Tercera expulsada de MasterChef Celebrity 6 per “maltractar” el peix

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Vanesa Romero ha seguit els passos de Tamara i Samantha Hudson i s’ha convertit en la tercera expulsada de ‘MasterChef Celebrity 6’. L’actriu i model alacantina no ha heretat la passió familiar pels peixos, atés que el seu pare és pescater, i un caçó pèssimament cuinat ha sigut el que li ha acabat costant l’expulsió de les cuines del ‘xou cooking’ de la 1 d’RTVE.

«Em fa molta ràbia anar-me per culpa d’un peix», ha admés Vanesa Romero abans d’haver hagut de penjar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’.

La tercera eliminada de la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’ s’ha enfrontat en la prova d’eliminació a Arkano, Iván Sánchez, Belén López, Juanma Castaño, Julian Iantzi i Miki Nadal.

El raper i el model han sigut els millors per a Jordi Cruz, Pepe Rodríguez i Samantha Vallejo-Nágera, mentre que el basc i el còmic han evitat l’expulsió perquè el cuinat de Vanesa Romero ha sigut pitjor que el d’ells, que segons el jurat també eren dolents.

El repte no era per a res fàcil. Els davantals negres havien d’elaborar un plat en el qual portara integrat un caldo amb la medul·la d’un peix que se’ls va ser assignat a l’atzar.

Van tindre al Sis Estreles Michelín, Ángel León com a exemple, però cap dels aspirants nominats es van acostar gens ni mica al que se’ls demanava.

 

 

Veredicte de Vanesa Romero

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

«Ho he fet malament«, ha començat admetent Vanesa abans que els xefs tastaren el seu plat de caçó. «Tinc sentiments oposats, i és així com es diu el plat. És el moment en el qual ha d’apagar la tele», va afegir després del fiasco d’elaboració realitzada amb el peix.

«Ja heu vist el maneig que tinc amb el peix… Vinc d’una família en la qual el peix es treballa bastant i de sobte se m’està fent bola», va continuar lamentant-se sobre el seu treball, malgrat haver presentat un plat i haver-lo donat tot fins al final, cosa que sí que han valorat.

Malgrat els seus intents per aconseguir-ho, el seu plat va ser, «un plat fallit«, tal com li va resumir Pepe  Rodríguez després de provar-lo. Jordi Cruz li va dir, a més, que li va quedar cru i que, a més, no combinava res bé amb el llit d’algues que ho acompanyava.

La ‘destralada‘ final li ho van donar després, poc abans de nomenar-la com a tercera expulsada d’esta sisena edició de celebritats davant els fogons: «No heu sigut capaços d’haver tret partit ni al caldo ni als plats, us heu perdut i heu maltractat als vostres peixos».

 

Expulsió Vanesa Romero 

 

«I ara què? Quan tornes a casa tornaràs a menjar peix?», li ha preguntat Pepe Rodríguez després de la seua expulsió.

«Peix crec que per una temporada no, jo crec que a la meua casa em rebran amb carn, pasta i un altre tipus de coses. Perquè, mare meua…», ha respost Vanesa Romero sense poder contindre el riure.

‘MasterChef Celebrity 6’ ha sigut per a Vanesa una bogeria, una muntanya d’emocions i ha destacat la qualitat humana dels seus companys de concurs. «Jo soc una persona molt perfeccionista i el fet d’enfrontar-te al fet que veritablement no saps fer els plats trau a relluir les teues vertaderes limitacions. Jo eixia de cada enregistrament dient mare meua quina barbaritat, i entre tots ens féiem una calor que ens ajudava a seguir avant», ha destacat.

L’actriu ha prioritzat sempre la naturalitat. «La meua cara era un poema perquè jo soc una persona molt transparent. Qualsevol cosa que se’m passe per la cara no ho puc dissimular. Sent jo Vanesa no, sent actriu és una altra cosa», ha destacat amb un enorme somriure. Finalment, ha apuntat que el seu favorit per a guanyar la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’, per la qual cosa està patint i el seu talent, és Iván Sánchez.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.