Tercera expulsada de MasterChef Celebrity 6 per “maltractar” el peix

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Vanesa Romero ha seguit els passos de Tamara i Samantha Hudson i s’ha convertit en la tercera expulsada de ‘MasterChef Celebrity 6’. L’actriu i model alacantina no ha heretat la passió familiar pels peixos, atés que el seu pare és pescater, i un caçó pèssimament cuinat ha sigut el que li ha acabat costant l’expulsió de les cuines del ‘xou cooking’ de la 1 d’RTVE.

“Em fa molta ràbia anar-me per culpa d’un peix”, ha admés Vanesa Romero abans d’haver hagut de penjar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’.

La tercera eliminada de la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’ s’ha enfrontat en la prova d’eliminació a Arkano, Iván Sánchez, Belén López, Juanma Castaño, Julian Iantzi i Miki Nadal.

El raper i el model han sigut els millors per a Jordi Cruz, Pepe Rodríguez i Samantha Vallejo-Nágera, mentre que el basc i el còmic han evitat l’expulsió perquè el cuinat de Vanesa Romero ha sigut pitjor que el d’ells, que segons el jurat també eren dolents.

El repte no era per a res fàcil. Els davantals negres havien d’elaborar un plat en el qual portara integrat un caldo amb la medul·la d’un peix que se’ls va ser assignat a l’atzar.

Van tindre al Sis Estreles Michelín, Ángel León com a exemple, però cap dels aspirants nominats es van acostar gens ni mica al que se’ls demanava.

 

 

Veredicte de Vanesa Romero

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

Ho he fet malament“, ha començat admetent Vanesa abans que els xefs tastaren el seu plat de caçó. “Tinc sentiments oposats, i és així com es diu el plat. És el moment en el qual ha d’apagar la tele”, va afegir després del fiasco d’elaboració realitzada amb el peix.

“Ja heu vist el maneig que tinc amb el peix… Vinc d’una família en la qual el peix es treballa bastant i de sobte se m’està fent bola”, va continuar lamentant-se sobre el seu treball, malgrat haver presentat un plat i haver-lo donat tot fins al final, cosa que sí que han valorat.

Malgrat els seus intents per aconseguir-ho, el seu plat va ser, “un plat fallit“, tal com li va resumir Pepe  Rodríguez després de provar-lo. Jordi Cruz li va dir, a més, que li va quedar cru i que, a més, no combinava res bé amb el llit d’algues que ho acompanyava.

La ‘destralada‘ final li ho van donar després, poc abans de nomenar-la com a tercera expulsada d’esta sisena edició de celebritats davant els fogons: “No heu sigut capaços d’haver tret partit ni al caldo ni als plats, us heu perdut i heu maltractat als vostres peixos”.

 

Expulsió Vanesa Romero 

 

“I ara què? Quan tornes a casa tornaràs a menjar peix?”, li ha preguntat Pepe Rodríguez després de la seua expulsió.

“Peix crec que per una temporada no, jo crec que a la meua casa em rebran amb carn, pasta i un altre tipus de coses. Perquè, mare meua…”, ha respost Vanesa Romero sense poder contindre el riure.

‘MasterChef Celebrity 6’ ha sigut per a Vanesa una bogeria, una muntanya d’emocions i ha destacat la qualitat humana dels seus companys de concurs. “Jo soc una persona molt perfeccionista i el fet d’enfrontar-te al fet que veritablement no saps fer els plats trau a relluir les teues vertaderes limitacions. Jo eixia de cada enregistrament dient mare meua quina barbaritat, i entre tots ens féiem una calor que ens ajudava a seguir avant”, ha destacat.

L’actriu ha prioritzat sempre la naturalitat. “La meua cara era un poema perquè jo soc una persona molt transparent. Qualsevol cosa que se’m passe per la cara no ho puc dissimular. Sent jo Vanesa no, sent actriu és una altra cosa”, ha destacat amb un enorme somriure. Finalment, ha apuntat que el seu favorit per a guanyar la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’, per la qual cosa està patint i el seu talent, és Iván Sánchez.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.