11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Telecinco dona veu ara als acusats de la pallissa a Saray Montoya

 

Saray Montoya, exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha tornat a convertir-se en notícia després que la dona denunciara la brutal agressió que va patir presumptament a les mans de la seua família. Aquest dimecres, ‘El programa del verano‘ ha donat a conéixer la versió dels acusats. L’advocat dels presumptes autors de l’agressió ha connectat en directe amb el magazine de Telecinco, on ha defensat  els seus clients i ha fet greus acusacions contra Saray.

 

“A instàncies de la policia, i en col·laboració amb ella, aportem la còpia de la denúncia que hem interposat i la còpia de la denúncia de la mare de Marina (la dona del cunyat de Saray). Ací es veu, clarament, que la narració dels fets no té res a veure al que aquesta senyora ha comentat”, ha començat explicant l‘advocat Ricardo Corzo. A més, assegura que encara no ha rebut la denúncia de Montoya: “És més, no sabem a qui ha denunciat. Aquesta part no sap quins són els fets amb exactitud ni les hores exactes. Només saben el que aquesta senyora ha manifestat, voluntàriament, en els mitjans de comunicació”.

 

Seguint amb les seues declaracions, el lletrat ha dit que Montoya no té ni el comunicat de lesions: “No consta que hi haja un aplanament per la part contrària i això de temptativa d’homicidi o d’assassinat és una declaració bastant forta per al que són les ferides, que no sabem exactament quins són perquè no tinc el comunicat de lesions que declare això”.

 

Davant aquestes declaracions, la presentadora Ana Terradillos ha volgut remarcar que, segons aquestes declaracions, els agressors no estan en parador ignorat. “Per descomptat que no. A més, se li va dir a l’inspector de policia, en tot moment, on estaven aquests senyors. Hem col·laborat amb la policia i amb el jutjat, no tenim res a amagar”, ha insistit ell.

 

Les declaracions de l’advocat donen la volta a la història

Durant el transcurs de l’entrevista, la presentadora basca ha volgut saber si els presumptes agressors de Saray Montoya li han denunciat per alguna mena de lesió: “Si, clar. Lesions amb unes tisores que són l’objecte, diguem, amb el qual es produeixen les lesions en aquesta batussa, i que ocorren en una casa del Turó de l’Àguila”, ha destacat Ricardo Corzo. Això no ha sigut tot, sinó que l’advocat de la part oponent ha acusat a Saray d’una agressió anterior. Segons compte, Saray i diversos membres de la seua família van ser a casa de Marina i Nico (el seu cunyat) amb les tisores per a ajustar comptes.

 

En aqueix episodi, Jorge, el marit de Saray, hauria amenaçat al seu pare: “La família li va estar esperant fins a les cinc del matí, perquè anava a anar amb més gent fins a la casa per a agredir al seu pare, al seu germà i a la seua cunyada”. I relata que hauria amenaçat a tota la família: “Primer va ser a casa de Nicolás fill i Marina i, en veure que no eren allí, van tallar la finestra i la porta amb aqueixes tisores. Després van ser a casa de la mare de Marina, on els van esperar i van amenaçar a la dona i als fills del matrimoni. Finalment, van rebre una telefonada en la qual els van dir que estan en la Cerro de l’Àguila”.

 

Va ser just en aqueix escenari on va tindre lloc l’agressió. “Quan van arribar allí, segons diuen els meus clients, Saray, Naiara i la seua mare van ser directes a Marina per a agredir-li amb unes tisores de modista”, ha narrat alhora que assegurava que existeixen proves gràfiques de l’agressió. D’aquesta manera, el lletrat ha volgut justificar l’agressió dels seus defensats. “Segons em comenten, Saray es va anar per ella i va estar a punt de matar-la allí”, ha sentenciat.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.