Ja hi ha data: Telecinco es farta de ‘Sálvame’ i pren una decisió

Telecinco ha confiat en ‘Sálvame‘ per mantenir les xifres d’audiència que va deixar Christian Gálvez amb ‘Pasapalabra’. No obstant això, l’equip de Jorge Javier Vázquez no ha aconseguit captivar l’audiència, i és per això que Telecinco ha pres una decisió.

‘Sálvame’ no aconsegueix captivar l’audiència

En un primer moment es va intentar mantenir l’audiència amb una secció presentada pel mateix Gálvez al plató de ‘Sálvame’. Així doncs, es va continuar amb el ‘rosco’ de ‘Pasapalabra’, però amb un format diferent i amb els mateixos concursants. Malgrat que Gálvez va fer tot el possible per lluitar contra el nou ‘Pasapalabra’ d’Antena 3, es va decidir fer desaparèixer este nou format.

 

D’altra banda, ‘Sálvame’ va incorporar un nou concurs per als seus col·laboradors, en què s’exposaven a preguntes i proves a canvi de guanyar diners. Però va ser un altre fracàs, ja que els col·laboradors no estaven disposats a perdre la dignitat, com Chelo García Cortés, que va sortir molt perjudicada. Així doncs, el concurs va anar perdent minuts en televisió fins que va desaparéixer. No obstant això, ‘Sálvame’ va apostar per l’hora del ‘Tomate’, una franja horària que van aprofitar per a llançar exclusives.

Amb tot això, Mediaset ha pres una contundent decisió. Mentre La Fábrica de la Tele ha intentat buscar una fórmula per omplir amb èxit la franja horària que va quedar buida després de ‘Pasapalabra’, Telecinco ha estat demanant idees a la resta de productores. Afortunadament, Telecinco ha convençut als directius amb una nova idea, i pròximament podrem veure un concurs que no té res a veure amb ‘Sálvame’. 

 

Carlos Sobera ha aprofitat la seua intervenció a Tierra de nadie’ de ‘Supervivientes‘ per anunciar que té un nou projecte entre mans. El pròxim dilluns, i cada dia a partir de les vuit del vespre, Telecinco emetrà una nova versió del concurs ‘El precio justo’. D’esta manera, l’equip de ‘Sálvame’ perdrà una hora de programa i fins i tot els sous dels col·laboradors es podrien veure afectats.

Carlos Sobera és la nova estrella de Mediaset

Carlos Sobera va arribar amb molta discreció a Mediaset per presentar els debats de diferents ‘realitys’, però a poc a poc s’ha anat convertint en un dels presentadors més mediàtics de la cadena. Actualment, és el presentador de ‘First Dates’ a Cuatro i, a més, de l’edició nocturna dels dilluns d»El precio justo‘, però a partir del pròxim dilluns també ho serà diàriament. A més, s’encarrega de la gala dels dimarts de ‘Supervivientes’, que presenta des de fa anys a Telecinco i a Cuatro. 

 

D’altra banda, malgrat que ara no està en antena, també s’encarrega de presentar ‘Volverte a ver’. Per tant, és possible que Sobera estiga molts anys entre nosaltres i vaja fent-se un lloc en els programes de ‘prime time’.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.