Tercera expulsada de MasterChef Celebrity 6 per “maltractar” el peix

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Vanesa Romero ha seguit els passos de Tamara i Samantha Hudson i s’ha convertit en la tercera expulsada de ‘MasterChef Celebrity 6’. L’actriu i model alacantina no ha heretat la passió familiar pels peixos, atés que el seu pare és pescater, i un caçó pèssimament cuinat ha sigut el que li ha acabat costant l’expulsió de les cuines del ‘xou cooking’ de la 1 d’RTVE.

«Em fa molta ràbia anar-me per culpa d’un peix», ha admés Vanesa Romero abans d’haver hagut de penjar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’.

La tercera eliminada de la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’ s’ha enfrontat en la prova d’eliminació a Arkano, Iván Sánchez, Belén López, Juanma Castaño, Julian Iantzi i Miki Nadal.

El raper i el model han sigut els millors per a Jordi Cruz, Pepe Rodríguez i Samantha Vallejo-Nágera, mentre que el basc i el còmic han evitat l’expulsió perquè el cuinat de Vanesa Romero ha sigut pitjor que el d’ells, que segons el jurat també eren dolents.

El repte no era per a res fàcil. Els davantals negres havien d’elaborar un plat en el qual portara integrat un caldo amb la medul·la d’un peix que se’ls va ser assignat a l’atzar.

Van tindre al Sis Estreles Michelín, Ángel León com a exemple, però cap dels aspirants nominats es van acostar gens ni mica al que se’ls demanava.

 

 

Veredicte de Vanesa Romero

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

«Ho he fet malament«, ha començat admetent Vanesa abans que els xefs tastaren el seu plat de caçó. «Tinc sentiments oposats, i és així com es diu el plat. És el moment en el qual ha d’apagar la tele», va afegir després del fiasco d’elaboració realitzada amb el peix.

«Ja heu vist el maneig que tinc amb el peix… Vinc d’una família en la qual el peix es treballa bastant i de sobte se m’està fent bola», va continuar lamentant-se sobre el seu treball, malgrat haver presentat un plat i haver-lo donat tot fins al final, cosa que sí que han valorat.

Malgrat els seus intents per aconseguir-ho, el seu plat va ser, «un plat fallit«, tal com li va resumir Pepe  Rodríguez després de provar-lo. Jordi Cruz li va dir, a més, que li va quedar cru i que, a més, no combinava res bé amb el llit d’algues que ho acompanyava.

La ‘destralada‘ final li ho van donar després, poc abans de nomenar-la com a tercera expulsada d’esta sisena edició de celebritats davant els fogons: «No heu sigut capaços d’haver tret partit ni al caldo ni als plats, us heu perdut i heu maltractat als vostres peixos».

 

Expulsió Vanesa Romero 

 

«I ara què? Quan tornes a casa tornaràs a menjar peix?», li ha preguntat Pepe Rodríguez després de la seua expulsió.

«Peix crec que per una temporada no, jo crec que a la meua casa em rebran amb carn, pasta i un altre tipus de coses. Perquè, mare meua…», ha respost Vanesa Romero sense poder contindre el riure.

‘MasterChef Celebrity 6’ ha sigut per a Vanesa una bogeria, una muntanya d’emocions i ha destacat la qualitat humana dels seus companys de concurs. «Jo soc una persona molt perfeccionista i el fet d’enfrontar-te al fet que veritablement no saps fer els plats trau a relluir les teues vertaderes limitacions. Jo eixia de cada enregistrament dient mare meua quina barbaritat, i entre tots ens féiem una calor que ens ajudava a seguir avant», ha destacat.

L’actriu ha prioritzat sempre la naturalitat. «La meua cara era un poema perquè jo soc una persona molt transparent. Qualsevol cosa que se’m passe per la cara no ho puc dissimular. Sent jo Vanesa no, sent actriu és una altra cosa», ha destacat amb un enorme somriure. Finalment, ha apuntat que el seu favorit per a guanyar la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’, per la qual cosa està patint i el seu talent, és Iván Sánchez.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.