8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Ja hi ha data: Telecinco es farta de ‘Sálvame’ i pren una decisió

Telecinco ha confiat en ‘Sálvame‘ per mantenir les xifres d’audiència que va deixar Christian Gálvez amb ‘Pasapalabra’. No obstant això, l’equip de Jorge Javier Vázquez no ha aconseguit captivar l’audiència, i és per això que Telecinco ha pres una decisió.

‘Sálvame’ no aconsegueix captivar l’audiència

En un primer moment es va intentar mantenir l’audiència amb una secció presentada pel mateix Gálvez al plató de ‘Sálvame’. Així doncs, es va continuar amb el ‘rosco’ de ‘Pasapalabra’, però amb un format diferent i amb els mateixos concursants. Malgrat que Gálvez va fer tot el possible per lluitar contra el nou ‘Pasapalabra’ d’Antena 3, es va decidir fer desaparèixer este nou format.

 

D’altra banda, ‘Sálvame’ va incorporar un nou concurs per als seus col·laboradors, en què s’exposaven a preguntes i proves a canvi de guanyar diners. Però va ser un altre fracàs, ja que els col·laboradors no estaven disposats a perdre la dignitat, com Chelo García Cortés, que va sortir molt perjudicada. Així doncs, el concurs va anar perdent minuts en televisió fins que va desaparéixer. No obstant això, ‘Sálvame’ va apostar per l’hora del ‘Tomate’, una franja horària que van aprofitar per a llançar exclusives.

Amb tot això, Mediaset ha pres una contundent decisió. Mentre La Fábrica de la Tele ha intentat buscar una fórmula per omplir amb èxit la franja horària que va quedar buida després de ‘Pasapalabra’, Telecinco ha estat demanant idees a la resta de productores. Afortunadament, Telecinco ha convençut als directius amb una nova idea, i pròximament podrem veure un concurs que no té res a veure amb ‘Sálvame’. 

 

Carlos Sobera ha aprofitat la seua intervenció a Tierra de nadie’ de ‘Supervivientes‘ per anunciar que té un nou projecte entre mans. El pròxim dilluns, i cada dia a partir de les vuit del vespre, Telecinco emetrà una nova versió del concurs ‘El precio justo’. D’esta manera, l’equip de ‘Sálvame’ perdrà una hora de programa i fins i tot els sous dels col·laboradors es podrien veure afectats.

Carlos Sobera és la nova estrella de Mediaset

Carlos Sobera va arribar amb molta discreció a Mediaset per presentar els debats de diferents ‘realitys’, però a poc a poc s’ha anat convertint en un dels presentadors més mediàtics de la cadena. Actualment, és el presentador de ‘First Dates’ a Cuatro i, a més, de l’edició nocturna dels dilluns d”El precio justo‘, però a partir del pròxim dilluns també ho serà diàriament. A més, s’encarrega de la gala dels dimarts de ‘Supervivientes’, que presenta des de fa anys a Telecinco i a Cuatro. 

 

D’altra banda, malgrat que ara no està en antena, també s’encarrega de presentar ‘Volverte a ver’. Per tant, és possible que Sobera estiga molts anys entre nosaltres i vaja fent-se un lloc en els programes de ‘prime time’.

Últimes notícies

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.