9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Ja hi ha data: Telecinco es farta de ‘Sálvame’ i pren una decisió

Telecinco ha confiat en ‘Sálvame‘ per mantenir les xifres d’audiència que va deixar Christian Gálvez amb ‘Pasapalabra’. No obstant això, l’equip de Jorge Javier Vázquez no ha aconseguit captivar l’audiència, i és per això que Telecinco ha pres una decisió.

‘Sálvame’ no aconsegueix captivar l’audiència

En un primer moment es va intentar mantenir l’audiència amb una secció presentada pel mateix Gálvez al plató de ‘Sálvame’. Així doncs, es va continuar amb el ‘rosco’ de ‘Pasapalabra’, però amb un format diferent i amb els mateixos concursants. Malgrat que Gálvez va fer tot el possible per lluitar contra el nou ‘Pasapalabra’ d’Antena 3, es va decidir fer desaparèixer este nou format.

 

D’altra banda, ‘Sálvame’ va incorporar un nou concurs per als seus col·laboradors, en què s’exposaven a preguntes i proves a canvi de guanyar diners. Però va ser un altre fracàs, ja que els col·laboradors no estaven disposats a perdre la dignitat, com Chelo García Cortés, que va sortir molt perjudicada. Així doncs, el concurs va anar perdent minuts en televisió fins que va desaparéixer. No obstant això, ‘Sálvame’ va apostar per l’hora del ‘Tomate’, una franja horària que van aprofitar per a llançar exclusives.

Amb tot això, Mediaset ha pres una contundent decisió. Mentre La Fábrica de la Tele ha intentat buscar una fórmula per omplir amb èxit la franja horària que va quedar buida després de ‘Pasapalabra’, Telecinco ha estat demanant idees a la resta de productores. Afortunadament, Telecinco ha convençut als directius amb una nova idea, i pròximament podrem veure un concurs que no té res a veure amb ‘Sálvame’. 

 

Carlos Sobera ha aprofitat la seua intervenció a Tierra de nadie’ de ‘Supervivientes‘ per anunciar que té un nou projecte entre mans. El pròxim dilluns, i cada dia a partir de les vuit del vespre, Telecinco emetrà una nova versió del concurs ‘El precio justo’. D’esta manera, l’equip de ‘Sálvame’ perdrà una hora de programa i fins i tot els sous dels col·laboradors es podrien veure afectats.

Carlos Sobera és la nova estrella de Mediaset

Carlos Sobera va arribar amb molta discreció a Mediaset per presentar els debats de diferents ‘realitys’, però a poc a poc s’ha anat convertint en un dels presentadors més mediàtics de la cadena. Actualment, és el presentador de ‘First Dates’ a Cuatro i, a més, de l’edició nocturna dels dilluns d”El precio justo‘, però a partir del pròxim dilluns també ho serà diàriament. A més, s’encarrega de la gala dels dimarts de ‘Supervivientes’, que presenta des de fa anys a Telecinco i a Cuatro. 

 

D’altra banda, malgrat que ara no està en antena, també s’encarrega de presentar ‘Volverte a ver’. Per tant, és possible que Sobera estiga molts anys entre nosaltres i vaja fent-se un lloc en els programes de ‘prime time’.

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.