12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Ja hi ha data: Telecinco es farta de ‘Sálvame’ i pren una decisió

Telecinco ha confiat en ‘Sálvame‘ per mantenir les xifres d’audiència que va deixar Christian Gálvez amb ‘Pasapalabra’. No obstant això, l’equip de Jorge Javier Vázquez no ha aconseguit captivar l’audiència, i és per això que Telecinco ha pres una decisió.

‘Sálvame’ no aconsegueix captivar l’audiència

En un primer moment es va intentar mantenir l’audiència amb una secció presentada pel mateix Gálvez al plató de ‘Sálvame’. Així doncs, es va continuar amb el ‘rosco’ de ‘Pasapalabra’, però amb un format diferent i amb els mateixos concursants. Malgrat que Gálvez va fer tot el possible per lluitar contra el nou ‘Pasapalabra’ d’Antena 3, es va decidir fer desaparèixer este nou format.

 

D’altra banda, ‘Sálvame’ va incorporar un nou concurs per als seus col·laboradors, en què s’exposaven a preguntes i proves a canvi de guanyar diners. Però va ser un altre fracàs, ja que els col·laboradors no estaven disposats a perdre la dignitat, com Chelo García Cortés, que va sortir molt perjudicada. Així doncs, el concurs va anar perdent minuts en televisió fins que va desaparéixer. No obstant això, ‘Sálvame’ va apostar per l’hora del ‘Tomate’, una franja horària que van aprofitar per a llançar exclusives.

Amb tot això, Mediaset ha pres una contundent decisió. Mentre La Fábrica de la Tele ha intentat buscar una fórmula per omplir amb èxit la franja horària que va quedar buida després de ‘Pasapalabra’, Telecinco ha estat demanant idees a la resta de productores. Afortunadament, Telecinco ha convençut als directius amb una nova idea, i pròximament podrem veure un concurs que no té res a veure amb ‘Sálvame’. 

 

Carlos Sobera ha aprofitat la seua intervenció a Tierra de nadie’ de ‘Supervivientes‘ per anunciar que té un nou projecte entre mans. El pròxim dilluns, i cada dia a partir de les vuit del vespre, Telecinco emetrà una nova versió del concurs ‘El precio justo’. D’esta manera, l’equip de ‘Sálvame’ perdrà una hora de programa i fins i tot els sous dels col·laboradors es podrien veure afectats.

Carlos Sobera és la nova estrella de Mediaset

Carlos Sobera va arribar amb molta discreció a Mediaset per presentar els debats de diferents ‘realitys’, però a poc a poc s’ha anat convertint en un dels presentadors més mediàtics de la cadena. Actualment, és el presentador de ‘First Dates’ a Cuatro i, a més, de l’edició nocturna dels dilluns d”El precio justo‘, però a partir del pròxim dilluns també ho serà diàriament. A més, s’encarrega de la gala dels dimarts de ‘Supervivientes’, que presenta des de fa anys a Telecinco i a Cuatro. 

 

D’altra banda, malgrat que ara no està en antena, també s’encarrega de presentar ‘Volverte a ver’. Per tant, és possible que Sobera estiga molts anys entre nosaltres i vaja fent-se un lloc en els programes de ‘prime time’.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.