Telecinco dona veu ara als acusats de la pallissa a Saray Montoya

 

Saray Montoya, exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha tornat a convertir-se en notícia després que la dona denunciara la brutal agressió que va patir presumptament a les mans de la seua família. Aquest dimecres, ‘El programa del verano‘ ha donat a conéixer la versió dels acusats. L’advocat dels presumptes autors de l’agressió ha connectat en directe amb el magazine de Telecinco, on ha defensat  els seus clients i ha fet greus acusacions contra Saray.

 

“A instàncies de la policia, i en col·laboració amb ella, aportem la còpia de la denúncia que hem interposat i la còpia de la denúncia de la mare de Marina (la dona del cunyat de Saray). Ací es veu, clarament, que la narració dels fets no té res a veure al que aquesta senyora ha comentat”, ha començat explicant l‘advocat Ricardo Corzo. A més, assegura que encara no ha rebut la denúncia de Montoya: “És més, no sabem a qui ha denunciat. Aquesta part no sap quins són els fets amb exactitud ni les hores exactes. Només saben el que aquesta senyora ha manifestat, voluntàriament, en els mitjans de comunicació”.

 

Seguint amb les seues declaracions, el lletrat ha dit que Montoya no té ni el comunicat de lesions: “No consta que hi haja un aplanament per la part contrària i això de temptativa d’homicidi o d’assassinat és una declaració bastant forta per al que són les ferides, que no sabem exactament quins són perquè no tinc el comunicat de lesions que declare això”.

 

Davant aquestes declaracions, la presentadora Ana Terradillos ha volgut remarcar que, segons aquestes declaracions, els agressors no estan en parador ignorat. “Per descomptat que no. A més, se li va dir a l’inspector de policia, en tot moment, on estaven aquests senyors. Hem col·laborat amb la policia i amb el jutjat, no tenim res a amagar”, ha insistit ell.

 

Les declaracions de l’advocat donen la volta a la història

Durant el transcurs de l’entrevista, la presentadora basca ha volgut saber si els presumptes agressors de Saray Montoya li han denunciat per alguna mena de lesió: “Si, clar. Lesions amb unes tisores que són l’objecte, diguem, amb el qual es produeixen les lesions en aquesta batussa, i que ocorren en una casa del Turó de l’Àguila”, ha destacat Ricardo Corzo. Això no ha sigut tot, sinó que l’advocat de la part oponent ha acusat a Saray d’una agressió anterior. Segons compte, Saray i diversos membres de la seua família van ser a casa de Marina i Nico (el seu cunyat) amb les tisores per a ajustar comptes.

 

En aqueix episodi, Jorge, el marit de Saray, hauria amenaçat al seu pare: “La família li va estar esperant fins a les cinc del matí, perquè anava a anar amb més gent fins a la casa per a agredir al seu pare, al seu germà i a la seua cunyada”. I relata que hauria amenaçat a tota la família: “Primer va ser a casa de Nicolás fill i Marina i, en veure que no eren allí, van tallar la finestra i la porta amb aqueixes tisores. Després van ser a casa de la mare de Marina, on els van esperar i van amenaçar a la dona i als fills del matrimoni. Finalment, van rebre una telefonada en la qual els van dir que estan en la Cerro de l’Àguila”.

 

Va ser just en aqueix escenari on va tindre lloc l’agressió. “Quan van arribar allí, segons diuen els meus clients, Saray, Naiara i la seua mare van ser directes a Marina per a agredir-li amb unes tisores de modista”, ha narrat alhora que assegurava que existeixen proves gràfiques de l’agressió. D’aquesta manera, el lletrat ha volgut justificar l’agressió dels seus defensats. “Segons em comenten, Saray es va anar per ella i va estar a punt de matar-la allí”, ha sentenciat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.