a Saray Montoya

 

Saray Montoya, exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha tornat a convertir-se en notícia després que la dona denunciara la brutal agressió que va patir presumptament a les mans de la seua família. Aquest dimecres, ‘El programa del verano‘ ha donat a conéixer la versió dels acusats. L’advocat dels presumptes autors de l’agressió ha connectat en directe amb el magazine de Telecinco, on ha defensat  els seus clients i ha fet greus acusacions contra Saray.

 

“A instàncies de la policia, i en col·laboració amb ella, aportem la còpia de la denúncia que hem interposat i la còpia de la denúncia de la mare de Marina (la dona del cunyat de Saray). Ací es veu, clarament, que la narració dels fets no té res a veure al que aquesta senyora ha comentat”, ha començat explicant l‘advocat Ricardo Corzo. A més, assegura que encara no ha rebut la denúncia de Montoya: “És més, no sabem a qui ha denunciat. Aquesta part no sap quins són els fets amb exactitud ni les hores exactes. Només saben el que aquesta senyora ha manifestat, voluntàriament, en els mitjans de comunicació”.

 

Seguint amb les seues declaracions, el lletrat ha dit que Montoya no té ni el comunicat de lesions: “No consta que hi haja un aplanament per la part contrària i això de temptativa d’homicidi o d’assassinat és una declaració bastant forta per al que són les ferides, que no sabem exactament quins són perquè no tinc el comunicat de lesions que declare això”.

 

Davant aquestes declaracions, la presentadora Ana Terradillos ha volgut remarcar que, segons aquestes declaracions, els agressors no estan en parador ignorat. “Per descomptat que no. A més, se li va dir a l’inspector de policia, en tot moment, on estaven aquests senyors. Hem col·laborat amb la policia i amb el jutjat, no tenim res a amagar”, ha insistit ell.

 

Les declaracions de l’advocat donen la volta a la història

Durant el transcurs de l’entrevista, la presentadora basca ha volgut saber si els presumptes agressors de Saray Montoya li han denunciat per alguna mena de lesió: “Si, clar. Lesions amb unes tisores que són l’objecte, diguem, amb el qual es produeixen les lesions en aquesta batussa, i que ocorren en una casa del Turó de l’Àguila”, ha destacat Ricardo Corzo. Això no ha sigut tot, sinó que l’advocat de la part oponent ha acusat a Saray d’una agressió anterior. Segons compte, Saray i diversos membres de la seua família van ser a casa de Marina i Nico (el seu cunyat) amb les tisores per a ajustar comptes.

 

En aqueix episodi, Jorge, el marit de Saray, hauria amenaçat al seu pare: “La família li va estar esperant fins a les cinc del matí, perquè anava a anar amb més gent fins a la casa per a agredir al seu pare, al seu germà i a la seua cunyada”. I relata que hauria amenaçat a tota la família: “Primer va ser a casa de Nicolás fill i Marina i, en veure que no eren allí, van tallar la finestra i la porta amb aqueixes tisores. Després van ser a casa de la mare de Marina, on els van esperar i van amenaçar a la dona i als fills del matrimoni. Finalment, van rebre una telefonada en la qual els van dir que estan en la Cerro de l’Àguila”.

 

Va ser just en aqueix escenari on va tindre lloc l’agressió. “Quan van arribar allí, segons diuen els meus clients, Saray, Naiara i la seua mare van ser directes a Marina per a agredir-li amb unes tisores de modista”, ha narrat alhora que assegurava que existeixen proves gràfiques de l’agressió. D’aquesta manera, el lletrat ha volgut justificar l’agressió dels seus defensats. “Segons em comenten, Saray es va anar per ella i va estar a punt de matar-la allí”, ha sentenciat.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.