Telecinco dona veu ara als acusats de la pallissa a Saray Montoya

 

Saray Montoya, exconcursant de ‘Supervivientes‘ ha tornat a convertir-se en notícia després que la dona denunciara la brutal agressió que va patir presumptament a les mans de la seua família. Aquest dimecres, ‘El programa del verano‘ ha donat a conéixer la versió dels acusats. L’advocat dels presumptes autors de l’agressió ha connectat en directe amb el magazine de Telecinco, on ha defensat  els seus clients i ha fet greus acusacions contra Saray.

 

“A instàncies de la policia, i en col·laboració amb ella, aportem la còpia de la denúncia que hem interposat i la còpia de la denúncia de la mare de Marina (la dona del cunyat de Saray). Ací es veu, clarament, que la narració dels fets no té res a veure al que aquesta senyora ha comentat”, ha començat explicant l‘advocat Ricardo Corzo. A més, assegura que encara no ha rebut la denúncia de Montoya: “És més, no sabem a qui ha denunciat. Aquesta part no sap quins són els fets amb exactitud ni les hores exactes. Només saben el que aquesta senyora ha manifestat, voluntàriament, en els mitjans de comunicació”.

 

Seguint amb les seues declaracions, el lletrat ha dit que Montoya no té ni el comunicat de lesions: “No consta que hi haja un aplanament per la part contrària i això de temptativa d’homicidi o d’assassinat és una declaració bastant forta per al que són les ferides, que no sabem exactament quins són perquè no tinc el comunicat de lesions que declare això”.

 

Davant aquestes declaracions, la presentadora Ana Terradillos ha volgut remarcar que, segons aquestes declaracions, els agressors no estan en parador ignorat. “Per descomptat que no. A més, se li va dir a l’inspector de policia, en tot moment, on estaven aquests senyors. Hem col·laborat amb la policia i amb el jutjat, no tenim res a amagar”, ha insistit ell.

 

Les declaracions de l’advocat donen la volta a la història

Durant el transcurs de l’entrevista, la presentadora basca ha volgut saber si els presumptes agressors de Saray Montoya li han denunciat per alguna mena de lesió: “Si, clar. Lesions amb unes tisores que són l’objecte, diguem, amb el qual es produeixen les lesions en aquesta batussa, i que ocorren en una casa del Turó de l’Àguila”, ha destacat Ricardo Corzo. Això no ha sigut tot, sinó que l’advocat de la part oponent ha acusat a Saray d’una agressió anterior. Segons compte, Saray i diversos membres de la seua família van ser a casa de Marina i Nico (el seu cunyat) amb les tisores per a ajustar comptes.

 

En aqueix episodi, Jorge, el marit de Saray, hauria amenaçat al seu pare: “La família li va estar esperant fins a les cinc del matí, perquè anava a anar amb més gent fins a la casa per a agredir al seu pare, al seu germà i a la seua cunyada”. I relata que hauria amenaçat a tota la família: “Primer va ser a casa de Nicolás fill i Marina i, en veure que no eren allí, van tallar la finestra i la porta amb aqueixes tisores. Després van ser a casa de la mare de Marina, on els van esperar i van amenaçar a la dona i als fills del matrimoni. Finalment, van rebre una telefonada en la qual els van dir que estan en la Cerro de l’Àguila”.

 

Va ser just en aqueix escenari on va tindre lloc l’agressió. “Quan van arribar allí, segons diuen els meus clients, Saray, Naiara i la seua mare van ser directes a Marina per a agredir-li amb unes tisores de modista”, ha narrat alhora que assegurava que existeixen proves gràfiques de l’agressió. D’aquesta manera, el lletrat ha volgut justificar l’agressió dels seus defensats. “Segons em comenten, Saray es va anar per ella i va estar a punt de matar-la allí”, ha sentenciat.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.