Ja hi ha data: Telecinco es farta de ‘Sálvame’ i pren una decisió

Telecinco ha confiat en ‘Sálvame‘ per mantenir les xifres d’audiència que va deixar Christian Gálvez amb ‘Pasapalabra’. No obstant això, l’equip de Jorge Javier Vázquez no ha aconseguit captivar l’audiència, i és per això que Telecinco ha pres una decisió.

‘Sálvame’ no aconsegueix captivar l’audiència

En un primer moment es va intentar mantenir l’audiència amb una secció presentada pel mateix Gálvez al plató de ‘Sálvame’. Així doncs, es va continuar amb el ‘rosco’ de ‘Pasapalabra’, però amb un format diferent i amb els mateixos concursants. Malgrat que Gálvez va fer tot el possible per lluitar contra el nou ‘Pasapalabra’ d’Antena 3, es va decidir fer desaparèixer este nou format.

 

D’altra banda, ‘Sálvame’ va incorporar un nou concurs per als seus col·laboradors, en què s’exposaven a preguntes i proves a canvi de guanyar diners. Però va ser un altre fracàs, ja que els col·laboradors no estaven disposats a perdre la dignitat, com Chelo García Cortés, que va sortir molt perjudicada. Així doncs, el concurs va anar perdent minuts en televisió fins que va desaparéixer. No obstant això, ‘Sálvame’ va apostar per l’hora del ‘Tomate’, una franja horària que van aprofitar per a llançar exclusives.

Amb tot això, Mediaset ha pres una contundent decisió. Mentre La Fábrica de la Tele ha intentat buscar una fórmula per omplir amb èxit la franja horària que va quedar buida després de ‘Pasapalabra’, Telecinco ha estat demanant idees a la resta de productores. Afortunadament, Telecinco ha convençut als directius amb una nova idea, i pròximament podrem veure un concurs que no té res a veure amb ‘Sálvame’. 

 

Carlos Sobera ha aprofitat la seua intervenció a Tierra de nadie’ de ‘Supervivientes‘ per anunciar que té un nou projecte entre mans. El pròxim dilluns, i cada dia a partir de les vuit del vespre, Telecinco emetrà una nova versió del concurs ‘El precio justo’. D’esta manera, l’equip de ‘Sálvame’ perdrà una hora de programa i fins i tot els sous dels col·laboradors es podrien veure afectats.

Carlos Sobera és la nova estrella de Mediaset

Carlos Sobera va arribar amb molta discreció a Mediaset per presentar els debats de diferents ‘realitys’, però a poc a poc s’ha anat convertint en un dels presentadors més mediàtics de la cadena. Actualment, és el presentador de ‘First Dates’ a Cuatro i, a més, de l’edició nocturna dels dilluns d»El precio justo‘, però a partir del pròxim dilluns també ho serà diàriament. A més, s’encarrega de la gala dels dimarts de ‘Supervivientes’, que presenta des de fa anys a Telecinco i a Cuatro. 

 

D’altra banda, malgrat que ara no està en antena, també s’encarrega de presentar ‘Volverte a ver’. Per tant, és possible que Sobera estiga molts anys entre nosaltres i vaja fent-se un lloc en els programes de ‘prime time’.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.