16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Tercera expulsada de MasterChef Celebrity 6 per “maltractar” el peix

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Vanesa Romero ha seguit els passos de Tamara i Samantha Hudson i s’ha convertit en la tercera expulsada de ‘MasterChef Celebrity 6’. L’actriu i model alacantina no ha heretat la passió familiar pels peixos, atés que el seu pare és pescater, i un caçó pèssimament cuinat ha sigut el que li ha acabat costant l’expulsió de les cuines del ‘xou cooking’ de la 1 d’RTVE.

“Em fa molta ràbia anar-me per culpa d’un peix”, ha admés Vanesa Romero abans d’haver hagut de penjar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’.

La tercera eliminada de la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’ s’ha enfrontat en la prova d’eliminació a Arkano, Iván Sánchez, Belén López, Juanma Castaño, Julian Iantzi i Miki Nadal.

El raper i el model han sigut els millors per a Jordi Cruz, Pepe Rodríguez i Samantha Vallejo-Nágera, mentre que el basc i el còmic han evitat l’expulsió perquè el cuinat de Vanesa Romero ha sigut pitjor que el d’ells, que segons el jurat també eren dolents.

El repte no era per a res fàcil. Els davantals negres havien d’elaborar un plat en el qual portara integrat un caldo amb la medul·la d’un peix que se’ls va ser assignat a l’atzar.

Van tindre al Sis Estreles Michelín, Ángel León com a exemple, però cap dels aspirants nominats es van acostar gens ni mica al que se’ls demanava.

 

 

Veredicte de Vanesa Romero

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6

Vanesa Romero en MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

Ho he fet malament“, ha començat admetent Vanesa abans que els xefs tastaren el seu plat de caçó. “Tinc sentiments oposats, i és així com es diu el plat. És el moment en el qual ha d’apagar la tele”, va afegir després del fiasco d’elaboració realitzada amb el peix.

“Ja heu vist el maneig que tinc amb el peix… Vinc d’una família en la qual el peix es treballa bastant i de sobte se m’està fent bola”, va continuar lamentant-se sobre el seu treball, malgrat haver presentat un plat i haver-lo donat tot fins al final, cosa que sí que han valorat.

Malgrat els seus intents per aconseguir-ho, el seu plat va ser, “un plat fallit“, tal com li va resumir Pepe  Rodríguez després de provar-lo. Jordi Cruz li va dir, a més, que li va quedar cru i que, a més, no combinava res bé amb el llit d’algues que ho acompanyava.

La ‘destralada‘ final li ho van donar després, poc abans de nomenar-la com a tercera expulsada d’esta sisena edició de celebritats davant els fogons: “No heu sigut capaços d’haver tret partit ni al caldo ni als plats, us heu perdut i heu maltractat als vostres peixos”.

 

Expulsió Vanesa Romero 

 

“I ara què? Quan tornes a casa tornaràs a menjar peix?”, li ha preguntat Pepe Rodríguez després de la seua expulsió.

“Peix crec que per una temporada no, jo crec que a la meua casa em rebran amb carn, pasta i un altre tipus de coses. Perquè, mare meua…”, ha respost Vanesa Romero sense poder contindre el riure.

‘MasterChef Celebrity 6’ ha sigut per a Vanesa una bogeria, una muntanya d’emocions i ha destacat la qualitat humana dels seus companys de concurs. “Jo soc una persona molt perfeccionista i el fet d’enfrontar-te al fet que veritablement no saps fer els plats trau a relluir les teues vertaderes limitacions. Jo eixia de cada enregistrament dient mare meua quina barbaritat, i entre tots ens féiem una calor que ens ajudava a seguir avant”, ha destacat.

L’actriu ha prioritzat sempre la naturalitat. “La meua cara era un poema perquè jo soc una persona molt transparent. Qualsevol cosa que se’m passe per la cara no ho puc dissimular. Sent jo Vanesa no, sent actriu és una altra cosa”, ha destacat amb un enorme somriure. Finalment, ha apuntat que el seu favorit per a guanyar la sisena edició de ‘MasterChef Celebrity’, per la qual cosa està patint i el seu talent, és Iván Sánchez.

Últimes notícies

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.

Barrachina acusa a Sánchez de donar a les víctimes valencianes de la dana només la tercera part en ajudes

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha denunciat un tracte desigual en les ajudes després de la dana. Ha comparat 72.000 euros per a víctimes valencianes amb 210.000 en l'accident de Adamuz i ha exigit igualtat.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

Martínez Mus ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i el ritme d'execució duplicat. Ha reclamat corresponsabilitat i comissió mixta al Govern.

Gortázar afirma que la renovació de Fainé aporta estabilitat a la Fundació La Caixa

Gonzalo Gortázar ha recolzat la continuïtat d'Isidre Fainé al capdavant de la Fundació La Caixa i ha remarcat que aporta estabilitat i continuïtat. També ha subratllat el pes de l'Obra Social i el caràcter fundacional de CaixaBank.

La Generalitat reivindica el lideratge del Pla Endavant i demana corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança gràcies al Pla Endavant i ha reclamat corresponsabilitat al Govern per a completar les obres. El Consell ha detallat avanços socials, econòmics, ambientals i de prevenció amb objectius calendarizados.

Avís taronja este dissabte per vents de fins a 100 km/h en gran part de la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit per a este dissabte avise taronja per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h i alerta costanera a Alacant; a la vesprada baixarà a groc.

El PSPV portarà a Antifrau el suposat pelotazo de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV-PSOE va anunciar que portarà a l'Agència Antifrau les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Reclama dimissions i un ple extraordinari després de l'obertura d'un expedient i la renúncia d'una alta càrrec municipal.